A gossie, ja dat is altijd zielig als ze een huisdier achter moeten laten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
Heb nur meer deze Onkel die andere was de in Wien wohnte en daar gestorben ist. Deze Onkel nu de is 2 weken in ziekhuis volgende week komt hij thuis hij misst zijn hundje zo
Lekker danquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
De bij farm peru moeten weer in de dierenscheis omrühren en de planten en Garten düngen
Wat een gezelligheidquote:
Achter de schermen weet niemand wie jij bent hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:26 schreef RedShoe het volgende:
Achter de schermen wordt die naam gehaat.
Sa is it mar krekt.quote:
I rest my case.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Achter de schermen weet niemand wie jij bent hoor.
Ach ik heb wel meegekregen van iemand dat ik wel een naam had en als een lastpost bekend stond onder de naam aloa.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Achter de schermen weet niemand wie jij bent hoor.
En meerdere MODS ook.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ach ik heb wel meegekregen van iemand dat ik wel een naam had en als een lastpost bekend stond onder de naam aloa.
Nog even terugkomend op de discussie...Waarom mag het hier wel dan? In het hele topic gaat het over Vino Caland in VBL / [VBL SC #8487] MET Rene waar notabene een FA meepost. Maar uiteraard zie ik het weer verkeerd.
Ik probeer het te begrijpen, maar als je dan dat topic leestquote:
Lees dat topic maar even. Staat genoeg info.quote:
Ik had het al gelezen. En je hebt gelijk.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik probeer het te begrijpen, maar als je dan dat topic leest
Monaco dit weekendquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:05 schreef Bargehassus het volgende:
Johee johoo... Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |