Zo zie je wel duidelijk dat het Noorwegen is.quote:
Nike met name heeft echt overal de chroma-slider opengedraaid. Toont ook heel vervelend op sommige schermen, Nederland gaf echt licht zondag terwijl ze van Japan er normaal uitzagen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat me trouwens opvalt is dat de truitjes vele felle kleuren bevatten dit WK.
Knalblauw van Frankrijk, Rood van België, Oranje van Nederland (was ooit minder fel)
En als je ligt?quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alleen de gekkies zitten voor deze wedstrijd. Met alle respect.
Vakantietje?quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik kies ervoor om met 4 uur slaap de auto in te stappen. Krachten een beetje sparen.
Discutabel maar noorwegen heeft een leuk elftal dus dat zijn verzachtende omstandigheden. Haïti - Schotland gekeken dan ben je een echte.quote:
Dacht in de schema Oezbekistan - Congo ergens om 4u 1u30s'nachts is. Als je die ziet, dan pas ben je een echtequote:Op woensdag 17 juni 2026 00:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Discutabel maar noorwegen heeft een leuk elftal dus dat zijn verzachtende omstandigheden. Haïti - Schotland gekeken dan ben je een echte.
Zoals de gemiddelde Nederlanderquote:Op woensdag 17 juni 2026 00:10 schreef yvonne het volgende:
Hoelang is die Haaland wel niet , tering.
Ik zit niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alleen de gekkies zitten voor deze wedstrijd. Met alle respect.
Daar hoef je mij niet wakker voor te maken.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dacht in de schema Oezbekistan - Congo ergens om 4u 1u30s'nachts is. Als je die ziet, dan pas ben je een echte
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |