Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In ieder geval niet met dezelfde naam.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat users die op anoniem gaan niet meer terug mochten komen, anders is het ook nogal nutteloos.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Top TT
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Helaasquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat users die op anoniem gaan niet meer terug mochten komen, anders is het ook nogal nutteloos.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Pindakaas.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja jammer hequote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Wie (en hoe) controleert dat.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat users die op anoniem gaan niet meer terug mochten komen, anders is het ook nogal nutteloos.
Niet onmogelijk maar hel van een klus![]()
Rob.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee dat lijkt me logisch maar ja als mensen elke keer weer terugkomen en weer op anoniem gaan zou ik er geen tijd meer in steken, zoek het maar lekker zelf uit. Dan log je maar uit.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In ieder geval niet met dezelfde naam.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dacht dat ooit gelezen te hebben, maar blijkbaar mag het wel. Plus dat het bij sommige wel duidelijk isquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:05 schreef Rob het volgende:
[..]
Wie (en hoe) controleert dat.
Niet onmogelijk maar hel van een klus
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja mijn idee, maar goed ik bepaal dat helaas nietquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me logisch maar ja als mensen elke keer weer terugkomen en weer op anoniem gaan zou ik er geen tijd meer in steken, zoek het maar lekker zelf uit. Dan log je maar uit.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Als je tijdens je ban op anoniem gaat en met een nieuw account verder gaat is dat een ban.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht dat ooit gelezen te hebben, maar blijkbaar mag het wel. Plus dat het bij sommige wel duidelijk is![]()
Die bedoel je?Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Bye bye Robquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:09 schreef Rob het volgende:
Ik vind het maar verwarrend allemaal..
Ga maar weer wat nuttigs doen.. fijne dag. Dag
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Tot later.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:09 schreef Rob het volgende:
Ik vind het maar verwarrend allemaal..
Ga maar weer wat nuttigs doen.. fijne dag. Dag
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik zal wel zoiets ooit gelezen hebben.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je tijdens je ban op anoniem gaat en met een nieuw account verder gaat is dat een ban.
Die bedoel je?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Etenstijd
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Lekker ite.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toe maar weer.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
Vor Freitag Abend Tisch für 15-20 Personen bestellt
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is wel erg veel voor twee personen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
Vor Freitag Abend Tisch für 15-20 Personen bestelltIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel voor twee personen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Auch fur unsere FOK!ker!s?quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
Vor Freitag Abend Tisch für 15-20 Personen bestellt![]()
Aber naturlich.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zie me al zitten naast Mutti.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan kom ik ook niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ha mooi, het is nog gelukt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
Vor Freitag Abend Tisch für 15-20 Personen bestellt![]()
Hoop dat je een leuke avond hebt Mario, geniet ervanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ach ja, sommige mensen hebben misschien wel een goede reden om op anoniem te gaan.
Maar gewoon lekker oordelen over dingen waar je geen enkel verstand van hebt
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Wie is Mutti Daniela?quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:35 schreef mario390 het volgende:
Met mutti Daniela onkel dat moet ik extra makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja jij ook, ik heb er gewoon niks mee.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:36 schreef MooieTop6 het volgende:
Ach ja, sommige mensen hebben misschien wel een goede reden om op anoniem te gaan.
Maar gewoon lekker oordelen over dingen waar je geen enkel verstand van hebtIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dit was wel de slechtste 'No U' die ik ooit gezien hebquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik aan 1 oor voor 80% doof.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben kleurendoofIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Mit Mutti Onkel Daniela Edith gaan we in juni schiffe fahren m.Frühstückquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha mooi, het is nog gelukt.![]()
Hoop dat je een leuke avond hebt Mario, geniet ervan![]()
werhgdfsghdsfhgIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Sorry, wat zei je ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Van masturberen wordt je hardziendquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik ga maar even naar de winkel, Tot later.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
fdbdfsbvIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga maar even naar de winkel, Tot later.![]()
Winkelze!![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Pics van 30 jährige ziekhuiszusje Tochter van Onkel bruder van mutti de in Ziekhuis liegtquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dat is 30 jährige ziekhuiszusje Tochter van Onkel bruder van mutti de in Ziekhuis liegt![]()
O dat is leuk, gezelligquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
Mit Mutti Onkel Daniela Edith gaan we in juni schiffe fahren m.Frühstück
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Als een huis op de tocht staat, kan het maar zo kou vatten en ziek worden
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
O op die manier, jouw oom ligt al lang in het ziekenhuis of niet.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:42 schreef mario390 het volgende:
Dat is 30 jährige ziekhuiszusje Tochter van Onkel bruder van mutti de in Ziekhuis liegt
Of is dit weer een andere oom?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ALs het dan gaat niezen trilt het hele huisquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:47 schreef Homijn het volgende:
Als een huis op de tocht staat, kan het maar zo kou vatten en ziek worden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kan maar zo als zo'n huis een droge neus heeft.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het dan gaat niezen trilt het hele huisMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Lekker gewerkt vandaag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heb nur meer deze Onkel die andere was de in Wien wohnte en daar gestorben ist. Deze Onkel nu de is 2 weken in ziekhuis volgende week komt hij thuis hij misst zijn hundje zoquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier, jouw oom ligt al lang in het ziekenhuis of niet.
Of is dit weer een andere oom?![]()
OheimMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
ManmanmanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
JdjkdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Isbtfb"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
De bij farm peru moeten weer in de dierenscheis omrühren en de planten en Garten düngenquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het dan gaat niezen trilt het hele huis![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Benauwd buiten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sow...Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Uit met de pret.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
De bij farm peru moeten weer in de dierenscheis omrühren en de planten en Garten düngen![]()
En doorrrDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Zak rijst in China.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wk hoofddoekquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik zit het net te kijken.quote:![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan moeten we even zalf lenen bij Blubskequote:Op woensdag 3 juni 2026 17:51 schreef Homijn het volgende:
[..]
Kan maar zo als zo'n huis een droge neus heeft.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat een kudtzooi. Ja, dit soort dingen gebeurt helaas, maar je wenst het niemand toe.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je dit meegekregen ? Triest wel.![]()
https://omroepsudwest.nl/(...)z5wWjfXkBLGW0RG_ZArA![]()
Keek net het filmpje van de organisator. Die was behoorlijk van slag.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:36 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Wat een kudtzooi. Ja, dit soort dingen gebeurt helaas, maar je wenst het niemand toe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Triest...zoiets hakt er wel in idd.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je dit meegekregen ? Triest wel.![]()
https://omroepsudwest.nl/(...)z5wWjfXkBLGW0RG_ZArADon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ik heb daar een mening overquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Deel met ons .quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou...ik heb niets met hoofddoekjes.quote:
Niet racistisch bedoeld of wat dan ook.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
A gossie, ja dat is altijd zielig als ze een huisdier achter moeten laten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
Heb nur meer deze Onkel die andere was de in Wien wohnte en daar gestorben ist. Deze Onkel nu de is 2 weken in ziekhuis volgende week komt hij thuis hij misst zijn hundje zo
Fijn dat hij weer naar huis magWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker danquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
De bij farm peru moeten weer in de dierenscheis omrühren en de planten en Garten düngen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat een gezelligheidquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Achter de schermen weet niemand wie jij bent hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:26 schreef RedShoe het volgende:
Achter de schermen wordt die naam gehaat.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
DTS is het toonbeeld van gezelligheidIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Sa is it mar krekt.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
I rest my case.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Achter de schermen weet niemand wie jij bent hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ach ik heb wel meegekregen van iemand dat ik wel een naam had en als een lastpost bekend stond onder de naam aloa.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Achter de schermen weet niemand wie jij bent hoor.
Nog even terugkomend op de discussie...Waarom mag het hier wel dan? In het hele topic gaat het over Vino Caland in VBL / [VBL SC #8487] MET Rene waar notabene een FA meepost. Maar uiteraard zie ik het weer verkeerd.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
En meerdere MODS ook.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ach ik heb wel meegekregen van iemand dat ik wel een naam had en als een lastpost bekend stond onder de naam aloa.
Nog even terugkomend op de discussie...Waarom mag het hier wel dan? In het hele topic gaat het over Vino Caland in VBL / [VBL SC #8487] MET Rene waar notabene een FA meepost. Maar uiteraard zie ik het weer verkeerd.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
TsjaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
HET MAG NIET.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik probeer het te begrijpen, maar als je dan dat topic leestquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Lees dat topic maar even. Staat genoeg info.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had het al gelezen. En je hebt gelijk.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik probeer het te begrijpen, maar als je dan dat topic leest“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hee hallo, IEDEREEN wordt GELIJK behandeld!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik plaats deze gelijkmakende bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Monaco dit weekendquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:05 schreef Bargehassus het volgende:
Johee johoo... Bekijk deze YouTube-video
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Vroem vroemIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
RutteGodquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar heb ik geen actieve herinnering aanquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ik doe niet meer meequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Dat is een mooi stel hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik heb even gegoogles en kan dit beamenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
En hij staat! En ik sta ook!
Bekijk deze YouTube-video
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2026 19:13:14 ]![]()
Leuke nummer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi filmpjequote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Sing along...Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Groetjes aan je zus.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee dat is beter voor iedereen. Wel bellen met mijn zus“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zusje komt zo... Eventjes geduld nog want het zusje komt zo.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee dat is beter voor iedereen. Wel bellen met mijn zus![]()
![]()
Eh... Zusje... Busje....![]()
Zus?quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee dat is beter voor iedereen. Wel bellen met mijn zus
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Het zusje van @JustinK
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Hoezo? Ik zag je er net nog naar buiten lopen. Ik zwaaide nog naar je toen ik naar binnen liep!quote:![]()
Ah, ik dacht al dat ik je hoorde toen ik druk bezig wasquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zag je er net nog naar buiten lopen. Ik zwaaide nog naar je toen ik naar binnen liep!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Of waar dan ook op FOK!quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:24 schreef MooieTop6 het volgende:
Tip voor @:stevenhyde
Zeg nooit hier dat je een zus hebt![]()
![]()
Ik heb drie zussen. En nee, geen pics!quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:24 schreef MooieTop6 het volgende:
Tip voor @:stevenhyde
Zeg nooit hier dat je een zus hebt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2026 19:25:57 ]![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:25 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik 0heb drie zussen. En nee, geen pics!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:25 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik heb drie zussen. En nee, geen pics!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Bolk maar weer eens gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Of die hond.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij bent het zwarte schaap dat nooit erkend is?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Opa Bernhard, is that you?quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij bent het zwarte schaap dat nooit erkend is?![]()
![]()
Mambo.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ToTBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Was ik maar dat hondje.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Toen waren ze nog jong.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
En onbedorven.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:SPOILER: Klikken op eigen risi....ehh...nee, beter helemaal niet klikken.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bEn nIeT bEdOrVeN!¡!![]()
![]()
Haar tanden zo te zien in ieder geval nog niet.
De tandarts heeft zich vast al verhangen omdat hij het werk niet meer aan kon het er nog een beetje fatsoenlijk uit te laten zien.![]()
![]()
Spoiler please.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niks mis mee.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij wil wel tegen de borsten van een prinses aan gedrukt liggen?Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Hoe oud is ze tegenwoordig?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
76quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wij zijn opgegroeid met haar muziekquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Geloof me, er is geen enkele crew die jou kent. Je bent geen onderwerp van gesprekquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ach ik heb wel meegekregen van iemand dat ik wel een naam had en als een lastpost bekend stond onder de naam aloa.
Nog even terugkomend op de discussie...Waarom mag het hier wel dan? In het hele topic gaat het over Vino Caland in VBL / [VBL SC #8487] MET Rene waar notabene een FA meepost. Maar uiteraard zie ik het weer verkeerd.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geloof me, er is geen enkele crew die jou kent. Je bent geen onderwerp van gesprekDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
En?quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ach ik heb wel meegekregen van iemand dat ik wel een naam had en als een lastpost bekend stond onder de naam aloa.
Nog even terugkomend op de discussie...Waarom mag het hier wel dan? In het hele topic gaat het over Vino Caland in VBL / [VBL SC #8487] MET Rene waar notabene een FA meepost. Maar uiteraard zie ik het weer verkeerd.Und?quote:Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Dit is echt heel..... nee, ik ga het niet zeggen...quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geloof me, er is geen enkele crew die jou kent. Je bent geen onderwerp van gesprek![]()
Laat maar, voor mij was het al uitgesproken en heb ook geen zin in gezeik.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat maar, voor mij was het al uitgesproken en heb ook geen zin in gezeik.![]()
![]()
Wat vind je er zelf van? Dan zijn we meteen klaar.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Laat hangen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat vind je er zelf van? Dan zijn we meteen klaar.
Dat AVG gedoe komt idd nogal vergezocht over, maar het is hun site, dus hun regels. Like it or leave it.![]()
Ze gaat er zelf op door.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Laat hangen.
Dat AVG gedoe komt idd nogal vergezocht over, maar het is hun site, dus hun regels. Like it or leave it.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Maar goed. Nevermind.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ja hoe moet ik het anders zeggen dan een keer recht voor z'n raap?quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:42 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dit is echt heel..... nee, ik ga het niet zeggen...
Hij zegt iedere keer dat ze achter de schermen het over hem hebben. Ik heb vaker gezegd dat niemand weet wie hij is.
Dan maar zo.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Ik had het over aloa.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik het anders zeggen dan een keer recht voor z'n raap?
Hij zegt iedere keer dat ze achter de schermen het over hem hebben. Ik heb vaker gezegd dat niemand weet wie hij is.
Dan maar zo.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Niks.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat vind je er zelf van? Dan zijn we meteen klaar.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Schanulleke mee.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan zijn we klaarquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Elektrisch?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Yvje! Hartendiefje!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Kan allebeiquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
De tandarts zei dat elektrisch beter is.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ik zeg dat deze bolk geplaatst isIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Waarvan akte.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het regent hier.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Laat mar dizze kant opkomme.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Het is onderwegquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Sowiesoquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
SlaapwelWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Welterustenquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Lekker koese Mutske.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Warm in bed
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ik doe een beroep op mijn zwijgrecht
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dan trek je wat uit.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
picsIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan niks meer uit.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Kan gewoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beetje tegen het toetsenbord aan helikopteren. (Of het scherm van je mobieltje in dit geval vast swaffelen.)![]()
Ik lig wel naakt in bed ja.quote:
Maar nu niet
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Korter.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi stukje is datquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Doet me ook denken aan:
Bekijk deze YouTube-video
Sommige dingen lult hij enorm over, andere dingen: "A bottle!"![]()
Bolk
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Mooie bolk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kijk weer lost
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Op Disney.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Niet mijn genre.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lost niet gezien?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Nee, Mss 1 aflevering en weet waar het over gaat. maar niet mijn ding.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan idd.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee, Mss 1 aflevering en weet waar het over gaat. maar niet mijn ding.
Ik vind het één van de beste series die ik heb gezien.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Kon mij ook niet direct boeien.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee, Mss 1 aflevering en weet waar het over gaat. maar niet mijn ding.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-06-2026 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ho maar weerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Wilde ik net posten, dank je.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wordt steeds rustiger hier
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Zo rollen we, maatquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
ik vind raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Hoe kan dat?Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Het is een groot mysterieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Wel jammer dat je tussentijds niet kan wisselen van abo.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Voorheen was 100 punten halen best veel . Vorige week had ik op een dag 450. Dat zegt wel genoeg. Het is vaak in de nacht nog drukker dan overdag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toen ik won had ik iets van 4000 volgens mij.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voorheen was 100 punten halen best veel . Vorige week had ik op een dag 450. Dat zegt wel genoeg. Het is vaak in de nacht nog drukker dan overdag.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Dat is best redelijk. Ik won de laatste keer met 2700.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Toen ik won had ik iets van 4000 volgens mij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@username had ook iets van over de 4000“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik pakte echt elke punt die ik kon krijgenquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is best redelijk. Ik won de laatste keer met 2700.![]()
Never again
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Dat wilde ik dus net posten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik pakte echt elke punt die ik kon krijgen![]()
Never again![]()
Er gaat best wel veel tijd inzitten en ook jouw woorden; het moet niet onder je huid gaan zitten.
Ik had dus echt DTS dromen dat ik in mijn slaap naar het toetsenbord op zoek was. Dat is niet goed hoor.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daarom stop ik er af en toe mee. Mindfuck is het soms.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus net posten.![]()
Er gaat best wel veel tijd inzitten en ook jouw woorden; het moet niet onder je huid gaan zitten.
Ik had dus echt DTS dromen dat ik in mijn slaap naar het toetsenbord op zoek was. Dat is niet goed hoor.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ik neem ook regelmatig even pauze. Soms ook gedwongen maar dat terzijde.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Daarom stop ik er af en toe mee. Mindfuck is het soms.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Verstandig.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik neem ook regelmatig even pauze. Soms ook gedwongen maar dat terzijde.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Verstand komt met de jaren.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Helaas wel jaquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Iddquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Jij bent nog een jonge deerne.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
0-0Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
0-0They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nog steeds.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Dan is Algerije best goed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fluitpubliekquote:Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Man3
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
MoussaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik kijk het niet maar geloof je gelijk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die supporters gaan nog wel voor rotzooi zorgen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kijk het niet maar geloof je gelijk.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Oh dank je wel hihiquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Gelijk 5 miljoen meer waard.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
@greysbones heeft je nodig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
De kuip ontploftDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ik ga weer slapenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
SlaapwelDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
TutterenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ToeterdetoetDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Pep pepIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Daar ken ik nog wel een verhaaltje over. Een collega zegt tegen me "let op." En pakt een pion en doet een luchtalarm na, vervolgens zie ik 3 dames onder een tafel duiken. Of dat nou humor is ?quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:02 schreef maily het volgende:
[..]
En.dan het geluid van afgelopen maandag 12.00 uur erbij“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bijna volDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Als ik pep si hoef ik geen Coke meer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
EnDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: