Saus over de frietquote:Op donderdag 4 juni 2026 21:12 schreef Boca_Raton het volgende:
En doorrrrrkoken maar...
in het vorige topic kwam dit bordje voorbij
[ afbeelding ]
Wat is tosite?quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:17 schreef cinderloom het volgende:
Erwtensoep met tosite stond een paar uur geleden op het menu
Heerlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:16 schreef Kanaroe het volgende:
Loempia en kipsaté uit de eigen keuken van de Chinese snackbarhouder
Mijn man kookt
Vind ik ookquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:12 schreef Molo het volgende:
Vanmiddag burrito gemaakt met wat restjes vlees in adobosaus en maïs. Nu sushi besteld, want zin in
Kost wel echt een godsvermogen tegenwoordig zeg
Dankje, lekker achterover geleund en heerlijk gegetenquote:
Je moet er wat voor over hebben, wassen en nog een keer wassen, en drogen haha. Keigezond, andijviequote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
Houdt me vaak tegen en kies dan liever voor een sushirestaurant want dat is vaak niet duurder.
Ik kreeg andijvie uit iemands kas en wat een waswerk is dat. Maar dat gekookt, met 2 aardappelen en was lekker.
Door moeheid daarna nog een goed stuk chocola en een zak chips gegeten. Wel van linzen als dat mag helpen
Oh dit vind ik wel een internationale vrije dag waardquote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:15 schreef Karzai het volgende:
oh er is blijkbaar ook op 27 maart wereld kaasdag, verwarrend![]()
[ afbeelding ]
Gebruik je daar afbakbroodjes voor die je opensnijdt? En hoe lang en op welke temperatuur?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:24 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
Kaiserbroodjes met ei en bacon uit de airfryer.
Ja. Hoedje (een derde van het broodje) er af snijden.. bodem uithollen. Bacon besmeren met beetje mosterd en in de uitholling leggen. Eitje daar weer bovenop breken. Hoedje er naast.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:40 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Gebruik je daar afbakbroodjes voor die je opensnijdt?
Dankjewel!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja. Hoedje (een derde van het broodje) er af snijden.. bodem uithollen. Bacon besmeren met beetje mosterd en in de uitholling leggen. Eitje daar weer bovenop breken. Hoedje er naast.
10 minuten op 160 graden airfryer. De dooier zacht maar niet vloeibaar. Als je dat wel wilt dan wat korter.
Ik bestel mijn kip altijd op Joybuy. Is dezelfde dag nog in huis als je 's ochtends besteld. 3 euro voor een hele kipquote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:15 schreef borisz het volgende:
Ik laat een hele kip komen. De kippenboer op TB heeft een aanbieding.
Daar ga ik meerdere dagen mee doen.
En nu gewoon klassiek met patat en appelmoes..
Wow ook geen geld!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik bestel mijn kip altijd op Joybuy. Is dezelfde dag nog in huis als je 's ochtends besteld. 3 euro voor een hele kip
[ afbeelding ]
Jups. Roast Chicken Bar op de Turfmarkt.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Wow ook geen geld!
Kippenboer van @:Borisz heeft zijn kip al gaar denk ik.
Ik ga deze onthoudenquote:Op zondag 7 juni 2026 07:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Jups. Roast Chicken Bar op de Turfmarkt.![]()
Bezorgen altijd vrij snel.
…op een bedje van…?quote:Op zondag 7 juni 2026 15:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer een zogenaamde megasteak, eerst gegaard in de sousvide en daarna nog kort afgebakken. Daarbij een gemengde bladsalade met komkommer, cherrytomaatjes en granaatappelpitjes met een frisse vinaigrette.
Nice, tomahawk ofzo?quote:Op zondag 7 juni 2026 15:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer een zogenaamde megasteak, eerst gegaard in de sousvide en daarna nog kort afgebakken. Daarbij een gemengde bladsalade met komkommer, cherrytomaatjes en granaatappelpitjes met een frisse vinaigrette.
Nee.quote:
Neem je daar een megapint bij?quote:Op zondag 7 juni 2026 15:41 schreef golfer het volgende:
Ohhhh dat ziet er goed uit!quote:Op zondag 7 juni 2026 17:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een kwartiertje vroeger eten. Bordje ziet er lekker uit, vind ik zelf, nu hopen dat het ook zo smaakt
Witlof, paprika, ui, knoflook, een aardappeltje voorgekookt en toen de airfryer in en een vega-ding uit de andere lade van de airfryer
Vrees wel dat mijn ogen groter zijn dan mijn maag
[ afbeelding ]
Huh? Het is denk ik het saaiste bordje hierquote:Op zondag 7 juni 2026 17:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Je hebt een voorbeeldfunctie met je gerecht 👍🏻
Het is gezond, toch? Nou dat kan ik al een kluif vinden. 🐶quote:Op zondag 7 juni 2026 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Huh? Het is denk ik het saaiste bordje hier'k ben absoluut niet culinair of het bord mooi opgemaakt. Wel heel erg lekker trouwens
![]()
Tip gebruikte altijd gedroogde knoflook, maar heb zo'n knoflookpers bij de Action gehaald. Zoveel meer smaak en lekkerder
quote:Op zondag 7 juni 2026 15:41 schreef golfer het volgende:
Wat is er Jan?quote:Op zondag 7 juni 2026 16:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
* Jan_Onderwater kocht 2 steaks die samen 834 gram wogen. Morgen met gratin en salade.
Vandaag een scharrelvarkenshaas met sperziebonen
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #36quote:Op zondag 7 juni 2026 18:41 schreef Solotovski het volgende:
Vandaag wezen lunchen bij Basiliek* in Harderwijk.
9 'smaakmomenten' en er nog apart een signature dish en kaasplankje bij besteld. Gvd 4 uur gezeten dus hoef ook geen avondeten meer.
Overal ja op gezegd en dat was wel te merken op de rekening. Helemaal teut van de wijnen maar was erg leuk en gezellig. Was vooral veel vis. Hoofdgerecht was kwartel. Ben de helft vergeten maar was echt een top ervaring
Kleine impressie want niet overal foto's van gemaakt
Dit was zalm met iets met broccoli en bimi en zo voor de rest geen idee
[ link | afbeelding ]
2 verschillende bereidingen van paling. Hoe en wat geen idee meer
[ link | afbeelding ]
Kwartel. Die kwartelborst was echt hemels. Pootje zat weinig vlees aan maar wel leuk. Rest weet ik niet meer
[ link | afbeelding ]
Kaviaar met iets en nog wat
[ link | afbeelding ]
Had op zich wel een kaartje ofzo mee willen hebben met wtf ik allemaal gegeten heb. Aardbeien van de bbq met ansjovis. Hoe verzin je het.
Oh en als ontbijt had ik een handje macadamia nootjes.
Maar dit heb ik vandaag gegetenquote:Op zondag 7 juni 2026 18:48 schreef golfer het volgende:
[..]
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #36
Ziet er heerlijk uit, moge het je welbekomenquote:Op zondag 7 juni 2026 17:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een kwartiertje vroeger eten. Bordje ziet er lekker uit, vind ik zelf, nu hopen dat het ook zo smaakt
Witlof, paprika, ui, knoflook, een aardappeltje voorgekookt en toen de airfryer in en een vega-ding uit de andere lade van de airfryer
Vrees wel dat mijn ogen groter zijn dan mijn maag
[ afbeelding ]
Lekker man!quote:Op zondag 7 juni 2026 18:41 schreef Solotovski het volgende:
Vandaag wezen lunchen bij Basiliek* in Harderwijk.
9 'smaakmomenten' en er nog apart een signature dish en kaasplankje bij besteld. Gvd 4 uur gezeten dus hoef ook geen avondeten meer.
Overal ja op gezegd en dat was wel te merken op de rekening. Helemaal teut van de wijnen maar was erg leuk en gezellig. Was vooral veel vis. Hoofdgerecht was kwartel. Ben de helft vergeten maar was echt een top ervaring
Kleine impressie want niet overal foto's van gemaakt
Dit was zalm met iets met broccoli en bimi en zo voor de rest geen idee
[ link | afbeelding ]
2 verschillende bereidingen van paling. Hoe en wat geen idee meer
[ link | afbeelding ]
Kwartel. Die kwartelborst was echt hemels. Pootje zat weinig vlees aan maar wel leuk. Rest weet ik niet meer
[ link | afbeelding ]
Kaviaar met iets en nog wat
[ link | afbeelding ]
Had op zich wel een kaartje ofzo mee willen hebben met wtf ik allemaal gegeten heb. Aardbeien van de bbq met ansjovis. Hoe verzin je het.
Oh en als ontbijt had ik een handje macadamia nootjes
Een verse lekkerbek doet daar imo echt niet voor onder hoor pohhhquote:Op zondag 7 juni 2026 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker man!![]()
Hier bordje patat, verse lekkerbek en bakje salade op aan het strand
Dikke prima maar niet te vergelijken met jouw restaurantbezoek
Ooh dit was zo'n verslaving vroeger. Altijd 2 pakjes tegelijk. Die, de rendang, saté of spicy, maakte niet uit.quote:
Ja lekkerste simpele noodles wel dat. Zou willen dat ze die ook verkochten met dikkere noodles, zoals de Chapaghetti zeg maar.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ooh dit was zo'n verslaving vroeger. Altijd 2 pakjes tegelijk. Die, de rendang, saté of spicy, maakte niet uit.
Heerlijk Molo!
Ik eet vanavond gemarineerde zalm, zoete aardappel en broccoli.
Toe yoghurt met gebakken appel en kaneel.
quote:Op maandag 8 juni 2026 15:24 schreef golfer het volgende:
Vanavond: restant tjaptjoy met kip met daarbij nasi goreng en wat opgebakken prei.
Met dikkere noedels is een goed idee, beter!quote:Op maandag 8 juni 2026 17:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja lekkerste simpele noodles wel dat. Zou willen dat ze die ook verkochten met dikkere noodles, zoals de Chapaghetti zeg maar.
En lekker hoor, je avondeten. Hier lasagne en verse kladdkaka met vanilleijs toe
Dat ziet er heel mooi en lekker uit zeg!quote:Op maandag 8 juni 2026 21:04 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vlinderpasta met ui en champignons, slagroom en kaas. Was echt lekker
Dankjewel! Ik ben zelf niet zo gek op pasta maar moet zeggen dat dit erg geslaagd was!quote:Op maandag 8 juni 2026 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ziet er heel mooi en lekker uit zeg!
quote:Op maandag 8 juni 2026 22:37 schreef Chandler het volgende:
Wederom niet gekookt..
Gisteren deed de McD dat voor mij.
En vandaag een bezorger bij mijn ouders die heerlijke spareribs kwam brengen!
Morgen weer even een dagje normaal!
Dat soort uitstapjes bevallen mij ook altijd goed. Misschien wel iets te goed, want ik lunch graag buiten de deur. Iets te vaak misschien.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Spontaan vanavond naar een dorps eetcafé, voor de 2e keer. 1e Keer beviel goed en nu gewoon zin in
Is die poeder zo ongezond?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Restjesdag. Wat witlof, wat rabarber, wat rijst en een spinazie-kaas-rondo
Helaas uitgeschoten met de groentesauspoeder (doosje viel uit mijn handen), waardoor het een natte hap werd, maar goed, de groente er tussenuit gevist en morgen weer gezond doen
't Was wel lekker om eerlijk te zijn, alleen een beetje gênant
[ afbeelding ]
Naja, witte saus, voor een keer niet ergquote:
Heerlijk, geniet er vanquote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Spontaan vanavond naar een dorps eetcafé, voor de 2e keer. 1e Keer beviel goed en nu gewoon zin in
Werd helaas de verkeerde loempia met varkensvlees. Niet lekker.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:24 schreef golfer het volgende:
Er wordt voor mij door B.een grote kiploempia gehaald.
Heerlijk toch, genietenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:30 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat soort uitstapjes bevallen mij ook altijd goed. Misschien wel iets te goed, want ik lunch graag buiten de deur. Iets te vaak misschien.
Das balenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Werd helaas de verkeerde loempia met varkensvlees. Niet lekker.
Dat was eigenlijk de bedoeling met de rest van het gehakt.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:04 schreef Kanaroe het volgende:
Mooi apparaat @:marc0871, tof dat je er ook gehakt mee kunt draaien
Lekker je eigen burgers maken![]()
Je zou bijna zeggen dat ik daar ook eens naar moet kijken.quote:Hier nu aan het genieten van mijn eerste kop verveine-thee
Verveine uit eigen tuin welteverstaan
[ link | afbeelding ]
Ziet er echt lekker uit!quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:26 schreef marc0871 het volgende:
Keukenmachine gekocht.
https://www.bol.com/nl/nl(...)989686-3290971712918
[ afbeelding ]
Ingewijd door deeg te maken voor een pizza en meteen ook maar een riblap tot gehakt gedraaid.
[ afbeelding ]
Ja, dan is dit net een klap in je gezichtquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:42 schreef Magica het volgende:
[..]
Ziet er echt lekker uit!
Ik had een diepvries pizza
verveine, wat leuk! Niet heel bekend en zwaar ondergewaardeerd imoquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:04 schreef Kanaroe het volgende:
Hier nu aan het genieten van mijn eerste kop verveine-thee
Verveine uit eigen tuin welteverstaan
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |