Heerst er een beetje vertrouwen in Belgie?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
2-0 voor de Belgen. Doelpunt van ¨Pardo en Hans Vanaken
Zitten weer eens in een van de grootste lollerpoules, makkelijk 9 punten.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heerst er een beetje vertrouwen in Belgie?
Er waren weinig verwachtingen. Maar de orfenwedstrijden waren zeer goed. En de sfeer lijkt top. Lukaku zei dat dit de beste sfeer is dat hij in 16 jaar heeft meegemaakt. Het klikt goed tussen oud en jong.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heerst er een beetje vertrouwen in Belgie?
Maakt niet uit, België gaat schroeienquote:Op maandag 15 juni 2026 14:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Benieuwd wat voor middenveld Garcia uit zijn hoed gaat toveren
De Bruyne - Tielemans - Vanaken
Ook fijn dat je voor de groep nauwelijks moeite hoeft te doenquote:Op maandag 15 juni 2026 12:19 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Er waren weinig verwachtingen. Maar de orfenwedstrijden waren zeer goed. En de sfeer lijkt top. Lukaku zei dat dit de beste sfeer is dat hij in 16 jaar heeft meegemaakt. Het klikt goed tussen oud en jong.
Ngoy lijkt ook wel een revelatie in de verdediging.
Met een goede doku kunnen ze wel een goed toernooi draaien.
zo'n geluk heb ook met mijn pooltjesquote:Op maandag 15 juni 2026 15:47 schreef GGMM het volgende:
Op m'n werk heb ik Egypte laten winnen, bij FOK heb ik België laten winnen.
Dit wordt dus een gelijkspel
Wat heb je met Egypte dan, anders is een gelijkspel wensen wel zo fair.quote:Op maandag 15 juni 2026 17:04 schreef Xylar het volgende:
Ik heb niks met Belgen. Dus laat Egypte maar winnen
Kom vechten danquote:
Mbo Mpenza is beterquote:
En als België wint?quote:
Wat een leuke poll heb je gemaaktquote:
Dank jequote:Op maandag 15 juni 2026 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een leuke poll heb je gemaakt
Gestemd!
Ik gun het je van hartequote:
Dit is de dag van de verrassingenquote:
That assquote:
Zijn er nog meer Belgen op Fok?quote:
@Lenny77 maar is niet zo'n groot voetbalfanquote:
Lenny77 is er ook een tochquote:
Ja, wel een aantal meer nog, o.a. SoK.quote:
Al jarenquote:
Nou ja zegquote:
Ben jij roodharig?quote:
Al een tijdjequote:
1. racist.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn persoonlijke mening voor wat mindere ploegen had ik Hans Vanaken in de basis gezet ipv Onana. Ook eerder voor Pardo (spits van Lille) in plaats van De Ketelaere
Wat Racist. Ik kies Pardo boven Charles De Ketelaerequote:Op maandag 15 juni 2026 20:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
1. racist.
2. De Kietelare stel je gewoon op omdat het leuk is om zijn naam te zeggen.
ik had ze nog genummerd voor je...quote:Op maandag 15 juni 2026 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat Racist. Ik kies Pardo boven Charles De Ketelaere
wat een rare opmerking
Alsnog moet je hem op een wagon naar het oosten zetten, maar eens.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:23 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het wel leuk als Berghuis als analist te zien@:caland en ik vinden hem altijd verstandige dingen zeggen
Halve Spanjolen zijn spierwit. Jammer dat er weer geen plek is voor De Bruyne.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat Racist. Ik kies Pardo boven Charles De Ketelaere
wat een rare opmerking
Tegen Egypte? Kappequote:Op maandag 15 juni 2026 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom zegt iedereen Belgjes gaan schroeien, Ik voel nu al de druk.
quote:Op maandag 15 juni 2026 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom zegt iedereen Belgjes gaan schroeien, Ik voel nu al de druk.
Ik mag hem wel.quote:
Kun je eigenlijk degraderen uit de Egyptische 1e divisie?quote:Op maandag 15 juni 2026 20:31 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
uuhhm...vlak die pyramidebouwers niet uit op een WK...
1-1 maar het voelde als met 3-0 verliezen idd.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:32 schreef TLC het volgende:
In 1990 speelde Nederland ook tegen Egypte, het was niet om aan te zien
Net als het hele Nederlands elftal destijds trouwens
Dit wordt 4-0 voor Belgiëquote:Op maandag 15 juni 2026 20:31 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
er is nog een league eronder maar dan speel je vooral met krokodillen.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk degraderen uit de Egyptische 1e divisie?
Die gaat assist geven naar Verheyenquote:Op maandag 15 juni 2026 20:33 schreef -XOR- het volgende:
Hopelijk pikt Timmy Simons ook zijn goaltje mee.
Dan is het een vierkant.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:31 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Er staat wel een docu van Frankrijk op!quote:
Doen de aliens ook mee dan?quote:Op maandag 15 juni 2026 20:31 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Meer dan Rico?quote:Op maandag 15 juni 2026 20:33 schreef Coco het volgende:
België gaat Egypte alle hoeken van de pyramide laten zien.
Wat is billenknijpen in het west-vlaams?quote:Op maandag 15 juni 2026 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kleine stressvorming begint zich te vormen
doe normaal joh, Jullie gaan gewoon dik aura farmen hier.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kleine stressvorming begint zich te vormen
Vroeger had België een Ajax verdediging met Verthongen en Alderweireld/Vermaelenquote:
Poepzenuwenquote:Op maandag 15 juni 2026 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is billenknijpen in het west-vlaams?
Hert schiet 'm naast. Laat hem dan de kale knar van Bob Peeters zoeken.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die gaat assist geven naar Verheyen
Me de poepers zittenquote:Op maandag 15 juni 2026 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is billenknijpen in het west-vlaams?
Ja Nederland zag het nooit zo zitten met Belgische spitsen ( op een paar na) maar verdedigers konden jullie hier met bussen tegelijk dumpenquote:Op maandag 15 juni 2026 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vroeger had België een Ajax verdediging met Verthongen en Alderweireld/Vermaelen
Maar die drie zijn al lang gestopt
Burn Paris Burn?quote:Op maandag 15 juni 2026 20:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er staat wel een docu van Frankrijk op!
Zag ik met Wesley Sonck toen der tijd bij Ajaxquote:Op maandag 15 juni 2026 20:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ja Nederland zag het nooit zo zitten met Belgische spitsen ( op een paar na) maar verdedigers konden jullie hier met bussen tegelijk dumpen.
Bjorn Vleminckx! Die was Wout Weghorst voor Wout Weghorst.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ja Nederland zag het nooit zo zitten met Belgische spitsen ( op een paar na) maar verdedigers konden jullie hier met bussen tegelijk dumpen.
Lucquote:Op maandag 15 juni 2026 20:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Een coolingbreak is daar wel op zijn plaatsquote:
Ik sla u op uw poepertquote:Op maandag 15 juni 2026 20:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Die belgen gebruiken "poepen" werkelijk voor alles.
quote:
Is het in meervoud?quote:Op maandag 15 juni 2026 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
Amai jongens, ik zit mij hier toch de poepers
quote:Op maandag 15 juni 2026 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
Amai jongens, ik zit mij hier toch MET DE de poepers
quote:
quote:
quote:
quote:
Semafoorquote:Op maandag 15 juni 2026 20:44 schreef vul_maar_in het volgende:
Belgen hebben wel fantastische mannennamen. Lambiek, Semafoor, Sapperdeboere, Gobelijn
Dommelgodquote:Op maandag 15 juni 2026 20:44 schreef vul_maar_in het volgende:
Belgen hebben wel fantastische mannennamen. Lambiek, Semafoor, Sapperdeboere, Gobelijn
Samsonquote:Op maandag 15 juni 2026 20:44 schreef vul_maar_in het volgende:
Freddy Horion Roland Feneullequote:Op maandag 15 juni 2026 20:44 schreef vul_maar_in het volgende:
nou nou nou gaat uwe mond wassenquote:Op maandag 15 juni 2026 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een mooie dames in he tpubliek
Wie kent haar nog?
Nu heeft ze een neukbare leeftijd:
[ afbeelding ]
Wat ben je direct.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Like Alert
15-06-2026 @ 20:48:49
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Maandag 15 juni 21:00] België - Egypte #1"
Dit.quote:
Ik wilde een grapje maken van is dat eefje maar ik merk dat m'n humor de laatste dagen niet helemaal meer aanslaat dus ik hou het even voor mequote:Op maandag 15 juni 2026 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie kent haar nog?
[ afbeelding ]
Niks mis met groente en fruitquote:Op maandag 15 juni 2026 20:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat zijn die Lidl reclames een partij tenenkrommend slecht zeg.
Maar dat is waarschijnlijk precies de bedoeling.
Die pompons zijn leukquote:Op maandag 15 juni 2026 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie kent haar nog?
[ afbeelding ]
Het Kabouterlied.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:50 schreef Stoorzendert het volgende:
Heeft België eigenlijk een volkslied?
nostalgisch fapje gezet.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie kent haar nog?
[ afbeelding ]
Miaquote:Op maandag 15 juni 2026 20:50 schreef Stoorzendert het volgende:
Heeft België eigenlijk een volkslied?
Zekerquote:
Doe even niet zo ordinair zegquote:
Wie zegt dat?quote:Op maandag 15 juni 2026 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
@:lenny77 maar is niet zo'n groot voetbalfan
Van Leemhuyzenquote:
Wat leuk dat je er bentquote:Op maandag 15 juni 2026 20:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
(Nee is waar hoor)
(Wat niet wil zeggen dat ze niet moeten winnen)
there was an attempt...quote:Op maandag 15 juni 2026 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
'O dierbaar België
O heilig land der vaad'ren
Onze ziel en ons hart zijn u gewijd.
Aanvaard ons kracht en het bloed van onze adren,
Wees ons doel in arbeid en in strijd.
Bloei, o land, in eendracht niet te breken;
Wees immer u zelf en ongeknecht,
Het woord getrouw, dat ge onbevreesd moogt spreken:
Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht.
Het woord getrouw, dat ge onbevreesd moogt spreken:
Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht. (x3)'
SOW.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat Salah alles mag afscheuren. Vieze backstabber.
Al besprokenquote:Op maandag 15 juni 2026 20:54 schreef Coco het volgende:
O dierbaar België, o land van friet en bier,
Waar men in eendracht filevorming trotseert.
Aanvaard ons chauvinisme en ons levensplezier,
Wees ons doel: genieten, lekker ongemoeid gemuteerd!
Bloei, o land, met regeringen die we niet begrijpen,
Wees steeds uzelf, bourgondisch en een tikje maf,
Zolang de Belgen maar in de kroegen kunnen pijpen:
Voor 't pintje, de vrijheid, en ons clubske op de paf!
Laten we het gezellig houdenquote:Op maandag 15 juni 2026 20:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat Salah alles mag afscheuren. Vieze backstabber.
jij schaamt je ook nergens voor hequote:Op maandag 15 juni 2026 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb luidkeels het volkslied meegezongen
Alfdan, Mauri, Warre, Tars, Aldo, Tuur, Ramses, Joppe, Joes, Brem, Jenno.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:44 schreef vul_maar_in het volgende:
Geen plek voor een poepske?quote:Op maandag 15 juni 2026 20:54 schreef Coco het volgende:
O dierbaar België, o land van friet en bier,
Waar men in eendracht filevorming trotseert.
Aanvaard ons chauvinisme en ons levensplezier,
Wees ons doel: genieten, lekker ongemoeid gemuteerd!
Bloei, o land, met regeringen die we niet begrijpen,
Wees steeds uzelf, bourgondisch en een tikje maf,
Zolang de Belgen maar in de kroegen kunnen pijpen:
Voor 't pintje, de vrijheid, en ons clubske op de paf!
Ja maar ja maar..quote:
Excuusquote:
Je doet maar gewoon alsof.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar ja maar..
Ik heb echt niets met voetbal![]()
Enige waar ik altijd op hoop is dat we uitkomen tegen Nederland. DAT is de leukste wedstrijd
Wij zijn rare mutsenquote:Op maandag 15 juni 2026 20:56 schreef GGMM het volgende:
Wat een rare mutsen hebben die Belgen in het publiek op
Ze kunnen elkaar maar treffen in de halve finale dacht ikquote:Op maandag 15 juni 2026 20:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar ja maar..
Enige waar ik altijd op hoop is dat we uitkomen tegen Nederland. DAT is de leukste wedstrijd
Met die verwarrende schema met de nummers 3 die ook doorgaan kan ik je niet vertellen of dat mogelijk isquote:Op maandag 15 juni 2026 20:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar ja maar..
Ow dat gaat het m dan niet worden..quote:Op maandag 15 juni 2026 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze kunnen elkaar maar treffen in de halve finale dacht ik
Alleen de Belgischequote:
Gele kaart voor de var roomquote:
Zucht... Vooruit dan maar.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Nu moet je wel blijven anders zitten we alleen met capu.
Hier ook al voor de gemiddelde Belg toch.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie kent haar nog?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juni 2026 20:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zucht... Vooruit dan maar.
Heeft iemand die smiley nog met het Belgische vlagje?
Ik was het die speciaal vroeg of er nog meer Belgen warenquote:
quote:Op maandag 15 juni 2026 20:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zucht... Vooruit dan maar.
Heeft iemand die smiley nog met het Belgische vlagje?
Winnen natuurlijkquote:Op maandag 15 juni 2026 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe België voor de dag gaat komen
Dan pas je wel bij de Belgen, die lopen ook altijd achter.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:00 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik loop 1-2 minuten achter dus of jullie een beetje langzaam willen posten. BVD.
Spanje gezien?quote:Op maandag 15 juni 2026 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier ook al voor de gemiddelde Belg toch.
Ik gebruikte de andrew tate neg tactiek om hun hier te houden.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was het die speciaal vroeg of er nog meer Belgen waren
1 minuut te laat.quote:
Amai @GGMMquote:
Had capu al gepost.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Das een combi. Ook wel leuk!
Nu de solo?
Nou nou nouquote:Op maandag 15 juni 2026 21:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan pas je wel bij de Belgen, die lopen ook altijd achter.
Even kwartiertje in slaap gevallen maar voor de rest ja.quote:
EINDELIJKquote:
Die gaat morgenavond meezingen!quote:
| 1 | :BE |
@Mexicanobakker is chagrijnigquote:Op maandag 15 juni 2026 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even kwartiertje in slaap gevallen maar voor de rest ja.
Erg mooi, het immer oervervelende kutSpanje.
Binnen de minuut, dat is ze nog nooit gelukt.quote:
Ik snap wel dat je in slaap gevallen bent. Het was weer het ouderwetse vervelende gebrei.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even kwartiertje in slaap gevallen maar voor de rest ja.
Erg mooi, het immer oervervelende kutSpanje.
Normaal lokken de Belgen, lol.quote:
Ja, ik hou eigenlijk niet bij wie favoriet is ik heb het puur op gevoel gedaan (en de FOK-pool van een ander overgetypt)quote:
Spanje was ook zwaar favoriet!quote:
Ze zijn met uwen voeten aan het spelen!quote:Op maandag 15 juni 2026 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Terug met de voeten op de grond gezet
Acuut?quote:Op maandag 15 juni 2026 21:03 schreef vul_maar_in het volgende:
@:Lenny77 heeft last van acuut Chauvinisme
Ik was gister al de eerste twee wedstrijden vergeten in onze poule.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik hou eigenlijk niet bij wie favoriet is ik heb het puur op gevoel gedaan (en de FOK-pool van een ander overgetypt)
Dat verklaart denk ik waarom ik 60ste sta
Duivels zijn toch altijd roodquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |