abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:17:19 #1
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220957797


Over een week begint het WK alweer dus het werd hoog tijd om de poule voor FOK! weer op poten te zetten. We zoeken naar een opvolger van @Durmada, die het EK twee jaar geleden naar zijn hand wist te zetten. Eervolle vermeldingen voor nummer 2 @Slobeend en nummer 3 @Mexicanobakker . Alle drie voetbalusers met op dat vlak regelmatige zinnige opmerkingen dus de vlieger dat de koffiejuffrouw de poule wint ging twee jaar geleden niet op. Maar dit jaar kan alles weer anders zijn dus doe vooral ook leuk mee als je niet elke week ESPN aanzet voor een potje oogaids. Ga er wel even voor zitten want de halve wereld doet tegenwoordig aan het WK mee dus we moeten behoorlijk aan de bak met het voorspellen.

De deadline is dus 11-6-2026 21:00 uur en houdt er rekening mee dat het WK gehouden voor in Mexico, Kaanadaa en de USA. Het wordt dus bloed- en bloedheet. Een kolfje naar de hand van pak hem beet onze vrienden uit Kaapverdië. Dat was de enigste tip, verder mag u het zelf uitzoeken. Voor hulp heeft voetbalinternational een hele grote preview op youtube staan, zeker aan te raden. Hetzelfde VI heeft ook weer een prachtige voetbalgids gemaakt, doe er uw voordeel mee. Iedereen heel veel plezier en succes toegewenst en post vooral leuk mee in dit topic voor en tijdens het toernooi, ik zal zelf regelmatig de tussenstanden posten. Wie wordt dit jaar DE KENNER van FOK! ? Natuurlijk zijn er , naast de eeuwige eer, ook weer mooie prijzen te winnen:

De prijzen:
-1e prijs: Pimp abo van maar liefst 6 maanden! Mogelijk gemaakt door @onlogisch
-2e prijs: FOK-Full abo voor maar liefst 6 maanden! Mogelijk gemaakt door @GGMM
-3e prijs: FOK! Basic abo voor maar liefst 6 maanden! Mogelijk gemaakt door @Caland
-4e prijs: FOK! Basic abo voor maar liefst 3 maanden! Mogelijk gemaakt door @capuchon_jongen
-5e prijs: FOK! Basic abo voor maar liefst 1 maand! Mogelijk gemaakt door @capuchon_jongen

Wij zijn de users hierboven zeer erkentelijk.



Net als de vorige keren heb ik weer gekozen voor de volgende site : www.flexvoetbal.nl. Er zijn wellicht betere alternatieven maar ik organiseer ook pooltjes voor werk en 'vrienden' dus dit is het eenvoudiste. De naam van de FOK! subleague is: forum-fok . Mocht u er nog niet inzitten zijn dan kunt u zich aanmelden, ik accepteer iedereen z.s.m. Mocht het echt te lang duren meld het hier, of dm/pm me gerust.


In een van de vorige topics EK / [voorspellen] Doe hier mee aan de FOK! poule voor het EK. staat verder wel hoe het werkt, voor vragen kun je hieronder natuurlijk ook terecht. Zet hier in ieder geval even neer dat je meedoet en met welke naam, altijd leuk! *O*

*Stappenplan:

1. Account aanmaken, of inloggen als je die al hebt.
2. Aanmelden via deze link: https://www.flexvoetbal.n(...)93f27288f57bd22.html
3. Na goedkeuring van de beheerder (maxi-mus) zal de subleague in je subleague lijst verschijnen.


* Wat moet ik allemaal invullen:

-Statistieken voor het toernooi:
Kampioen Topscorer Totaal aantal doelpunten
-De wedstrijden:
Knock-out wedstrijden zullen zodra de geplaatste teams bekend zijn ingevuld worden. Deze wedstrijden kun je net als de poulewedstrijden tot 1 minuut voor aanvang van de wedstrijd invullen of aanpassen. Als uitslag telt de stand na 90 minuten plus de eventuele verlengingen. Strafschoppenseries tellen niet mee.
-De poule eindstanden

Let op: Vul de poulestanden vķķr de start van het toernooi in.

Je kan bij settings je voorspelling openbaar of juist niet openbaar maken.

* De spelregel zijn:: https://www.flexvoetbal.nl/rules/

-Deelnemers:

1.maxi-mus - maxi-mus

[ Bericht 1% gewijzigd door GGMM op 09-06-2026 13:37:32 ]
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:25:30 #2
470661 maxi-mus
are you not entertained?
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:31:52 #3
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220957879
Veel te veel werk. Het wordt niks met Oranje.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:39:17 #5
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220957912
quote:
Wil je meespelen in een bestaande subleague? Vraag dan de beheerder van die subleague om jou een registratielink of uitnodiging te sturen.
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:42:17 #6
470661 maxi-mus
are you not entertained?
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:44:38 #7
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220957961
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:39 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Huh apart, probeer deze eens als je wil.

https://www.flexvoetbal.n(...)93f27288f57bd22.html
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:46:47 #8
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220957978
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:44 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Huh apart, probeer deze eens als je wil.

https://www.flexvoetbal.n(...)93f27288f57bd22.html
Hoera :)
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:47:35 #9
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220957993
Ik doe mee *O*
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  FOK!Fotograaf donderdag 4 juni 2026 @ 13:12:47 #10
842 Zorro
Z
pi_220958194
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:44 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Huh apart, probeer deze eens als je wil.

https://www.flexvoetbal.n(...)93f27288f57bd22.html


En dan klik ik op aanmelden en vervolgens staat de subleague niet in mijn lijst met subleagues...
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:14:48 #11
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220958205
quote:
6s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:12 schreef Zorro het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

En dan klik ik op aanmelden en vervolgens staat de subleague niet in mijn lijst met subleagues...
Ik heb dit ook
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  FOK!Fotograaf donderdag 4 juni 2026 @ 13:15:32 #12
842 Zorro
Z
pi_220958209
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:14 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Ik heb dit ook
Heb je wel andere oudere pools er staan? Het lijkt bij mij of alle voorspellingen staan onder forum-fok-ek-poule die er nog staat
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:16:20 #13
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220958213
quote:
6s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:12 schreef Zorro het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

En dan klik ik op aanmelden en vervolgens staat de subleague niet in mijn lijst met subleagues...
Nu heb ik je al gegevens, dank je wel, groetjes Odido.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  FOK!Fotograaf donderdag 4 juni 2026 @ 13:22:36 #14
842 Zorro
Z
pi_220958253
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:16 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Nu heb ik je al gegevens, dank je wel, groetjes Odido.
Daarom gebruik ik hier een wegwerpmailadres voor :)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:25:43 #15
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220958275
quote:
6s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:15 schreef Zorro het volgende:

[..]
Heb je wel andere oudere pools er staan? Het lijkt bij mij of alle voorspellingen staan onder forum-fok-ek-poule die er nog staat
Ik doe niet mee met andere pools daar
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:30:54 #16
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220958297
quote:
6s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:12 schreef Zorro het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

En dan klik ik op aanmelden en vervolgens staat de subleague niet in mijn lijst met subleagues...
Dat klopt want @maxi-mus moet je eerst nog goedkeuren. Daarna komt ie automatisch wel in je lijst.
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:32:48 #17
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220958308
Dus:

1. Account aanmaken, of inloggen als je die al hebt.
2. Aanmelden via deze link: https://www.flexvoetbal.n(...)93f27288f57bd22.html
3. Na goedkeuring van de beheerder (maxi-mus) zal de subleague in je subleague lijst verschijnen.
  donderdag 4 juni 2026 @ 14:02:11 #18
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220958495
@Scrummie heeft gelijk. Als het goed is staan jullie er nu wel bij.
  FOK!Fotograaf donderdag 4 juni 2026 @ 14:06:20 #19
842 Zorro
Z
pi_220958519
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie heeft gelijk. Als het goed is staan jullie er nu wel bij.
*O*
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 4 juni 2026 @ 14:14:31 #20
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220958564
ik ga er naar kijken!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 4 juni 2026 @ 14:16:53 #21
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220958575
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:32 schreef Scrummie het volgende:
Dus:

1. Account aanmaken, of inloggen als je die al hebt.
2. Aanmelden via deze link: https://www.flexvoetbal.n(...)93f27288f57bd22.html
3. Na goedkeuring van de beheerder (maxi-mus) zal de subleague in je subleague lijst verschijnen.
Waarom ben jij geel daar?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220958706
Ik ga er eens voor zitten.
Met zo'n abonnement heb je ook geen reclames meer?
  donderdag 4 juni 2026 @ 14:53:08 #23
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220958784
Man man man hij rekent de poules niet eens door :(
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 4 juni 2026 @ 14:54:34 #24
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220958793
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:53 schreef MooieTop6 het volgende:
Man man man hij rekent de poules niet eens door :(
Even doorscrollen, is een speciaal knopje voor.



[ Bericht 14% gewijzigd door maxi-mus op 04-06-2026 15:00:21 ]
  donderdag 4 juni 2026 @ 14:56:23 #25
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220958804
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:41 schreef Xylar het volgende:
Ik ga er eens voor zitten.
Met zo'n abonnement heb je ook geen reclames meer?
Correct. Hierbij de voordelen per abo:

https://fok.nl/shop/new/abo/
  donderdag 4 juni 2026 @ 14:57:37 #26
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220958807
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:16 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Waarom ben jij geel daar?
Het is goud.

Want ik ben een gouden gozer.

Omdat ik op 1 sta. Waarom weet ik niet, ik gok omdat ik als eerste toegelaten werd.
  Forum Admin donderdag 4 juni 2026 @ 15:07:14 #27
35723 crew  GGMM
pi_220958859
Het zal lastig worden om Scrummie nog in te halen, maar ik zal me vanavond aanmelden
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 15:14:27 #28
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220958892
Ik ga er eens voorzitten
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 15:22:08 #29
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220958929
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga er eens voorzitten
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 4 juni 2026 @ 15:22:20 #30
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220958932
Dankzij @capuchon_jongen hebben we dit jaar maar liefst 5 prijzen. Doe gezellig allemaal mee mensen. *O*
  Forum Admin donderdag 4 juni 2026 @ 15:22:55 #31
35723 crew  GGMM
pi_220958936
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga er eens voorzitten
Dan kan ik het niet meer zien
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin donderdag 4 juni 2026 @ 15:23:31 #32
35723 crew  GGMM
pi_220958941
Je bent een lieve jongen @capuchon_jongen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 15:32:14 #33
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220958981
Ik realiseer me dat het al volgende week van start gaat _O_
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220959102
Aangemeld: Xylar :)
  donderdag 4 juni 2026 @ 15:48:31 #35
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220959136
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:54 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Even doorscrollen, is een speciaal knopje voor.

[ link | afbeelding ]
_O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  FOK!Fotograaf donderdag 4 juni 2026 @ 15:51:12 #36
842 Zorro
Z
pi_220959183
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga er eens voorzitten
Jij bent voorzitter?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220959632
Petje af (ik heb geen pet op hoor haha) voor de aardige users die prijzen beschikbaar stellen en de maker van de OP (ook al staat er enigste tip ipv enige tip en klopt 'houdt er rekening mee dat het WK gehouden voor in Mexico' niet)
  donderdag 4 juni 2026 @ 17:31:31 #38
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220959684
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Het is goud.

Want ik ben een gouden gozer.

Omdat ik op 1 sta. Waarom weet ik niet, ik gok omdat ik als eerste toegelaten werd.
Ach natuurlijk.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220959806
Redelijk content met mijn uiteindelijke poulestanden.
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:09:23 #40
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220959880
Leuk, ik doe ook mee.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:11:00 #41
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220960171
Bij het invullen besef je maar weer eens dat er veel teveel landen meedoen
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:15:57 #42
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220960201
Laat ik ook maar weer eens meedoen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_220960368
Leuk! Aangemeld :)
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 19:45:44 #44
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220960594


Blijft dit staan ook al heb je alles ingevuld @maxi-mus? :@

Volgens mij heb ik alles ingevuld namelijk :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Redactie Frontpage donderdag 4 juni 2026 @ 20:04:50 #45
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220960758
Hulde aan de gulle gevers!

@onlogisch @GGMM @Caland @capuchon_jongen
  donderdag 4 juni 2026 @ 22:02:31 #46
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220961606




EK poule.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 09:10:55 #47
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220963387
En het is "pool". Niet "poule". Onthou dat nou.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Forum Admin vrijdag 5 juni 2026 @ 09:33:03 #48
35723 crew  GGMM
pi_220963497
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 22:02 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

EK poule.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de pool (@Dr_Flash) van 2 jaar geleden. Je bent waarschijnlijk met hetzelfde account ingelogd als destijds.
De WK-versie staat er pas bij als maxi-mus je goedkeurt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  vrijdag 5 juni 2026 @ 09:36:42 #49
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220963524
Kan je nog een prijs doneren ?
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  vrijdag 5 juni 2026 @ 10:02:24 #50
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220963774
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]

Blijft dit staan ook al heb je alles ingevuld @:maxi-mus? :@

Volgens mij heb ik alles ingevuld namelijk :)
Ja
  vrijdag 5 juni 2026 @ 10:06:47 #51
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220963827
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]

Blijft dit staan ook al heb je alles ingevuld @:maxi-mus? :@

Volgens mij heb ik alles ingevuld namelijk :)
Ja heel irritant maar dat blijft staan.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 10:08:33 #52
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220963854
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 09:36 schreef Rozevla het volgende:
Kan je nog een prijs doneren ?
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 09:36 schreef Rozevla het volgende:
Kan je nog een prijs doneren ?
Dat mag altijd.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:43:03 #53
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220966140
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
En het is "pool". Niet "poule". Onthou dat nou.
Als je verliest ben je LiverPOOL idd. :+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220966787
Matige prijzen. Wij doen niet mee allen.
  Moderator vrijdag 5 juni 2026 @ 19:57:51 #55
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_220967496
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 17:41 schreef Poepz0r het volgende:
Matige prijzen. Wij doen niet mee allen.
Je bent zelf matig.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 5 juni 2026 @ 20:27:40 #56
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220967715
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 17:41 schreef Poepz0r het volgende:
Matige prijzen. Wij doen niet mee allen.
Dan donder je toch lekker op, sneu varken.
  Moderator vrijdag 5 juni 2026 @ 20:33:25 #57
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_220967758
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 20:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Dan donder je toch lekker op, sneu varken.
Nou nou nou
What can change the nature of a man?
  Moderator vrijdag 5 juni 2026 @ 20:34:00 #58
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_220967760
Gereekst met het vorige toernooi.
What can change the nature of a man?
pi_220967823
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 20:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Dan donder je toch lekker op, sneu varken.
Triggered gruwelijk mad
pi_220969270
pi_220969747
Leuk zo'n poule.
Inmiddels geregistreerd bij flexvoetbal onder de Cinderloom en poule ingevuld voor de poulefase en poule eindstanden

[ Bericht 62% gewijzigd door cinderloom op 07-06-2026 15:38:25 ]
  Moderator zaterdag 6 juni 2026 @ 12:33:46 #62
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220971192
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220971219
Ook aangemeld
  Moderator zaterdag 6 juni 2026 @ 13:50:35 #64
9859 crew  Karina
Woman
pi_220971840
Aangemeld, moet nog invullen. Was een beetje een gedoe om mijn oude account in te voeren, dus heb een nieuwe gemaakt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:08:59 #65
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220971931
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Veel te veel werk. Het wordt niks met Oranje.
Vreselijk zeg. Zoveel wedstrijden. Jordanië tegen Kaapverdië. Weet ik veel |:(
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_220972535
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:08 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Vreselijk zeg. Zoveel wedstrijden. Jordanië tegen Kaapverdië. Weet ik veel |:(
Was idd veel werk om in te vullen voor zoveel landen. Maar that's part of the game.

[ Bericht 8% gewijzigd door cinderloom op 06-06-2026 21:17:14 ]
pi_220975089
Ik kom ook uit op een 16de finale van de VS tegen Iran :D *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 6 juni 2026 @ 22:46:16 #68
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220975158
ingevuld!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 6 juni 2026 @ 22:47:52 #69
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220975165
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220975181
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:34 schreef TLC het volgende:
Ik kom ook uit op een 16de finale van de VS tegen Iran :D *O*
Als ik het goed begrijp vul je vanaf de zestiende finale pas in als de knock-out fase begint eind juni
  zondag 7 juni 2026 @ 07:34:35 #71
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220976256
quote:
16s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:47 schreef FlippingCoin het volgende:
@:mortaxx
@:solotovski
@:kaneelstokje
@Fok-it
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220976331
Ingeschreven als @KingRoland
Groot fan van User Wotte
pi_220976341
quote:
19s.gif Op zondag 7 juni 2026 08:36 schreef Tjacka het volgende:
Ingeschreven als @:kingroland
Wat een flop
pi_220976944
Ik doe ook mee en wil me aanmelden voor de subleague
pi_220977035
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:11 schreef Cupfighter het volgende:
Ik doe ook mee en wil me aanmelden voor de subleague
Als je naar de link in de openingspost gaat zie je, na aanmelden bij flexvoetbal, een knop aanmelden.
Maxi-mus keurt het dan goed en dan kun je de poulefase invullen.
pi_220977048
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:31 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Als je naar de link in de openingspost gaat zie je, na aanmelden bij flexvoetbal, een knop aanmelden.
Maxi-mus keurt het dan goed en dan kun je de poulefase invullen.
Dank je wel, ga ik proberen
  zondag 7 juni 2026 @ 11:58:22 #77
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220977448
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:33 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dank je wel, ga ik proberen
Het is gelukt.
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 12:12:38 #78
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220977505
Heb mij ook weer aangemeld *O*
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 7 juni 2026 @ 13:10:17 #79
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220977800
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 07:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
@:Fok-it
ja die kan ik wel mentionen maarja die is in de abbys gedoken
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 7 juni 2026 @ 13:12:12 #80
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220977816
quote:
16s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:10 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
ja die kan ik wel mentionen maarja die is in de abbys gedoken
Misschien heb ik vanavond even de tijd om in te vullen.
Gaat wel een complete stab in the dark zijn, aangezien ik al jaren geen interland voetbal meer kijk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 13:32:33 #81
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220977949
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Misschien heb ik vanavond even de tijd om in te vullen.
Gaat wel een complete stab in the dark zijn, aangezien ik al jaren geen interland voetbal meer kijk.
Je kunt ook even kijken naar wat andere users hebben ingevuld, dan heb je vaak wel een beetje het idee wat realistisch is om in te vullen.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220978989
quote:
2s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:32 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Je kunt ook even kijken naar wat andere users hebben ingevuld, dan heb je vaak wel een beetje het idee wat realistisch is om in te vullen.
Als je maar niet bij mij gaat spieken.
pi_220979224
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Misschien heb ik vanavond even de tijd om in te vullen.
Gaat wel een complete stab in the dark zijn, aangezien ik al jaren geen interland voetbal meer kijk.
Soms pakt gokken verrassend goed uit :)
Voor de minder bekende namen. De grote landen met goeie voetballers ken je vast nog
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 18:50:25 #84
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_220981297
quote:
2s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:32 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Je kunt ook even kijken naar wat andere users hebben ingevuld, dan heb je vaak wel een beetje het idee wat realistisch is om in te vullen.
Ėk spiek altijd bij Dombo.
What can change the nature of a man?
  zondag 7 juni 2026 @ 22:01:55 #85
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220982490
* Perox doet ook een gooi.
  maandag 8 juni 2026 @ 07:10:27 #86
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220983478
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:42 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Soms pakt gokken verrassend goed uit :)
Voor de minder bekende namen. De grote landen met goeie voetballers ken je vast nog
Ja, wie weet.
Niet invullen is in ieder geval nooit juist.

Maar zoveel wedstrijden, zoveel variabelen. We doen maar wat en we zien wel. Geen hoop op een topklassering in het midden van zoveel voetbalkenners.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220986535
Aangemeld als Pisces. :)
Nu even alles invullen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220986957
Moet ik nou betalen hiervoor of zie ik de subleague als ik word toegevoegd :?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220987051
quote:
12s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:40 schreef mitt het volgende:
Moet ik nou betalen hiervoor of zie ik de subleague als ik word toegevoegd :?
Je moet eerst 10 euro overmaken naar user maxi-mus.
pi_220987443
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 18:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Je moet eerst 10 euro overmaken naar user maxi-mus.
Gedaan. En nu?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220987446
quote:
12s.gif Op maandag 8 juni 2026 18:49 schreef mitt het volgende:

[..]
Gedaan. En nu?
Dan zal hij je zsm accepteren
  Forum Admin maandag 8 juni 2026 @ 19:04:11 #92
35723 crew  GGMM
pi_220987531
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:50 schreef Coco het volgende:

[..]
Ėk spiek altijd bij Dombo.
Dan zal je wel een succesvol leven hebben
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin maandag 8 juni 2026 @ 19:26:14 #93
35723 crew  GGMM
pi_220987644
Zoals elke 2 jaar heb ik weer de scores van 4 willekeurige fokkers ingezien en om en om gecopypaste wat zij hadden. (Dus: wedstrijd 1 user 1, wedstrijd 2 user 2, enzovoorts)
Dit jaar waren dat @Scrummie @Tarado @DombohetOlifantje1 en @TweedeKlum

Voor de poulstanden heb ik jullie gemiddelden genomen en daar de uiteindelijke stand van gemaakt.

Maar oh wat zal ik pronken met mijn voetbalkennis als ik iets win :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220988477
Denk dat er een foutje in is geslopen:

Dit topic staat niet meer onder aankondingen / sticky op de hoofdpagina.
Daar staat alleen nog nostradums
  maandag 8 juni 2026 @ 21:48:33 #95
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220989227
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 20:53 schreef cinderloom het volgende:
Denk dat er een foutje in is geslopen:

Dit topic staat niet meer onder aankondingen / sticky op de hoofdpagina.
Daar staat alleen nog nostradums
@yvonne ik eis kamervragen. @capuchon_jongen
  maandag 8 juni 2026 @ 21:48:45 #96
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220989231
Al bijna 40 deelnemers mensen!
  Forum Admin maandag 8 juni 2026 @ 21:54:58 #97
35723 crew  GGMM
pi_220989321
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 20:53 schreef cinderloom het volgende:
Denk dat er een foutje in is geslopen:

Dit topic staat niet meer onder aankondingen / sticky op de hoofdpagina.
Daar staat alleen nog nostradums
Dat is geen foutje, een topic kan alleen maar een x-aantal dagen nadat het topic is geopend aangekondigd worden. Daarna verdwijnt het automatisch. Het nostrodamustopic is later aangemaakt en staat daar dus nog wel.

Blijven doneren!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220992264
quote:
6s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
Al bijna 40 deelnemers mensen!
Mooi aantal.
De 50 kunnen we misschien nog halen :)
  dinsdag 9 juni 2026 @ 11:18:41 #99
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220992828
Ja ik kopieer de mentions van @Mexicanobakker nog even. Mocht je er al inzitten prima dus.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 11:18:50 #100
470661 maxi-mus
are you not entertained?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')