Nooit weggeweest.quote:
Stig is overal.quote:
quote:
Tussen vt1 en vt2.quote:
Geen ruzie.quote:
Lief spelen kindersquote:
Ik zie kansen voor Singapore 2008 als we toch beginnen.quote:
Geen ruzie, anders kieper ik die posts in de kliko.quote:
FIA zegt wel meer.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik snap nog steeds hoe de FIA kan beweren dat de RBPT de beste motor is.
We weten dat hun wegen ondoorgrondelijk zijn.quote:
Wellicht hebben Mercedes en Ferrari de FIA wat extra "motivatie" gegeven.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het gaat niet om de volledige PU maar uitsluitend on de verbrandingsmotor. Ja dat zou kunnen..quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
#BringBackMasiquote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We weten dat hun wegen ondoorgrondelijk zijn.
Maar dan nog geloof ik niet dat het verschil enkele procenten gaat zijn vanwege de brandstof beperking.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het gaat niet om de volledige PU maar uitsluitend on de verbrandingsmotor. Ja dat zou kunnen..
Omdat het alleen gemeten wordt op het vermogen van de ICE en niet op efficiëntie in combinatie met de ERS.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Meer dan wat er nu zitquote:
Ik nietquote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jij kan wel lezen.quote:
quote:
quote:
Nee. Albon had datquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben terug en krijgen we dit weer.you're backSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:
quote:
Zag het nu wel duidelijkquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat was de vorige race toch al?
De Q is om 16.00.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik was vergeten dat Le Mans om 16:00 pas is, dus ik ben gewoon bij de kwalificatie @:TheStigsDutchCousin
Mooi.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik was vergeten dat Le Mans om 16:00 pas is, dus ik ben gewoon bij de kwalificatie @:TheStigsDutchCousin
Niet mooi.quote:
Ja, net zo onbegrijpelijk als een mod die de OP blijkbaar niet leest.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:36 schreef Nattekat het volgende:
Even serieus, waarom in vredesnaam is deze kwalificatie een uur later dan alle andere kwalificaties dit seizoen. Uitgerekend deze
Heb ik gedaan voor VT3 tijd omdat ik net ook te vroeg wasquote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, net zo onbegrijpelijk als een mod die de OP blijkbaar niet leest.
quote:
Caddylek.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:39 schreef Peterselieman het volgende:
De caddy is lekker aan het glijden
Parasols!quote:
Liever dat dan levend verbranden.quote:
Insmerenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Liever dat dan levend verbranden.
Met olie?quote:
Lamme armquote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:44 schreef Peterselieman het volgende:
je kunt ook lekker wapperen voor verkoeling
Immer.quote:
quote:
Hebben er meer last van.quote:
Pedaal weg. Wil je ook niet meemaken.quote:
DAF.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:15 schreef Peterselieman het volgende:
Die Honda van Stroll klinkt echt nog niet als een F1-motor
als je een tientje in zet krijg je vijf euro terug waarschijnlijkquote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:18 schreef -XOR- het volgende:
Waar kan ik gokken op een Mercedes 1/2? Levert zeker geen ruk op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |