abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220955184
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:57 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik had het in mijn geschiedenisessay over Jeanne d'Arc ook over verassing.
Mooie tijden.
  Forum Admin woensdag 3 juni 2026 @ 22:58:41 #102
35723 crew  GGMM
pi_220955185
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:57 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[..]
[ afbeelding ]
Die nieuwe serie lijkt me echt kut
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220955186
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Messi begreep het.

Bekijk deze YouTube-video
KAMIRA WOWO
De enige echte.
pi_220955188
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:50 schreef DrDentz het volgende:
We missen een type Theo Janssen
Veerman
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:00:20 #105
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955193
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:59 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Veerman
Veerman is altijd handig voor het oversteken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:01:05 #106
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955197
Voorin is het gewoon te matig maar dat weten we al jaren dus dit is geen verrassing.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955201
Oezbekistan in New York nog toch?
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:02:09 #108
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955205
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Voorin is het gewoon te matig maar dat weten we al jaren dus dit is geen verrassing.
Het hele Nederlands voetbal is al twee decennia doodziek en dat komt de komende kwarteeuw ook niet meer goed.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220955206
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:01 schreef 3rr0r het volgende:
Oezbekistan in New York nog toch?
Besloten ja.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:02:34 #110
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955210
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:01 schreef 3rr0r het volgende:
Oezbekistan in New York nog toch?
Yup.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955212
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:02 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Besloten ja.
Besloten act
pi_220955216
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:00 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Veerman is altijd handig voor het oversteken.
Steekt de snelle spelers voorin makkelijk weg. Niemand anders kan dat in oranje
pi_220955221
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:02 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Besloten ja.
quote:
Zij zenden het duel uit op NPO 3, via NOS live en in de NOS-app. De oefeninterland tussen Nederland en Oezbekistan begint om 14.45 uur plaatselijke tijd. Dat komt neer op 20.45 uur Nederlandse tijd.
pi_220955222
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:03 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Steekt de snelle spelers voorin makkelijk weg. Niemand anders kan dat in oranje
Voorin hebben WE niks lopen.
pi_220955226
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:01 schreef 3rr0r het volgende:
Oezbekistan in New York nog toch?
Nee, Oezbekistan ligt in Azie o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:04:22 #116
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220955229
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:03 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Voorin hebben WE niks lopen.
Brobbey kan amper lopen.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:04:31 #117
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955232
Raheem Depay.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955234
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:03 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Steekt de snelle spelers voorin makkelijk weg. Niemand anders kan dat in oranje
Promes was daar ook goed in
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:05:43 #119
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955243
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:03 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Steekt de snelle spelers voorin makkelijk weg. Niemand anders kan dat in oranje
Dat klopt, helaas heeft Veerman de motor van Aston Martin.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:06:04 #120
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955246
Als die Koeman ballen heeft dan verbiedt hij die achterlijke hoofdband van de mokerdikke Depay.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955247
Toernooi is nog ver.

~Malen

WAT EEN GELUL.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:06:12 #122
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955248
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:04 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Brobbey kan amper lopen.
Wel apart, want die heeft 3 benen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220955249
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het hele Nederlands voetbal is al twee decennia doodziek en dat komt de komende kwarteeuw ook niet meer goed.
2 decennia nog wel.... hou het er maar op 1 gelukkig.
Over 10 jaar zijn het er waarschijnlijk wel 2
pi_220955250
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:03 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Voorin hebben WE niks lopen.
Alleen snelheid ,dat moet je benutten..
Nu heb je postbode gravenberch en kappen,draaien tikkie breed frenkie.
Systeem is niet in balans
pi_220955255
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het hele Nederlands voetbal is al twee decennia doodziek en dat komt de komende kwarteeuw ook niet meer goed.
Ja. De bekrompenheid, benepenheid, domheid spat er vanaf.

Vers bloed van buitenaf zoals Roger Schmidt of Farioli worden binnen no time uitgekotst. Worden nooit volledig geaccepteerd door de xenofoben.

Van de hervormingsagenda is niks overgebleven. De Grote Drie en de provinciaaltjes ("bier en broodje bal") houden elkaar in een houdgreep.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2026 23:08:06 ]
pi_220955256
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:06 schreef Zipportal het volgende:
Toernooi is nog ver.

~Malen

WAT EEN GELUL.
Nog 8 dagen in bed stinken
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:07:08 #127
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955258
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:06 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
2 decennia nog wel.... hou het er maar op 1 gelukkig.
Over 10 jaar zijn het er waarschijnlijk wel 2
De basis voor de matigheid is begin 2000 al gelegd.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:07:59 #128
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955260
Nog even genieten, traumtor gemacht.

twitter
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 3 juni 2026 @ 23:08:12 #129
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220955262
Pierre wil malen in de spits
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:08:58 #130
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955264
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:06 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
2 decennia nog wel.... hou het er maar op 1 gelukkig.
Over 10 jaar zijn het er waarschijnlijk wel 2
Van Persie is de laatste topspits die we gehad hebben en die brak door in 2002.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:09:29 #131
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955269
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:08 schreef Paul het volgende:
Pierre wil malen in de spits
Je kan beter scoren, lijkt me handiger.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955271
Nou, wat een afgang…
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:10:46 #133
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955280
Is het weer COVID of zo? Wat zitten die lui ver uit elkaar.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955286
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Is het weer COVID of zo? Wat zitten die lui ver uit elkaar.
Komt zo iemand bijzitten in het midden
pi_220955288
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:08 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Van Persie is de laatste topspits die we gehad hebben en die brak door in 2002.
Na de lichting 1984 (Sneijder, Robben) is er nooit nieuw creatief toptalent gekomen. Dat met de Europese top mee kan. Frenkie de Jong is leuk maar uiteindelijk toch vooral een verdedigende speler.

Weinig Europese voetballanden staan al zo lang droog qua aanwas van creativiteit en inventiviteit.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2026 23:13:04 ]
pi_220955294
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Is het weer COVID of zo? Wat zitten die lui ver uit elkaar.
Oud meubilair van Studio Voetbal.
pi_220955298
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:11 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Na de lichting 1984 (Sneijder, Robben) is er nooit nieuw creatief toptalent gekomen. Frenkie de Jong is leuk maar uiteindelijk toch vooral een verdedigende speler.
1984 :?
pi_220955299
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Nog even genieten, traumtor gemacht.

[ x ]
Breaks the deadlock :')

Ruttiaans dit.
De enige echte.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:12:52 #139
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955300
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:11 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Komt zo iemand bijzitten in het midden
Wordt het vechten dan? :D
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:13:20 #140
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955303
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:12 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
1984 :?
Geboortejaar lijkt me.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955309
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:12 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
1984 :?
Geboortejaar. Dat was het laatste geboortejaar met creatief talent van Europees niveau.
pi_220955311
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:13 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Geboortejaar lijkt me.
Is niet echt normaal gebruik om dat zo te benoemen
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:14:33 #143
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955313
Rechts hoog, links vlak maar waarom zag ik VDVen dan bij de achterlijn :?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:14:52 #144
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955314
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:14 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Is niet echt normaal gebruik om dat zo te benoemen
Nee maar kijk wie het post. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955328
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:14 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Is niet echt normaal gebruik om dat zo te benoemen
Het heeft geen zin om in vaag gedefinieerde generaties te praten, die soms qua leeftijd enorm uit elkaar liggen.

Praten in cohorten per geboortejaar heeft meer zin. In de wat meer serieuze Engelstalige pers is dat gewoon wél gebruikelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2026 23:18:03 ]
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:20:19 #146
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220955343
Binnen 24 uur van Rotterdam naar Nieuw-Amsterdam.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:22:06 #147
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220955353
Geen zin in dit WK

pi_220955356
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:14 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Nee maar kijk wie het post. :')
In de iets meer serieuze pers is dit gewoon normaal

Bijvoorbeeld:
https://www.nytimes.com/a(...)-ronaldo-ballon-dor/

Over het gat dat na Messi en Ronaldo zit. De generatie Neymar zeg maar. Zo een inventarisatie heeft alleen zin om dat per geboortejaar te bekijken.

Dito bij discussies over het niveau van het Engelse voetbaltalent.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:27:56 #149
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220955387
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:22 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
In de iets meer serieuze pers is dit gewoon normaal

Bijvoorbeeld:
https://www.nytimes.com/a(...)-ronaldo-ballon-dor/

Over het gat dat na Messi en Ronaldo zit. De generatie Neymar zeg maar. Zo een inventarisatie heeft alleen zin om dat per geboortejaar te bekijken.

Dito bij discussies over het niveau van het Engelse voetbaltalent.
2024


pi_220955395
Op vi over de wedstrijd tegen Oezbekistan:

"Later spelen de wissels van beide landen ook nog een oefenwedstrijd tegen elkaar"

Dus we krijgen 2 keer Nederland-Oezbekistan 8)7
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')