Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In ieder geval niet met dezelfde naam.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat users die op anoniem gaan niet meer terug mochten komen, anders is het ook nogal nutteloos.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Top TT
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Helaasquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat users die op anoniem gaan niet meer terug mochten komen, anders is het ook nogal nutteloos.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Pindakaas.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja jammer hequote:
.
Wie (en hoe) controleert dat.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat users die op anoniem gaan niet meer terug mochten komen, anders is het ook nogal nutteloos.
Niet onmogelijk maar hel van een klus![]()
Rob.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee dat lijkt me logisch maar ja als mensen elke keer weer terugkomen en weer op anoniem gaan zou ik er geen tijd meer in steken, zoek het maar lekker zelf uit. Dan log je maar uit.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In ieder geval niet met dezelfde naam.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dacht dat ooit gelezen te hebben, maar blijkbaar mag het wel. Plus dat het bij sommige wel duidelijk isquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:05 schreef Rob het volgende:
[..]
Wie (en hoe) controleert dat.
Niet onmogelijk maar hel van een klus
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja mijn idee, maar goed ik bepaal dat helaas nietquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me logisch maar ja als mensen elke keer weer terugkomen en weer op anoniem gaan zou ik er geen tijd meer in steken, zoek het maar lekker zelf uit. Dan log je maar uit.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je tijdens je ban op anoniem gaat en met een nieuw account verder gaat is dat een ban.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht dat ooit gelezen te hebben, maar blijkbaar mag het wel. Plus dat het bij sommige wel duidelijk is![]()
Die bedoel je?Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Bye bye Robquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:09 schreef Rob het volgende:
Ik vind het maar verwarrend allemaal..
Ga maar weer wat nuttigs doen.. fijne dag. Dag
Tot later.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:09 schreef Rob het volgende:
Ik vind het maar verwarrend allemaal..
Ga maar weer wat nuttigs doen.. fijne dag. Dag
Ja ik zal wel zoiets ooit gelezen hebben.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je tijdens je ban op anoniem gaat en met een nieuw account verder gaat is dat een ban.
Die bedoel je?Iedereen is een kutlultrut
![]()
![]()
Etenstijd
.
Lekker ite.quote:
Toe maar weer.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
Vor Freitag Abend Tisch für 15-20 Personen bestellt
Dat is wel erg veel voor twee personen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
Vor Freitag Abend Tisch für 15-20 Personen bestelltIedereen is een kutlultrut
quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel voor twee personen.
Auch fur unsere FOK!ker!s?quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
Vor Freitag Abend Tisch für 15-20 Personen bestellt![]()
Aber naturlich.quote:
Zie me al zitten naast Mutti.
Dan kom ik ook niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ha mooi, het is nog gelukt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
Vor Freitag Abend Tisch für 15-20 Personen bestellt![]()
Hoop dat je een leuke avond hebt Mario, geniet ervanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach ja, sommige mensen hebben misschien wel een goede reden om op anoniem te gaan.
Maar gewoon lekker oordelen over dingen waar je geen enkel verstand van hebt
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Wie is Mutti Daniela?quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:35 schreef mario390 het volgende:
Met mutti Daniela onkel dat moet ik extra makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja jij ook, ik heb er gewoon niks mee.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:36 schreef MooieTop6 het volgende:
Ach ja, sommige mensen hebben misschien wel een goede reden om op anoniem te gaan.
Maar gewoon lekker oordelen over dingen waar je geen enkel verstand van hebtIedereen is een kutlultrut
Dit was wel de slechtste 'No U' die ik ooit gezien hebquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik aan 1 oor voor 80% doof.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben kleurendoofIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mit Mutti Onkel Daniela Edith gaan we in juni schiffe fahren m.Frühstückquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha mooi, het is nog gelukt.![]()
Hoop dat je een leuke avond hebt Mario, geniet ervan![]()
werhgdfsghdsfhgIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: