Dat ziet er heel mooi en lekker uit zeg!quote:Op maandag 8 juni 2026 21:04 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vlinderpasta met ui en champignons, slagroom en kaas. Was echt lekker
Dankjewel! Ik ben zelf niet zo gek op pasta maar moet zeggen dat dit erg geslaagd was!quote:Op maandag 8 juni 2026 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ziet er heel mooi en lekker uit zeg!
quote:Op maandag 8 juni 2026 22:37 schreef Chandler het volgende:
Wederom niet gekookt..
Gisteren deed de McD dat voor mij.
En vandaag een bezorger bij mijn ouders die heerlijke spareribs kwam brengen!
Morgen weer even een dagje normaal!
Dat soort uitstapjes bevallen mij ook altijd goed. Misschien wel iets te goed, want ik lunch graag buiten de deur. Iets te vaak misschien.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Spontaan vanavond naar een dorps eetcafé, voor de 2e keer. 1e Keer beviel goed en nu gewoon zin in
Is die poeder zo ongezond?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Restjesdag. Wat witlof, wat rabarber, wat rijst en een spinazie-kaas-rondo
Helaas uitgeschoten met de groentesauspoeder (doosje viel uit mijn handen), waardoor het een natte hap werd, maar goed, de groente er tussenuit gevist en morgen weer gezond doen
't Was wel lekker om eerlijk te zijn, alleen een beetje gênant
[ afbeelding ]
Naja, witte saus, voor een keer niet ergquote:
Heerlijk, geniet er vanquote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Spontaan vanavond naar een dorps eetcafé, voor de 2e keer. 1e Keer beviel goed en nu gewoon zin in
Werd helaas de verkeerde loempia met varkensvlees. Niet lekker.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:24 schreef golfer het volgende:
Er wordt voor mij door B.een grote kiploempia gehaald.
Heerlijk toch, genietenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:30 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat soort uitstapjes bevallen mij ook altijd goed. Misschien wel iets te goed, want ik lunch graag buiten de deur. Iets te vaak misschien.
Das balenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Werd helaas de verkeerde loempia met varkensvlees. Niet lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |