Dank je wel, ga ik proberenquote:Op zondag 7 juni 2026 10:31 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Als je naar de link in de openingspost gaat zie je, na aanmelden bij flexvoetbal, een knop aanmelden.
Maxi-mus keurt het dan goed en dan kun je de poulefase invullen.
ja die kan ik wel mentionen maarja die is in de abbys gedokenquote:
Misschien heb ik vanavond even de tijd om in te vullen.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja die kan ik wel mentionen maarja die is in de abbys gedoken
Je kunt ook even kijken naar wat andere users hebben ingevuld, dan heb je vaak wel een beetje het idee wat realistisch is om in te vullen.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien heb ik vanavond even de tijd om in te vullen.
Gaat wel een complete stab in the dark zijn, aangezien ik al jaren geen interland voetbal meer kijk.
Als je maar niet bij mij gaat spieken.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je kunt ook even kijken naar wat andere users hebben ingevuld, dan heb je vaak wel een beetje het idee wat realistisch is om in te vullen.
Soms pakt gokken verrassend goed uitquote:Op zondag 7 juni 2026 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien heb ik vanavond even de tijd om in te vullen.
Gaat wel een complete stab in the dark zijn, aangezien ik al jaren geen interland voetbal meer kijk.
Ìk spiek altijd bij Dombo.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je kunt ook even kijken naar wat andere users hebben ingevuld, dan heb je vaak wel een beetje het idee wat realistisch is om in te vullen.
Ja, wie weet.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:42 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Soms pakt gokken verrassend goed uit
Voor de minder bekende namen. De grote landen met goeie voetballers ken je vast nog
Je moet eerst 10 euro overmaken naar user maxi-mus.quote:Op maandag 8 juni 2026 17:40 schreef mitt het volgende:
Moet ik nou betalen hiervoor of zie ik de subleague als ik word toegevoegd
Gedaan. En nu?quote:Op maandag 8 juni 2026 18:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet eerst 10 euro overmaken naar user maxi-mus.
Dan zal je wel een succesvol leven hebbenquote:
@yvonne ik eis kamervragen. @capuchon_jongenquote:Op maandag 8 juni 2026 20:53 schreef cinderloom het volgende:
Denk dat er een foutje in is geslopen:
Dit topic staat niet meer onder aankondingen / sticky op de hoofdpagina.
Daar staat alleen nog nostradums
Dat is geen foutje, een topic kan alleen maar een x-aantal dagen nadat het topic is geopend aangekondigd worden. Daarna verdwijnt het automatisch. Het nostrodamustopic is later aangemaakt en staat daar dus nog wel.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:53 schreef cinderloom het volgende:
Denk dat er een foutje in is geslopen:
Dit topic staat niet meer onder aankondingen / sticky op de hoofdpagina.
Daar staat alleen nog nostradums
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |