abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220955046
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:44 schreef Coco het volgende:
Ach Arne
Die is over 1,5 maand bondscoach
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220955047
Maatsen niet meenemen :')
pi_220955048
Wat een kutvraag joh
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 22:44:54 #54
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220955049
Lekker over Liverpool lullen.

man man man
What can change the nature of a man?
pi_220955051
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef Caland het volgende:
Zo’n nederlaag in een uitzwaaiwedstrijd is toch ook gewoon prima.
Nederland heeft zulke wedstrijden nodig om scherp te worden.
pi_220955054
"Ik heb met Arne gesproken. Ik heb Sipke gesproken. Ik wens hun alleen maar succes."

Ook Virgil heeft schijt aan Gio.
pi_220955055
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:44 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Die is over 1,5 maand bondscoach
Hopelijk kiest knvb een goede trainer dus geen Slot
pi_220955056
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220955062
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
Maatsen niet meenemen :')
Je druk maken om BLM Elftal.
pi_220955067
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:45 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.
Hebben we niks aan. De beker winnen anders niks
pi_220955069
Liverpool boeit niemand nu man, tief op met je vragen
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 22:45:49 #62
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220955070
What can change the nature of a man?
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:45:51 #63
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220955071
lol het gaat niet eens over Oranje.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:45:54 #64
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955072
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:45 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.
Van het toernooi van de zakkenwassers eerste klas?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955080
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een slechte voorbereiding betekent niet dat je een slecht WK gaat spelen.
Voor Nederland geldt meestal andersom idd ;)
Dus hoeft niet eens zo slecht te zijn
pi_220955082
Is denk ik voor het eerst dat je een afscheidsrondje in je eigen huis voor een halfleeg stadion doet _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220955083
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:46:43 #68
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220955084
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:45 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.
Ik wist niet dat jij een Marokkaan bent.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:46:44 #69
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955085
Messi begreep het.

Bekijk deze YouTube-video
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 22:47:16 #70
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220955091
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
Echt he _O-
What can change the nature of a man?
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:47:18 #71
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220955092
Vliegtuig kan de motoren laten draaien voor een retourvlucht.
pi_220955095
Geertruida speelde goed.
pi_220955100
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik wist niet dat jij een Marokkaan bent.
Geen Kapsalon bij de Kraam halen op zaterdagavond :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220955102
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
Verassing, stukje crematie
pi_220955103
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:47 schreef spapaars het volgende:
Vliegtuig kan de motoren laten draaien voor een retourvlucht.
Dit
pi_220955112
Pierre Hazentandjes v Hooijdonk
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:48:55 #77
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220955117
Ah lekker uitgebreid nabeschouwen! #zinin
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 22:48:57 #78
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220955119
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
:o welk verbrandingsoven hebben ze daarvoor gebruikt _O-
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220955121
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:47 schreef spapaars het volgende:
Vliegtuig kan de motoren laten draaien voor een retourvlucht.
Groepsfase kom je echt wel door. Daarna klaar.
blablablabla
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:49:27 #80
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955123
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
Pierre Hazentandjes v Hooijdonk
Met Gertje Fenerbahce
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220955124
Check die tieten bij die Algerijn dan :D _O-
pi_220955130
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:49 schreef 3rr0r het volgende:
Check die tieten bij die Algerijn dan :D _O-
Wat een jetsers.
Mijn vrouw werd er jaloers van.
blablablabla
pi_220955132
We missen een type Theo Janssen
pi_220955136
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:50 schreef DrDentz het volgende:
We missen een type Theo Janssen
Op het veld of bij de analyse?
pi_220955137
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:50 schreef DrDentz het volgende:
We missen een type Theo Janssen
Roken in de rust genot
pi_220955142
Dit gaat een zeer pijnlijk WK worden voor Nederland :)
pi_220955146
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:51 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Roken in de rust genot
Beter Milco Djurovski naturaliseren eckte baas.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220955148
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
Natuurlijk wel een belachelijke beslissing, alleen al om het feit dat zo'n groep met het verlies van een van hun maten moet zien te dealen. Dan kun je nooit hetzelfde leveren als het afgelopen seizoen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220955149
Jullie moeten niet zo negatief in het leven staan.
pi_220955151
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
Deze fout maakte ik ook in van mijn verslagen voor geschiedenis in de vierde. Ik had een stuk geschreven over de bolsjewieken enzo.

De docent moest lachen.

Uiteindelijk een 8 gekregen.

Tot zover deze anekdote.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:54:05 #91
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955157
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
+r.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955164
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:49 schreef 3rr0r het volgende:
Check die tieten bij die Algerijn dan :D _O-



Een 2/4 luik. @RamboDirk
pi_220955166
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:52 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Deze fout maakte ik ook in van mijn verslagen voor geschiedenis in de vierde. Ik had een stuk geschreven over de bolsjewieken enzo.

De docent moest lachen.

Uiteindelijk een 8 gekregen.

Tot zover deze anekdote.
Doe dit nooit meer
pi_220955168
Fijne exemplaartjes. :{
pi_220955169
Nederlaagland *)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Forum Admin woensdag 3 juni 2026 @ 22:56:40 #96
35723 crew  GGMM
pi_220955171
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:55 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Een 2/4 luik. @:rambodirk
Laat die man met rust zeg
Alsof jij er zo goed uitziet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:57:53 #97
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220955176
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
Maatsen niet meenemen :')
Goed hè, Hato?
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:57:55 #98
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955178
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:52 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Deze fout maakte ik ook in van mijn verslagen voor geschiedenis in de vierde. Ik had een stuk geschreven over de bolsjewieken enzo.

De docent moest lachen.

Uiteindelijk een 8 gekregen.

Tot zover deze anekdote.
Ik had het in mijn geschiedenisessay over Jeanne d'Arc ook over verassing.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220955179
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:56 schreef GGMM het volgende:

[..]
Laat die man met rust zeg
Alsof jij er zo goed uitziet
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:
Ondanks het verlies vond ik het erg gezellig :) Hopelijk is dit een voorbode voor het WK

Slaap lekker
pi_220955181
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:55 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Een 2/4 luik. @:rambodirk
Stukje bitch tits
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')