Doorgeslagen onzin. Ik snap dat ze niet ethnisch moeten profileren, maar als iemand zich misdraagt dan misdraagt ie zich.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:33 schreef Zorro het volgende:
Wat wil je ook met zulke onzin:
[..]
"Ja maar ik heb niks gedaan!"
"Niks mee te maken, we moeten ons quotum halen. Meekomen."
He? Wat? Hoe?quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap dat nummer Upside Down nu nog veel beter. Ik dacht dit ik al anders was, maar daar zien ze alles echt gespiegeld.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Staat dat echt in hun protocol?quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
quote:🇬🇧 Hampshire police claim that Henry Nowak would have died anyway, regardless of whether he was handcuffed or not.
The Hampshire police have issued an official defense for the actions taken by the officers who handcuffed 18-year-old Henry Nowak as he was pleading for help.
The medical examiner has testified that Vickrum Digwa’s 21 cm blade had caused a catastrophic wound directly to Henry's heart.
Because the blade penetrated so deeply, the blood was pooling inside his chest cavity rather than soaking his clothes immediately.
According to the pathologist, the trauma to his heart was unsurvivable from the moment it occurred, arguing that it didn't matter who was handcuffed at the scene first.
The Deputy Chief Constable has publicly stated that "the pathologist who spoke in court was clear: there was nothing officers could have done that day to save Henry. His wound was deep and internal, the bleeding extensive but internal."
Henry's father, Mark Nowak, stressed that while the wound was fatal, the police's mishandling denied his son the right to die with dignity, care, or peace.
Essentially, the British police shifted their narrative on Henry Nowak from "we did nothing wrong" to "he would have died anyway, so the delay doesn't matter."
Denken ze nu serieus dat ze hiermee het verhaal beter maken???quote:
als dit echt is dan kan je die hele politie ook wel opheffen daarquote:
#idontthinkyouhavemate begint al een slogan te worden à la "I can't breathe" van George Floyd.quote:
Mooie stroman van de politie. "Het was toch al een ademende kadaver toen we hem de boeien om deden"quote:
Arrestatie quota’s, wie verzint dit ?quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dezelfde debielen die een paal met een knop maken die bepaalt of de politie je mag controleren om ervaring en kunde van de politie expres teniet te doen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:29 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Arrestatie quota’s, wie verzint dit ?
Oh oke dan is het goed.quote:
Als de betrokkenen zelf beweren racist te zijn bejegend, wat 100% meegewogen heeft bij de beslissing van de politie om Henry Nowak zonder twijfel meteen als dader aan te merken. Dan is dat natuurlijk juist een enorme meewegende factor. Maar racisme tegen blanken kan natuurlijk niet in jouw ogen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:17 schreef Isdatzo het volgende:
Filmpje gezien. Heftig hoor.
Die agenten staan er niet fraai op: bij iemand die zegt gewond te zijn verwacht je dat ze dat toch op z'n minst serieus nemen en hem even fysiek controleren, los van de huidskleur van de poppetjes in kwestie. De situatie lijkt nu ook niet dusdanig spannend dat daar geen mogelijkheid toe is.
Hoe de culturele achtergrond van de betrokkenen er iets mee te maken heeft lijkt me vooral onzinnige speculatie.
De burgeroorlog is aanstaande. Het is onomkeerbaar.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
#idontthinkyouhavemate begint al een slogan te worden à la "I can't breathe" van George Floyd.
Klinkt grappig en gevat en zo, maar de sfeer richting de politie was gisteren zichtbaar kwaadaardig en je zag ook dat de agenten hem echt scheten. Als ze dit niet weten te keren kan het echt niet best worden daar met al die ophitsers met de zomer voor de boeg.
Waarom niet?quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:33 schreef RealistAtheist het volgende:
Maar racisme tegen blanken kan natuurlijk niet in jouw ogen.
Als je daar op zinspeelt krijg je zelfs een serenade aan beledigingen naar je hoofd.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:33 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Als de betrokkenen zelf beweren racist te zijn bejegend, wat 100% meegewogen heeft bij de beslissing van de politie om Henry Nowak zonder twijfel meteen als dader aan te merken. Dan is dat natuurlijk juist een enorme meewegende factor. Maar racisme tegen blanken kan natuurlijk niet in jouw ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |