Mooie tijden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik had het in mijn geschiedenisessay over Jeanne d'Arc ook over verassing.
Die nieuwe serie lijkt me echt kutquote:
KAMIRA WOWOquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Messi begreep het.
Bekijk deze YouTube-video
Veerman is altijd handig voor het oversteken.quote:
Het hele Nederlands voetbal is al twee decennia doodziek en dat komt de komende kwarteeuw ook niet meer goed.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Voorin is het gewoon te matig maar dat weten we al jaren dus dit is geen verrassing.
Yup.quote:
Steekt de snelle spelers voorin makkelijk weg. Niemand anders kan dat in oranjequote:Op woensdag 3 juni 2026 23:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Veerman is altijd handig voor het oversteken.
quote:
quote:Zij zenden het duel uit op NPO 3, via NOS live en in de NOS-app. De oefeninterland tussen Nederland en Oezbekistan begint om 14.45 uur plaatselijke tijd. Dat komt neer op 20.45 uur Nederlandse tijd.
Voorin hebben WE niks lopen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Steekt de snelle spelers voorin makkelijk weg. Niemand anders kan dat in oranje
Promes was daar ook goed inquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Steekt de snelle spelers voorin makkelijk weg. Niemand anders kan dat in oranje
Dat klopt, helaas heeft Veerman de motor van Aston Martin.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Steekt de snelle spelers voorin makkelijk weg. Niemand anders kan dat in oranje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Wel apart, want die heeft 3 benen.quote:
2 decennia nog wel.... hou het er maar op 1 gelukkig.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het hele Nederlands voetbal is al twee decennia doodziek en dat komt de komende kwarteeuw ook niet meer goed.
Alleen snelheid ,dat moet je benutten..quote:
Ja. De bekrompenheid, benepenheid, domheid spat er vanaf.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het hele Nederlands voetbal is al twee decennia doodziek en dat komt de komende kwarteeuw ook niet meer goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |