abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 22:40:49 #1
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220954953

What can change the nature of a man?
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:40:55 #2
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220954955
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Nou ja, Malen mist 3 100% kansen natuurlijk
Die speelt in een b-competitie.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220954957
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_220954960
Wij willen hasj coke en moussa !!!!
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:41:16 #5
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220954963
Hadj kust het gras van zijn Kuip.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220954965
Ach Roland
U MAD?
  Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 22:41:21 #7
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220954966
Eerste helft was prima. Tweede helft was slecht. Depay hoeft geen minuut te spelen op het WK. Koopmeiners en Hato ook niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 22:41:25 #8
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220954968
OP NAAR HET FEYENOORD TOPIC!
What can change the nature of a man?
pi_220954970
BE BOLD
pi_220954971
Schaam je kapot joh :r

Kutselectie :r
pi_220954972
"Massaal naar Rotterdam gekomen", denk dat de meerderheid er al was maar goed
pi_220954973
_O-
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:41:32 #13
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220954975
Goed dat dit nu gebeurd en niet op het WK
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:41:34 #14
24329 KNAK
ff w88,......
pi_220954977
lol @ stressen om nog een goal te maken op een uitzwaai-friendly

Dat zegt genoeg

Op naar de volgende generatie Oranjespelers, want dit is kansloos...
Mai pben rai~!
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 22:41:35 #15
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220954978
Schaam je kapot

Schaam je kapot

Schaam je schaam je schaam je kapot
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220954979
  Forum Admin woensdag 3 juni 2026 @ 22:41:43 #17
35723 crew  GGMM
pi_220954980
Ondanks het verlies vond ik het erg gezellig :) Hopelijk is dit een voorbode voor het WK

Slaap lekker
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220954982
Zwaai hier Koeman uit...
pi_220954983
Genant
pi_220954987
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef DrDentz het volgende:
"Massaal naar Rotterdam gekomen", denk dat de meerderheid er al was maar goed
Grueter moet wel woke blijven op de NOS hè.
pi_220954988
Heerlie de peerlie
Zonder wrijving geen glans
pi_220954989
Veerman had je goed kunnen gebruiken, met je de room en koopmeijrs hahaha
pi_220954992
Even lekker vertrouwen getankt voor het WK
pi_220954993
Annuleer de vliegreis maar, dit wordt helemaal niets.
pi_220954994
Hebben we nou echt niks beter dan Memvis?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220954996
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef DrDentz het volgende:
"Massaal naar Rotterdam gekomen", denk dat de meerderheid er al was maar goed
Ja humor, meeste komen gewoon uit de buurt
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:42:20 #27
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220954997
quote:
9s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:39 schreef PowerLoungen het volgende: Depay staat erbij te hobbelen als bolle Jos nadat die wiet heeft gesnoven.
Maar Valente kwam niet zo fris over dus die mocht niet mee. En Frimpong was een te groot risico zo vlak na een blessure.
pi_220955000
In de tweede helft viel ook alles uit elkaar door matigheid.

En waarom iemand opstellen die bij chelsea bijna nooit speelt..
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220955004
quote:
:')
pi_220955006
Dit wil je niet - Virgil van D.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:00 #32
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955008
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef RamboDirk het volgende:
Goed dat dit nu gebeurd en niet op het WK
Zeiden ze in Italie ook na de verloren strafschoppenserie tegen Bosnie.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220955011
De eerste vraag van Jeroen Stekelenburg met zijn hoge stem: "Virgil, betekent dit nou met licht chagrijn het vliegtuig in?"
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:13 #34
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220955014
Ach, en noch eens: ach.
pi_220955016
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef RamboDirk het volgende:
Goed dat dit nu gebeurd en niet op het WK
Hahaha...

Dit gaat ook op het WK gebeuren hoor...

Verlies tegen Japan, gelijk tegen Zweden en verlies tegen Tunesië...
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:27 #36
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955018
Vurgul heeft wel de nummers toegewezen. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:35 #37
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220955020
Zo’n nederlaag in een uitzwaaiwedstrijd is toch ook gewoon prima.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:38 #38
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220955021
Wat ik zeg
pi_220955022
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef bbuddybb het volgende:
De eerste vraag van Jeroen Stekelenburg met zijn hoge stem: "Virgil, betekent dit nou met licht chagrijn het vliegtuig in?"
Raptorix: Waarom speel je zo mokerslecht.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:44 #40
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220955024
Van Gerwen zou het anders verwoorden.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:50 #41
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220955026
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:36 schreef fetX het volgende:
De eerste de beste knock-out wedstrijd en we liggen eruit dit WK.
Het kan ook klaar zijn na een 1-1 op maandagnacht tegen Tunesië

Maar eens. Tegen Marokko of Brazilië redden we het niet. Marokko is veel beter dan dit Algerije. Algerije speelt met Zerrouki ( :') ) terwijl Marokko de verbeterde Zerrouki van Feyenoord thuis kan laten.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:52 #42
8369 speknek
Another day another slay
pi_220955027
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:39 schreef Caland het volgende: [..] Liever zo’n echte voetbalsfeer dan de tietenman en de indiaan die muisstil zijn Snap het gezeur niet zo
Ik ook niet. Onze supporters krijgen de echte les vandaag. De wedstrijd, mja, had 3-1 moeten staan met een betere spits.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_220955031
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:42 schreef TLC het volgende:
In de tweede helft viel ook alles uit elkaar door matigheid.

En waarom iemand opstellen die bij chelsea bijna nooit speelt..
Vroeg me sowieso af waarom ze zoveel gingen wisselen. Dat is nooit goed voor een elftal
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 22:44:00 #44
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220955033
Ach Arne
What can change the nature of a man?
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:44:05 #45
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955034
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:42 schreef TLC het volgende:
In de tweede helft viel ook alles uit elkaar door matigheid.

En waarom iemand opstellen die bij chelsea bijna nooit speelt..
Hato ontwikkelt zich stormachtig en was de laatste tijd gewoon een van de betere spelers van Chelsea.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:44:28 #46
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220955039
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef 3rr0r het volgende:
BE BOLD
En dan dezelfde zouteloze prestatie neerzetten waar we al jaren naar kijken onder Koeman.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:44:30 #47
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220955040
Enkele reis naar de VS met die gasten.
pi_220955041
Arne ;(
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 22:44:38 #49
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220955043
Een slechte voorbereiding betekent niet dat je een slecht WK gaat spelen.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220955045
Let op mijn woorden:

1. Japan verlies
2. Zweden verlies
3. Tunesië gelijkspel

Nederland gaat er gewoon uit
pi_220955046
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:44 schreef Coco het volgende:
Ach Arne
Die is over 1,5 maand bondscoach
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220955047
Maatsen niet meenemen :')
pi_220955048
Wat een kutvraag joh
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 22:44:54 #54
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220955049
Lekker over Liverpool lullen.

man man man
What can change the nature of a man?
pi_220955051
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef Caland het volgende:
Zo’n nederlaag in een uitzwaaiwedstrijd is toch ook gewoon prima.
Nederland heeft zulke wedstrijden nodig om scherp te worden.
pi_220955054
"Ik heb met Arne gesproken. Ik heb Sipke gesproken. Ik wens hun alleen maar succes."

Ook Virgil heeft schijt aan Gio.
pi_220955055
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:44 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Die is over 1,5 maand bondscoach
Hopelijk kiest knvb een goede trainer dus geen Slot
pi_220955056
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220955062
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
Maatsen niet meenemen :')
Je druk maken om BLM Elftal.
pi_220955067
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:45 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.
Hebben we niks aan. De beker winnen anders niks
pi_220955069
Liverpool boeit niemand nu man, tief op met je vragen
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 22:45:49 #62
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220955070
What can change the nature of a man?
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:45:51 #63
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220955071
lol het gaat niet eens over Oranje.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:45:54 #64
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955072
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:45 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.
Van het toernooi van de zakkenwassers eerste klas?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955080
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een slechte voorbereiding betekent niet dat je een slecht WK gaat spelen.
Voor Nederland geldt meestal andersom idd ;)
Dus hoeft niet eens zo slecht te zijn
pi_220955082
Is denk ik voor het eerst dat je een afscheidsrondje in je eigen huis voor een halfleeg stadion doet _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220955083
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:46:43 #68
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220955084
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:45 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.
Ik wist niet dat jij een Marokkaan bent.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:46:44 #69
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955085
Messi begreep het.

Bekijk deze YouTube-video
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 22:47:16 #70
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220955091
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
Echt he _O-
What can change the nature of a man?
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:47:18 #71
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220955092
Vliegtuig kan de motoren laten draaien voor een retourvlucht.
pi_220955095
Geertruida speelde goed.
pi_220955100
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik wist niet dat jij een Marokkaan bent.
Geen Kapsalon bij de Kraam halen op zaterdagavond :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220955102
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
Verassing, stukje crematie
pi_220955103
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:47 schreef spapaars het volgende:
Vliegtuig kan de motoren laten draaien voor een retourvlucht.
Dit
pi_220955112
Pierre Hazentandjes v Hooijdonk
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:48:55 #77
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220955117
Ah lekker uitgebreid nabeschouwen! #zinin
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 22:48:57 #78
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220955119
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
:o welk verbrandingsoven hebben ze daarvoor gebruikt _O-
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220955121
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:47 schreef spapaars het volgende:
Vliegtuig kan de motoren laten draaien voor een retourvlucht.
Groepsfase kom je echt wel door. Daarna klaar.
blablablabla
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:49:27 #80
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955123
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
Pierre Hazentandjes v Hooijdonk
Met Gertje Fenerbahce
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220955124
Check die tieten bij die Algerijn dan :D _O-
pi_220955130
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:49 schreef 3rr0r het volgende:
Check die tieten bij die Algerijn dan :D _O-
Wat een jetsers.
Mijn vrouw werd er jaloers van.
blablablabla
pi_220955132
We missen een type Theo Janssen
pi_220955136
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:50 schreef DrDentz het volgende:
We missen een type Theo Janssen
Op het veld of bij de analyse?
pi_220955137
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:50 schreef DrDentz het volgende:
We missen een type Theo Janssen
Roken in de rust genot
pi_220955142
Dit gaat een zeer pijnlijk WK worden voor Nederland :)
pi_220955146
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:51 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Roken in de rust genot
Beter Milco Djurovski naturaliseren eckte baas.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220955148
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
Natuurlijk wel een belachelijke beslissing, alleen al om het feit dat zo'n groep met het verlies van een van hun maten moet zien te dealen. Dan kun je nooit hetzelfde leveren als het afgelopen seizoen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220955149
Jullie moeten niet zo negatief in het leven staan.
pi_220955151
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
Deze fout maakte ik ook in van mijn verslagen voor geschiedenis in de vierde. Ik had een stuk geschreven over de bolsjewieken enzo.

De docent moest lachen.

Uiteindelijk een 8 gekregen.

Tot zover deze anekdote.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:54:05 #91
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955157
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
+r.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955164
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:49 schreef 3rr0r het volgende:
Check die tieten bij die Algerijn dan :D _O-



Een 2/4 luik. @RamboDirk
pi_220955166
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:52 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Deze fout maakte ik ook in van mijn verslagen voor geschiedenis in de vierde. Ik had een stuk geschreven over de bolsjewieken enzo.

De docent moest lachen.

Uiteindelijk een 8 gekregen.

Tot zover deze anekdote.
Doe dit nooit meer
pi_220955168
Fijne exemplaartjes. :{
pi_220955169
Nederlaagland *)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Forum Admin woensdag 3 juni 2026 @ 22:56:40 #96
35723 crew  GGMM
pi_220955171
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:55 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Een 2/4 luik. @:rambodirk
Laat die man met rust zeg
Alsof jij er zo goed uitziet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:57:53 #97
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220955176
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
Maatsen niet meenemen :')
Goed hè, Hato?
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:57:55 #98
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955178
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:52 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Deze fout maakte ik ook in van mijn verslagen voor geschiedenis in de vierde. Ik had een stuk geschreven over de bolsjewieken enzo.

De docent moest lachen.

Uiteindelijk een 8 gekregen.

Tot zover deze anekdote.
Ik had het in mijn geschiedenisessay over Jeanne d'Arc ook over verassing.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220955179
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:56 schreef GGMM het volgende:

[..]
Laat die man met rust zeg
Alsof jij er zo goed uitziet
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:
Ondanks het verlies vond ik het erg gezellig :) Hopelijk is dit een voorbode voor het WK

Slaap lekker
pi_220955181
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:55 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Een 2/4 luik. @:rambodirk
Stukje bitch tits
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')