quote:Wil je meespelen in een bestaande subleague? Vraag dan de beheerder van die subleague om jou een registratielink of uitnodiging te sturen.
Hoeraquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Huh apart, probeer deze eens als je wil.
https://www.flexvoetbal.n(...)93f27288f57bd22.html
quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Huh apart, probeer deze eens als je wil.
https://www.flexvoetbal.n(...)93f27288f57bd22.html
Ik heb dit ookquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan klik ik op aanmelden en vervolgens staat de subleague niet in mijn lijst met subleagues...
Heb je wel andere oudere pools er staan? Het lijkt bij mij of alle voorspellingen staan onder forum-fok-ek-poule die er nog staatquote:
Nu heb ik je al gegevens, dank je wel, groetjes Odido.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan klik ik op aanmelden en vervolgens staat de subleague niet in mijn lijst met subleagues...
Daarom gebruik ik hier een wegwerpmailadres voorquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nu heb ik je al gegevens, dank je wel, groetjes Odido.
Ik doe niet mee met andere pools daarquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heb je wel andere oudere pools er staan? Het lijkt bij mij of alle voorspellingen staan onder forum-fok-ek-poule die er nog staat
Dat klopt want @maxi-mus moet je eerst nog goedkeuren. Daarna komt ie automatisch wel in je lijst.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie heeft gelijk. Als het goed is staan jullie er nu wel bij.
Waarom ben jij geel daar?quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:32 schreef Scrummie het volgende:
Dus:
1. Account aanmaken, of inloggen als je die al hebt.
2. Aanmelden via deze link: https://www.flexvoetbal.n(...)93f27288f57bd22.html
3. Na goedkeuring van de beheerder (maxi-mus) zal de subleague in je subleague lijst verschijnen.
Even doorscrollen, is een speciaal knopje voor.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:53 schreef MooieTop6 het volgende:
Man man man hij rekent de poules niet eens door
Correct. Hierbij de voordelen per abo:quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:41 schreef Xylar het volgende:
Ik ga er eens voor zitten.
Met zo'n abonnement heb je ook geen reclames meer?
Het is goud.quote:
Dan kan ik het niet meer zienquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even doorscrollen, is een speciaal knopje voor.
[ link | afbeelding ]
Jij bent voorzitter?quote:
Ach natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is goud.
Want ik ben een gouden gozer.
Omdat ik op 1 sta. Waarom weet ik niet, ik gok omdat ik als eerste toegelaten werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 22:02 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EK poule.Dat is de pool (@Dr_Flash) van 2 jaar geleden. Je bent waarschijnlijk met hetzelfde account ingelogd als destijds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De WK-versie staat er pas bij als maxi-mus je goedkeurtAlweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Jaquote:Op donderdag 4 juni 2026 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft dit staan ook al heb je alles ingevuld @:maxi-mus?
Volgens mij heb ik alles ingevuld namelijk
Ja heel irritant maar dat blijft staan.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft dit staan ook al heb je alles ingevuld @:maxi-mus?
Volgens mij heb ik alles ingevuld namelijk
Als je verliest ben je LiverPOOL idd.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
En het is "pool". Niet "poule". Onthou dat nou.
Nou nou nouquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan donder je toch lekker op, sneu varken.
Triggered gruwelijk madquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan donder je toch lekker op, sneu varken.
Vreselijk zeg. Zoveel wedstrijden. Jordanië tegen Kaapverdië. Weet ik veelquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Veel te veel werk. Het wordt niks met Oranje.
Was idd veel werk om in te vullen voor zoveel landen. Maar that's part of the game.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:08 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Vreselijk zeg. Zoveel wedstrijden. Jordanië tegen Kaapverdië. Weet ik veel
Als ik het goed begrijp vul je vanaf de zestiende finale pas in als de knock-out fase begint eind juniquote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:34 schreef TLC het volgende:
Ik kom ook uit op een 16de finale van de VS tegen Iran![]()
Als je naar de link in de openingspost gaat zie je, na aanmelden bij flexvoetbal, een knop aanmelden.quote:Op zondag 7 juni 2026 10:11 schreef Cupfighter het volgende:
Ik doe ook mee en wil me aanmelden voor de subleague
Dank je wel, ga ik proberenquote:Op zondag 7 juni 2026 10:31 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Als je naar de link in de openingspost gaat zie je, na aanmelden bij flexvoetbal, een knop aanmelden.
Maxi-mus keurt het dan goed en dan kun je de poulefase invullen.
ja die kan ik wel mentionen maarja die is in de abbys gedokenquote:
Misschien heb ik vanavond even de tijd om in te vullen.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja die kan ik wel mentionen maarja die is in de abbys gedoken
Je kunt ook even kijken naar wat andere users hebben ingevuld, dan heb je vaak wel een beetje het idee wat realistisch is om in te vullen.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien heb ik vanavond even de tijd om in te vullen.
Gaat wel een complete stab in the dark zijn, aangezien ik al jaren geen interland voetbal meer kijk.
Als je maar niet bij mij gaat spieken.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je kunt ook even kijken naar wat andere users hebben ingevuld, dan heb je vaak wel een beetje het idee wat realistisch is om in te vullen.
Soms pakt gokken verrassend goed uitquote:Op zondag 7 juni 2026 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien heb ik vanavond even de tijd om in te vullen.
Gaat wel een complete stab in the dark zijn, aangezien ik al jaren geen interland voetbal meer kijk.
Ėk spiek altijd bij Dombo.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je kunt ook even kijken naar wat andere users hebben ingevuld, dan heb je vaak wel een beetje het idee wat realistisch is om in te vullen.
Ja, wie weet.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:42 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Soms pakt gokken verrassend goed uit
Voor de minder bekende namen. De grote landen met goeie voetballers ken je vast nog
Je moet eerst 10 euro overmaken naar user maxi-mus.quote:Op maandag 8 juni 2026 17:40 schreef mitt het volgende:
Moet ik nou betalen hiervoor of zie ik de subleague als ik word toegevoegd
Gedaan. En nu?quote:Op maandag 8 juni 2026 18:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet eerst 10 euro overmaken naar user maxi-mus.
Dan zal je wel een succesvol leven hebbenquote:
@yvonne ik eis kamervragen. @capuchon_jongenquote:Op maandag 8 juni 2026 20:53 schreef cinderloom het volgende:
Denk dat er een foutje in is geslopen:
Dit topic staat niet meer onder aankondingen / sticky op de hoofdpagina.
Daar staat alleen nog nostradums
Dat is geen foutje, een topic kan alleen maar een x-aantal dagen nadat het topic is geopend aangekondigd worden. Daarna verdwijnt het automatisch. Het nostrodamustopic is later aangemaakt en staat daar dus nog wel.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:53 schreef cinderloom het volgende:
Denk dat er een foutje in is geslopen:
Dit topic staat niet meer onder aankondingen / sticky op de hoofdpagina.
Daar staat alleen nog nostradums
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |