abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220955184
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:57 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik had het in mijn geschiedenisessay over Jeanne d'Arc ook over verassing.
Mooie tijden.
  Forum Admin woensdag 3 juni 2026 @ 22:58:41 #102
35723 crew  GGMM
pi_220955185
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:57 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[..]
[ afbeelding ]
Die nieuwe serie lijkt me echt kut
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220955186
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Messi begreep het.

Bekijk deze YouTube-video
KAMIRA WOWO
De enige echte.
pi_220955188
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:50 schreef DrDentz het volgende:
We missen een type Theo Janssen
Veerman
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:00:20 #105
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955193
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:59 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Veerman
Veerman is altijd handig voor het oversteken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:01:05 #106
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955197
Voorin is het gewoon te matig maar dat weten we al jaren dus dit is geen verrassing.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955201
Oezbekistan in New York nog toch?
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:02:09 #108
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955205
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Voorin is het gewoon te matig maar dat weten we al jaren dus dit is geen verrassing.
Het hele Nederlands voetbal is al twee decennia doodziek en dat komt de komende kwarteeuw ook niet meer goed.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220955206
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:01 schreef 3rr0r het volgende:
Oezbekistan in New York nog toch?
Besloten ja.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:02:34 #110
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955210
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:01 schreef 3rr0r het volgende:
Oezbekistan in New York nog toch?
Yup.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955212
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:02 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Besloten ja.
Besloten act
pi_220955216
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:00 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Veerman is altijd handig voor het oversteken.
Steekt de snelle spelers voorin makkelijk weg. Niemand anders kan dat in oranje
pi_220955221
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:02 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Besloten ja.
quote:
Zij zenden het duel uit op NPO 3, via NOS live en in de NOS-app. De oefeninterland tussen Nederland en Oezbekistan begint om 14.45 uur plaatselijke tijd. Dat komt neer op 20.45 uur Nederlandse tijd.
pi_220955222
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:03 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Steekt de snelle spelers voorin makkelijk weg. Niemand anders kan dat in oranje
Voorin hebben WE niks lopen.
pi_220955226
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:01 schreef 3rr0r het volgende:
Oezbekistan in New York nog toch?
Nee, Oezbekistan ligt in Azie o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:04:22 #116
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220955229
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:03 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Voorin hebben WE niks lopen.
Brobbey kan amper lopen.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:04:31 #117
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955232
Raheem Depay.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955234
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:03 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Steekt de snelle spelers voorin makkelijk weg. Niemand anders kan dat in oranje
Promes was daar ook goed in
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:05:43 #119
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955243
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:03 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Steekt de snelle spelers voorin makkelijk weg. Niemand anders kan dat in oranje
Dat klopt, helaas heeft Veerman de motor van Aston Martin.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:06:04 #120
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955246
Als die Koeman ballen heeft dan verbiedt hij die achterlijke hoofdband van de mokerdikke Depay.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955247
Toernooi is nog ver.

~Malen

WAT EEN GELUL.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:06:12 #122
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955248
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:04 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Brobbey kan amper lopen.
Wel apart, want die heeft 3 benen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220955249
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het hele Nederlands voetbal is al twee decennia doodziek en dat komt de komende kwarteeuw ook niet meer goed.
2 decennia nog wel.... hou het er maar op 1 gelukkig.
Over 10 jaar zijn het er waarschijnlijk wel 2
pi_220955250
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:03 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Voorin hebben WE niks lopen.
Alleen snelheid ,dat moet je benutten..
Nu heb je postbode gravenberch en kappen,draaien tikkie breed frenkie.
Systeem is niet in balans
pi_220955255
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het hele Nederlands voetbal is al twee decennia doodziek en dat komt de komende kwarteeuw ook niet meer goed.
Ja. De bekrompenheid, benepenheid, domheid spat er vanaf.

Vers bloed van buitenaf zoals Roger Schmidt of Farioli worden binnen no time uitgekotst. Worden nooit volledig geaccepteerd door de xenofoben.

Van de hervormingsagenda is niks overgebleven. De Grote Drie en de provinciaaltjes ("bier en broodje bal") houden elkaar in een houdgreep.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2026 23:08:06 ]
pi_220955256
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:06 schreef Zipportal het volgende:
Toernooi is nog ver.

~Malen

WAT EEN GELUL.
Nog 8 dagen in bed stinken
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:07:08 #127
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955258
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:06 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
2 decennia nog wel.... hou het er maar op 1 gelukkig.
Over 10 jaar zijn het er waarschijnlijk wel 2
De basis voor de matigheid is begin 2000 al gelegd.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:07:59 #128
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955260
Nog even genieten, traumtor gemacht.

twitter
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 3 juni 2026 @ 23:08:12 #129
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220955262
Pierre wil malen in de spits
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:08:58 #130
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955264
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:06 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
2 decennia nog wel.... hou het er maar op 1 gelukkig.
Over 10 jaar zijn het er waarschijnlijk wel 2
Van Persie is de laatste topspits die we gehad hebben en die brak door in 2002.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:09:29 #131
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955269
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:08 schreef Paul het volgende:
Pierre wil malen in de spits
Je kan beter scoren, lijkt me handiger.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955271
Nou, wat een afgang…
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:10:46 #133
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955280
Is het weer COVID of zo? Wat zitten die lui ver uit elkaar.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955286
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Is het weer COVID of zo? Wat zitten die lui ver uit elkaar.
Komt zo iemand bijzitten in het midden
pi_220955288
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:08 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Van Persie is de laatste topspits die we gehad hebben en die brak door in 2002.
Na de lichting 1984 (Sneijder, Robben) is er nooit nieuw creatief toptalent gekomen. Dat met de Europese top mee kan. Frenkie de Jong is leuk maar uiteindelijk toch vooral een verdedigende speler.

Weinig Europese voetballanden staan al zo lang droog qua aanwas van creativiteit en inventiviteit.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2026 23:13:04 ]
pi_220955294
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Is het weer COVID of zo? Wat zitten die lui ver uit elkaar.
Oud meubilair van Studio Voetbal.
pi_220955298
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:11 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Na de lichting 1984 (Sneijder, Robben) is er nooit nieuw creatief toptalent gekomen. Frenkie de Jong is leuk maar uiteindelijk toch vooral een verdedigende speler.
1984 :?
pi_220955299
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Nog even genieten, traumtor gemacht.

[ x ]
Breaks the deadlock :')

Ruttiaans dit.
De enige echte.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:12:52 #139
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955300
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:11 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Komt zo iemand bijzitten in het midden
Wordt het vechten dan? :D
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:13:20 #140
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955303
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:12 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
1984 :?
Geboortejaar lijkt me.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955309
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:12 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
1984 :?
Geboortejaar. Dat was het laatste geboortejaar met creatief talent van Europees niveau.
pi_220955311
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:13 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Geboortejaar lijkt me.
Is niet echt normaal gebruik om dat zo te benoemen
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:14:33 #143
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955313
Rechts hoog, links vlak maar waarom zag ik VDVen dan bij de achterlijn :?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:14:52 #144
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955314
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:14 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Is niet echt normaal gebruik om dat zo te benoemen
Nee maar kijk wie het post. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955328
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:14 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Is niet echt normaal gebruik om dat zo te benoemen
Het heeft geen zin om in vaag gedefinieerde generaties te praten, die soms qua leeftijd enorm uit elkaar liggen.

Praten in cohorten per geboortejaar heeft meer zin. In de wat meer serieuze Engelstalige pers is dat gewoon wél gebruikelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2026 23:18:03 ]
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:20:19 #146
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220955343
Binnen 24 uur van Rotterdam naar Nieuw-Amsterdam.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:22:06 #147
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220955353
Geen zin in dit WK

pi_220955356
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:14 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Nee maar kijk wie het post. :')
In de iets meer serieuze pers is dit gewoon normaal

Bijvoorbeeld:
https://www.nytimes.com/a(...)-ronaldo-ballon-dor/

Over het gat dat na Messi en Ronaldo zit. De generatie Neymar zeg maar. Zo een inventarisatie heeft alleen zin om dat per geboortejaar te bekijken.

Dito bij discussies over het niveau van het Engelse voetbaltalent.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:27:56 #149
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220955387
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:22 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
In de iets meer serieuze pers is dit gewoon normaal

Bijvoorbeeld:
https://www.nytimes.com/a(...)-ronaldo-ballon-dor/

Over het gat dat na Messi en Ronaldo zit. De generatie Neymar zeg maar. Zo een inventarisatie heeft alleen zin om dat per geboortejaar te bekijken.

Dito bij discussies over het niveau van het Engelse voetbaltalent.
2024


pi_220955395
Op vi over de wedstrijd tegen Oezbekistan:

"Later spelen de wissels van beide landen ook nog een oefenwedstrijd tegen elkaar"

Dus we krijgen 2 keer Nederland-Oezbekistan 8)7
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:29:39 #151
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220955396
Malen kan natuurlijk ook niet in Oranje. Wat een kansen mist die vent weer. Wat mij betreft Brobbey vaste spits die WK. Alleen dan zouden er nog mooie dingen kunnen gaan gebeuren.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:33:13 #152
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955412
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:29 schreef TLC het volgende:
Op vi over de wedstrijd tegen Oezbekistan:

"Later spelen de wissels van beide landen ook nog een oefenwedstrijd tegen elkaar"

Dus we krijgen 2 keer Nederland-Oezbekistan 8)7
Daarvan moeten we er toch eentje kunnen winnen zou je zeggen!
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:33:37 #153
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955415
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:29 schreef GwaiLow het volgende:
Malen kan natuurlijk ook niet in Oranje. Wat een kansen mist die vent weer. Wat mij betreft Brobbey vaste spits die WK. Alleen dan zouden er nog mooie dingen kunnen gaan gebeuren.
Op basis van die paar doelpuntjes in de PL? :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955426
Altijd maar memvis opstellen omdat je anders zijn gevoelens kwetst :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 23:37:25 #155
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220955427
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:29 schreef GwaiLow het volgende:
Malen kan natuurlijk ook niet in Oranje. Wat een kansen mist die vent weer. Wat mij betreft Brobbey vaste spits die WK. Alleen dan zouden er nog mooie dingen kunnen gaan gebeuren.
Brobbey die er 7 in schoot vorig jaar en het jaar ervoor alle kansen miste? Dat wordt niet beter.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:37:48 #156
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220955428
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:36 schreef TLC het volgende:
Altijd maar memvis opstellen omdat je anders zijn gevoelens kwetst :')
Kan die mooi wegvreten met een zooitje kroketten of iets dergelijks.
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:37:55 #157
378023 Wotte
wotte!?
pi_220955429
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:33 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Op basis van die paar doelpuntjes in de PL? :')
Stel 'm op alles diepe spits om het balletje vast te houden met Malen en Gakpo er omheen. Frenkie Gravenberch en drie achterop met Dumfries/van Hecke als wingbacks.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:45:25 #158
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220955442
Brobbey als eerste spits willen _O-
pi_220955447
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Brobbey als eerste spits willen _O-
Inderdaad, dat zou Wout moeten zijn
  donderdag 4 juni 2026 @ 00:01:29 #160
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955476
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:37 schreef Wotte het volgende:

[..]
Stel 'm op alles diepe spits om het balletje vast te houden met Malen en Gakpo er omheen. Frenkie Gravenberch en drie achterop met Dumfries/van Hecke als wingbacks.
Van Hecke is een CV die rechtsback kan spelen, maar geen wingback is.

3ATB kan wel en is voor Nederland eigenlijk ook het beste, maar dan met een heel laag blok en puur op de tegenstoot speculerend, dan heb je niets aan Memphis op een eiland in de stille Zuidzee en moet je het doen met de snelheid van Gakpo en Malen voorin.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 4 juni 2026 @ 00:06:51 #161
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220955491
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Brobbey die er 7 in schoot vorig jaar en het jaar ervoor alle kansen miste? Dat wordt niet beter.
Brobbey is een speler die zomaar ruim topscorer van het WK kan worden, maar het is ook mogelijk dat hij er 0 inschiet. Die zekerheid heb je inderdaad niet. Net zoals je die bij Malen, Memphis en Weghorst ook niet hebt. Als je toch ziet wat voor enorme kansen Donyell weer mist..

Gelukkig weet je bij Brobbey wel zeker dat de verdedigers een vreselijk zware wedstrijd tegemoet gaan. Hij is zo belangrijk voor het team. Ook als hij zelf niet scoort komt er veel ruimte voor anderen om die bal makkelijk in het mandje te leggen. Brobbey eist zoveel aandacht van de verdedigers op.
  donderdag 4 juni 2026 @ 00:10:45 #162
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955504
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:06 schreef GwaiLow het volgende:
Brobbey is een speler die zomaar ruim topscorer van het WK kan worden
Bekijk deze YouTube-video
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220955676
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:06 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Brobbey is een speler die zomaar ruim topscorer van het WK kan worden,

:D

Nee.

@Caland

_O-
pi_220955677
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:06 schreef GwaiLow het volgende:
, maar het is ook mogelijk dat hij er 0 inschiet.
_O-

Er is een kans op een hittegolf, maar er is ook een kans dat het morgen gaat vriezen.
pi_220955701
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:11 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Na de lichting 1984 (Sneijder, Robben) is er nooit nieuw creatief toptalent gekomen. Dat met de Europese top mee kan. Frenkie de Jong is leuk maar uiteindelijk toch vooral een verdedigende speler.

Weinig Europese voetballanden staan al zo lang droog qua aanwas van creativiteit en inventiviteit.
Dat is niet zo vreemd, alle trainers in Nederland krijgen exact de zelfde trainingstof en opvattingen uit Zeist, creativiteit word uit het voetbal gehaalt, om nog maar niet te spreken dat het volstrekt achterhaalde ideeen zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 4 juni 2026 @ 06:02:37 #166
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_220955715
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 05:27 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat is niet zo vreemd, alle trainers in Nederland krijgen exact de zelfde trainingstof en opvattingen uit Zeist, creativiteit word uit het voetbal gehaalt, om nog maar niet te spreken dat het volstrekt achterhaalde ideeen zijn.
Het zijn ook allemaal dezelfde jongens die maar de top komen. Kijk naar het voetbal anno nu en je ziet waarom er niets meer creatief naar voren komt.
pi_220955729
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:02 schreef xzaz het volgende:

[..]
Het zijn ook allemaal dezelfde jongens die maar de top komen. Kijk naar het voetbal anno nu en je ziet waarom er niets meer creatief naar voren komt.
Het valt me ook op dat Nederlandse verdedigers helemaal niet meer de basis principes van verdedigen leren, mij was echt wel ingepepert dat je niet door het midden gaat uitverdedigen, maar nu moet en zal de verdediger de bal in leveren bij de opbouwende midden verdediger, elke week zie ik het gewoon mis gaan dat een spits die instapt zo een pass onderschept en scored. Vooral bij Ajax zag je dit de afgelopen jaren extreem vaak.
En dan zeggen ze: Ja dat komt omdat de tegenstander hoog druk zet!!!!
Ook al weer zo een term, vroeger noemde je dat knijpen en dat los je als verdediging op door je backs helemaal naar de buitenkant te plaatsen zelfs nog onder de bal zodat het veld zo breed word dat de tegenstander het niet kan belopen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 4 juni 2026 @ 06:34:03 #168
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220955742
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:21 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het valt me ook op dat Nederlandse verdedigers helemaal niet meer de basis principes van verdedigen leren, mij was echt wel ingepepert dat je niet door het midden gaat uitverdedigen, maar nu moet en zal de verdediger de bal in leveren bij de opbouwende midden verdediger, elke week zie ik het gewoon mis gaan dat een spits die instapt zo een pass onderschept en scored. Vooral bij Ajax zag je dit de afgelopen jaren extreem vaak.
En dan zeggen ze: Ja dat komt omdat de tegenstander hoog druk zet!!!!
Ook al weer zo een term, vroeger noemde je dat knijpen en dat los je als verdediging op door je backs helemaal naar de buitenkant te plaatsen zelfs nog onder de bal zodat het veld zo breed word dat de tegenstander het niet kan belopen.
Echt heel vreemd dat het voetbal evolueert en dat men niet meer dezelfde opvattingen heeft als jouw trainer in de C6
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220955751
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:34 schreef Caland het volgende:

[..]
Echt heel vreemd dat het voetbal evolueert en dat men niet meer dezelfde opvattingen heeft als jouw trainer in de C6
Echt heel vreemd dat Nederland geen rol meer speelt internationaal en dat we geen spitsen meer kunnen opleiden.
Je hebt helemaal gelijk man! En wat lul je over C6, je weet uberhaupt niet welk niveau ik gespeelt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 4 juni 2026 @ 06:41:42 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220955757
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:38 schreef raptorix het volgende:

[..]
Echt heel vreemd dat Nederland geen rol meer speelt internationaal en dat we geen spitsen meer kunnen opleiden.
Je hebt helemaal gelijk man! En wat lul je over C6, je weet uberhaupt niet welk niveau ik gespeelt.
Als we nou ergens niks te klagen hebben over niveau dan is dat wel in de verdediging.

Maar check, we moeten gewoon de backs aanspelen. DickballGenot
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220955763
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:41 schreef Caland het volgende:

[..]
Als we nou ergens niks te klagen hebben over niveau dan is dat wel in de verdediging.

Maar check, we moeten gewoon de backs aanspelen. DickballGenot
Het niveau van Nederlandse verdedigers is vooral gebaseerd op opbouwende kwaliteiten, niet op de verdedigende.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 4 juni 2026 @ 06:48:42 #172
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220955766
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:44 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het niveau van Nederlandse verdedigers is vooral gebaseerd op opbouwende kwaliteiten, niet op de verdedigende.
En toch heb je vooral op het opbouwende gedeelte kritiek

Overigens is knijpen (of kantelen met het team) echt iets compleet anders dan volle bak naar voren druk zetten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Coco op 04-06-2026 07:32:05 (jammer) ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220955808
quote:
Debielen
U MAD?
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 07:33:15 #174
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220955868
Liev blijven jegens elkander.
What can change the nature of a man?
pi_220955879
Uitzwaai wedstrijd was het. Alvast de warming up om uit te zwaaien op WK ;) Mygod
pi_220955955
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:01 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Van Hecke is een CV die rechtsback kan spelen, maar geen wingback is.

3ATB kan wel en is voor Nederland eigenlijk ook het beste, maar dan met een heel laag blok en puur op de tegenstoot speculerend, dan heb je niets aan Memphis op een eiland in de stille Zuidzee en moet je het doen met de snelheid van Gakpo en Malen voorin.
Klopt, ik bedoelde Van der Ven. Je kan Brobbey prima aanspelen met een verdediger in zijn nek. Daar ligt zijn kracht even de bal vasthouden de rest er onderdoor of overheen.
pi_220955962
Gaat Nederland wel door de poulefase heen komen?
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220955965
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:06 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Brobbey is een speler die zomaar ruim topscorer van het WK kan worden, maar het is ook mogelijk dat hij er 0 inschiet. Die zekerheid heb je inderdaad niet. Net zoals je die bij Malen, Memphis en Weghorst ook niet hebt. Als je toch ziet wat voor enorme kansen Donyell weer mist..

Gelukkig weet je bij Brobbey wel zeker dat de verdedigers een vreselijk zware wedstrijd tegemoet gaan. Hij is zo belangrijk voor het team. Ook als hij zelf niet scoort komt er veel ruimte voor anderen om die bal makkelijk in het mandje te leggen. Brobbey eist zoveel aandacht van de verdedigers op.
Topscorer van het G-WK :?
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:45:32 #179
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220956108
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:06 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Brobbey is een speler die zomaar ruim topscorer van het WK kan worden, maar het is ook mogelijk dat hij er 0 inschiet. Die zekerheid heb je inderdaad niet. Net zoals je die bij Malen, Memphis en Weghorst ook niet hebt. Als je toch ziet wat voor enorme kansen Donyell weer mist..

Gelukkig weet je bij Brobbey wel zeker dat de verdedigers een vreselijk zware wedstrijd tegemoet gaan. Hij is zo belangrijk voor het team. Ook als hij zelf niet scoort komt er veel ruimte voor anderen om die bal makkelijk in het mandje te leggen. Brobbey eist zoveel aandacht van de verdedigers op.
pi_220956289
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 05:27 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat is niet zo vreemd, alle trainers in Nederland krijgen exact de zelfde trainingstof en opvattingen uit Zeist, creativiteit word uit het voetbal gehaalt, om nog maar niet te spreken dat het volstrekt achterhaalde ideeen zijn.
Zoals opbouwen via de zijkanten ;)

(Daar krijg je U shaped football van in de achterhoede - een typisch Nederlandse ziekte)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2026 09:07:11 ]
pi_220956291
Die Wieffer :') Dit kan toch niet man. Niveau Utrecht op het middenveld, laat staan op de back. Daar komt echt 0,0 uit.
pi_220956408
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:05 schreef TAmaru het volgende:
Gaat Nederland wel door de poulefase heen komen?
Jawel maar gisteren liet zien dat je hoopt dat een boel Oranje spelers echt 0 minuten gaan maken op het WK.

En het gaat echt kielekiele worden of ze de laatste 16 gaan bereiken
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:16:58 #183
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220956435
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:07 schreef Solispolar het volgende:
Die Wieffer :') Dit kan toch niet man. Niveau Utrecht op het middenveld, laat staan op de back. Daar komt echt 0,0 uit.
Hij kan er opzich weinig aan doen dat er geen alternatief was op rechtsback gisteren, maar hem had ik lekker thuis gelaten ja. Ontzettend matige speler.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220956559
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:16 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Hij kan er opzich weinig aan doen dat er geen alternatief was op rechtsback gisteren, maar hem had ik lekker thuis gelaten ja. Ontzettend matige speler.
En dan te bedenken dat er bepaalde lieden zijn die fan zijn.. @CR7
pi_220956672
In de eerste helft zag ik wat lichtpuntjes met Summerville en de tweede helft met Kluivert , Depay kan echt niet meer
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 10:07:33 #186
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220956805
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:56 schreef Cupfighter het volgende:
In de eerste helft zag ik wat lichtpuntjes met Summerville en de tweede helft met Kluivert , Depay kan echt niet meer
Goede post.
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:22:26 #187
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220956879
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:56 schreef Cupfighter het volgende:
In de eerste helft zag ik wat lichtpuntjes met Summerville en de tweede helft met Kluivert , Depay kan echt niet meer
Malen moet gewoon minstens 2x scoren. Algerije kan er verder ontzettend weinig van.
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:45:31 #188
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_220957966
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:56 schreef Cupfighter het volgende:
Depay kan echt niet meer
Iedereen ziet dat behalve 1 iemand
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:45:50 #189
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_220957967
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:22 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Malen moet gewoon minstens 2x scoren. Algerije kan er verder ontzettend weinig van.
Ze zijn iig beter dan Nederland
pi_220957983
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:45 schreef xzaz het volgende:

[..]
Ze zijn iig beter dan Nederland
Als Nederland gewoon de kansen afmaakt, dan vegen ze Algerije van de mat.
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:51:58 #191
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220958088
Helemaal m'n Jumbo Juichjack aangetrokken (mea culpa CIDI), valt er godverdoem helemaal NIETS te juichen.
Blaf me vol
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:58:03 #192
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220958120
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:47 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als Nederland gewoon de kansen afmaakt, dan vegen ze Algerije van de mat.
Dit is wel een dingetje.
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:59:39 #193
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220958127
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:47 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als Nederland gewoon de kansen afmaakt, dan vegen ze Algerije van de mat.
Met Brobbey in de basis win je hier 3 a 4-0. Wellicht dat Algerije ergens tegen het eind dan nog een goaltje scoort, maar dan heb je in ieder geval geen problemen met dit soort tegenstanders.
pi_220958140
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:58 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Dit is wel een dingetje.
Ja, Woutje Weghorst en Depay is allemaal niet veel meer. Snap niet zo goed waarom zo'n Flemming zo makkelijk is overgeslagen. Als het gaat om goals maken, heb je daar vandaag de dag waarschijnlijk meer aan dan aan Weghorst en Depay.
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:07:10 #195
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220958162
ach als Malen die bal in de 7e er inschiet ipv op de paal heb je al een hele andere wedstrijd
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:09:05 #196
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220958172
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:07 schreef vul_maar_in het volgende:
ach als Malen die bal in de 7e er inschiet ipv op de paal heb je al een hele andere wedstrijd
Absoluut, maar dan moeten dat soort ballen wel in het mandje liggen. Op z'n minst tussen de palen!
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:16:57 #197
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220958215
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:09 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Absoluut, maar dan moeten dat soort ballen wel in het mandje liggen. Op z'n minst tussen de palen!
die eerste was wel erg zuur ja lol.
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:42:04 #198
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_220958349
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:47 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als Nederland gewoon de kansen afmaakt, dan vegen ze Algerije van de mat.
Als mijn tante een lul had
pi_220958367
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:42 schreef xzaz het volgende:

[..]
Als mijn tante een lul had
Dan zou ze jou wel even in je kontje roeren.
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:49:58 #200
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220958422
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:02 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, Woutje Weghorst en Depay is allemaal niet veel meer. Snap niet zo goed waarom zo'n Flemming zo makkelijk is overgeslagen. Als het gaat om goals maken, heb je daar vandaag de dag waarschijnlijk meer aan dan aan Weghorst en Depay.
Koeman en zijn abonneehouders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')