Dan is het een vierkant.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:31 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
uuhhm...vlak die pyramidebouwers niet uit op een WK...
Er staat wel een docu van Frankrijk op!quote:
Doen de aliens ook mee dan?quote:Op maandag 15 juni 2026 20:31 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
uuhhm...vlak die pyramidebouwers niet uit op een WK...
Meer dan Rico?quote:Op maandag 15 juni 2026 20:33 schreef Coco het volgende:
België gaat Egypte alle hoeken van de pyramide laten zien.
Wat is billenknijpen in het west-vlaams?quote:Op maandag 15 juni 2026 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kleine stressvorming begint zich te vormen
doe normaal joh, Jullie gaan gewoon dik aura farmen hier.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kleine stressvorming begint zich te vormen
Vroeger had België een Ajax verdediging met Verthongen en Alderweireld/Vermaelenquote:
Poepzenuwenquote:Op maandag 15 juni 2026 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is billenknijpen in het west-vlaams?
Hert schiet 'm naast. Laat hem dan de kale knar van Bob Peeters zoeken.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die gaat assist geven naar Verheyen
Me de poepers zittenquote:Op maandag 15 juni 2026 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is billenknijpen in het west-vlaams?
Ja Nederland zag het nooit zo zitten met Belgische spitsen ( op een paar na) maar verdedigers konden jullie hier met bussen tegelijk dumpenquote:Op maandag 15 juni 2026 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vroeger had België een Ajax verdediging met Verthongen en Alderweireld/Vermaelen
Maar die drie zijn al lang gestopt
Burn Paris Burn?quote:Op maandag 15 juni 2026 20:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er staat wel een docu van Frankrijk op!
Zag ik met Wesley Sonck toen der tijd bij Ajaxquote:Op maandag 15 juni 2026 20:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ja Nederland zag het nooit zo zitten met Belgische spitsen ( op een paar na) maar verdedigers konden jullie hier met bussen tegelijk dumpen.
Bjorn Vleminckx! Die was Wout Weghorst voor Wout Weghorst.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ja Nederland zag het nooit zo zitten met Belgische spitsen ( op een paar na) maar verdedigers konden jullie hier met bussen tegelijk dumpen.
Lucquote:Op maandag 15 juni 2026 20:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Een coolingbreak is daar wel op zijn plaatsquote:
Ik sla u op uw poepertquote:Op maandag 15 juni 2026 20:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Die belgen gebruiken "poepen" werkelijk voor alles.
quote:
Is het in meervoud?quote:Op maandag 15 juni 2026 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
Amai jongens, ik zit mij hier toch de poepers
quote:Op maandag 15 juni 2026 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
Amai jongens, ik zit mij hier toch MET DE de poepers
quote:
quote:
quote:
quote:
Semafoorquote:Op maandag 15 juni 2026 20:44 schreef vul_maar_in het volgende:
Belgen hebben wel fantastische mannennamen. Lambiek, Semafoor, Sapperdeboere, Gobelijn
Dommelgodquote:Op maandag 15 juni 2026 20:44 schreef vul_maar_in het volgende:
Belgen hebben wel fantastische mannennamen. Lambiek, Semafoor, Sapperdeboere, Gobelijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |