Banketbakker is wel een eervol beroep.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik had gisteren maar 1 bier op, was gewoon extreem moe
40 uur taarten maken en verpakken in een week is veel werk
Frikandellen_jongenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb drie frikandellen in de frituurpan gegooid
#viesdik
ligt eraan welke taarten denk ik?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ellen page was echt een lekker wijf, zelfs met kort haar en met name met een strenge bril op. Eeuwig zonde.quote:
Nu een AI meme geworden.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:35 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ellen page was echt een lekker wijf, zelfs met kort haar en met name met een strenge bril op. Eeuwig zonde.
Het probleem is dat het resultaat vaak geen rol speelt.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:35 schreef Haags het volgende:
Ik kijk maar eventjes mee jongens.
Hopelijk blijft Den Haag heel vannacht.
ah dat kan de beste overkomen man. Toch goed dat je er was.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is zo ongeveer het grootste risicogebied denk ikquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:35 schreef Haags het volgende:
Ik kijk maar eventjes mee jongens.
Hopelijk blijft Den Haag heel vannacht.
Je kan ook 1 hele grote taart maken, en dan in 40 stukken snijden.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was van plan om VS- Paraguay te bekijken maar was gewoon in slaap gevallen op de bankquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ah dat kan de beste overkomen man. Toch goed dat je er was.
Zo snijd ik mijn pizza altijd in twaalf stukken, acht krijg ik niet opquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan ook 1 hele grote taart maken, en dan in 40 stukken snijden.
Jemig, gaat het?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was van plan om VS- Paraguay te bekijken maar was gewoon in slaap gevallen op de bank
je zegt de grap verkeerd. Je moest zeggen 6 stukken want dat zijn minder stukken dan 8quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Zo snijd ik mijn pizza altijd in twaalf stukken, acht krijg ik niet op
Ik tank ook altijd voor 35 euro mij pakken ze niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Zo snijd ik mijn pizza altijd in twaalf stukken, acht krijg ik niet op
jamaar... *gebaart*quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:37 schreef Coco het volgende:
Houd je een beetje in met de kritiek op Neymar aub. Dank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |