Doorgeslagen onzin. Ik snap dat ze niet ethnisch moeten profileren, maar als iemand zich misdraagt dan misdraagt ie zich.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:33 schreef Zorro het volgende:
Wat wil je ook met zulke onzin:
[..]
"Ja maar ik heb niks gedaan!"
"Niks mee te maken, we moeten ons quotum halen. Meekomen."
He? Wat? Hoe?quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap dat nummer Upside Down nu nog veel beter. Ik dacht dit ik al anders was, maar daar zien ze alles echt gespiegeld.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Staat dat echt in hun protocol?quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
quote:🇬🇧 Hampshire police claim that Henry Nowak would have died anyway, regardless of whether he was handcuffed or not.
The Hampshire police have issued an official defense for the actions taken by the officers who handcuffed 18-year-old Henry Nowak as he was pleading for help.
The medical examiner has testified that Vickrum Digwa’s 21 cm blade had caused a catastrophic wound directly to Henry's heart.
Because the blade penetrated so deeply, the blood was pooling inside his chest cavity rather than soaking his clothes immediately.
According to the pathologist, the trauma to his heart was unsurvivable from the moment it occurred, arguing that it didn't matter who was handcuffed at the scene first.
The Deputy Chief Constable has publicly stated that "the pathologist who spoke in court was clear: there was nothing officers could have done that day to save Henry. His wound was deep and internal, the bleeding extensive but internal."
Henry's father, Mark Nowak, stressed that while the wound was fatal, the police's mishandling denied his son the right to die with dignity, care, or peace.
Essentially, the British police shifted their narrative on Henry Nowak from "we did nothing wrong" to "he would have died anyway, so the delay doesn't matter."
Denken ze nu serieus dat ze hiermee het verhaal beter maken???quote:
als dit echt is dan kan je die hele politie ook wel opheffen daarquote:
#idontthinkyouhavemate begint al een slogan te worden à la "I can't breathe" van George Floyd.quote:
Mooie stroman van de politie. "Het was toch al een ademende kadaver toen we hem de boeien om deden"quote:
Arrestatie quota’s, wie verzint dit ?quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dezelfde debielen die een paal met een knop maken die bepaalt of de politie je mag controleren om ervaring en kunde van de politie expres teniet te doen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:29 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Arrestatie quota’s, wie verzint dit ?
Oh oke dan is het goed.quote:
Als de betrokkenen zelf beweren racist te zijn bejegend, wat 100% meegewogen heeft bij de beslissing van de politie om Henry Nowak zonder twijfel meteen als dader aan te merken. Dan is dat natuurlijk juist een enorme meewegende factor. Maar racisme tegen blanken kan natuurlijk niet in jouw ogen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:17 schreef Isdatzo het volgende:
Filmpje gezien. Heftig hoor.
Die agenten staan er niet fraai op: bij iemand die zegt gewond te zijn verwacht je dat ze dat toch op z'n minst serieus nemen en hem even fysiek controleren, los van de huidskleur van de poppetjes in kwestie. De situatie lijkt nu ook niet dusdanig spannend dat daar geen mogelijkheid toe is.
Hoe de culturele achtergrond van de betrokkenen er iets mee te maken heeft lijkt me vooral onzinnige speculatie.
De burgeroorlog is aanstaande. Het is onomkeerbaar.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
#idontthinkyouhavemate begint al een slogan te worden à la "I can't breathe" van George Floyd.
Klinkt grappig en gevat en zo, maar de sfeer richting de politie was gisteren zichtbaar kwaadaardig en je zag ook dat de agenten hem echt scheten. Als ze dit niet weten te keren kan het echt niet best worden daar met al die ophitsers met de zomer voor de boeg.
Waarom niet?quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:33 schreef RealistAtheist het volgende:
Maar racisme tegen blanken kan natuurlijk niet in jouw ogen.
Als je daar op zinspeelt krijg je zelfs een serenade aan beledigingen naar je hoofd.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:33 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Als de betrokkenen zelf beweren racist te zijn bejegend, wat 100% meegewogen heeft bij de beslissing van de politie om Henry Nowak zonder twijfel meteen als dader aan te merken. Dan is dat natuurlijk juist een enorme meewegende factor. Maar racisme tegen blanken kan natuurlijk niet in jouw ogen.
Net als in Nederland zie je dat de politie de aandacht verschuift van "waar zit het risico?" naar "kan iemand dit ideologisch verkeerd uitleggen?". Zo jaag je ook nog eens normale ordehandhavers weg en houd je vooral mensen over die de juiste bestuurlijke taal spreken.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
#idontthinkyouhavemate begint al een slogan te worden à la "I can't breathe" van George Floyd.
Klinkt grappig en gevat en zo, maar de sfeer richting de politie was gisteren zichtbaar kwaadaardig en je zag ook dat de agenten hem echt scheten. Als ze dit niet weten te keren kan het echt niet best worden daar met al die ophitsers met de zomer voor de boeg.
Wat zeg jij nu weer allemaal voor vage dingetjes? Mannen en paarden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je daar op zinspeelt krijg je zelfs een serenade aan beledigingen naar je hoofd.
Dat wordt gezien als walgelijke insinuaties dan wel stemmingmakerij door bepaalde mensen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat zeg jij nu weer allemaal voor vage dingetjes? Mannen en paarden.
Ja toe maar.quote:
Racist omdat ze aantijgingen van racisme niet meteen zouden honoreren. En zelfs als die aantijgingen waar zouden zijn laat je iemand niet voor dood natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Racist omdat je iemand controleert op messteken en een ambulance belt?
Niks tegen wat jij zegt hoor, maar ik kan me gewoon op geen enkele manier voorstellen dat deze agenten ook maar enige logische reden hebben gehad te handelen zoals ze gedaan hebben anders dan dat ze volledig geschift en incompetent of evil zijn.
Wat precies wordt door wie zo gezien? Ik vind dit een HEEL VREEMD verhaaltje hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat wordt gezien als walgelijke insinuaties dan wel stemmingmakerij door bepaalde mensen.
Wat dat betreft lijkt de korpsleiding wel degelijk geleerd te hebben van de arrestatie van die Bollendak-heks. Zowel bij de zaak van die zwangere vrouw als van die onwel geworden demonstrant in Loosdrecht hebben ze zich meteen achter de agenten in kwestie geschaard.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Net als in Nederland zie je dat de politie de aandacht verschuift van "waar zit het risico?" naar "kan iemand dit ideologisch verkeerd uitleggen?". Zo jaag je ook nog eens normale ordehandhavers weg en houd je vooral mensen over die de juiste bestuurlijke taal spreken.
Ja zulke dingen helpen natuurlijk voor geen meter behalve het signaal dat je als politie niet bevooroordeeld wil zijn en ik betwijfel of dat opweegt tegen de hoon en het verlies van vertrouwen in realistische oplossingen die zulke dingen opwekken.quote:Dus dat gaat inderdaad alleen maar erger worden want dat effect gaat zichzelf versterken. Net als met die selectiepaal daar valt in theorie nog wat voor te zeggen maar dan wel met één conditie; Dat we daarna statistisch wel gaan bijhouden wat de kenmerken zijn van mensen die zich schuldig maken aan criminaliteit nadat de selectie bias compleet weg is genomen aan de voorkant.
Want dat was zogenaamd het argument voor in dit geval die paal.. dat het een extreem rechts idee is dat bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn doordat ze bovengemiddeld vaak gecontroleerd worden.
Ja dat is ook zo.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat precies wordt door wie zo gezien? Ik vind dit een HEEL VREEMD verhaaltje hoor.
DÖF zong dat toch anders ouwe.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:45 schreef Tengano het volgende:
Seit 2000 jahren![]()
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoquote:[Songtext zu „Codo“]
[Intro: Manfred Tauchen]
Seit 2000 Jahren lebt die Erde ohne Liebe
Es regiert der Herr des Hasses
quote:
Medeplichtig zijn ze natuurlijk niet, maar er is hier wel sprake van grove nalatigheid, en om die exact zelfde reden ben ik ooit op staande voet ontslagen, en dat was een baan die lang niet zo belangrijk was als wetsdienaarquote:
Na 15 komt hij mogelijk vrij, en daarna staat hij onder toezicht. Dat is toch heel wat anders dan wanneer iemand voor zoiets 6 jaar krijgt en na 4 jaar al vrij kan komen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Na 21 15 jaar mag die alweer verzoeken te vertrekken, daarnaast, zelfs als die sterft in de gevangenis haal je daar het slachtoffer niet mee terug.
Vol-ko-men irrelevant natuurlijk want ze wisten op dat moment helemaal niet hoe Nowak eraan toe was. Daar deden ze ook niet zo goed hun best voor.quote:
Deze tweet is achterlijk en kwaadaardig. De patholoog kreeg een vraag en geeft er een feitelijk antwoord op zoals zijn werk is. De man is bij rechtzaken om medische feiten te geven, niet persoonlijke meningen over dader/politie/slachtoffer handelen. hoge politiepief wordt ernaar gevraagd en herhaald de feiten.quote:
Dit is wel de kern ja.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Vol-ko-men irrelevant natuurlijk want ze wisten op dat moment helemaal niet hoe Nowak eraan toe was. Daar deden ze ook niet zo goed hun best voor.
Je kan ook het gogme hebben ff je bek te houden als autoriteit.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Deze tweet is achterlijk en kwaadaardig. De patholoog kreeg een vraag en geeft er een feitelijk antwoord op zoals zijn werk is. De man is bij rechtzaken om medische feiten te geven, niet persoonlijke meningen over dader/politie/slachtoffer handelen. hoge politiepief wordt ernaar gevraagd en herhaald de feiten.
En dan krijg je dit soort bloedzuigers die het voor lage iq volgers presenteren alsof de politie daarmee zegt dat ze niks fout hebben gedaan dus boeien. Dat is niet wat hier is gebeurd.
Als ze hun bek hadden gehouden in de rechtszaak was het ook een grote samenzwering geweest. Je kan niet winnen bij makkelijk beïnvloedbare boosjes.quote:Op donderdag 4 juni 2026 01:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je kan ook het gogme hebben ff je bek te houden als autoriteit.
Alles is olie op het vuur nu. Net zo goed als alles olie op het vuur was bij die valsmuntende dronken draaideurcrimineel.
Mooi hoe je woorden als waarschijnlijk gebruikt op basis van een bronloze tweet.quote:Op donderdag 4 juni 2026 01:28 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Goh, de marxistische 'diversiteit en inclusie' brainwash is dus waarschijnlijk de onderliggende oorzaak voor het nalatige politieoptreden.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Deze tweet is achterlijk en kwaadaardig. De patholoog kreeg een vraag en geeft er een feitelijk antwoord op zoals zijn werk is. De man is bij rechtzaken om medische feiten te geven, niet persoonlijke meningen over dader/politie/slachtoffer handelen. hoge politiepief wordt ernaar gevraagd en herhaald de feiten.
En dan krijg je dit soort bloedzuigers die het voor lage iq volgers presenteren alsof de politie daarmee zegt dat ze niks fout hebben gedaan dus boeien. Dat is niet wat hier is gebeurd.
Lijkt erop dat de popo zelf met graagte gebruik heeft gemaakt van het statement. Terwijl het zoals gezegd in mijn eerdere post dus helemaal niet relevant is om hun optreden te beoordelen.quote:The Hampshire police have issued an official defense for the actions taken by the officers who handcuffed 18-year-old Henry Nowak as he was pleading for help.
Wat is er? Passen de genoemde feiten niet in je linkse wegkijksstraatje of wat?quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:42 schreef Bargehassus het volgende:
Je ziet de TT, je ziet wie TS is en je weet alweer precies waar het topic naar toe gaat. En ja hoor, FOK! stelt niet teleur!
![]()
De TT is gewoon feitelijk, en ik denk ook niet dat de Britse politie TS nodig heeft gehad om in een negatief daglicht te komen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:42 schreef Bargehassus het volgende:
Je ziet de TT, je ziet wie TS is en je weet alweer precies waar het topic naar toe gaat. En ja hoor, FOK! stelt niet teleur!
![]()
Maar dan lees je als zelfstandige denker even verder in de nogal gekleurde tweet om te kijken waar die officiële verdediging nou uit bestaat en dan kom je erachter dat die claim een beetje is aangedikt om schaapjes boos te maken.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:31 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
[..]
Lijkt erop dat de popo zelf met graagte gebruik heeft gemaakt van het statement. Terwijl het zoals gezegd in mijn eerdere post dus helemaal niet relevant is om hun optreden te beoordelen.
Nalatigheid is in sommige gevallen ook strafbaar.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
[..]
Medeplichtig zijn ze natuurlijk niet, maar er is hier wel sprake van grove nalatigheid, en om die exact zelfde reden ben ik ooit op staande voet ontslagen, en dat was een baan die lang niet zo belangrijk was als wetsdienaar
Waar jij jezelf door laat triggeren is aan jou. Er staat gewoon wat ik gequote heb, namelijk dat de politie ter verdediging stelt dat Nowak toch niet meer gered had kunnen worden. Over achterlijk en kwaadaardig gesproken.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Maar dan lees je als zelfstandige denker even verder in de nogal gekleurde tweet om te kijken waar die officiële verdediging nou uit bestaat en dan kom je erachter dat die claim een beetje is aangedikt om schaapjes boos te maken.
Lol je trekt je al een beetje terug zonder je ongelijk toe te geven en met een trigger aanval.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Waar jij jezelf door laat triggeren is aan jou. Er staat gewoon wat ik gequote heb, namelijk dat de politie ter verdediging stelt dat Nowak toch niet meer gered had kunnen worden. Over achterlijk en kwaadaardig gesproken.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Lol je trekt je al een beetje terug zonder je ongelijk toe te geven en met een trigger aanval.
Ze trekt zich terug door de daadwerkelijke verdediging te herhalen? Hoe werkt dat precies volgens jou?quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Lol je trekt je al een beetje terug zonder je ongelijk toe te geven en met een trigger aanval.
Warm.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]![]()
Voel eens aan je voorhoofd joh.
Net was het nog gretig aangegrepen, nu enkel een stelling.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:13 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ze trekt zich terug door de daadwerkelijke verdediging te herhalen? Hoe werkt dat precies volgens jou?
Beetje te warm misschien.quote:
Gast, is DAT je argument?quote:[..]
Net was het nog gretig aangegrepen, nu enkel een stelling.
Nee.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Beetje te warm misschien.
[..]
Gast, is DAT je argument?Het is allebei waar, alleen verschillend verwoord.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als ze hun bek hadden gehouden in de rechtszaak was het ook een grote samenzwering geweest. Je kan niet winnen bij makkelijk beïnvloedbare boosjes.
DEIDIE maakt meer stuk dan je lief is.quote:Op donderdag 4 juni 2026 01:28 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Goh, de marxistische 'diversiteit en inclusie' brainwash is dus waarschijnlijk de onderliggende oorzaak voor het nalatige politieoptreden.
Treurige mindset uit de 7e eeuw.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zelfs dit moet je bagatelliseren en gebruiken als persoonlijke aanval.
Gaat goed he met je?
Een ander betichten van radicalisatie, maar zelf het allemaal niet op een rijtje hebben.
Ja. Wanneer kan ik bij je op de thee komen?quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je bent wel overal vriendjes aan het maken he.
Wanneer wil je op de thee komen?quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja. Wanneer kan ik bij je op de thee komen?
Ik neem dit juist heel serieus. Ik zou willen dat jij dat ook deed ipv allerlei shit eromheen te verzinnen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zelfs dit moet je bagatelliseren en gebruiken als persoonlijke aanval.
Gaat goed he met je?
Een ander betichten van radicalisatie, maar zelf het allemaal niet op een rijtje hebben.
Zaterdag?quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wanneer wil je op de thee komen?
Welles.quote:
Ja x oneindig en altijd één keer meer dan jij nee kan zeggen.quote:
Neehee. Het gaat erom dat de popo dat aangrijpt on zichzelf te verdedigen terwijl dat nergens op slaat. Echt hoor, leg even een washandje op je voorhoofd en ga onder de wol. Gaat echt niet goed zo.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik neem dit juist heel serieus. Ik zou willen dat jij dat ook deed ipv allerlei shit eromheen te verzinnen.
Je bent hier boos omdat een patholoog antwoord heeft gegeven op een vraag in een rechtszaak. Eentje die waarschijnlijk waar was, omdat je geen bloedingen op de beelden ziet, maar het slachtoffer had al wel lijkbleke handen had zonder bloed erin. De andere opties die de man had waren zwijgen, of liegen. Wat had hij moeten doen om jou blij te maken?
De patholoog heeft de feiten van de doodsoorzaak vastgesteld.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik neem dit juist heel serieus. Ik zou willen dat jij dat ook deed ipv allerlei shit eromheen te verzinnen.
Je bent hier boos omdat een patholoog antwoord heeft gegeven op een vraag in een rechtszaak. Eentje die waarschijnlijk waar was, omdat je geen bloedingen op de beelden ziet, maar het slachtoffer had al wel lijkbleke handen had zonder bloed erin. De andere opties die de man had waren zwijgen, of liegen. Wat had hij moeten doen om jou blij te maken?
Nee met de power van mansplaning.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ja x oneindig en altijd één keer meer dan jij nee kan zeggen.
Doe iedereen een plezier en stop met jezelf (nog meer) belachelijk te maken.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nee met de power van mansplaning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |