Wat was er in 2015?quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:38 schreef vosss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2015 is het daar niet mee eens
Godverdomme typo.quote:
Tijd dat ik die race weer eens terug ga kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2026 19:38 schreef vosss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2016 is het daar niet mee eens
Heel goed.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijd dat ik die race weer eens terug ga kijken
AD 2021 heb ik tot dusver nooit meer teruggekeken, iets houdt me tegen om dat te doen, maar deze blijft goed
Dat snap ik helemaal.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijd dat ik die race weer eens terug ga kijken
AD 2021 heb ik tot dusver nooit meer teruggekeken, iets houdt me tegen om dat te doen, maar deze blijft goed
Of herhaling 2016quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:30 schreef Black-Death het volgende:
Zal wel weer een simpele zege voor Kimi worden.
Boooooring.
Dat zou wel prima zijn.quote:
Ik duik zondag wel een keertje op, veel belangrijkere zaken dit weekendquote:
eensquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik duik zondag wel een keertje op, veel belangrijkere zaken dit weekend
Max die wint door rondenlang Kimi achter zich te houden?quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik duik zondag wel een keertje op, veel belangrijkere zaken dit weekend
Ik ben terug en krijgen we dit weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben terug en krijgen we dit weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik deels
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
quote:en krijgen we dit weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We gooien het topic wel op slot dan, kan iedereen de start van Le Mans kijken.quote:
[..]
Ik ben terug en krijgen we dit weer.Dat was een korte pauzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dta kan ik denk ik toch niet, krijg zowaar visitequote:Op vrijdag 12 juni 2026 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We gooien het topic wel op slot dan, kan iedereen de start van Le Mans kijken.
Mooie kans om ze kennis te laten maken met het mooiste autosportevenement van het jaar.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 10:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dta kan ik denk ik toch niet, krijg zowaar visite
Ter ere van iets?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Racing Bulls met een kek nieuw kleurtje dit weekend.
Zowat een week later. WTF.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:23 schreef -XOR- het volgende:
Hadjar genaaid:
https://www.racefans.net/(...)trike-out-penalties/
Van dergelijke onzin moeten ze in F1 echt af.
Hier kan ik zo slecht tegen he.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:23 schreef -XOR- het volgende:
Hadjar genaaid:
Zal ik het nog sterker maken: de straf zou onherroepelijk moeten zijn omdat het tijdens de race uitgedeeld is. Zo is het altijd gegaan. Dit is echt extreem triest.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hier kan ik zo slecht tegen he.
Dat je het aanvecht en gelijk krijgt, en dat anderen die HETZELFDE meegemaakt hebben maar het niet hebben aangevochten hun straf niet kwijtgescholden krijgen.
Je hebt dan toch verdomme ook geen flikker verkeerd gedaan of wel.
Achterlijk is dat altijd.
Russell ook, want die heeft dus onterecht zijn straf al tijdens de race ingelost.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:23 schreef -XOR- het volgende:
Hadjar genaaid:
Eens. Tijdstraffen kon je niet tegen in beroep.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal ik het nog sterker maken: de straf zou onherroepelijk moeten zijn omdat het tijdens de race uitgedeeld is. Zo is het altijd gegaan. Dit is echt extreem triest.
Nou ja, eerder Gasly die genaaid was.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:23 schreef -XOR- het volgende:
Hadjar genaaid:
Het kan natuurlijk nog steeds dat ze wel te hard reden he.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hier kan ik zo slecht tegen he.
Dat je het aanvecht en gelijk krijgt, en dat anderen die HETZELFDE meegemaakt hebben maar het niet hebben aangevochten hun straf niet kwijtgescholden krijgen.
Je hebt dan toch verdomme ook geen flikker verkeerd gedaan of wel.
Achterlijk is dat altijd.
Wie ben jij en wat heb je met NK gedaanquote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben gewoon pissig namens Russell nu, en ik gun die kwal al zijn ongeluk van dit seizoen van harte.
Zo slecht is dit besluit.
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal ik het nog sterker maken: de straf zou onherroepelijk moeten zijn omdat het tijdens de race uitgedeeld is. Zo is het altijd gegaan. Dit is echt extreem triest.
Nou precies dit dus...quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben gewoon pissig namens Russell nu, en ik gun die kwal al zijn ongeluk van dit seizoen van harte.
Zo slecht is dit besluit.
NK is nog steeds een grotere liefhebber van de sport dan een hater van Russell. Mijn enorme kritiek op de Amerikanen komt daarvandaan, en ook dit is gewoon bijzonder slecht voor de sport.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met NK gedaan
Fouten worden vaker gemaakt. Kut, maar het leven gaat door. Dan is de race afgelopen en is er een podiumceremonie en dan moet het afgerond zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:49 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Nou ja, eerder Gasly die genaaid was.
Dezelfde Gasly die twee plekken gewonnen heeft dankzij de straffen van Russell en Piastri voor hetzelfde vergrijp?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:49 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Nou ja, eerder Gasly die genaaid was.
quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:38 schreef Monolith het volgende:
Even de compounds erbij is weer te veel gevraagd kennelijk.
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:44 schreef Monolith het volgende:
Engineer wilde even z'n vrouw bellen, kreeg Bortoletto aan de lijn.
En dat.quote:
Nee, balans is niet in orde.quote:
Grindhappen.quote:
Had sneller gekund.quote:
P0 ?quote:
onder de 1,.17 qua tijd. P0 is niet starten vanaf pole.quote:
quote:
quote:
Wel goed opgevoedquote:
Dan had ie een redbull shirt aan gehadquote:
Iemand leest mee.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:12 schreef HiDiHo het volgende:
Wie loopt er zo te snuiven in die microfoon?
Niks mis met een jonge ferrari fan.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan had ie een redbull shirt aan gehad
Nog wat te tweaken.quote:
Tot 5 uurquote:
toedelsquote:
Hmm ik zie kansen voor AD 2021quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:23 schreef -XOR- het volgende:
Hadjar genaaid:
Je kunt de kids niet jong genoeg leren om te gaan met teleurstellingen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niks mis met een jonge ferrari fan.
96 uur zijn helaas voorbij.quote:
Mercedes wou zelfs daarna voorleggen aan CAS nadat ze bot vingen bij de FIA.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:30 schreef bedachtzaam het volgende:
Die protesten waren destijds gelijk na de race ingediend maar afgewezen. 2 als ik me goed herinner.
Nooit weggeweest.quote:
Stig is overal.quote:
quote:
Tussen vt1 en vt2.quote:
Geen ruzie.quote:
Lief spelen kindersquote:
Ik zie kansen voor Singapore 2008 als we toch beginnen.quote:
Geen ruzie, anders kieper ik die posts in de kliko.quote:
FIA zegt wel meer.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik snap nog steeds hoe de FIA kan beweren dat de RBPT de beste motor is.
We weten dat hun wegen ondoorgrondelijk zijn.quote:
Wellicht hebben Mercedes en Ferrari de FIA wat extra "motivatie" gegeven.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het gaat niet om de volledige PU maar uitsluitend on de verbrandingsmotor. Ja dat zou kunnen..quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
#BringBackMasiquote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We weten dat hun wegen ondoorgrondelijk zijn.
Maar dan nog geloof ik niet dat het verschil enkele procenten gaat zijn vanwege de brandstof beperking.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het gaat niet om de volledige PU maar uitsluitend on de verbrandingsmotor. Ja dat zou kunnen..
Omdat het alleen gemeten wordt op het vermogen van de ICE en niet op efficiëntie in combinatie met de ERS.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Meer dan wat er nu zitquote:
Ik nietquote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jij kan wel lezen.quote:
quote:
quote:
Nee. Albon had datquote:
[..]
Ik ben terug en krijgen we dit weer.you're backSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:
quote:
Zag het nu wel duidelijkquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat was de vorige race toch al?
De Q is om 16.00.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik was vergeten dat Le Mans om 16:00 pas is, dus ik ben gewoon bij de kwalificatie @:TheStigsDutchCousin
Mooi.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik was vergeten dat Le Mans om 16:00 pas is, dus ik ben gewoon bij de kwalificatie @:TheStigsDutchCousin
Niet mooi.quote:
Ja, net zo onbegrijpelijk als een mod die de OP blijkbaar niet leest.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:36 schreef Nattekat het volgende:
Even serieus, waarom in vredesnaam is deze kwalificatie een uur later dan alle andere kwalificaties dit seizoen. Uitgerekend deze
Heb ik gedaan voor VT3 tijd omdat ik net ook te vroeg wasquote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, net zo onbegrijpelijk als een mod die de OP blijkbaar niet leest.
quote:
Caddylek.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:39 schreef Peterselieman het volgende:
De caddy is lekker aan het glijden
Parasols!quote:
Liever dat dan levend verbranden.quote:
Insmerenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Liever dat dan levend verbranden.
Met olie?quote:
Lamme armquote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:44 schreef Peterselieman het volgende:
je kunt ook lekker wapperen voor verkoeling
Immer.quote:
quote:
Hebben er meer last van.quote:
Pedaal weg. Wil je ook niet meemaken.quote:
DAF.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:15 schreef Peterselieman het volgende:
Die Honda van Stroll klinkt echt nog niet als een F1-motor
als je een tientje in zet krijg je vijf euro terug waarschijnlijkquote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:18 schreef -XOR- het volgende:
Waar kan ik gokken op een Mercedes 1/2? Levert zeker geen ruk op?
1,01x je inlegquote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:18 schreef -XOR- het volgende:
Waar kan ik gokken op een Mercedes 1/2? Levert zeker geen ruk op?
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Antonelli WK zou ik tof vinden.
Stroll rijdt ook niet echt als een F1 coureur dus op zich is dat prima congruent.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:15 schreef Peterselieman het volgende:
Die Honda van Stroll klinkt echt nog niet als een F1-motor
Russell met zijn grote bek die het niet kan bolwerken zou ik ook tof vinden, maar de AKA-hype gaat me langzaam een beetje de keel uithangen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die vindt het wel goed zo.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:28 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft echt nauwelijks een ronde gereden in VT3
Bijna iedereen, niet in de laatste plaats omdat het dan Russel heerlijk op zijn plek zet. Ik bedoel, het moest dit jaar gebeuren voor hem en Antonelli is hem op alle fronten de baas. Kimi heeft een hele hoge gunfactor die George, door zijn eigen calimero gedrag constant, niet heeft.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:33 schreef vosss het volgende:
Ik kan de Q en de start van de 24 uur van Le Mans niet kijken wegens omstandigheden.
@Nattekat en ik vinden hier wat van.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:30 schreef tralalala het volgende:
De topteams hebben minder moeite om naar q3 te gaan dan de mindere teams.
Bedankt Melroy
Dat zijn teksten. Dat is duidelijke taal!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:30 schreef tralalala het volgende:
Bedankt Melroy
Je gaat een kratje pit halen?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Goed, ik kan me gaan voorbereiden voor Le Mans
Oh verdomme dit is wel een goed moment voor dat flesje outzo dat ik al een tijdje op m'n bureau heb staanquote:
Merzedes heeft de allerminste moeite.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:30 schreef tralalala het volgende:
Bedankt Melroy
Neuh, Antonelli heeft vies veel mazzel gehad en Russell extreem veel pech. Antonelli is ook weggekomen met heel veel fouten die anders hadden kunnen aflopen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:32 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Bijna iedereen, niet in de laatste plaats omdat het dan Russel heerlijk op zijn plek zet. Ik bedoel, het moest dit jaar gebeuren voor hem en Antonelli is hem op alle fronten de baas. Kimi heeft een hele hoge gunfactor die George, door zijn eigen calimero gedrag constant, niet heeft.
Grappig hoe snel dat is vergeten.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Neuh, Antonelli heeft vies veel mazzel gehad en Russell extreem veel pech. Antonelli is ook weggekomen met heel veel fouten die anders hadden kunnen aflopen.
Ja, zonder geheugenverlies is er zo weinig te hypen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Grappig hoe snel dat is vergeten.
zal hem lerenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Antonelli heeft een reprimande gekregen voor zijn erratic driving.
Dat was hilarisch, James die keer op keer zijn mooie schuur kon opbouwen. Clarkson die alles deed met geweld.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bij het voorprogramma van F1TV was Steve Redgrave. Waar kennen we die van? Top gear ground force. Clarkson, May en Hammond hebben zijn tuin ooit een keer vakkundig vernield.
Look what you've done to my bloody shed!!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat was hilarisch, James die keer op keer zijn mooie schuur kon opbouwen. Clarkson die alles deed met geweld.![]()
![]()
Ja, gaat niet helemaal soepel.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:03 schreef PzKpfw het volgende:
Meer mensen bij wie het geluid soms even overslaat op F1TV?
Le Mansquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waar zijn de Toyota Gazoo decals op de achtervleugel van de HAAS naartoe?
Dan ligt het gelukkig niet aan mijn verbindingquote:
Lijkt opgelost te zijnquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan ligt het gelukkig niet aan mijn verbinding
Haalt het wmb niet bij Interlagos.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:06 schreef PzKpfw het volgende:
Barcelona blijft wel een van de beste circuits op de kalender
Ik kom later.ik ben sociaal aan het doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
@:TheStigsDutchCousin ik ben er een heel klein beetje bij.
Überhaupt wel jammer dat Toyota niet meer vertegenwoordigd is in de F1. Zouden met hun uitgebreide aanbod aan hybride-modellen toch bij uitstek passen in de F1.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waar zijn de Toyota Gazoo decals op de achtervleugel van de HAAS naartoe?
Dat zeg ik ook nietquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:07 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Haalt het wmb niet bij Interlagos.
Eerder aan het grindstrooien.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:12 schreef Peterselieman het volgende:
Die Williams is aan het grasmaaien
De zandzakken zijn achtergebleven in Monaco.quote:
F1 is niet meer wat het wasquote:
Was ook al toen Max zo dominant wasquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mercedes domineert -> fans haken af
Gaat nog verder terug. Toen Fangio dominant was, was hier ook geen kip.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was ook al toen Max zo dominant was
Hulk in Q3quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:26 schreef Perox het volgende:
wie kan Q3 in sneaken? Ik ga voor Lindblad en de Hulk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |