Dat betekent niet veel goeds voor het Nederlands elftal zondag tegen Japanquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:41 schreef CR7 het volgende:
Larin wat een spits. Nu al net toernooi van de Feyenoorders.
Dit telt niet, Feyenoord heeft Larin bij het grof vuil gezet en is al weg.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:58 schreef hhh38 het volgende:
Bizar dat na 3 wedstrijden al 2 van onze spelers dit seizoen gescoord hebben
Dat is juist het punt. Hwang heeft ook sinds maart al niet gespeeld. Spelers die bij ons weinig hebben laten zien zijn nu belangrijk voor hun land.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit telt niet, Feyenoord heeft Larin bij het grof vuil gezet en is al weg.
N=1.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is juist het punt. Hwang heeft ook sinds maart al niet gespeeld. Spelers die bij ons weinig hebben laten zien zijn nu belangrijk voor hun land.
Sinds onderbroekdoucher Robin weg is is iedereen weer blij.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:41 schreef CR7 het volgende:
Larin wat een spits. Nu al het toernooi van de Feyenoorders.
Sowieso blijf ik het niet uitsluiten dat Larin gewoon een voldoende had gehaald als je hem gewoon in de 16 had gezet en daar met z'n fysieke kracht onrust had laten stoken. Wat dat betreft past de Championship gewoon heel goed bij hem qua type voetbal dat ze daar spelen. Zo'n type als hij op 10 zetten is echt een ongekende mispeer geweest.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Larin speelt al een geruime tijd goed bij Southampton.
Verder is het gewoon grappig om twee spelers die in dit topic (terecht) verguisd werden afgelopen seizoen direct te zien presteren op een WK. Wat maakt het nou uit dat het maar 1 potje is
Prima hoor, laat Watta en Ueda maar vlammen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat betekent niet veel goeds voor het Nederlands elftal zondag tegen Japan
@:dombohetolifantje1
Ayase gaat scoren.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat betekent niet veel goeds voor het Nederlands elftal zondag tegen Japan
Type Meulensteenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat zouden we vinden van Sipke Hulshoff als hoofdtrainer?
Ik vind het moeilijk te zeggen. Als hij het daadwerkelijk wordt is het natuurlijk volledig gebaseerd op de hoop dat hij de stijl van Arne Slot voortzet, maar meer als hoop lijkt het mij niet.
Gedoemd om te mislukken. Zo'n man is niet voor niets altijd assistent geweest, dat werkt als hoofdtrainer nooit.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het moeilijk te zeggen. Als hij het daadwerkelijk wordt is het natuurlijk volledig gebaseerd op de hoop dat hij de stijl van Arne Slot voortzet, maar meer als hoop lijkt het mij niet.
Larin op 10 zetten had al reden voor ontslag moeten zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso blijf ik het niet uitsluiten dat Larin gewoon een voldoende had gehaald als je hem gewoon in de 16 had gezet en daar met z'n fysieke kracht onrust had laten stoken. Wat dat betreft past de Championship gewoon heel goed bij hem qua type voetbal dat ze daar spelen. Zo'n type als hij op 10 zetten is echt een ongekende mispeer geweest.
Eens kijken, hoeveel ervaring als hoofdtrainer van een topclub? Ow, nul, na de ellende met GvB en RvP, doe maar niet....quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
FR-12.quote:
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, pleur die Belg er maar weer uit.
Proberen?quote:Op zondag 14 juni 2026 09:08 schreef Cara het volgende:
Hulshoff prima. Kan geen betere aanwijzen op dit moment. Persie had een jaartje Heerenveen erop zitten, Hulshoff loopt jaren mee met Slot, Nederlands elftal, en is hoofdtrainer geweest bij Red Bull. En is transfervrij. Laat het hem vooral proberen.
Alle kandidaten nu is toch proberen? Verwacht jij wonderen van Schreuder? Is ook maar zien of ie niet gewoon een one-trick-pony is.quote:Op zondag 14 juni 2026 10:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Proberen?
Het is toch geen speeltuin hier
Stukje meer zekerheid zou fijn zijn, het is altijd afwachten hoe een trainer het bij een andere club doetquote:Op zondag 14 juni 2026 10:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Alle kandidaten nu is toch proberen? Verwacht jij wonderen van Schreuder? Is ook maar zien of ie niet gewoon een one-trick-pony is.
Maar niet bij Leipzig of Salzburg, maar Red Bull Ghana of all places.quote:
Die heeft in elk geval bewezen op Eredivisie niveau een ploeg aanvallend te kunnen laten spelen.quote:Op zondag 14 juni 2026 10:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Alle kandidaten nu is toch proberen? Verwacht jij wonderen van Schreuder? Is ook maar zien of ie niet gewoon een one-trick-pony is.
Ik vind het eigenlijk wel prima dat het Schreuder niet wordt. Alleen Hulshoff vind ik wel een erg groot risico. Weer iemand die niet of zelden hoofdtrainer is geweest.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Die heeft in elk geval bewezen op Eredivisie niveau een ploeg aanvallend te kunnen laten spelen.
Schreuder speelt ook heel ander voetbal dan waar de club op ingericht is, en zodra ploegen zich gingen aanpassen op NEC was het maar bar weinig. Laat staan hoe hij zich gaat aanpassen aan 2 keer in de week spelen. Was een heel slechte keuze geweest.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel prima dat het Schreuder niet wordt. Alleen Hulshoff vind ik wel een erg groot risico. Weer iemand die niet of zelden hoofdtrainer is geweest.
Nou heeft Dennis wel meerdere rare keuzes gemaakt, dus dat laatste weet ik niet. Maar ik hoop(te) wel op een trainer met wat ervaring.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Schreuder speelt ook heel ander voetbal dan waar de club op ingericht is, en zodra ploegen zich gingen aanpassen op NEC was het maar bar weinig. Laat staan hoe hij zich gaat aanpassen aan 2 keer in de week spelen. Was een heel slechte keuze geweest.
Die verwijten liggen niet bij Hulshoff, maar vijf seizoenen meekijken in de keuken van de meesterchef geeft geen enkele garantie dat er een meesterchef in Sipke schuilt. Als dat het geval was hadden ze hem in 2024 wel doorgeschoven, zou je toch denken.
Eensquote:Op zondag 14 juni 2026 11:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel prima dat het Schreuder niet wordt. Alleen Hulshoff vind ik wel een erg groot risico. Weer iemand die niet of zelden hoofdtrainer is geweest.
Dat zal ook met de kwaliteit te maken hebben bij NEC. En bij Slot speelt en speelde dat probleem net zo goed. Een tegenstander die niks wil, zelf 20 kansen creëren eentje afmaken en in de 90e minuut de 1-1 via een counter door een persoonlijke blunder..quote:Op zondag 14 juni 2026 11:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Schreuder speelt ook heel ander voetbal dan waar de club op ingericht is, en zodra ploegen zich gingen aanpassen op NEC was het maar bar weinig. Laat staan hoe hij zich gaat aanpassen aan 2 keer in de week spelen. Was een heel slechte keuze geweest.
Die verwijten liggen niet bij Hulshoff, maar vijf seizoenen meekijken in de keuken van de meesterchef geeft geen enkele garantie dat er een meesterchef in Sipke schuilt. Als dat het geval was hadden ze hem in 2024 wel doorgeschoven, zou je toch denken.
Het is toch wel gek, ook omdat je Sipke perfect had kunnen halen toen Priske ontslagen was. Maar dat maakt ook wel extra duidelijk dat vPersie halen puur was voor de bühne om zieltjes te winnen in een onrustige periode. Ach ja, Dennis was een onbenul, moving on.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou heeft Dennis wel meerdere rare keuzes gemaakt, dus dat laatste weet ik niet. Maar ik hoop(te) wel op een trainer met wat ervaring.
Uitkomen bij Sipke en Gio voelt ook wel een beetje als een laatste kunststukje van Toon. Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat dit namen zijn waar Rigaux zelf mee komt.quote:Op zondag 14 juni 2026 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is toch wel gek, ook omdat je Sipke perfect had kunnen halen toen Priske ontslagen was. Maar dat maakt ook wel extra duidelijk dat vPersie halen puur was voor de bühne om zieltjes te winnen in een onrustige periode. Ach ja, Dennis was een onbenul, moving on.
Dat ze nu op Sipke uitkomen laat ook wel zien dat juni eigenlijk veel te laat is om voor een nieuwe trainer te gaan scouten.
En:quote:Hulshoff (48) is duidelijk aanwezig op trainingen, al is hij de assistent. Hij leidt geregeld de sessies, ook om de hoofdtrainer de gelegenheid te bieden het grote geheel te observeren. De stem van Hulshoff draagt ver over het veld. Ook Ronald en Erwin Koeman (de andere assistent), laten veel aan hem over. ‘Ik kan me heel goed voorstellen dat Ronald hem ook wil’, aldus trainer Arne Slot van Feyenoord. ‘Sipke heeft afgezien van zijn kwaliteiten een bescheiden ego. Dat is belangrijk voor een assistent. Als ik uiteindelijk een andere keuze maak, kan hij daarmee goed omgaan.’
En:quote:Sipke is niet per se heel goed met de computer, maar hij weet wel de goede beelden uit te zoeken. Wedstrijdbeelden over hoe we gaan spelen, over hoe en waar we de tegenstander pijn kunnen doen.’
Wedstrijdsituaties vertalen in oefenvormen tijdens de training, dat is de specialiteit van Hulshoff
Klinkt allemaal wel positief. Klinkt als een trainer die spelers echt beter weet te maken.quote:Dan komt Hulshoff precies met de goede partjes van de wedstrijd, beelden die lichtjes laten opgaan in hoofden van spelers, die inzichtelijk maken wat trainers van ze verlangen. Hoe Nathan Aké vanaf linksachter mensen vrijspeelt en via driehoekjes met collega’s naar voren voetbalt, bijvoorbeeld. Dat is genieten pur sang.
Slot: ‘Maar Sipke is dus geen computernerd.’ Hij vertaalt wedstrijdsituaties naar de training, dat is de beste samenvatting. De manier waarop een team wil voetballen, vastleggen in trainingsvormen.
Dat zou helemaal niet de taak van Toon moeten zijn. Sowieso als die Deef zich laat vertellen wat hij moet doen door een controlerend orgaan, faalt Deef al in zijn eerste taak.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Uitkomen bij Sipke en Gio voelt ook wel een beetje als een laatste kunststukje van Toon. Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat dit namen zijn waar Rigaux zelf mee komt.
Als Toon nog zoveel invloed had was Van Persie nooit ontslagen.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Uitkomen bij Sipke en Gio voelt ook wel een beetje als een laatste kunststukje van Toon. Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat dit namen zijn waar Rigaux zelf mee komt.
Sterker nog, Slot is mijns inziens weg bij Liverpool omdat hij daar net zoals bij Feyenoord niet kon omgaan met de Low block strategie die de meeste ploegen na een half jaar tegen hem begonnen te hanteren als antwoord tegen zijn speelstijl. Bij Feyenoord was dat ook elke keer pijn aan je ogen.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal ook met de kwaliteit te maken hebben bij NEC. En bij Slot speelt en speelde dat probleem net zo goed. Een tegenstander die niks wil, zelf 20 kansen creëren eentje afmaken en in de 90e minuut de 1-1 via een counter door een persoonlijke blunder..
Het assistent zijn geweest van Slot als argument aandragen is sinds Heitinga ook wel gevaarlijk gewordenquote:Op zondag 14 juni 2026 11:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonder dollen waar is dat vertrouwen in die Belg eigenlijk op gebasseerd? Die heeft krap aan twee jaar technisch directeurtje gespeeld en naar verluidt niet eens als echte eindverantwoordelijke.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:15 schreef De_Pel het volgende:
Zelfs al zouden ze nu bij Sipke uitkomen, wat vast niet zo’n vaart zal lopen, dan alsnog denk ik dat dat een beduidend beter onderbouwde, inhoudelijke keuze zou zijn dan destijds met RvP het geval was. Alle vertrouwen in Rico en Eenhoorn.
Alleen al dat EenhoornGod er zijn fiat aan geeft is genoeg. Daarnaast heeft die kerel zich wel op allerlei fronten bewezen, zo ongeveer begonnen als ballenjongen, en elk aspect van de club gezien, spreekt z’n talen, heeft een netwerk, heeft zich bewezen als onderhandelaar, en bij Club veel waarde gecreëerd. Vind het daarnaast sterk dat hij zich richt op lange termijn, waarhijeerder ook al honkvast was. En het spreekt ook voor hem dat hij direct RvP wipt, en dat Feyenoord al snel aan op het eerste zich goede versterkingen wordt gelinkt.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zonder dollen waar is dat vertrouwen in die Belg eigenlijk op gebasseerd? Die heeft krap aan twee jaar technisch directeurtje gespeeld en naar verluidt niet eens als echte eindverantwoordelijke.
Eenhoorn snap ik de heeft wel bewezen een prima bestuurder te zijn.
Best presterende trainer van Ajax dit seizoenquote:Op zondag 14 juni 2026 16:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Het assistent zijn geweest van Slot als argument aandragen is sinds Heitinga ook wel gevaarlijk geworden
Zie je toch de invloed weer van Slot.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Best presterende trainer van Ajax dit seizoen
Na 3 jaar onder Oh Arne verwacht ik dat zelfs pionnenpakker Sjon de Wollef wat kan.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zie je toch de invloed weer van Slot.
-5 miljoenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
Doet Ueda überhaupt wel mee bij Japan
Wat is de oplossing daarvoor dan?quote:Op zondag 14 juni 2026 16:12 schreef Cara het volgende:
[..]
Sterker nog, Slot is mijns inziens weg bij Liverpool omdat hij daar net zoals bij Feyenoord niet kon omgaan met de Low block strategie die de meeste ploegen na een half jaar tegen hem begonnen te hanteren als antwoord tegen zijn speelstijl. Bij Feyenoord was dat ook elke keer pijn aan je ogen.
Koeman had ook geen antwoord op de Japanse Dick Advocaat. En de hele PL is ook beslist op standaardsituaties. Tja…quote:Op maandag 15 juni 2026 08:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat is de oplossing daarvoor dan?
quote:
Geen slecht woord voor iemand die zijn carrière opgeeft om voor z’n gezin te zorgen.quote:Op maandag 15 juni 2026 12:43 schreef H.FR het volgende:
Karsdorp weer een mooie transfer gemaakt.
https://www.ad.nl/krimpen(...)reldkundig~a047e939/
Iets meer respect voor GioGod mag welquote:Op maandag 15 juni 2026 13:18 schreef bbuddybb het volgende:
Zo’n nietszeggende kneus als hoofdtrainer… Man man man.
Schandalig.
Nou ja, destijds was de selectie ook best wel oud dus daar kon überhaupt niet echt waarde mee gecreëerd worden. De paar jonkies die wel speelden (Kongolo en Karsdorp) zijn uiteindelijk wel voor prima bedragen vertrokken.quote:Op maandag 15 juni 2026 13:13 schreef De_Pel het volgende:
Ben er niet heel enthousiast over, met name ook vanwege het “realistische” zaadbal van GvB. Dat het de nodige prijzen opgeleverd heeft is mooi, maar voor de waardeontwikkeling is wat beter voetbal wel wenselijk. Hopelijk zit er een betere beweegreden achter dan “Gio heeft Krediet”
Dit.quote:
Dat was Pusic al.quote:Op maandag 15 juni 2026 13:27 schreef bbuddybb het volgende:
Laten we hopen dat de Sipke uit de Arond-periode de man is die aan alle touwtjes trekt.
Van Glassner naar Gio, wtfquote:Op maandag 15 juni 2026 13:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Slobeend Gefeliciteerd met deze fantastische aanstelling!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |