Het is zaterdagquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:48 schreef ISVV het volgende:
Mijn oogjes beginnen al dicht te vallen verdulleme
Sushi-genotquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Deze mensen weten niet. de jappen rollen ons op.
precis zoquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:48 schreef ISVV het volgende:
Meer dan terecht.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:48 schreef -Sigaartje het volgende:
Nooit geweten dat Marokko hoger staat dan Nederland in de voetbalranglijst.
Nu willen ze allebei nog wel winnen. Ergste scenario zou 3e groepswedstrijd zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
In de knock-out fase wellicht, zal nu wel meevallen.
Komop het grote schoppen begint zo. efkes doorbijten maat.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:48 schreef ISVV het volgende:
Als je het zo bekijkt valt het best mee iddquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
Tenenkrommend slecht die Gert en zijn studiogasten. Kan er gewoon niet naar kijken. Gelukkig nog maar 8,5(een volle werkdag) voordat we kunnen gaan slapen.
Gert zal gelukkig niet de hele nacht doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
Tenenkrommend slecht die Gert en zijn studiogasten. Kan er gewoon niet naar kijken. Gelukkig nog maar 8,5(een volle werkdag) voordat we kunnen gaan slapen.
Gebakken lucht.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
29 cent voor een croissant. Dat vertrouw ik niet
Akkoord.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:51 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik verwacht serieus een goeie match.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |