alleen de eerste helft neem ik serieus, toen stonden de sterkste 11 van beide teams op het veld.Na rust het b teamquote:Op woensdag 17 juni 2026 00:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoe serieus kan je oefenwedstrijden nemen? België had ook Tunesië weggetikt, en tegen Egypte was dat een pak minder
Scheelgetikt met 54% balbezit en 1-1quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
alleen de eerste helft neem ik serieus, toen stonden de sterkste 11 van beide teams op het veld.Na rust het b team
Ondanks dat die kaartjes zo duur waren zaten er geen oordopjes bij volgens mij.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:37 schreef RAVW het volgende:
beetje achtergrond muziek van Mayhem, Emperor, Immortal, Dimmu Borgir en Darkthrone in het stadion zal leuk zijn![]()
![]()
Noors power
de hele tijd die knoflookwalm in je bakkes. echter strijders dat ICEquote:Op woensdag 17 juni 2026 00:41 schreef 3rr0r het volgende:
7 uur verhoord, je moet er maar zin in hebben
Marokkaans elftal is overrated. Paar goede middenvelders en Diaz.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
alleen de eerste helft neem ik serieus, toen stonden de sterkste 11 van beide teams op het veld.Na rust het b team
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |