Dat betekent niet veel goeds voor het Nederlands elftal zondag tegen Japanquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:41 schreef CR7 het volgende:
Larin wat een spits. Nu al net toernooi van de Feyenoorders.
Dit telt niet, Feyenoord heeft Larin bij het grof vuil gezet en is al weg.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:58 schreef hhh38 het volgende:
Bizar dat na 3 wedstrijden al 2 van onze spelers dit seizoen gescoord hebben
Dat is juist het punt. Hwang heeft ook sinds maart al niet gespeeld. Spelers die bij ons weinig hebben laten zien zijn nu belangrijk voor hun land.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit telt niet, Feyenoord heeft Larin bij het grof vuil gezet en is al weg.
N=1.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is juist het punt. Hwang heeft ook sinds maart al niet gespeeld. Spelers die bij ons weinig hebben laten zien zijn nu belangrijk voor hun land.
Sinds onderbroekdoucher Robin weg is is iedereen weer blij.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:41 schreef CR7 het volgende:
Larin wat een spits. Nu al het toernooi van de Feyenoorders.
Sowieso blijf ik het niet uitsluiten dat Larin gewoon een voldoende had gehaald als je hem gewoon in de 16 had gezet en daar met z'n fysieke kracht onrust had laten stoken. Wat dat betreft past de Championship gewoon heel goed bij hem qua type voetbal dat ze daar spelen. Zo'n type als hij op 10 zetten is echt een ongekende mispeer geweest.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Larin speelt al een geruime tijd goed bij Southampton.
Verder is het gewoon grappig om twee spelers die in dit topic (terecht) verguisd werden afgelopen seizoen direct te zien presteren op een WK. Wat maakt het nou uit dat het maar 1 potje is
Prima hoor, laat Watta en Ueda maar vlammen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat betekent niet veel goeds voor het Nederlands elftal zondag tegen Japan
@:dombohetolifantje1
Ayase gaat scoren.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat betekent niet veel goeds voor het Nederlands elftal zondag tegen Japan
@:dombohetolifantje1
Type Meulensteenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat zouden we vinden van Sipke Hulshoff als hoofdtrainer?
Ik vind het moeilijk te zeggen. Als hij het daadwerkelijk wordt is het natuurlijk volledig gebaseerd op de hoop dat hij de stijl van Arne Slot voortzet, maar meer als hoop lijkt het mij niet.
Gedoemd om te mislukken. Zo'n man is niet voor niets altijd assistent geweest, dat werkt als hoofdtrainer nooit.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het moeilijk te zeggen. Als hij het daadwerkelijk wordt is het natuurlijk volledig gebaseerd op de hoop dat hij de stijl van Arne Slot voortzet, maar meer als hoop lijkt het mij niet.
Larin op 10 zetten had al reden voor ontslag moeten zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso blijf ik het niet uitsluiten dat Larin gewoon een voldoende had gehaald als je hem gewoon in de 16 had gezet en daar met z'n fysieke kracht onrust had laten stoken. Wat dat betreft past de Championship gewoon heel goed bij hem qua type voetbal dat ze daar spelen. Zo'n type als hij op 10 zetten is echt een ongekende mispeer geweest.
Eens kijken, hoeveel ervaring als hoofdtrainer van een topclub? Ow, nul, na de ellende met GvB en RvP, doe maar niet....quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
FR-12.quote:
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |