Worfeudenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:42 schreef raptorix het volgende:
Godverdomme ik spreek 25 programmeertalen en dan gezeik op mijn Nederlands, kom dan Worfeuden voor 5 euro per potje @:halcon @:wheeledwarrior
Mijn buurt gaat gesloopt wordenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kijken hoeveel binnensteden er nu weer gesloopt gaan worden.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan woon jij vast niet in de beste buurt van de stad.
Toeterende Turkenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan kun je je lol op want Turkije speelt morgenochtend.
Voor de infoquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:54 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dode topics. Compleet overbodig. SAD. @:3rr0r
Komt wel als de scenario's voor plaatsing en mogelijke tegenstanders komenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:54 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dode topics. Compleet overbodig. SAD. @:3rr0r
Hopelijk. Ze hangen daar wel een beetje dood onderin de lijst.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Komt wel als de scenario's voor plaatsing en mogelijke tegenstanders komen
Het was de leukste wedstrijd tot nu toequote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:28 schreef -Sigaartje het volgende:
Even door Qatar-Zwitserland heen worstelen, uurtje zappen, en dan de pot waar ik op zit te wachten vannacht, deze dus. En als ik goed gestemd ben, blijf ik misschien ook nog op voor Schotland-Haitï, maar oh, ik wel eigenlijk de Turken ook wel af zien gaan eigenlijk...![]()
Wilde afgelopen nacht nog Amerika zien, maar ben niet op tijd wakker geworden...
Weet ik. Ik werd om half vier wakker, maar was nog zo slaperig, dat ik dacht, ik blijf lekker liggen. Het wordt nog wat komende week, ik moet de hele week werken ☹. Ik denk wel dat ik maandag om vier uur opsta voor Zweden-Tunesië en als die is afgelopen, gelijk begin met werken.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:55 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Het was de leukste wedstrijd tot nu toe
Och jemig. Ik sta om 06:00 op maar voor 04:00 moet je mij wel betalen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:25 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Weet ik. Ik werd om half vier wakker, maar was nog zo slaperig, dat ik dacht, ik blijf lekker liggen. Het wordt nog wat komende week, ik moet de hele week werken ☹. Ik denk wel dat ik maandag om vier uur opsta voor Zweden-Tunesië en als die is afgelopen, gelijk begin met werken.
Dan zou ik voor dit affiche ook opblijven. Met jonge kinderen ligt het wat andersquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is zaterdag dus een wedstrijd om middernacht kunnen we prima meepakken
Wel werken morgenmaar gelukkig pas om 15u
Relatief weinig Marokkanen hier op de Veluwe, dus dat valt mee denk ik. Hoewel we natuurlijk sowieso wakker zijnquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:32 schreef Momo het volgende:
Gaan sommige mensen op fok wakker getoeterd worden door deze wedstrijd ?
Ja, ik wil alles wel zien, maar de kinderen slapen 's nachts natuurlijk. Opblijven gaat wel, maar de dag van morgen is dan andere koek...quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:21 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dan zou ik voor dit affiche ook opblijven. Met jonge kinderen ligt het wat anders.
Turkije moet ook nog om 6.00u.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:32 schreef Momo het volgende:
Gaan sommige mensen op fok wakker getoeterd worden door deze wedstrijd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |