abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 juni 2026 @ 16:02:24 #201
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220959257
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:16 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Hij kan er opzich weinig aan doen dat er geen alternatief was op rechtsback gisteren, maar hem had ik lekker thuis gelaten ja. Ontzettend matige speler.
Basisspeler rechtsback bij een PL subtopper, dus dan moet je toch wat kunnen.

Dan is de conclusie eerder dat Koeman hem niet goed gebruikt (goh)
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  donderdag 4 juni 2026 @ 17:04:17 #202
8369 speknek
Another day another slay
pi_220959571
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:59 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Met Brobbey in de basis win je hier 3 a 4-0. Wellicht dat Algerije ergens tegen het eind dan nog een goaltje scoort, maar dan heb je in ieder geval geen problemen met dit soort tegenstanders.
Kijk ik snap wat je doet, ik maakte vroeger ook wel eens grappen dat als we wat meer Seedorf lieten spelen en het spel lieten bepalen dat we al lang de cup thuis hadden staan, maar het verschil met Brobbey is dat Seedorf natuurlijk een van de beste spelers ooit was.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_220959669
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:49 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Koeman en zijn abonneehouders.
Idd, zeker nu Malen gisteren wat kansen liet liggen, kan Koeman weer zeggen de Depay echt in de spits moet. Malen wordt dan weer rechtsbuiten (omdat ie toch een plekje moet hebben na z'n goede half jaar in Italië). Krijgen we exact hetzelfde als twee jaar terug (wispelturige spits en Malen die niet in z'n kracht wordt gebruikt). Middenveld zou (in theorie) wat beter moeten zijn nu De Jong fit is en Gravenberch ook meer gespeeld heeft, maar die vielen gisteren ook niet enorm op.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_220959751
Ik lees net dat Brighton 80 miljoen Euro op Van Hecke heeft afgewezen en dat ze denken dat er een hoger bod komt van Tottenham
pi_220959953
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een slechte voorbereiding betekent niet dat je een slecht WK gaat spelen.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef NLGooner het volgende:

[..]
Voor Nederland geldt meestal andersom idd ;)
Dus hoeft niet eens zo slecht te zijn
Een afgetekende 5-0 overwinning voor onze over het paard getilde godenzonen zou veel gevaarlijker geweest zijn.
En met een deuk in je ego kun je nog prima voetballen.
-
pi_220959996
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:48 schreef Max23 het volgende:
Ik lees net dat Brighton 80 miljoen Euro op Van Hecke heeft afgewezen en dat ze denken dat er een hoger bod komt van Tottenham
Dat heb je dan niet helemaal goed gelezen.
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:46:29 #207
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220960031
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:48 schreef Max23 het volgende:
Ik lees net dat Brighton 80 miljoen Euro op Van Hecke heeft afgewezen en dat ze denken dat er een hoger bod komt van Tottenham
-What do you think of Tottenham!?
-Shit!!
-What do you think of shit!?
-Tottenham!
-Thank you!!
-That's alright!
-Weeeee hate Tottenham, we hate Tottenham, we hate Tottenham x100
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:47:31 #208
15600 BB-King
Long live the King!
pi_220960033
Geen paniek mensen.

Bekijk deze YouTube-video
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 18:52:35 #209
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220960058
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:47 schreef BB-King het volgende:
Geen paniek mensen.

Bekijk deze YouTube-video
Hij heeft gelijk. Die oefenwedstrijd hebben we helemaal niet hoeven winnen. Is volstrekte larie. Wie boeit een oefenwedstrijd, niemand.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:55:56 #210
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220960076
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Hij heeft gelijk. Die oefenwedstrijd hebben we helemaal niet hoeven winnen. Is volstrekte larie. Wie boeit een oefenwedstrijd, niemand.
Het gaat natuurlijk ook niet zozeer om het resultaat, maar de potentie van het team.

En dan zijn de eerste 11-14 nog wel aardig, wat in de eerste helft ook tot een voorsprong had moeten leiden.

Maar daarachter is het allemaal gewoon niet zo best.
pi_220960204
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:46 schreef Qarrad het volgende:

[..]
-What do you think of Tottenham!?
-Shit!!
-What do you think of shit!?
-Tottenham!
-Thank you!!
-That's alright!
-Weeeee hate Tottenham, we hate Tottenham, we hate Tottenham x100
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:34:55 #212
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220960365
Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video

Dat deuntje van Algerije kwam me zo bekend voor maar ik kon er niet opkomen. :)
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220961100
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:55 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Het gaat natuurlijk ook niet zozeer om het resultaat, maar de potentie van het team.

En dan zijn de eerste 11-14 nog wel aardig, wat in de eerste helft ook tot een voorsprong had moeten leiden.

Maar daarachter is het allemaal gewoon niet zo best.
Het is toch juist positief dat dit duidelijk is geworden. De basis moet nu toch duidelijk zijn - 1e helft opstelling met Dumfries ipv. Wieffer en J. Timber voor van Hecke. En laat iedereen vooral fit blijven.

Maar je zag toch juiste een heleboel positieve dingen in de eerste helft. Nederland heeft veel snelheid voorin en op het middenveld (met techniek ipv. bijvoorbeeld Frimpong), een goede aanvallende omschakeling, Rijnders werkt in deze opstelling veel beter dan de statische Memphis voorin. Zelfs het blok zag er beter uit dan in een heleboel eerdere wedstrijden.

Na het optreden van Hato is wel extra pijnlijk dat Maatsen niet is opgeroepen. En inderdaad, de spoeling is dun.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_220961672
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dat heb je dan niet helemaal goed gelezen.
Dat staat letterlijk in dit bericht

'Brighton verwacht tweede bod Tottenham voor Van Hecke' - https://nos.nl/l/2615088#UPDATE-94768323
pi_220961800
Gelukkig kan je blunders nog editten
pi_220961910
Nouja Spanje heeft ook niet gewonnen van Irak en ook Frankrijk heeft verloren :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Forum Admin donderdag 4 juni 2026 @ 23:25:22 #217
35723 crew  GGMM
pi_220961921
Dombo is duidelijk toe aan vakantie
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220962471
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:13 schreef TLC het volgende:

[..]
Jawel maar gisteren liet zien dat je hoopt dat een boel Oranje spelers echt 0 minuten gaan maken op het WK.

En het gaat echt kielekiele worden of ze de laatste 16 gaan bereiken
Het aantal spelers van kwaliteit is gewoon heel laag. Kan me jaren herinneren dat echte topspelers gewoon niet aan spelen toekwamen omdat er andere spelers in de basis stonden die nog beter waren. Nu is het meer de vraag: waar halen we spelers vandaan die enigszins acceptabel zijn?

We kunnen van al die teams in de poule gewoon verliezen hoor. Japan is helemaal niet slecht en heeft zelfs zijn laatste 6 wedstrijden gewonnen, o.a. tegen Brazilië, Engeland en IJsland. Zweden en Tunesië zijn op papier misschien nog wel de minste teams momenteel, maar altijd lastige tegenstanders die nog best eens kunnen verrassen.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220962556
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:06 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Zoals opbouwen via de zijkanten ;)

(Daar krijg je U shaped football van in de achterhoede - een typisch Nederlandse ziekte)
Hoefijzervoetbal. Gio is er groot mee geworden als trainer
pi_220962557
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 05:23 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Hoefijzervoetbal. Gio is er groot mee geworden als trainer
Wie???
U MAD?
pi_220963218
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 05:23 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Hoefijzervoetbal. Gio is er groot mee geworden als trainer
Frank de Boer deed dat ook seizoenen lang. Arne Slot afgelopen jaar.
pi_220963366
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 05:23 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Gio is er groot mee geworden als trainer
Wat zeg jij nou?
  vrijdag 5 juni 2026 @ 09:05:50 #223
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220963372
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 04:04 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Het aantal spelers van kwaliteit is gewoon heel laag. Kan me jaren herinneren dat echte topspelers gewoon niet aan spelen toekwamen omdat er andere spelers in de basis stonden die nog beter waren. Nu is het meer de vraag: waar halen we spelers vandaan die enigszins acceptabel zijn?

We kunnen van al die teams in de poule gewoon verliezen hoor. Japan is helemaal niet slecht en heeft zelfs zijn laatste 6 wedstrijden gewonnen, o.a. tegen Brazilië, Engeland en IJsland. Zweden en Tunesië zijn op papier misschien nog wel de minste teams momenteel, maar altijd lastige tegenstanders die nog best eens kunnen verrassen.
Bij een generatie met weinig echte topspelers lijkt mij de vraag eerder: waar halen we een trainer vandaan die er een team van maakt, maar alla.
pi_220963376
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 09:05 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Bij een generatie met weinig echte topspelers lijkt mij de vraag eerder: waar halen we een trainer vandaan die er een team van maakt, maar alla.
Koeman is natuurlijk waardeloos. Ze hadden hem nooit moeten terugnemen toen hij opeens de stekker eruit trok toen hij een betere aanbieding kreeg. Echt waardeloos hoe hij zich daar gedragen heeft. Vind het ook een teneergeslagen, nukkige persoonlijkheid.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220963379
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:11 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Na de lichting 1984 (Sneijder, Robben) is er nooit nieuw creatief toptalent gekomen. Dat met de Europese top mee kan. Frenkie de Jong is leuk maar uiteindelijk toch vooral een verdedigende speler.

Weinig Europese voetballanden staan al zo lang droog qua aanwas van creativiteit en inventiviteit.
Misschien omdat vanaf die tijd jongens meer met een PlayStation bezig waren dan buiten met een bal..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')