Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-06-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo rollen we, maatquote:
ik vind raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Voorheen was 100 punten halen best veel . Vorige week had ik op een dag 450. Dat zegt wel genoeg. Het is vaak in de nacht nog drukker dan overdag.quote:
Toen ik won had ik iets van 4000 volgens mij.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voorheen was 100 punten halen best veel . Vorige week had ik op een dag 450. Dat zegt wel genoeg. Het is vaak in de nacht nog drukker dan overdag.
Dat is best redelijk. Ik won de laatste keer met 2700.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Toen ik won had ik iets van 4000 volgens mij.
Ik pakte echt elke punt die ik kon krijgenquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is best redelijk. Ik won de laatste keer met 2700.
Dat wilde ik dus net posten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik pakte echt elke punt die ik kon krijgen![]()
Never again
Daarom stop ik er af en toe mee. Mindfuck is het soms.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus net posten.![]()
Er gaat best wel veel tijd inzitten en ook jouw woorden; het moet niet onder je huid gaan zitten.
Ik had dus echt DTS dromen dat ik in mijn slaap naar het toetsenbord op zoek was. Dat is niet goed hoor.
Ik neem ook regelmatig even pauze. Soms ook gedwongen maar dat terzijde.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Daarom stop ik er af en toe mee. Mindfuck is het soms.
Verstandig.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik neem ook regelmatig even pauze. Soms ook gedwongen maar dat terzijde.
Helaas wel jaquote:
Iddquote:
Jij bent nog een jonge deerne.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |