abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220969747
Leuk zo'n poule.
Inmiddels geregistreerd bij flexvoetbal onder de Cinderloom en poule ingevuld voor de poulefase en poule eindstanden

[ Bericht 62% gewijzigd door cinderloom op 07-06-2026 15:38:25 ]
  Moderator zaterdag 6 juni 2026 @ 12:33:46 #62
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220971192
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220971219
Ook aangemeld
  Moderator zaterdag 6 juni 2026 @ 13:50:35 #64
9859 crew  Karina
Woman
pi_220971840
Aangemeld, moet nog invullen. Was een beetje een gedoe om mijn oude account in te voeren, dus heb een nieuwe gemaakt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:08:59 #65
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220971931
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Veel te veel werk. Het wordt niks met Oranje.
Vreselijk zeg. Zoveel wedstrijden. Jordanië tegen Kaapverdië. Weet ik veel |:(
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_220972535
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:08 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Vreselijk zeg. Zoveel wedstrijden. Jordanië tegen Kaapverdië. Weet ik veel |:(
Was idd veel werk om in te vullen voor zoveel landen. Maar that's part of the game.

[ Bericht 8% gewijzigd door cinderloom op 06-06-2026 21:17:14 ]
pi_220975089
Ik kom ook uit op een 16de finale van de VS tegen Iran :D *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 6 juni 2026 @ 22:46:16 #68
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220975158
ingevuld!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 6 juni 2026 @ 22:47:52 #69
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220975165
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220975181
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:34 schreef TLC het volgende:
Ik kom ook uit op een 16de finale van de VS tegen Iran :D *O*
Als ik het goed begrijp vul je vanaf de zestiende finale pas in als de knock-out fase begint eind juni
  zondag 7 juni 2026 @ 07:34:35 #71
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220976256
quote:
16s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:47 schreef FlippingCoin het volgende:
@:mortaxx
@:solotovski
@:kaneelstokje
@Fok-it
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220976331
Ingeschreven als @KingRoland
Groot fan van User Wotte
pi_220976341
quote:
19s.gif Op zondag 7 juni 2026 08:36 schreef Tjacka het volgende:
Ingeschreven als @:kingroland
Wat een flop
pi_220976944
Ik doe ook mee en wil me aanmelden voor de subleague
pi_220977035
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:11 schreef Cupfighter het volgende:
Ik doe ook mee en wil me aanmelden voor de subleague
Als je naar de link in de openingspost gaat zie je, na aanmelden bij flexvoetbal, een knop aanmelden.
Maxi-mus keurt het dan goed en dan kun je de poulefase invullen.
pi_220977048
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:31 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Als je naar de link in de openingspost gaat zie je, na aanmelden bij flexvoetbal, een knop aanmelden.
Maxi-mus keurt het dan goed en dan kun je de poulefase invullen.
Dank je wel, ga ik proberen
  zondag 7 juni 2026 @ 11:58:22 #77
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220977448
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:33 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dank je wel, ga ik proberen
Het is gelukt.
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 12:12:38 #78
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220977505
Heb mij ook weer aangemeld *O*
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 7 juni 2026 @ 13:10:17 #79
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220977800
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 07:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
@:Fok-it
ja die kan ik wel mentionen maarja die is in de abbys gedoken
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 7 juni 2026 @ 13:12:12 #80
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220977816
quote:
16s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:10 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
ja die kan ik wel mentionen maarja die is in de abbys gedoken
Misschien heb ik vanavond even de tijd om in te vullen.
Gaat wel een complete stab in the dark zijn, aangezien ik al jaren geen interland voetbal meer kijk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 13:32:33 #81
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220977949
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Misschien heb ik vanavond even de tijd om in te vullen.
Gaat wel een complete stab in the dark zijn, aangezien ik al jaren geen interland voetbal meer kijk.
Je kunt ook even kijken naar wat andere users hebben ingevuld, dan heb je vaak wel een beetje het idee wat realistisch is om in te vullen.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220978989
quote:
2s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:32 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Je kunt ook even kijken naar wat andere users hebben ingevuld, dan heb je vaak wel een beetje het idee wat realistisch is om in te vullen.
Als je maar niet bij mij gaat spieken.
pi_220979224
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Misschien heb ik vanavond even de tijd om in te vullen.
Gaat wel een complete stab in the dark zijn, aangezien ik al jaren geen interland voetbal meer kijk.
Soms pakt gokken verrassend goed uit :)
Voor de minder bekende namen. De grote landen met goeie voetballers ken je vast nog
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 18:50:25 #84
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220981297
quote:
2s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:32 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Je kunt ook even kijken naar wat andere users hebben ingevuld, dan heb je vaak wel een beetje het idee wat realistisch is om in te vullen.
Ìk spiek altijd bij Dombo.
What can change the nature of a man?
  zondag 7 juni 2026 @ 22:01:55 #85
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220982490
* Perox doet ook een gooi.
  maandag 8 juni 2026 @ 07:10:27 #86
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220983478
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:42 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Soms pakt gokken verrassend goed uit :)
Voor de minder bekende namen. De grote landen met goeie voetballers ken je vast nog
Ja, wie weet.
Niet invullen is in ieder geval nooit juist.

Maar zoveel wedstrijden, zoveel variabelen. We doen maar wat en we zien wel. Geen hoop op een topklassering in het midden van zoveel voetbalkenners.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220986535
Aangemeld als Pisces. :)
Nu even alles invullen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220986957
Moet ik nou betalen hiervoor of zie ik de subleague als ik word toegevoegd :?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220987051
quote:
12s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:40 schreef mitt het volgende:
Moet ik nou betalen hiervoor of zie ik de subleague als ik word toegevoegd :?
Je moet eerst 10 euro overmaken naar user maxi-mus.
pi_220987443
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 18:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Je moet eerst 10 euro overmaken naar user maxi-mus.
Gedaan. En nu?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')