Maar dit heb ik vandaag gegetenquote:Op zondag 7 juni 2026 18:48 schreef golfer het volgende:
[..]
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #36
Ziet er heerlijk uit, moge het je welbekomenquote:Op zondag 7 juni 2026 17:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een kwartiertje vroeger eten. Bordje ziet er lekker uit, vind ik zelf, nu hopen dat het ook zo smaakt
Witlof, paprika, ui, knoflook, een aardappeltje voorgekookt en toen de airfryer in en een vega-ding uit de andere lade van de airfryer
Vrees wel dat mijn ogen groter zijn dan mijn maag
[ afbeelding ]
Lekker man!quote:Op zondag 7 juni 2026 18:41 schreef Solotovski het volgende:
Vandaag wezen lunchen bij Basiliek* in Harderwijk.
9 'smaakmomenten' en er nog apart een signature dish en kaasplankje bij besteld. Gvd 4 uur gezeten dus hoef ook geen avondeten meer.
Overal ja op gezegd en dat was wel te merken op de rekening. Helemaal teut van de wijnen maar was erg leuk en gezellig. Was vooral veel vis. Hoofdgerecht was kwartel. Ben de helft vergeten maar was echt een top ervaring
Kleine impressie want niet overal foto's van gemaakt
Dit was zalm met iets met broccoli en bimi en zo voor de rest geen idee
[ link | afbeelding ]
2 verschillende bereidingen van paling. Hoe en wat geen idee meer
[ link | afbeelding ]
Kwartel. Die kwartelborst was echt hemels. Pootje zat weinig vlees aan maar wel leuk. Rest weet ik niet meer
[ link | afbeelding ]
Kaviaar met iets en nog wat
[ link | afbeelding ]
Had op zich wel een kaartje ofzo mee willen hebben met wtf ik allemaal gegeten heb. Aardbeien van de bbq met ansjovis. Hoe verzin je het.
Oh en als ontbijt had ik een handje macadamia nootjes
Een verse lekkerbek doet daar imo echt niet voor onder hoor pohhhquote:Op zondag 7 juni 2026 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker man!![]()
Hier bordje patat, verse lekkerbek en bakje salade op aan het strand
Dikke prima maar niet te vergelijken met jouw restaurantbezoek
Ooh dit was zo'n verslaving vroeger. Altijd 2 pakjes tegelijk. Die, de rendang, saté of spicy, maakte niet uit.quote:
Ja lekkerste simpele noodles wel dat. Zou willen dat ze die ook verkochten met dikkere noodles, zoals de Chapaghetti zeg maar.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ooh dit was zo'n verslaving vroeger. Altijd 2 pakjes tegelijk. Die, de rendang, saté of spicy, maakte niet uit.
Heerlijk Molo!
Ik eet vanavond gemarineerde zalm, zoete aardappel en broccoli.
Toe yoghurt met gebakken appel en kaneel.
quote:Op maandag 8 juni 2026 15:24 schreef golfer het volgende:
Vanavond: restant tjaptjoy met kip met daarbij nasi goreng en wat opgebakken prei.
Met dikkere noedels is een goed idee, beter!quote:Op maandag 8 juni 2026 17:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja lekkerste simpele noodles wel dat. Zou willen dat ze die ook verkochten met dikkere noodles, zoals de Chapaghetti zeg maar.
En lekker hoor, je avondeten. Hier lasagne en verse kladdkaka met vanilleijs toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |