Zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien valt er dan niet veel meer af te breken.
Met Ancelotti? Dream on.quote:
Kabinet Jetten 1 laat het gebeuren.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik wens de politie veel sterkte vannacht.
Onderliggend lijden met 31 graden.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:15 schreef vul_maar_in het volgende:
Zonder dollen, Ik denk dat Marokko hier gaat schroeien.
Niemand komt aan mijn slaapquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:15 schreef Lothiriel het volgende:
Voor deze pot wil ik m’n slaap wel laten
Hopen op wat lokale actie ook na de wedstrijd
Aanslagen?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:15 schreef Lothiriel het volgende:
Voor deze pot wil ik m’n slaap wel laten
Hopen op wat lokale actie ook na de wedstrijd
Dat sowieso, toch ben ik wel benieuwd of Ancelotti er een team van heeft kunnen maken, want dat is vaak het maco bij ze, zeker als je zo'n stoorzender als Vini hebt.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Boeiend, als ze maar winnen. Liefst ver in blessuretijd.
Ik verwacht 7 gele en 2 rooies.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat sowieso, toch ben ik wel benieuwd of Ancelotti er een team van heeft kunnen maken, want dat is vaak het maco bij ze, zeker als je zo'n stoorzender als Vini hebt.
Tja, er zit altijd wel eentje met wansmaak.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bedankt makker, blij dat jij het wél kan waarderen.
@:tweedeklum kijk zo kan het ook
en de mijne klum? (ik krijg er zelf een beetje hoofdpijn van maar da's een plus)quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja, er zit altijd wel eentje met wansmaak.
jamaar de groeps druk...quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FOK mag onze namen oranje maken, voor de rest heb jij niks te eisen.
Wanstaltig.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:19 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
en de mijne klum? (ik krijg er zelf een beetje hoofdpijn van maar da's een plus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |