Klopt, ik bedoelde Van der Ven. Je kan Brobbey prima aanspelen met een verdediger in zijn nek. Daar ligt zijn kracht even de bal vasthouden de rest er onderdoor of overheen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van Hecke is een CV die rechtsback kan spelen, maar geen wingback is.
3ATB kan wel en is voor Nederland eigenlijk ook het beste, maar dan met een heel laag blok en puur op de tegenstoot speculerend, dan heb je niets aan Memphis op een eiland in de stille Zuidzee en moet je het doen met de snelheid van Gakpo en Malen voorin.
Topscorer van het G-WKquote:Op donderdag 4 juni 2026 00:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Brobbey is een speler die zomaar ruim topscorer van het WK kan worden, maar het is ook mogelijk dat hij er 0 inschiet. Die zekerheid heb je inderdaad niet. Net zoals je die bij Malen, Memphis en Weghorst ook niet hebt. Als je toch ziet wat voor enorme kansen Donyell weer mist..
Gelukkig weet je bij Brobbey wel zeker dat de verdedigers een vreselijk zware wedstrijd tegemoet gaan. Hij is zo belangrijk voor het team. Ook als hij zelf niet scoort komt er veel ruimte voor anderen om die bal makkelijk in het mandje te leggen. Brobbey eist zoveel aandacht van de verdedigers op.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Brobbey is een speler die zomaar ruim topscorer van het WK kan worden, maar het is ook mogelijk dat hij er 0 inschiet. Die zekerheid heb je inderdaad niet. Net zoals je die bij Malen, Memphis en Weghorst ook niet hebt. Als je toch ziet wat voor enorme kansen Donyell weer mist..
Gelukkig weet je bij Brobbey wel zeker dat de verdedigers een vreselijk zware wedstrijd tegemoet gaan. Hij is zo belangrijk voor het team. Ook als hij zelf niet scoort komt er veel ruimte voor anderen om die bal makkelijk in het mandje te leggen. Brobbey eist zoveel aandacht van de verdedigers op.
Zoals opbouwen via de zijkantenquote:Op donderdag 4 juni 2026 05:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd, alle trainers in Nederland krijgen exact de zelfde trainingstof en opvattingen uit Zeist, creativiteit word uit het voetbal gehaalt, om nog maar niet te spreken dat het volstrekt achterhaalde ideeen zijn.
Jawel maar gisteren liet zien dat je hoopt dat een boel Oranje spelers echt 0 minuten gaan maken op het WK.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:05 schreef TAmaru het volgende:
Gaat Nederland wel door de poulefase heen komen?
Hij kan er opzich weinig aan doen dat er geen alternatief was op rechtsback gisteren, maar hem had ik lekker thuis gelaten ja. Ontzettend matige speler.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:07 schreef Solispolar het volgende:
Die WiefferDit kan toch niet man. Niveau Utrecht op het middenveld, laat staan op de back. Daar komt echt 0,0 uit.
En dan te bedenken dat er bepaalde lieden zijn die fan zijn.. @CR7quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij kan er opzich weinig aan doen dat er geen alternatief was op rechtsback gisteren, maar hem had ik lekker thuis gelaten ja. Ontzettend matige speler.
Goede post.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:56 schreef Cupfighter het volgende:
In de eerste helft zag ik wat lichtpuntjes met Summerville en de tweede helft met Kluivert , Depay kan echt niet meer
Malen moet gewoon minstens 2x scoren. Algerije kan er verder ontzettend weinig van.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:56 schreef Cupfighter het volgende:
In de eerste helft zag ik wat lichtpuntjes met Summerville en de tweede helft met Kluivert , Depay kan echt niet meer
Ze zijn iig beter dan Nederlandquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Malen moet gewoon minstens 2x scoren. Algerije kan er verder ontzettend weinig van.
Dit is wel een dingetje.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Nederland gewoon de kansen afmaakt, dan vegen ze Algerije van de mat.
Met Brobbey in de basis win je hier 3 a 4-0. Wellicht dat Algerije ergens tegen het eind dan nog een goaltje scoort, maar dan heb je in ieder geval geen problemen met dit soort tegenstanders.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Nederland gewoon de kansen afmaakt, dan vegen ze Algerije van de mat.
Ja, Woutje Weghorst en Depay is allemaal niet veel meer. Snap niet zo goed waarom zo'n Flemming zo makkelijk is overgeslagen. Als het gaat om goals maken, heb je daar vandaag de dag waarschijnlijk meer aan dan aan Weghorst en Depay.quote:
Absoluut, maar dan moeten dat soort ballen wel in het mandje liggen. Op z'n minst tussen de palen!quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:07 schreef vul_maar_in het volgende:
ach als Malen die bal in de 7e er inschiet ipv op de paal heb je al een hele andere wedstrijd
die eerste was wel erg zuur ja lol.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Absoluut, maar dan moeten dat soort ballen wel in het mandje liggen. Op z'n minst tussen de palen!
Als mijn tante een lul hadquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Nederland gewoon de kansen afmaakt, dan vegen ze Algerije van de mat.
Koeman en zijn abonneehouders.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, Woutje Weghorst en Depay is allemaal niet veel meer. Snap niet zo goed waarom zo'n Flemming zo makkelijk is overgeslagen. Als het gaat om goals maken, heb je daar vandaag de dag waarschijnlijk meer aan dan aan Weghorst en Depay.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |