Geen WK meer voor Mazarouiquote:Op maandag 8 juni 2026 14:56 schreef PSVCL het volgende:
Abde 3/4 weken out, en Mazaroui is een twijfelgeval, je complete linkerkant kwijt dankzij een nietszeggende oefenpot![]()
Dit wordt niks meer
Dat wordt ook duidelijk uit de eerste 3 regels van de OP.quote:Op maandag 8 juni 2026 15:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Das de nacht van zaterdag op zondag voor alle duidelijkheid.
Mazraoui mist waarschijnlijk enkel deze pot.quote:
had het nog niet gelezenquote:Op maandag 8 juni 2026 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt ook duidelijk uit de eerste 3 regels van de OP.
Zonde eigenlijk, zo'n groot voetballand. Toch zit er wel kwaliteit in, een Ancelotti is een goede coach.quote:Op maandag 8 juni 2026 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik verwacht bijzonder weinig van Brazilië.
Kampioen in wat is de vraag, valsspelen?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:48 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
? Carlo Ancelotti op de persconferentie voor de wedstrijd:
«Morgen nemen we het op tegen de Afrikaanse kampioenen, Marokko. Het is een groot team met kwaliteitsspelers!?
Afrikaans kampioen @:makamba_
Kampioen Opsporing Verzochtquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kampioen in wat is de vraag, valsspelen?
Gehoort nog wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:35 schreef raptorix het volgende:
De brazilanen hebben hun handoeken in de kluisjes gelegt heb ik gehoort.
Worfeudenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:42 schreef raptorix het volgende:
Godverdomme ik spreek 25 programmeertalen en dan gezeik op mijn Nederlands, kom dan Worfeuden voor 5 euro per potje @:halcon @:wheeledwarrior
Mijn buurt gaat gesloopt wordenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kijken hoeveel binnensteden er nu weer gesloopt gaan worden.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan woon jij vast niet in de beste buurt van de stad.
Toeterende Turkenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan kun je je lol op want Turkije speelt morgenochtend.
Voor de infoquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:54 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dode topics. Compleet overbodig. SAD. @:3rr0r
Komt wel als de scenario's voor plaatsing en mogelijke tegenstanders komenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:54 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dode topics. Compleet overbodig. SAD. @:3rr0r
Hopelijk. Ze hangen daar wel een beetje dood onderin de lijst.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Komt wel als de scenario's voor plaatsing en mogelijke tegenstanders komen
Het was de leukste wedstrijd tot nu toequote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:28 schreef -Sigaartje het volgende:
Even door Qatar-Zwitserland heen worstelen, uurtje zappen, en dan de pot waar ik op zit te wachten vannacht, deze dus. En als ik goed gestemd ben, blijf ik misschien ook nog op voor Schotland-Haitï, maar oh, ik wel eigenlijk de Turken ook wel af zien gaan eigenlijk...![]()
Wilde afgelopen nacht nog Amerika zien, maar ben niet op tijd wakker geworden...
Weet ik. Ik werd om half vier wakker, maar was nog zo slaperig, dat ik dacht, ik blijf lekker liggen. Het wordt nog wat komende week, ik moet de hele week werken ☹. Ik denk wel dat ik maandag om vier uur opsta voor Zweden-Tunesië en als die is afgelopen, gelijk begin met werken.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:55 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Het was de leukste wedstrijd tot nu toe
Och jemig. Ik sta om 06:00 op maar voor 04:00 moet je mij wel betalen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:25 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Weet ik. Ik werd om half vier wakker, maar was nog zo slaperig, dat ik dacht, ik blijf lekker liggen. Het wordt nog wat komende week, ik moet de hele week werken ☹. Ik denk wel dat ik maandag om vier uur opsta voor Zweden-Tunesië en als die is afgelopen, gelijk begin met werken.
Dan zou ik voor dit affiche ook opblijven. Met jonge kinderen ligt het wat andersquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is zaterdag dus een wedstrijd om middernacht kunnen we prima meepakken
Wel werken morgenmaar gelukkig pas om 15u
Relatief weinig Marokkanen hier op de Veluwe, dus dat valt mee denk ik. Hoewel we natuurlijk sowieso wakker zijnquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:32 schreef Momo het volgende:
Gaan sommige mensen op fok wakker getoeterd worden door deze wedstrijd ?
Ja, ik wil alles wel zien, maar de kinderen slapen 's nachts natuurlijk. Opblijven gaat wel, maar de dag van morgen is dan andere koek...quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:21 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dan zou ik voor dit affiche ook opblijven. Met jonge kinderen ligt het wat anders.
Turkije moet ook nog om 6.00u.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:32 schreef Momo het volgende:
Gaan sommige mensen op fok wakker getoeterd worden door deze wedstrijd ?
Zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien valt er dan niet veel meer af te breken.
Met Ancelotti? Dream on.quote:
Kabinet Jetten 1 laat het gebeuren.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik wens de politie veel sterkte vannacht.
Onderliggend lijden met 31 graden.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:15 schreef vul_maar_in het volgende:
Zonder dollen, Ik denk dat Marokko hier gaat schroeien.
Niemand komt aan mijn slaapquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:15 schreef Lothiriel het volgende:
Voor deze pot wil ik m’n slaap wel laten
Hopen op wat lokale actie ook na de wedstrijd
Aanslagen?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:15 schreef Lothiriel het volgende:
Voor deze pot wil ik m’n slaap wel laten
Hopen op wat lokale actie ook na de wedstrijd
Dat sowieso, toch ben ik wel benieuwd of Ancelotti er een team van heeft kunnen maken, want dat is vaak het maco bij ze, zeker als je zo'n stoorzender als Vini hebt.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Boeiend, als ze maar winnen. Liefst ver in blessuretijd.
Ik verwacht 7 gele en 2 rooies.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat sowieso, toch ben ik wel benieuwd of Ancelotti er een team van heeft kunnen maken, want dat is vaak het maco bij ze, zeker als je zo'n stoorzender als Vini hebt.
Tja, er zit altijd wel eentje met wansmaak.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bedankt makker, blij dat jij het wél kan waarderen.
@:tweedeklum kijk zo kan het ook
en de mijne klum? (ik krijg er zelf een beetje hoofdpijn van maar da's een plus)quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja, er zit altijd wel eentje met wansmaak.
jamaar de groeps druk...quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FOK mag onze namen oranje maken, voor de rest heb jij niks te eisen.
Wanstaltig.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:19 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
en de mijne klum? (ik krijg er zelf een beetje hoofdpijn van maar da's een plus)
Ik snap niet waarom hij uitgenodigd wordt bij dit soort programma's.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:23 schreef DingdongDick het volgende:
Die Afellay roept drie keer per dag dat hij bescheiden is. Houd lekker je bek ofzo.
Dat mag wel voor het geld dat hij er voor krijgt.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat sowieso, toch ben ik wel benieuwd of Ancelotti er een team van heeft kunnen maken, want dat is vaak het maco bij ze, zeker als je zo'n stoorzender als Vini hebt.
Agist.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:23 schreef R-woud93 het volgende:
Jan is wel echt een bijzonder oude man inmiddels
Het moet maar .quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij uitgenodigd wordt bij dit soort programma's.
Hij zal niks anders te doen hebben.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:23 schreef DingdongDick het volgende:
Die Afellay roept drie keer per dag dat hij bescheiden is. Hou lekker je bek ofzo.
Hadden een prima show in 1998quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:24 schreef 100Spokes het volgende:
Barend & Van Dorp WK talkshowtjes waren altijd prima
Villa BvD genot.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:24 schreef 100Spokes het volgende:
81 .quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:23 schreef R-woud93 het volgende:
Jan is wel echt een bijzonder oude man inmiddels
Klaas Jan kon niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Klappen van de Hell's Angels genot.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:24 schreef 100Spokes het volgende:
Marianne Timmer....Poaah wat een vrouw,.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:24 schreef 100Spokes het volgende:
Sowieso niet bij dit potje, raarrrrrrrr.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat ordinair.quote:
Zijn er echt ordinaire potten? meer dan wat post punk leren bullshit heb ik niet gezien.quote:
had je nog hoofdpijn?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb drie frikandellen in de frituurpan gegooid
#viesdik
#patatpanquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
#viesdik
Ik had gisteren maar 1 bier op, was gewoon extreem moequote:
Hup AZ. @Dagoduckquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:30 schreef Solotovski het volgende:
Saibari na vanavond minimaal ¤75 miljoen
De kassa gaat rinkelen in Eindhoven
Jemig, gaat het?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik had gisteren maar 1 bier op, was gewoon extreem moe
40 uur taarten maken en verpakken in een week is veel werk
Banketbakker is wel een eervol beroep.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Frikandellen_jongenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
#viesdik
ligt eraan welke taarten denk ik?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ellen page was echt een lekker wijf, zelfs met kort haar en met name met een strenge bril op. Eeuwig zonde.quote:
Nu een AI meme geworden.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:35 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ellen page was echt een lekker wijf, zelfs met kort haar en met name met een strenge bril op. Eeuwig zonde.
Het probleem is dat het resultaat vaak geen rol speelt.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:35 schreef Haags het volgende:
Ik kijk maar eventjes mee jongens.
Hopelijk blijft Den Haag heel vannacht.
ah dat kan de beste overkomen man. Toch goed dat je er was.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is zo ongeveer het grootste risicogebied denk ikquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:35 schreef Haags het volgende:
Ik kijk maar eventjes mee jongens.
Hopelijk blijft Den Haag heel vannacht.
Je kan ook 1 hele grote taart maken, en dan in 40 stukken snijden.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was van plan om VS- Paraguay te bekijken maar was gewoon in slaap gevallen op de bankquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ah dat kan de beste overkomen man. Toch goed dat je er was.
Zo snijd ik mijn pizza altijd in twaalf stukken, acht krijg ik niet opquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan ook 1 hele grote taart maken, en dan in 40 stukken snijden.
Jemig, gaat het?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was van plan om VS- Paraguay te bekijken maar was gewoon in slaap gevallen op de bank
je zegt de grap verkeerd. Je moest zeggen 6 stukken want dat zijn minder stukken dan 8quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Zo snijd ik mijn pizza altijd in twaalf stukken, acht krijg ik niet op
Ik tank ook altijd voor 35 euro mij pakken ze niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
jamaar... *gebaart*quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:37 schreef Coco het volgende:
Houd je een beetje in met de kritiek op Neymar aub. Dank.
Kijk eens zonder psv brilletje naar dit wkquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:30 schreef Solotovski het volgende:
Saibari na vanavond minimaal ¤75 miljoen
De kassa gaat rinkelen in Eindhoven
Dat was juist de grap mijn Vlaamse vrindquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
je zegt de grap verkeerd. Je moest zeggen 6 stukken want dat zijn minder stukken dan 8
Belgenhumor whehequote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
PSV-brilletjes zitten zo lekkerquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:38 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Kijk eens zonder psv brilletje naar dit wk
50 euro is meer dan zat. @monkyyy @Wereldgozerquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik tank ook altijd voor 35 euro mij pakken ze niet.
jup. links om of rechts om er wordt gesloopt en gereld. #sport verbroederdquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het probleem is dat het resultaat vaak geen rol speelt.
Varkensworst?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
jup. links om of rechts om er worst gesloopt en gereld. #sport verbroederd
Ze hebben daar ook van die sloppenwijken?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:42 schreef 3rr0r het volgende:
'We worden ook wel het Brazilie van Afrika genoemd'
Streetjusticequote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Neen. die redden het daar niet. Jelly arms voor alle mocros
Ik las billetjes.quote:
Dat hoop ik ook maatquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:43 schreef Coco het volgende:
Ik hoop op een knotsgek duel inclusief fitties.
OMG! That guy was a-ma-zingggquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:41 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ja, ze hebben het er daar nu nog over dat jij er was
In de knock-out fase wellicht, zal nu wel meevallen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit heeft zeker potentie om gierend uit de klauw te lopen.
Wat zeg je?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
DE WK finale wordt er in gespeeld in het stadion van nu.
Deze zin loopt als Lucille.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
DE WK finale wordt er in gespeeld in het stadion van nu.
Als beide landen verliezen?quote:
Nooten?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:45 schreef Felagund het volgende:
Op de Belg hebben ze Karrel opgetrommeld.
Nee, zijn Belgische dronken nonkel.quote:
Dat vrees ik ook.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Deze mensen weten niet. de jappen rollen ons op.
eerder andersom dusquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het is zaterdagquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:48 schreef ISVV het volgende:
Mijn oogjes beginnen al dicht te vallen verdulleme
Sushi-genotquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
precis zoquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:48 schreef ISVV het volgende:
Meer dan terecht.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:48 schreef -Sigaartje het volgende:
Nooit geweten dat Marokko hoger staat dan Nederland in de voetbalranglijst.
Nu willen ze allebei nog wel winnen. Ergste scenario zou 3e groepswedstrijd zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
In de knock-out fase wellicht, zal nu wel meevallen.
Komop het grote schoppen begint zo. efkes doorbijten maat.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:48 schreef ISVV het volgende:
Als je het zo bekijkt valt het best mee iddquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
Tenenkrommend slecht die Gert en zijn studiogasten. Kan er gewoon niet naar kijken. Gelukkig nog maar 8,5(een volle werkdag) voordat we kunnen gaan slapen.
Gert zal gelukkig niet de hele nacht doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
Tenenkrommend slecht die Gert en zijn studiogasten. Kan er gewoon niet naar kijken. Gelukkig nog maar 8,5(een volle werkdag) voordat we kunnen gaan slapen.
Gebakken lucht.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
29 cent voor een croissant. Dat vertrouw ik niet
Akkoord.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:51 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik verwacht serieus een goeie match.
Zeker een margerine-croissant?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
29 cent voor een croissant. Dat vertrouw ik niet
Ik heb een Braddie-hoeveelheid vlees weggestouwd vanavondquote:
Monsterquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een Braddie-hoeveelheid vlees weggestouwd vanavond
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een Braddie-hoeveelheid vlees weggestouwd vanavond
Wat heeft ie gezegd?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:55 schreef Coco het volgende:
@:mexicanobakker wat vond je van het gebbetje van Veerman?
Omdat dit voor bepaalde groepen mensen als vervelend ervaren kan worden.quote:
Hoe gaat het met Braddie (serieuze vraag)?quote:
Ah. Ik vind ook wel eens wat vervelend.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat dit voor bepaalde groepen mensen als vervelend ervaren kan worden.
Moet hij weten.quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Braddie (serieuze vraag)?
Nog steeds vettigquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Braddie (serieuze vraag)?
Ja,, ik word ook vaak moe van het stigmatiseren. best veel werk.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat dit voor bepaalde groepen mensen als vervelend ervaren kan worden.
Vind Joey wel een Chasin' mannetjequote:
ik heb er maar 2. we redden het wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:56 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb nog maar 3 biertjes. Een kapitale blunder ergens in de voorbereiding.
Dit zal ik even evalueren zodat dit niet nog een keer voor gaat komen.
Boeiend. Om 3 uur weer een wedstrijd.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Deze gaat weer te laat beginnen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |