Die speelt in een b-competitie.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ja, Malen mist 3 100% kansen natuurlijk
Grueter moet wel woke blijven op de NOS hè.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef DrDentz het volgende:
"Massaal naar Rotterdam gekomen", denk dat de meerderheid er al was maar goed
Ja humor, meeste komen gewoon uit de buurtquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef DrDentz het volgende:
"Massaal naar Rotterdam gekomen", denk dat de meerderheid er al was maar goed
Maar Valente kwam niet zo fris over dus die mocht niet mee. En Frimpong was een te groot risico zo vlak na een blessure.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:39 schreef PowerLoungen het volgende: Depay staat erbij te hobbelen als bolle Jos nadat die wiet heeft gesnoven.
Zeiden ze in Italie ook na de verloren strafschoppenserie tegen Bosnie.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef RamboDirk het volgende:
Goed dat dit nu gebeurd en niet op het WK
Hahaha...quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef RamboDirk het volgende:
Goed dat dit nu gebeurd en niet op het WK
Raptorix: Waarom speel je zo mokerslecht.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef bbuddybb het volgende:
De eerste vraag van Jeroen Stekelenburg met zijn hoge stem: "Virgil, betekent dit nou met licht chagrijn het vliegtuig in?"
Het kan ook klaar zijn na een 1-1 op maandagnacht tegen Tunesiëquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:36 schreef fetX het volgende:
De eerste de beste knock-out wedstrijd en we liggen eruit dit WK.
Ik ook niet. Onze supporters krijgen de echte les vandaag. De wedstrijd, mja, had 3-1 moeten staan met een betere spits.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:39 schreef Caland het volgende: [..] Liever zo’n echte voetbalsfeer dan de tietenman en de indiaan die muisstil zijn Snap het gezeur niet zo
Vroeg me sowieso af waarom ze zoveel gingen wisselen. Dat is nooit goed voor een elftalquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:42 schreef TLC het volgende:
In de tweede helft viel ook alles uit elkaar door matigheid.
En waarom iemand opstellen die bij chelsea bijna nooit speelt..
Hato ontwikkelt zich stormachtig en was de laatste tijd gewoon een van de betere spelers van Chelsea.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:42 schreef TLC het volgende:
In de tweede helft viel ook alles uit elkaar door matigheid.
En waarom iemand opstellen die bij chelsea bijna nooit speelt..
Die is over 1,5 maand bondscoachquote:
Nederland heeft zulke wedstrijden nodig om scherp te worden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef Caland het volgende:
Zo’n nederlaag in een uitzwaaiwedstrijd is toch ook gewoon prima.
Hebben we niks aan. De beker winnen anders niksquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:45 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.
Van het toernooi van de zakkenwassers eerste klas?quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:45 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.
Voor Nederland geldt meestal andersom iddquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een slechte voorbereiding betekent niet dat je een slecht WK gaat spelen.
Ik wist niet dat jij een Marokkaan bent.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:45 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.
Echt hequote:Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
Geen Kapsalon bij de Kraam halen op zaterdagavondquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een Marokkaan bent.
Verassing, stukje crematiequote:Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
Ditquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:47 schreef spapaars het volgende:
Vliegtuig kan de motoren laten draaien voor een retourvlucht.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
Groepsfase kom je echt wel door. Daarna klaar.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:47 schreef spapaars het volgende:
Vliegtuig kan de motoren laten draaien voor een retourvlucht.
Natuurlijk wel een belachelijke beslissing, alleen al om het feit dat zo'n groep met het verlies van een van hun maten moet zien te dealen. Dan kun je nooit hetzelfde leveren als het afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
Deze fout maakte ik ook in van mijn verslagen voor geschiedenis in de vierde. Ik had een stuk geschreven over de bolsjewieken enzo.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
+r.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
Doe dit nooit meerquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:52 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Deze fout maakte ik ook in van mijn verslagen voor geschiedenis in de vierde. Ik had een stuk geschreven over de bolsjewieken enzo.
De docent moest lachen.
Uiteindelijk een 8 gekregen.
Tot zover deze anekdote.
Laat die man met rust zegquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een 2/4 luik. @:rambodirk
Ik had het in mijn geschiedenisessay over Jeanne d'Arc ook over verassing.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:52 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Deze fout maakte ik ook in van mijn verslagen voor geschiedenis in de vierde. Ik had een stuk geschreven over de bolsjewieken enzo.
De docent moest lachen.
Uiteindelijk een 8 gekregen.
Tot zover deze anekdote.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat die man met rust zeg
Alsof jij er zo goed uitziet
quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:
Ondanks het verlies vond ik het erg gezelligHopelijk is dit een voorbode voor het WK
Slaap lekker
Stukje bitch titsquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een 2/4 luik. @:rambodirk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |