Jaaaaaaaaaaaaa a.quote:
Jawel.quote:
Ik ben een heks. Hebben geen slaap nodig.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet jij weten. Ik heb nachtrust nodig.
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben een heks. Hebben geen slaap nodig.
Maar je zag er zo lief uit toen ik je zag in Rotterdamquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben een heks. Hebben geen slaap nodig.
Aaaaaaaaahquote:Op dinsdag 16 juni 2026 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar je zag er zo lief uit toen ik je zag in Rotterdam
Ik ook. Hoop dat ik nog wakker ben zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:10 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd naar Noorwegen.
Volgens de PowerPoint van Colin Powell wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 23:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Irak nog ergens geheime wapens liggen om dit Noorwegen te bestrijden?
Zo zie je wel duidelijk dat het Noorwegen is.quote:
Nike met name heeft echt overal de chroma-slider opengedraaid. Toont ook heel vervelend op sommige schermen, Nederland gaf echt licht zondag terwijl ze van Japan er normaal uitzagen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat me trouwens opvalt is dat de truitjes vele felle kleuren bevatten dit WK.
Knalblauw van Frankrijk, Rood van België, Oranje van Nederland (was ooit minder fel)
En als je ligt?quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alleen de gekkies zitten voor deze wedstrijd. Met alle respect.
Vakantietje?quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik kies ervoor om met 4 uur slaap de auto in te stappen. Krachten een beetje sparen.
Discutabel maar noorwegen heeft een leuk elftal dus dat zijn verzachtende omstandigheden. Haïti - Schotland gekeken dan ben je een echte.quote:
Dacht in de schema Oezbekistan - Congo ergens om 4u 1u30s'nachts is. Als je die ziet, dan pas ben je een echtequote:Op woensdag 17 juni 2026 00:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Discutabel maar noorwegen heeft een leuk elftal dus dat zijn verzachtende omstandigheden. Haïti - Schotland gekeken dan ben je een echte.
Zoals de gemiddelde Nederlanderquote:Op woensdag 17 juni 2026 00:10 schreef yvonne het volgende:
Hoelang is die Haaland wel niet , tering.
Ik zit niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Daar hoef je mij niet wakker voor te maken.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dacht in de schema Oezbekistan - Congo ergens om 4u 1u30s'nachts is. Als je die ziet, dan pas ben je een echte
Valt wel mee toch? Noorwegen heeft aardig wat voor ons bekende spelers en zo, en het is pas middernacht.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
1.95!quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zoals de gemiddelde Nederlander
Zit toch best wel wat kwaliteit in dat elftal naast vriend Haaland.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:15 schreef Zorro het volgende:
De onemanshow van Haaland valt nog wat tegen
Zeker, anders waren ze die kwalificatie zo niet doorgekomenquote:Op woensdag 17 juni 2026 00:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zit toch best wel wat kwaliteit in dat elftal naast vriend Haaland.
Ik schatte Noorwegen en Senegal ongeveer even hoog in. Maar na een kwartiertje spelen moet ik misschien mijn mening herzien.quote:
Ik ben er ook geen fan van.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:19 schreef Caland het volgende:
Toch wel leuk al die conclusies na die eerste speelronde waar elk land extra voorzichtig is, helemaal in dit format
Ik vond Senegal vooral sterk, al jaren natuurlijk maar prima spel tegen Frankrijk.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:19 schreef Caland het volgende:
Toch wel leuk al die conclusies na die eerste speelronde waar elk land extra voorzichtig is, helemaal in dit format
Die was niet super zwaar. Italië wel geveegd natuurlijk voor de rest Estland, Moldavië en Israël.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeker, anders waren ze die kwalificatie zo niet doorgekomen
Evengoed erg overtuigendquote:Op woensdag 17 juni 2026 00:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die was niet super zwaar. Italië wel geveegd natuurlijk voor de rest Estland, Moldavië en Israël.
Hoeraaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 17 juni 2026 00:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hup Norgehopelijk draaien ze wat snerpende blackmetal als goaltune \m/
Ik snap niet helemaal waarom het logisch is dat men voorzichtig is buiten psychologisch voordeel. Sturen op plek in de poule voor de eindrondes heb je ook maar deels in eigen hand.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:19 schreef Caland het volgende:
Sow, heb jij je rechtsbijstandsverzekering een beetje op orde?quote:
Ook een echte killer, net als Haaland.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:30 schreef Kriegel het volgende:
Ik hoor geen fuck van die goaltune, maar het is geen Burzum dus gay.
Hoe serieus kan je oefenwedstrijden nemen? België had ook Tunesië weggetikt, en tegen Egypte was dat een pak minderquote:Op woensdag 17 juni 2026 00:30 schreef PSVCL het volgende:
Dat Noorwegen is een 1.5 week terug helemaal schil getikt door de Afrikaanse kampioen (Marokko)
Die prikt er zo 23 in.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ook een echte killer, net als Haaland.
Ja het is wat hequote:Op woensdag 17 juni 2026 00:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sow, heb jij je rechtsbijstandsverzekering een beetje op orde?
alleen de eerste helft neem ik serieus, toen stonden de sterkste 11 van beide teams op het veld.Na rust het b teamquote:Op woensdag 17 juni 2026 00:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoe serieus kan je oefenwedstrijden nemen? België had ook Tunesië weggetikt, en tegen Egypte was dat een pak minder
Scheelgetikt met 54% balbezit en 1-1quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
alleen de eerste helft neem ik serieus, toen stonden de sterkste 11 van beide teams op het veld.Na rust het b team
Ondanks dat die kaartjes zo duur waren zaten er geen oordopjes bij volgens mij.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:37 schreef RAVW het volgende:
beetje achtergrond muziek van Mayhem, Emperor, Immortal, Dimmu Borgir en Darkthrone in het stadion zal leuk zijn![]()
![]()
Noors power
de hele tijd die knoflookwalm in je bakkes. echter strijders dat ICEquote:Op woensdag 17 juni 2026 00:41 schreef 3rr0r het volgende:
7 uur verhoord, je moet er maar zin in hebben
Marokkaans elftal is overrated. Paar goede middenvelders en Diaz.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
alleen de eerste helft neem ik serieus, toen stonden de sterkste 11 van beide teams op het veld.Na rust het b team
Mussoliniquote:Op woensdag 17 juni 2026 00:45 schreef 3rr0r het volgende:
Al twee erin hangen, weten jullie wie ook goed hing?
Mona Lisaquote:Op woensdag 17 juni 2026 00:45 schreef 3rr0r het volgende:
Yuriquote:Op woensdag 17 juni 2026 00:45 schreef 3rr0r het volgende:
quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het antwoord heeft connectie met deze wedstrijd
Akkoord, maar schop Dimmu eruit voor Taake of Gorgoroth of Boerzoem ofzo.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:37 schreef RAVW het volgende:
beetje achtergrond muziek van Mayhem, Emperor, Immortal, Dimmu Borgir en Darkthrone in het stadion zal leuk zijn![]()
![]()
Noors power
Enslaved (vikingmetal) en Kvelertak mag ook wel
Taake Takema? @Cocoquote:Op woensdag 17 juni 2026 00:47 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Akkoord, maar schop Dimmu eruit voor Taake of Gorgoroth ofzo.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:45 schreef 3rr0r het volgende:
Nee gorgoroth is lekker bezig de laatste 10 jaarquote:Op woensdag 17 juni 2026 00:47 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Akkoord, maar schop Dimmu eruit voor Taake of Gorgoroth ofzo.
Hoeft toch ook niet, gewoon die eerste drie platen draaien.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nee gorgoroth is lekker bezig de laatste 10 jaar
Dimmu Borgir heeft ook prima materiaal.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:49 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet, gewoon die eerste drie platen draaien.
Ja... goed, als je het op dezelfde manier bekijkt op zich wel. Lol.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dimmu Borgir heeft ook prima materiaal.
Dat mag hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:54 schreef vul_maar_in het volgende:
Verdomme nou wil ik de 2e helft ook zien.
Zelfs tussen twaalf en twee is te laat voor de NOSquote:Op woensdag 17 juni 2026 01:00 schreef Zelfscanner het volgende:
Hier nog wat te beleven? Ja een leeg TV scherm
Taake - Myr, met de banjoquote:
Nu niet meerquote:
Die zijn toch meer van het olieworstelen?quote:Op woensdag 17 juni 2026 01:42 schreef Kriegel het volgende:
Irak probeert het nog met een bokser maar dat heeft allemaal geen zin.
Daarom: schoenmaker, leest.quote:Op woensdag 17 juni 2026 01:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Die zijn toch meer van het olieworstelen?
Ja, jammer.quote:Op woensdag 17 juni 2026 01:50 schreef vul_maar_in het volgende:
voor d'n neutrale kijkers is die 3e wel killing.
Dan ben je wél een die-hard hoor, ik ga naar bed, tabee.quote:Op woensdag 17 juni 2026 02:05 schreef 3rr0r het volgende:
Hier verder
3rr0r in WK / [Woensdag 17 juni 03:00] Argentinië - Algerije
Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:27 schreef TLC het volgende:
Topscorer gaat dus tussen Messi, Mbappe, Haaland en Wout Weghorst
@Cocoquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat wordt een teleurstelling van jewelste.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |