abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:29:39 #151
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220955396
Malen kan natuurlijk ook niet in Oranje. Wat een kansen mist die vent weer. Wat mij betreft Brobbey vaste spits die WK. Alleen dan zouden er nog mooie dingen kunnen gaan gebeuren.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:33:13 #152
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955412
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:29 schreef TLC het volgende:
Op vi over de wedstrijd tegen Oezbekistan:

"Later spelen de wissels van beide landen ook nog een oefenwedstrijd tegen elkaar"

Dus we krijgen 2 keer Nederland-Oezbekistan 8)7
Daarvan moeten we er toch eentje kunnen winnen zou je zeggen!
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:33:37 #153
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955415
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:29 schreef GwaiLow het volgende:
Malen kan natuurlijk ook niet in Oranje. Wat een kansen mist die vent weer. Wat mij betreft Brobbey vaste spits die WK. Alleen dan zouden er nog mooie dingen kunnen gaan gebeuren.
Op basis van die paar doelpuntjes in de PL? :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955426
Altijd maar memvis opstellen omdat je anders zijn gevoelens kwetst :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 23:37:25 #155
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220955427
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:29 schreef GwaiLow het volgende:
Malen kan natuurlijk ook niet in Oranje. Wat een kansen mist die vent weer. Wat mij betreft Brobbey vaste spits die WK. Alleen dan zouden er nog mooie dingen kunnen gaan gebeuren.
Brobbey die er 7 in schoot vorig jaar en het jaar ervoor alle kansen miste? Dat wordt niet beter.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:37:48 #156
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220955428
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:36 schreef TLC het volgende:
Altijd maar memvis opstellen omdat je anders zijn gevoelens kwetst :')
Kan die mooi wegvreten met een zooitje kroketten of iets dergelijks.
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:37:55 #157
378023 Wotte
wotte!?
pi_220955429
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:33 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Op basis van die paar doelpuntjes in de PL? :')
Stel 'm op alles diepe spits om het balletje vast te houden met Malen en Gakpo er omheen. Frenkie Gravenberch en drie achterop met Dumfries/van Hecke als wingbacks.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:45:25 #158
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220955442
Brobbey als eerste spits willen _O-
pi_220955447
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Brobbey als eerste spits willen _O-
Inderdaad, dat zou Wout moeten zijn
  donderdag 4 juni 2026 @ 00:01:29 #160
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955476
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:37 schreef Wotte het volgende:

[..]
Stel 'm op alles diepe spits om het balletje vast te houden met Malen en Gakpo er omheen. Frenkie Gravenberch en drie achterop met Dumfries/van Hecke als wingbacks.
Van Hecke is een CV die rechtsback kan spelen, maar geen wingback is.

3ATB kan wel en is voor Nederland eigenlijk ook het beste, maar dan met een heel laag blok en puur op de tegenstoot speculerend, dan heb je niets aan Memphis op een eiland in de stille Zuidzee en moet je het doen met de snelheid van Gakpo en Malen voorin.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 4 juni 2026 @ 00:06:51 #161
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220955491
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Brobbey die er 7 in schoot vorig jaar en het jaar ervoor alle kansen miste? Dat wordt niet beter.
Brobbey is een speler die zomaar ruim topscorer van het WK kan worden, maar het is ook mogelijk dat hij er 0 inschiet. Die zekerheid heb je inderdaad niet. Net zoals je die bij Malen, Memphis en Weghorst ook niet hebt. Als je toch ziet wat voor enorme kansen Donyell weer mist..

Gelukkig weet je bij Brobbey wel zeker dat de verdedigers een vreselijk zware wedstrijd tegemoet gaan. Hij is zo belangrijk voor het team. Ook als hij zelf niet scoort komt er veel ruimte voor anderen om die bal makkelijk in het mandje te leggen. Brobbey eist zoveel aandacht van de verdedigers op.
  donderdag 4 juni 2026 @ 00:10:45 #162
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955504
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:06 schreef GwaiLow het volgende:
Brobbey is een speler die zomaar ruim topscorer van het WK kan worden
Bekijk deze YouTube-video
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220955676
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:06 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Brobbey is een speler die zomaar ruim topscorer van het WK kan worden,

:D

Nee.

@Caland

_O-
pi_220955677
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:06 schreef GwaiLow het volgende:
, maar het is ook mogelijk dat hij er 0 inschiet.
_O-

Er is een kans op een hittegolf, maar er is ook een kans dat het morgen gaat vriezen.
pi_220955701
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:11 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Na de lichting 1984 (Sneijder, Robben) is er nooit nieuw creatief toptalent gekomen. Dat met de Europese top mee kan. Frenkie de Jong is leuk maar uiteindelijk toch vooral een verdedigende speler.

Weinig Europese voetballanden staan al zo lang droog qua aanwas van creativiteit en inventiviteit.
Dat is niet zo vreemd, alle trainers in Nederland krijgen exact de zelfde trainingstof en opvattingen uit Zeist, creativiteit word uit het voetbal gehaalt, om nog maar niet te spreken dat het volstrekt achterhaalde ideeen zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 4 juni 2026 @ 06:02:37 #166
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_220955715
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 05:27 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat is niet zo vreemd, alle trainers in Nederland krijgen exact de zelfde trainingstof en opvattingen uit Zeist, creativiteit word uit het voetbal gehaalt, om nog maar niet te spreken dat het volstrekt achterhaalde ideeen zijn.
Het zijn ook allemaal dezelfde jongens die maar de top komen. Kijk naar het voetbal anno nu en je ziet waarom er niets meer creatief naar voren komt.
pi_220955729
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:02 schreef xzaz het volgende:

[..]
Het zijn ook allemaal dezelfde jongens die maar de top komen. Kijk naar het voetbal anno nu en je ziet waarom er niets meer creatief naar voren komt.
Het valt me ook op dat Nederlandse verdedigers helemaal niet meer de basis principes van verdedigen leren, mij was echt wel ingepepert dat je niet door het midden gaat uitverdedigen, maar nu moet en zal de verdediger de bal in leveren bij de opbouwende midden verdediger, elke week zie ik het gewoon mis gaan dat een spits die instapt zo een pass onderschept en scored. Vooral bij Ajax zag je dit de afgelopen jaren extreem vaak.
En dan zeggen ze: Ja dat komt omdat de tegenstander hoog druk zet!!!!
Ook al weer zo een term, vroeger noemde je dat knijpen en dat los je als verdediging op door je backs helemaal naar de buitenkant te plaatsen zelfs nog onder de bal zodat het veld zo breed word dat de tegenstander het niet kan belopen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 4 juni 2026 @ 06:34:03 #168
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220955742
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:21 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het valt me ook op dat Nederlandse verdedigers helemaal niet meer de basis principes van verdedigen leren, mij was echt wel ingepepert dat je niet door het midden gaat uitverdedigen, maar nu moet en zal de verdediger de bal in leveren bij de opbouwende midden verdediger, elke week zie ik het gewoon mis gaan dat een spits die instapt zo een pass onderschept en scored. Vooral bij Ajax zag je dit de afgelopen jaren extreem vaak.
En dan zeggen ze: Ja dat komt omdat de tegenstander hoog druk zet!!!!
Ook al weer zo een term, vroeger noemde je dat knijpen en dat los je als verdediging op door je backs helemaal naar de buitenkant te plaatsen zelfs nog onder de bal zodat het veld zo breed word dat de tegenstander het niet kan belopen.
Echt heel vreemd dat het voetbal evolueert en dat men niet meer dezelfde opvattingen heeft als jouw trainer in de C6
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220955751
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:34 schreef Caland het volgende:

[..]
Echt heel vreemd dat het voetbal evolueert en dat men niet meer dezelfde opvattingen heeft als jouw trainer in de C6
Echt heel vreemd dat Nederland geen rol meer speelt internationaal en dat we geen spitsen meer kunnen opleiden.
Je hebt helemaal gelijk man! En wat lul je over C6, je weet uberhaupt niet welk niveau ik gespeelt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 4 juni 2026 @ 06:41:42 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220955757
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:38 schreef raptorix het volgende:

[..]
Echt heel vreemd dat Nederland geen rol meer speelt internationaal en dat we geen spitsen meer kunnen opleiden.
Je hebt helemaal gelijk man! En wat lul je over C6, je weet uberhaupt niet welk niveau ik gespeelt.
Als we nou ergens niks te klagen hebben over niveau dan is dat wel in de verdediging.

Maar check, we moeten gewoon de backs aanspelen. DickballGenot
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220955763
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:41 schreef Caland het volgende:

[..]
Als we nou ergens niks te klagen hebben over niveau dan is dat wel in de verdediging.

Maar check, we moeten gewoon de backs aanspelen. DickballGenot
Het niveau van Nederlandse verdedigers is vooral gebaseerd op opbouwende kwaliteiten, niet op de verdedigende.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 4 juni 2026 @ 06:48:42 #172
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220955766
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:44 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het niveau van Nederlandse verdedigers is vooral gebaseerd op opbouwende kwaliteiten, niet op de verdedigende.
En toch heb je vooral op het opbouwende gedeelte kritiek

Overigens is knijpen (of kantelen met het team) echt iets compleet anders dan volle bak naar voren druk zetten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Coco op 04-06-2026 07:32:05 (jammer) ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220955808
quote:
Debielen
U MAD?
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 07:33:15 #174
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220955868
Liev blijven jegens elkander.
What can change the nature of a man?
pi_220955879
Uitzwaai wedstrijd was het. Alvast de warming up om uit te zwaaien op WK ;) Mygod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')