1,01x je inlegquote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:18 schreef -XOR- het volgende:
Waar kan ik gokken op een Mercedes 1/2? Levert zeker geen ruk op?
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Antonelli WK zou ik tof vinden.
Stroll rijdt ook niet echt als een F1 coureur dus op zich is dat prima congruent.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:15 schreef Peterselieman het volgende:
Die Honda van Stroll klinkt echt nog niet als een F1-motor
Russell met zijn grote bek die het niet kan bolwerken zou ik ook tof vinden, maar de AKA-hype gaat me langzaam een beetje de keel uithangen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die vindt het wel goed zo.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:28 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft echt nauwelijks een ronde gereden in VT3
Bijna iedereen, niet in de laatste plaats omdat het dan Russel heerlijk op zijn plek zet. Ik bedoel, het moest dit jaar gebeuren voor hem en Antonelli is hem op alle fronten de baas. Kimi heeft een hele hoge gunfactor die George, door zijn eigen calimero gedrag constant, niet heeft.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:33 schreef vosss het volgende:
Ik kan de Q en de start van de 24 uur van Le Mans niet kijken wegens omstandigheden.
@Nattekat en ik vinden hier wat van.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:30 schreef tralalala het volgende:
De topteams hebben minder moeite om naar q3 te gaan dan de mindere teams.
Bedankt Melroy
Dat zijn teksten. Dat is duidelijke taal!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:30 schreef tralalala het volgende:
Bedankt Melroy
Je gaat een kratje pit halen?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Goed, ik kan me gaan voorbereiden voor Le Mans
Oh verdomme dit is wel een goed moment voor dat flesje outzo dat ik al een tijdje op m'n bureau heb staanquote:
Merzedes heeft de allerminste moeite.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:30 schreef tralalala het volgende:
Bedankt Melroy
Neuh, Antonelli heeft vies veel mazzel gehad en Russell extreem veel pech. Antonelli is ook weggekomen met heel veel fouten die anders hadden kunnen aflopen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:32 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Bijna iedereen, niet in de laatste plaats omdat het dan Russel heerlijk op zijn plek zet. Ik bedoel, het moest dit jaar gebeuren voor hem en Antonelli is hem op alle fronten de baas. Kimi heeft een hele hoge gunfactor die George, door zijn eigen calimero gedrag constant, niet heeft.
Grappig hoe snel dat is vergeten.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Neuh, Antonelli heeft vies veel mazzel gehad en Russell extreem veel pech. Antonelli is ook weggekomen met heel veel fouten die anders hadden kunnen aflopen.
Ja, zonder geheugenverlies is er zo weinig te hypen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Grappig hoe snel dat is vergeten.
zal hem lerenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Antonelli heeft een reprimande gekregen voor zijn erratic driving.
Dat was hilarisch, James die keer op keer zijn mooie schuur kon opbouwen. Clarkson die alles deed met geweld.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bij het voorprogramma van F1TV was Steve Redgrave. Waar kennen we die van? Top gear ground force. Clarkson, May en Hammond hebben zijn tuin ooit een keer vakkundig vernield.
Look what you've done to my bloody shed!!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat was hilarisch, James die keer op keer zijn mooie schuur kon opbouwen. Clarkson die alles deed met geweld.![]()
![]()
Ja, gaat niet helemaal soepel.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:03 schreef PzKpfw het volgende:
Meer mensen bij wie het geluid soms even overslaat op F1TV?
Le Mansquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waar zijn de Toyota Gazoo decals op de achtervleugel van de HAAS naartoe?
Dan ligt het gelukkig niet aan mijn verbindingquote:
Lijkt opgelost te zijnquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan ligt het gelukkig niet aan mijn verbinding
Haalt het wmb niet bij Interlagos.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:06 schreef PzKpfw het volgende:
Barcelona blijft wel een van de beste circuits op de kalender
Ik kom later.ik ben sociaal aan het doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
@:TheStigsDutchCousin ik ben er een heel klein beetje bij.
Überhaupt wel jammer dat Toyota niet meer vertegenwoordigd is in de F1. Zouden met hun uitgebreide aanbod aan hybride-modellen toch bij uitstek passen in de F1.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waar zijn de Toyota Gazoo decals op de achtervleugel van de HAAS naartoe?
Dat zeg ik ook nietquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:07 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Haalt het wmb niet bij Interlagos.
Eerder aan het grindstrooien.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:12 schreef Peterselieman het volgende:
Die Williams is aan het grasmaaien
De zandzakken zijn achtergebleven in Monaco.quote:
F1 is niet meer wat het wasquote:
Was ook al toen Max zo dominant wasquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mercedes domineert -> fans haken af
Gaat nog verder terug. Toen Fangio dominant was, was hier ook geen kip.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was ook al toen Max zo dominant was
Hulk in Q3quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:26 schreef Perox het volgende:
wie kan Q3 in sneaken? Ik ga voor Lindblad en de Hulk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |