Japanquote:Op maandag 15 juni 2026 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke land is beter Egypte of Japan
Staat België en Nederland op dezelfde niveau?
Egypte en Japan zijn ongeveer gelijk. Nederland heeft iets beter materiaal dan België maar speelt Cowmanball.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een echte voetbalkennerquote:
"Hetzelfde" man man man. Voor al die Belgische "Tien voor taal" bokalen loopt er 1 zoals jij rond.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja jongen, ik ben niet perfect.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:25 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
"Hetzelfde" man man man. Voor al die Belgische "tien voor taal" bokalen loopt er 1 zoals jij rond.
Gebbetje maat, wij Nederlanders zijn gewoon zuur omdat jullie (buiten jou dan) beter Nederlands spreken.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja jongen, ik ben niet perfect.
Ik ben nooit goed geweest in zinsbouw.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Gebbetje maat, wij Nederlanders zijn gewoon zuur omdat jullie (buiten jou dan) beter Nederlands spreken.
Hoe noemen belgen een bouwmarkt?quote:Op maandag 15 juni 2026 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben nooit goed geweest in zinsbouw.
Een Doe-het-zelf zaakquote:
Ook Nederland - Tunesië?quote:Op maandag 15 juni 2026 23:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alles na middernacht kijk ik niet.
Ik heb niet de intentie voor om daar mijn nachtrust voor op te geven.quote:
In de KO-fase wel?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik heb niet de intentie voor om daar mijn nachtrust voor op te geven.
Kom maaarrrr, je ligt toch al op de grondquote:
Vanavond om middernacht Noorwegen - Irak is wel leuk om begin nog even mee te pakken. HaalandGod.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de KO-fase wel?
Bij mij ligt het er een beetje aan hoe belangrijk die pot is. Mochten we verliezen van Zweden dan kijk ik wel live denk ik, anders is het nog de vraag.
Ja die pak ik wel deels mee denk ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vanavond om middernacht Noorwegen - Irak is wel leuk om begin nog even mee te pakken. HaalandGod.
KO denk ik wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de KO-fase wel?
Bij mij ligt het er een beetje aan hoe belangrijk die pot is. Mochten we verliezen van Zweden dan kijk ik wel live denk ik, anders is het nog de vraag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |