abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220955955
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:01 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Van Hecke is een CV die rechtsback kan spelen, maar geen wingback is.

3ATB kan wel en is voor Nederland eigenlijk ook het beste, maar dan met een heel laag blok en puur op de tegenstoot speculerend, dan heb je niets aan Memphis op een eiland in de stille Zuidzee en moet je het doen met de snelheid van Gakpo en Malen voorin.
Klopt, ik bedoelde Van der Ven. Je kan Brobbey prima aanspelen met een verdediger in zijn nek. Daar ligt zijn kracht even de bal vasthouden de rest er onderdoor of overheen.
pi_220955962
Gaat Nederland wel door de poulefase heen komen?
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220955965
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:06 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Brobbey is een speler die zomaar ruim topscorer van het WK kan worden, maar het is ook mogelijk dat hij er 0 inschiet. Die zekerheid heb je inderdaad niet. Net zoals je die bij Malen, Memphis en Weghorst ook niet hebt. Als je toch ziet wat voor enorme kansen Donyell weer mist..

Gelukkig weet je bij Brobbey wel zeker dat de verdedigers een vreselijk zware wedstrijd tegemoet gaan. Hij is zo belangrijk voor het team. Ook als hij zelf niet scoort komt er veel ruimte voor anderen om die bal makkelijk in het mandje te leggen. Brobbey eist zoveel aandacht van de verdedigers op.
Topscorer van het G-WK :?
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:45:32 #179
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220956108
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:06 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Brobbey is een speler die zomaar ruim topscorer van het WK kan worden, maar het is ook mogelijk dat hij er 0 inschiet. Die zekerheid heb je inderdaad niet. Net zoals je die bij Malen, Memphis en Weghorst ook niet hebt. Als je toch ziet wat voor enorme kansen Donyell weer mist..

Gelukkig weet je bij Brobbey wel zeker dat de verdedigers een vreselijk zware wedstrijd tegemoet gaan. Hij is zo belangrijk voor het team. Ook als hij zelf niet scoort komt er veel ruimte voor anderen om die bal makkelijk in het mandje te leggen. Brobbey eist zoveel aandacht van de verdedigers op.
pi_220956289
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 05:27 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat is niet zo vreemd, alle trainers in Nederland krijgen exact de zelfde trainingstof en opvattingen uit Zeist, creativiteit word uit het voetbal gehaalt, om nog maar niet te spreken dat het volstrekt achterhaalde ideeen zijn.
Zoals opbouwen via de zijkanten ;)

(Daar krijg je U shaped football van in de achterhoede - een typisch Nederlandse ziekte)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2026 09:07:11 ]
pi_220956291
Die Wieffer :') Dit kan toch niet man. Niveau Utrecht op het middenveld, laat staan op de back. Daar komt echt 0,0 uit.
pi_220956408
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:05 schreef TAmaru het volgende:
Gaat Nederland wel door de poulefase heen komen?
Jawel maar gisteren liet zien dat je hoopt dat een boel Oranje spelers echt 0 minuten gaan maken op het WK.

En het gaat echt kielekiele worden of ze de laatste 16 gaan bereiken
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:16:58 #183
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220956435
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:07 schreef Solispolar het volgende:
Die Wieffer :') Dit kan toch niet man. Niveau Utrecht op het middenveld, laat staan op de back. Daar komt echt 0,0 uit.
Hij kan er opzich weinig aan doen dat er geen alternatief was op rechtsback gisteren, maar hem had ik lekker thuis gelaten ja. Ontzettend matige speler.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220956559
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:16 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Hij kan er opzich weinig aan doen dat er geen alternatief was op rechtsback gisteren, maar hem had ik lekker thuis gelaten ja. Ontzettend matige speler.
En dan te bedenken dat er bepaalde lieden zijn die fan zijn.. @CR7
pi_220956672
In de eerste helft zag ik wat lichtpuntjes met Summerville en de tweede helft met Kluivert , Depay kan echt niet meer
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 10:07:33 #186
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220956805
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:56 schreef Cupfighter het volgende:
In de eerste helft zag ik wat lichtpuntjes met Summerville en de tweede helft met Kluivert , Depay kan echt niet meer
Goede post.
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:22:26 #187
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220956879
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:56 schreef Cupfighter het volgende:
In de eerste helft zag ik wat lichtpuntjes met Summerville en de tweede helft met Kluivert , Depay kan echt niet meer
Malen moet gewoon minstens 2x scoren. Algerije kan er verder ontzettend weinig van.
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:45:31 #188
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_220957966
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:56 schreef Cupfighter het volgende:
Depay kan echt niet meer
Iedereen ziet dat behalve 1 iemand
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:45:50 #189
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_220957967
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:22 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Malen moet gewoon minstens 2x scoren. Algerije kan er verder ontzettend weinig van.
Ze zijn iig beter dan Nederland
pi_220957983
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:45 schreef xzaz het volgende:

[..]
Ze zijn iig beter dan Nederland
Als Nederland gewoon de kansen afmaakt, dan vegen ze Algerije van de mat.
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:51:58 #191
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220958088
Helemaal m'n Jumbo Juichjack aangetrokken (mea culpa CIDI), valt er godverdoem helemaal NIETS te juichen.
Blaf me vol
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:58:03 #192
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220958120
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:47 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als Nederland gewoon de kansen afmaakt, dan vegen ze Algerije van de mat.
Dit is wel een dingetje.
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:59:39 #193
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220958127
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:47 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als Nederland gewoon de kansen afmaakt, dan vegen ze Algerije van de mat.
Met Brobbey in de basis win je hier 3 a 4-0. Wellicht dat Algerije ergens tegen het eind dan nog een goaltje scoort, maar dan heb je in ieder geval geen problemen met dit soort tegenstanders.
pi_220958140
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:58 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Dit is wel een dingetje.
Ja, Woutje Weghorst en Depay is allemaal niet veel meer. Snap niet zo goed waarom zo'n Flemming zo makkelijk is overgeslagen. Als het gaat om goals maken, heb je daar vandaag de dag waarschijnlijk meer aan dan aan Weghorst en Depay.
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:07:10 #195
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220958162
ach als Malen die bal in de 7e er inschiet ipv op de paal heb je al een hele andere wedstrijd
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:09:05 #196
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220958172
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:07 schreef vul_maar_in het volgende:
ach als Malen die bal in de 7e er inschiet ipv op de paal heb je al een hele andere wedstrijd
Absoluut, maar dan moeten dat soort ballen wel in het mandje liggen. Op z'n minst tussen de palen!
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:16:57 #197
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220958215
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:09 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Absoluut, maar dan moeten dat soort ballen wel in het mandje liggen. Op z'n minst tussen de palen!
die eerste was wel erg zuur ja lol.
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:42:04 #198
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_220958349
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:47 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als Nederland gewoon de kansen afmaakt, dan vegen ze Algerije van de mat.
Als mijn tante een lul had
pi_220958367
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:42 schreef xzaz het volgende:

[..]
Als mijn tante een lul had
Dan zou ze jou wel even in je kontje roeren.
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:49:58 #200
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220958422
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:02 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, Woutje Weghorst en Depay is allemaal niet veel meer. Snap niet zo goed waarom zo'n Flemming zo makkelijk is overgeslagen. Als het gaat om goals maken, heb je daar vandaag de dag waarschijnlijk meer aan dan aan Weghorst en Depay.
Koeman en zijn abonneehouders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')