Wat was er in 2015?quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:38 schreef vosss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2015 is het daar niet mee eens
Godverdomme typo.quote:
Tijd dat ik die race weer eens terug ga kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2026 19:38 schreef vosss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2016 is het daar niet mee eens
Heel goed.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijd dat ik die race weer eens terug ga kijken
AD 2021 heb ik tot dusver nooit meer teruggekeken, iets houdt me tegen om dat te doen, maar deze blijft goed
Dat snap ik helemaal.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijd dat ik die race weer eens terug ga kijken
AD 2021 heb ik tot dusver nooit meer teruggekeken, iets houdt me tegen om dat te doen, maar deze blijft goed
Of herhaling 2016quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:30 schreef Black-Death het volgende:
Zal wel weer een simpele zege voor Kimi worden.
Boooooring.
Dat zou wel prima zijn.quote:
Ik duik zondag wel een keertje op, veel belangrijkere zaken dit weekendquote:
eensquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik duik zondag wel een keertje op, veel belangrijkere zaken dit weekend
Max die wint door rondenlang Kimi achter zich te houden?quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik duik zondag wel een keertje op, veel belangrijkere zaken dit weekend
Ik ben terug en krijgen we dit weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben terug en krijgen we dit weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik deels
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
quote:en krijgen we dit weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We gooien het topic wel op slot dan, kan iedereen de start van Le Mans kijken.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben terug en krijgen we dit weer.Dat was een korte pauzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dta kan ik denk ik toch niet, krijg zowaar visitequote:Op vrijdag 12 juni 2026 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We gooien het topic wel op slot dan, kan iedereen de start van Le Mans kijken.
Mooie kans om ze kennis te laten maken met het mooiste autosportevenement van het jaar.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 10:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dta kan ik denk ik toch niet, krijg zowaar visite
Ter ere van iets?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Racing Bulls met een kek nieuw kleurtje dit weekend.
Zowat een week later. WTF.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:23 schreef -XOR- het volgende:
Hadjar genaaid:
https://www.racefans.net/(...)trike-out-penalties/
Van dergelijke onzin moeten ze in F1 echt af.
Hier kan ik zo slecht tegen he.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:23 schreef -XOR- het volgende:
Hadjar genaaid:
Zal ik het nog sterker maken: de straf zou onherroepelijk moeten zijn omdat het tijdens de race uitgedeeld is. Zo is het altijd gegaan. Dit is echt extreem triest.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hier kan ik zo slecht tegen he.
Dat je het aanvecht en gelijk krijgt, en dat anderen die HETZELFDE meegemaakt hebben maar het niet hebben aangevochten hun straf niet kwijtgescholden krijgen.
Je hebt dan toch verdomme ook geen flikker verkeerd gedaan of wel.
Achterlijk is dat altijd.
Russell ook, want die heeft dus onterecht zijn straf al tijdens de race ingelost.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:23 schreef -XOR- het volgende:
Hadjar genaaid:
Eens. Tijdstraffen kon je niet tegen in beroep.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal ik het nog sterker maken: de straf zou onherroepelijk moeten zijn omdat het tijdens de race uitgedeeld is. Zo is het altijd gegaan. Dit is echt extreem triest.
Nou ja, eerder Gasly die genaaid was.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:23 schreef -XOR- het volgende:
Hadjar genaaid:
Het kan natuurlijk nog steeds dat ze wel te hard reden he.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hier kan ik zo slecht tegen he.
Dat je het aanvecht en gelijk krijgt, en dat anderen die HETZELFDE meegemaakt hebben maar het niet hebben aangevochten hun straf niet kwijtgescholden krijgen.
Je hebt dan toch verdomme ook geen flikker verkeerd gedaan of wel.
Achterlijk is dat altijd.
Wie ben jij en wat heb je met NK gedaanquote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben gewoon pissig namens Russell nu, en ik gun die kwal al zijn ongeluk van dit seizoen van harte.
Zo slecht is dit besluit.
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal ik het nog sterker maken: de straf zou onherroepelijk moeten zijn omdat het tijdens de race uitgedeeld is. Zo is het altijd gegaan. Dit is echt extreem triest.
Nou precies dit dus...quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben gewoon pissig namens Russell nu, en ik gun die kwal al zijn ongeluk van dit seizoen van harte.
Zo slecht is dit besluit.
NK is nog steeds een grotere liefhebber van de sport dan een hater van Russell. Mijn enorme kritiek op de Amerikanen komt daarvandaan, en ook dit is gewoon bijzonder slecht voor de sport.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met NK gedaan
Fouten worden vaker gemaakt. Kut, maar het leven gaat door. Dan is de race afgelopen en is er een podiumceremonie en dan moet het afgerond zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:49 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Nou ja, eerder Gasly die genaaid was.
Dezelfde Gasly die twee plekken gewonnen heeft dankzij de straffen van Russell en Piastri voor hetzelfde vergrijp?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:49 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Nou ja, eerder Gasly die genaaid was.
quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:38 schreef Monolith het volgende:
Even de compounds erbij is weer te veel gevraagd kennelijk.
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 13:44 schreef Monolith het volgende:
Engineer wilde even z'n vrouw bellen, kreeg Bortoletto aan de lijn.
En dat.quote:
Nee, balans is niet in orde.quote:
Grindhappen.quote:
Had sneller gekund.quote:
P0 ?quote:
onder de 1,.17 qua tijd. P0 is niet starten vanaf pole.quote:
quote:
quote:
Wel goed opgevoedquote:
Dan had ie een redbull shirt aan gehadquote:
Iemand leest mee.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:12 schreef HiDiHo het volgende:
Wie loopt er zo te snuiven in die microfoon?
Niks mis met een jonge ferrari fan.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan had ie een redbull shirt aan gehad
Nog wat te tweaken.quote:
Tot 5 uurquote:
toedelsquote:
Hmm ik zie kansen voor AD 2021quote:Op vrijdag 12 juni 2026 12:23 schreef -XOR- het volgende:
Hadjar genaaid:
Je kunt de kids niet jong genoeg leren om te gaan met teleurstellingen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niks mis met een jonge ferrari fan.
96 uur zijn helaas voorbij.quote:
Mercedes wou zelfs daarna voorleggen aan CAS nadat ze bot vingen bij de FIA.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:30 schreef bedachtzaam het volgende:
Die protesten waren destijds gelijk na de race ingediend maar afgewezen. 2 als ik me goed herinner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |