Lekker ite.quote:
Toe maar weer.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
Vor Freitag Abend Tisch für 15-20 Personen bestellt
Dat is wel erg veel voor twee personen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
Vor Freitag Abend Tisch für 15-20 Personen bestellt
quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel voor twee personen.
Auch fur unsere FOK!ker!s?quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
Vor Freitag Abend Tisch für 15-20 Personen bestellt
Aber naturlich.quote:
Ha mooi, het is nog gelukt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
Vor Freitag Abend Tisch für 15-20 Personen bestellt
Wie is Mutti Daniela?quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:35 schreef mario390 het volgende:
Met mutti Daniela onkel dat moet ik extra maken
Ja jij ook, ik heb er gewoon niks mee.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:36 schreef MooieTop6 het volgende:
Ach ja, sommige mensen hebben misschien wel een goede reden om op anoniem te gaan.
Maar gewoon lekker oordelen over dingen waar je geen enkel verstand van hebt
Dit was wel de slechtste 'No U' die ik ooit gezien hebquote:
Ik aan 1 oor voor 80% doof.quote:
Mit Mutti Onkel Daniela Edith gaan we in juni schiffe fahren m.Frühstückquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha mooi, het is nog gelukt.![]()
Hoop dat je een leuke avond hebt Mario, geniet ervan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |