En onbedorven.quote:
quote:
SPOILER: Klikken op eigen risi....ehh...nee, beter helemaal niet klikken.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bEn nIeT bEdOrVeN!¡!![]()
Spoiler please.quote:
Niks mis mee.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij wil wel tegen de borsten van een prinses aan gedrukt liggen?
Hoe oud is ze tegenwoordig?quote:
76quote:
Wij zijn opgegroeid met haar muziekquote:
Geloof me, er is geen enkele crew die jou kent. Je bent geen onderwerp van gesprekquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ach ik heb wel meegekregen van iemand dat ik wel een naam had en als een lastpost bekend stond onder de naam aloa.
Nog even terugkomend op de discussie...Waarom mag het hier wel dan? In het hele topic gaat het over Vino Caland in VBL / [VBL SC #8487] MET Rene waar notabene een FA meepost. Maar uiteraard zie ik het weer verkeerd.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geloof me, er is geen enkele crew die jou kent. Je bent geen onderwerp van gesprek
En?quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ach ik heb wel meegekregen van iemand dat ik wel een naam had en als een lastpost bekend stond onder de naam aloa.
Nog even terugkomend op de discussie...Waarom mag het hier wel dan? In het hele topic gaat het over Vino Caland in VBL / [VBL SC #8487] MET Rene waar notabene een FA meepost. Maar uiteraard zie ik het weer verkeerd.
Und?quote:
Dit is echt heel..... nee, ik ga het niet zeggen...quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geloof me, er is geen enkele crew die jou kent. Je bent geen onderwerp van gesprek
Laat maar, voor mij was het al uitgesproken en heb ook geen zin in gezeik.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat maar, voor mij was het al uitgesproken en heb ook geen zin in gezeik.
Wat vind je er zelf van? Dan zijn we meteen klaar.quote:
Laat hangen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat vind je er zelf van? Dan zijn we meteen klaar.
Ze gaat er zelf op door.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Laat hangen.
Dat AVG gedoe komt idd nogal vergezocht over, maar het is hun site, dus hun regels. Like it or leave it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |