Ter bevordering van de sfeer krijgen we er in de tweede helft nog haperend bij.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:42 schreef Fred_B het volgende:
En het is rust. Ik kijk al uit naar de analyse van Tina Nijkamp die heel verbaasd gaat zijn dat de kijkcijfers van dit onbenullige potje in deze ambiance tegenvallen.
Nog 10 minuten, dan regent het weer meters bier in de drinkpauze.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:05 schreef NailQueen het volgende:
Hey Sergey is hier. Thunder and lighting it's getting exciting
Die van 22.00 wel. Die van 01.00 vrijwel zeker niet. Tenzij ik dan niet kan slapen. Jij?quote:Op maandag 8 juni 2026 22:08 schreef Momo het volgende:
Gaan jullie kijken naar de wedstrijden van Nederland om 22:00 en 01:00 in de poule fase?
Nee, dat wordt me te laat hoor.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:08 schreef Momo het volgende:
Gaan jullie kijken naar de wedstrijden van Nederland om 22:00 en 01:00 in de poule fase?
Zondagquote:Op maandag 8 juni 2026 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat wordt me te laat hoor.
Die om 22 uur is op zaterdag? Dan zou het nog wel kunnen. Maar 1 uur is gewoon doordeweeks.
Ik twijfel al over die van 22:00, misschien enkel de eerste helft. Zondagavond en wekker gaat vroeg de dag erna. Maar als er muziek in de buurt is en toeters kan ik sowieso niet slapen.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die van 22.00 wel. Die van 01.00 vrijwel zeker niet. Tenzij ik dan niet kan slapen. Jij?
Ik moet dan ook de volgende dag weer vroeg op. Maar voor één dag is dat nog wel te doen.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik twijfel al over die van 22:00, misschien enkel de eerste helft. Zondagavond en wekker gaat vroeg de dag erna. Maar als er muziek in de buurt is en toeters kan ik sowieso niet slapen.
Oh, dan niet. Moet maandag gewoon naar kantoor.quote:
Ik denk het niet, die van 01u zijn we op vakantie in Engeland, dus scheelt weer een uurtjequote:Op maandag 8 juni 2026 22:08 schreef Momo het volgende:
Ik vind het wel leuk om de wedstrijden te kijken maar niet zó leuk dat ik daar speciaal om 01.00 uur mijn bed uit ga.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:08 schreef Momo het volgende:
Toen mocht ik van mijn ouders kijken. Werd ik speciaal wakker gemaaktquote:Op maandag 8 juni 2026 22:21 schreef Fred_B het volgende:
Op het WK 1994 was het nog iets heel bijzonders dat Nederland-Saudi Arabië om half twee ‘s nachts was.
Ik kan me eigenlijk helemaal niks, behalve de muziek-cd, daarvan herinneren.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:21 schreef Fred_B het volgende:
Op het WK 1994 was het nog iets heel bijzonders dat Nederland-Saudi Arabië om half twee ‘s nachts was.
Ja, bij ons ook. En net iets te hard juichen bij die goal uiteraard.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen mocht ik van mijn ouders kijken. Werd ik speciaal wakker gemaakt![]()
Om vervolgens een hele slechte wedstrijd te zien waarin Gaston Taument de meubelen moest redden.
Begon je toen al met drinken?quote:Op maandag 8 juni 2026 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk helemaal niks, behalve de muziek-cd, daarvan herinneren.
Hallo, ik ben Johan, en ik doe iets in de voetballerij.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk helemaal niks, behalve de muziek-cd, daarvan herinneren.
quote:Op maandag 8 juni 2026 22:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Johan, en ik doe iets in de voetballerij.
Die tijd heb ik ook in m'n geheugen jaquote:Op maandag 8 juni 2026 22:21 schreef Fred_B het volgende:
Nou ja wel zo slim om de doelpunten te bewaren voor het WK zelf.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:29 schreef Strani het volgende:
Nou, Oranje is erg effectief gebleken in het temperen van verwachtingen voor het WK. Heerlijk zonder enige druk naar Kansas City straks.
Jaja, daarmee begon het verzet tegen het gezag.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Die tijd heb ik ook in m'n geheugen jaIk mocht niet kijken, dus luisterde ik stiekem in bed naar de radio.
Die was nog een klasse of twaalf dommer.quote:
Precies, terechte penalty.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:37 schreef Redefine het volgende:
Bij die eerste handsbal kun je nog zeggen dat die bal ongelukkig erop valt, dus die zou je moeten laten gaan. Maar die tweede handsbal dan juist weer wel. Terwijl die juist wel binnen de zestien meter lijkt.
Nee.quote:
Daarom maken ze er maar een vrije trap van.quote:
HET IS EEN CHAOS IN DE STUDIOquote:Op maandag 8 juni 2026 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom maken ze er maar een vrije trap van.
Ach weet je, de regels zijn ook maar een richtlijn hè.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom maken ze er maar een vrije trap van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |