Basisspeler rechtsback bij een PL subtopper, dus dan moet je toch wat kunnen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij kan er opzich weinig aan doen dat er geen alternatief was op rechtsback gisteren, maar hem had ik lekker thuis gelaten ja. Ontzettend matige speler.
Kijk ik snap wat je doet, ik maakte vroeger ook wel eens grappen dat als we wat meer Seedorf lieten spelen en het spel lieten bepalen dat we al lang de cup thuis hadden staan, maar het verschil met Brobbey is dat Seedorf natuurlijk een van de beste spelers ooit was.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Met Brobbey in de basis win je hier 3 a 4-0. Wellicht dat Algerije ergens tegen het eind dan nog een goaltje scoort, maar dan heb je in ieder geval geen problemen met dit soort tegenstanders.
Idd, zeker nu Malen gisteren wat kansen liet liggen, kan Koeman weer zeggen de Depay echt in de spits moet. Malen wordt dan weer rechtsbuiten (omdat ie toch een plekje moet hebben na z'n goede half jaar in Italië). Krijgen we exact hetzelfde als twee jaar terug (wispelturige spits en Malen die niet in z'n kracht wordt gebruikt). Middenveld zou (in theorie) wat beter moeten zijn nu De Jong fit is en Gravenberch ook meer gespeeld heeft, maar die vielen gisteren ook niet enorm op.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Koeman en zijn abonneehouders.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een slechte voorbereiding betekent niet dat je een slecht WK gaat spelen.
Een afgetekende 5-0 overwinning voor onze over het paard getilde godenzonen zou veel gevaarlijker geweest zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Voor Nederland geldt meestal andersom idd
Dus hoeft niet eens zo slecht te zijn
Dat heb je dan niet helemaal goed gelezen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:48 schreef Max23 het volgende:
Ik lees net dat Brighton 80 miljoen Euro op Van Hecke heeft afgewezen en dat ze denken dat er een hoger bod komt van Tottenham
-What do you think of Tottenham!?quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:48 schreef Max23 het volgende:
Ik lees net dat Brighton 80 miljoen Euro op Van Hecke heeft afgewezen en dat ze denken dat er een hoger bod komt van Tottenham
Hij heeft gelijk. Die oefenwedstrijd hebben we helemaal niet hoeven winnen. Is volstrekte larie. Wie boeit een oefenwedstrijd, niemand.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:47 schreef BB-King het volgende:
Geen paniek mensen.
Bekijk deze YouTube-video
Het gaat natuurlijk ook niet zozeer om het resultaat, maar de potentie van het team.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Die oefenwedstrijd hebben we helemaal niet hoeven winnen. Is volstrekte larie. Wie boeit een oefenwedstrijd, niemand.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:46 schreef Qarrad het volgende:
[..]
-What do you think of Tottenham!?
-Shit!!
-What do you think of shit!?
-Tottenham!
-Thank you!!
-That's alright!
-Weeeee hate Tottenham, we hate Tottenham, we hate Tottenham x100
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is toch juist positief dat dit duidelijk is geworden. De basis moet nu toch duidelijk zijn - 1e helft opstelling met Dumfries ipv. Wieffer en J. Timber voor van Hecke. En laat iedereen vooral fit blijven.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk ook niet zozeer om het resultaat, maar de potentie van het team.
En dan zijn de eerste 11-14 nog wel aardig, wat in de eerste helft ook tot een voorsprong had moeten leiden.
Maar daarachter is het allemaal gewoon niet zo best.
Dat staat letterlijk in dit berichtquote:Op donderdag 4 juni 2026 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat heb je dan niet helemaal goed gelezen.
Het aantal spelers van kwaliteit is gewoon heel laag. Kan me jaren herinneren dat echte topspelers gewoon niet aan spelen toekwamen omdat er andere spelers in de basis stonden die nog beter waren. Nu is het meer de vraag: waar halen we spelers vandaan die enigszins acceptabel zijn?quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:13 schreef TLC het volgende:
[..]
Jawel maar gisteren liet zien dat je hoopt dat een boel Oranje spelers echt 0 minuten gaan maken op het WK.
En het gaat echt kielekiele worden of ze de laatste 16 gaan bereiken
Hoefijzervoetbal. Gio is er groot mee geworden als trainerquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zoals opbouwen via de zijkanten![]()
(Daar krijg je U shaped football van in de achterhoede - een typisch Nederlandse ziekte)
Wie???quote:Op vrijdag 5 juni 2026 05:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hoefijzervoetbal. Gio is er groot mee geworden als trainer
Frank de Boer deed dat ook seizoenen lang. Arne Slot afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 05:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hoefijzervoetbal. Gio is er groot mee geworden als trainer
Wat zeg jij nou?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 05:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Gio is er groot mee geworden als trainer
Bij een generatie met weinig echte topspelers lijkt mij de vraag eerder: waar halen we een trainer vandaan die er een team van maakt, maar alla.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 04:04 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het aantal spelers van kwaliteit is gewoon heel laag. Kan me jaren herinneren dat echte topspelers gewoon niet aan spelen toekwamen omdat er andere spelers in de basis stonden die nog beter waren. Nu is het meer de vraag: waar halen we spelers vandaan die enigszins acceptabel zijn?
We kunnen van al die teams in de poule gewoon verliezen hoor. Japan is helemaal niet slecht en heeft zelfs zijn laatste 6 wedstrijden gewonnen, o.a. tegen Brazilië, Engeland en IJsland. Zweden en Tunesië zijn op papier misschien nog wel de minste teams momenteel, maar altijd lastige tegenstanders die nog best eens kunnen verrassen.
Koeman is natuurlijk waardeloos. Ze hadden hem nooit moeten terugnemen toen hij opeens de stekker eruit trok toen hij een betere aanbieding kreeg. Echt waardeloos hoe hij zich daar gedragen heeft. Vind het ook een teneergeslagen, nukkige persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Bij een generatie met weinig echte topspelers lijkt mij de vraag eerder: waar halen we een trainer vandaan die er een team van maakt, maar alla.
Misschien omdat vanaf die tijd jongens meer met een PlayStation bezig waren dan buiten met een bal..quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Na de lichting 1984 (Sneijder, Robben) is er nooit nieuw creatief toptalent gekomen. Dat met de Europese top mee kan. Frenkie de Jong is leuk maar uiteindelijk toch vooral een verdedigende speler.
Weinig Europese voetballanden staan al zo lang droog qua aanwas van creativiteit en inventiviteit.
Heb vandeweek die aflevering zitten kijken. Vond het wel leuk om te zien ook omdat ik met dat wk nog iets te jong was. Dat kaart incident met John de Wolf en dat bom incident kwamen ook nog aan bod.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:48 schreef Elan het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wat een tijdenHarry Vermeegen die achter het doel Dennis Bergkamp staat aan te moedigen met een briefje van 100 dollar
Peter van Vossen is nog steeds boos. En terecht wel. Zweren op het leven van je kinderen en dan toch valsspelenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb vandeweek die aflevering zitten kijken. Vond het wel leuk om te zien ook omdat ik met dat wk nog iets te jong was. Dat kaart incident met John de Wolf en dat bom incident kwamen ook nog aan bod.
Wel tv registratie of volledig besloten?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer zijn die besloten oefenpotjes tegen Oezbekistan eigenlijk?
Done dealquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak maar een topic aan. @:capuchon_jongen, @:R-woud93, @:Coco, @:onlogisch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |