Daarvan moeten we er toch eentje kunnen winnen zou je zeggen!quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:29 schreef TLC het volgende:
Op vi over de wedstrijd tegen Oezbekistan:
"Later spelen de wissels van beide landen ook nog een oefenwedstrijd tegen elkaar"
Dus we krijgen 2 keer Nederland-Oezbekistan
Op basis van die paar doelpuntjes in de PL?quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:29 schreef GwaiLow het volgende:
Malen kan natuurlijk ook niet in Oranje. Wat een kansen mist die vent weer. Wat mij betreft Brobbey vaste spits die WK. Alleen dan zouden er nog mooie dingen kunnen gaan gebeuren.
Brobbey die er 7 in schoot vorig jaar en het jaar ervoor alle kansen miste? Dat wordt niet beter.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:29 schreef GwaiLow het volgende:
Malen kan natuurlijk ook niet in Oranje. Wat een kansen mist die vent weer. Wat mij betreft Brobbey vaste spits die WK. Alleen dan zouden er nog mooie dingen kunnen gaan gebeuren.
Kan die mooi wegvreten met een zooitje kroketten of iets dergelijks.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:36 schreef TLC het volgende:
Altijd maar memvis opstellen omdat je anders zijn gevoelens kwetst
Stel 'm op alles diepe spits om het balletje vast te houden met Malen en Gakpo er omheen. Frenkie Gravenberch en drie achterop met Dumfries/van Hecke als wingbacks.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op basis van die paar doelpuntjes in de PL?
Van Hecke is een CV die rechtsback kan spelen, maar geen wingback is.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Stel 'm op alles diepe spits om het balletje vast te houden met Malen en Gakpo er omheen. Frenkie Gravenberch en drie achterop met Dumfries/van Hecke als wingbacks.
Brobbey is een speler die zomaar ruim topscorer van het WK kan worden, maar het is ook mogelijk dat hij er 0 inschiet. Die zekerheid heb je inderdaad niet. Net zoals je die bij Malen, Memphis en Weghorst ook niet hebt. Als je toch ziet wat voor enorme kansen Donyell weer mist..quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brobbey die er 7 in schoot vorig jaar en het jaar ervoor alle kansen miste? Dat wordt niet beter.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 4 juni 2026 00:06 schreef GwaiLow het volgende:
Brobbey is een speler die zomaar ruim topscorer van het WK kan worden
quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Brobbey is een speler die zomaar ruim topscorer van het WK kan worden,
quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:06 schreef GwaiLow het volgende:
, maar het is ook mogelijk dat hij er 0 inschiet.
Dat is niet zo vreemd, alle trainers in Nederland krijgen exact de zelfde trainingstof en opvattingen uit Zeist, creativiteit word uit het voetbal gehaalt, om nog maar niet te spreken dat het volstrekt achterhaalde ideeen zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Na de lichting 1984 (Sneijder, Robben) is er nooit nieuw creatief toptalent gekomen. Dat met de Europese top mee kan. Frenkie de Jong is leuk maar uiteindelijk toch vooral een verdedigende speler.
Weinig Europese voetballanden staan al zo lang droog qua aanwas van creativiteit en inventiviteit.
Het zijn ook allemaal dezelfde jongens die maar de top komen. Kijk naar het voetbal anno nu en je ziet waarom er niets meer creatief naar voren komt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 05:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd, alle trainers in Nederland krijgen exact de zelfde trainingstof en opvattingen uit Zeist, creativiteit word uit het voetbal gehaalt, om nog maar niet te spreken dat het volstrekt achterhaalde ideeen zijn.
Het valt me ook op dat Nederlandse verdedigers helemaal niet meer de basis principes van verdedigen leren, mij was echt wel ingepepert dat je niet door het midden gaat uitverdedigen, maar nu moet en zal de verdediger de bal in leveren bij de opbouwende midden verdediger, elke week zie ik het gewoon mis gaan dat een spits die instapt zo een pass onderschept en scored. Vooral bij Ajax zag je dit de afgelopen jaren extreem vaak.quote:Op donderdag 4 juni 2026 06:02 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal dezelfde jongens die maar de top komen. Kijk naar het voetbal anno nu en je ziet waarom er niets meer creatief naar voren komt.
Echt heel vreemd dat het voetbal evolueert en dat men niet meer dezelfde opvattingen heeft als jouw trainer in de C6quote:Op donderdag 4 juni 2026 06:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het valt me ook op dat Nederlandse verdedigers helemaal niet meer de basis principes van verdedigen leren, mij was echt wel ingepepert dat je niet door het midden gaat uitverdedigen, maar nu moet en zal de verdediger de bal in leveren bij de opbouwende midden verdediger, elke week zie ik het gewoon mis gaan dat een spits die instapt zo een pass onderschept en scored. Vooral bij Ajax zag je dit de afgelopen jaren extreem vaak.
En dan zeggen ze: Ja dat komt omdat de tegenstander hoog druk zet!!!!
Ook al weer zo een term, vroeger noemde je dat knijpen en dat los je als verdediging op door je backs helemaal naar de buitenkant te plaatsen zelfs nog onder de bal zodat het veld zo breed word dat de tegenstander het niet kan belopen.
Echt heel vreemd dat Nederland geen rol meer speelt internationaal en dat we geen spitsen meer kunnen opleiden.quote:Op donderdag 4 juni 2026 06:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt heel vreemd dat het voetbal evolueert en dat men niet meer dezelfde opvattingen heeft als jouw trainer in de C6
Als we nou ergens niks te klagen hebben over niveau dan is dat wel in de verdediging.quote:Op donderdag 4 juni 2026 06:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Echt heel vreemd dat Nederland geen rol meer speelt internationaal en dat we geen spitsen meer kunnen opleiden.
Je hebt helemaal gelijk man! En wat lul je over C6, je weet uberhaupt niet welk niveau ik gespeelt.
Het niveau van Nederlandse verdedigers is vooral gebaseerd op opbouwende kwaliteiten, niet op de verdedigende.quote:Op donderdag 4 juni 2026 06:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Als we nou ergens niks te klagen hebben over niveau dan is dat wel in de verdediging.
Maar check, we moeten gewoon de backs aanspelen. DickballGenot
En toch heb je vooral op het opbouwende gedeelte kritiekquote:Op donderdag 4 juni 2026 06:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het niveau van Nederlandse verdedigers is vooral gebaseerd op opbouwende kwaliteiten, niet op de verdedigende.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |