Oke waarom is Chauvin veroordeeld?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Misschien moet jij leren lezen. Mijn stelling is dat zijn eigen keuzes hebben geleid tot zijn dood. De keuze om drugs te nemen die zijn cognitieve prestaties verminderen. Onder die invloed de keuze maken om een misdaad te plagen. Vervolgens onder invloed denken dat het een goed idee is om je te verzetten tegen arrest.
Vervolgens kom jij met een stelling van een arts die niets te maken heeft mijn punt en compleet irrelevant is. Die arts heeft namelijk wel degelijk vastgesteld op basis van toxicologisch onderzoek dat hij meerdere soorten harddrugs had genomen. Drugs waarvan bekend is dat die beoordelingsvermogen en gedrag beïnvloeden.
Dus ik negeer helemaal geen feiten, ik negeer non-argumenten die niets met mijn stelling van doen hadden.
Jij speelt jouw script af op basis van argumenten en punten die ik helemaal niet heb gemaakt.
Nee hoor, totaal niet. En waarom zou de bevolking van de VS het willen opnemen tegen hun eigen leger?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:21 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
De bevolking van de VS maakt een kleine kans tegen het leger van de VS
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo maar eens naar bed denk ik.
Jij bent van mening dat als hij die dag geen misdaad had gepleegd dat hij nu ook dood was?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:23 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Oke waarom is Chauvin veroordeeld?
Dus als je met nepgeld betaalt is dat een vrijbrief om vermoord te worden door de politie?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij bent van mening dat als hij die dag geen misdaad had gepleegd dat hij nu ook dood was?
Je probeert met man en macht te discussiëren tegen stellingen die ik helemaal niet maak. Als je nou gewoon mijn vraag beantwoord dan beantwoord ik daarna die van jou.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:32 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Dus als je met nepgeld betaalt is dat een vrijbrief om vermoord te worden door de politie?
Wat is dit dan voor een idiote stelling?
Het is wel wonderlijk dat dit het nieuws niet haalt nee, dat vind ik wel. Falen van de politie op deze schaal mag wel in het nieuws komen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is wel merkwaardig dat hier geen enkele reuring aan gegeven is ja..het is los van de betrokken personen ook gewoon bizar incompetent wat daar gebeurde.
Hij had wel iets meer op zijn kerfstok dan dat en dat weet jij ook wel. Het is nou niet zo dat er groot verlies is geleden met zijn overlijden.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:32 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Dus als je met nepgeld betaalt is dat een vrijbrief om vermoord te worden door de politie?
Wat is dit dan voor een idiote stelling?
Een zwarte gaat dood door politiegeweld: je moet mee rellen anders ben je racistquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:49 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Alles is extreem-rechts tegenwoordig.
Kijk maar hoe dat incident in Zeist wordt uitgelegd.quote:Op woensdag 3 juni 2026 01:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een zwarte gaat dood door politiegeweld: je moet mee rellen anders ben je racist
Een blanke gaat dood door politiegeweld en misrekening: je rouw is racistisch, jij extreem rechtse fascist!
Hmmmm....
In Amerika vernielen ze ook constant de muurschildering voor Iryna. De haat openlijke haat voor blanken gaat ver bij velen. Allemaal racisten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 01:09 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dit soort taferelen gaan we natuurlijk niet zien voor een blank slachtoffer.
Heb je daar een voorbeeld van? Dit is wel zeer storend.quote:Op woensdag 3 juni 2026 02:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
In Amerika vernielen ze ook constant de muurschildering voor Iryna. De haat openlijke haat voor blanken gaat ver bij velen. Allemaal racisten.
Dat wordt lachen als vrouwen voortaan verplicht een hoofddoek op moeten en niet meer mogen autorijden.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:11 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Eigenlijk is Frankrijk al gevallen. Toen Parijs werd vernield overal Moslim jongeren die trots riepen dat hun gelukt was wat Hitler nooit gelukt was. Maar iedereen kijkt weg. Geen kogel verspild en alle grote Franse steden overgenomen. De enige vraag die ons nog rest is, wanneer komen de eerste Islamitische wetsvoorstellen.
Het zijn twee losstaande argumenten.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:59 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
De arts die de autopsie deed is het niet met je eens. Die concludeert dat er een causaal verband is tussen de dood van Floyd en de nekklem van Chauvin
De rechter ging erin mee en heeft Chauvin veroordeeld tot een lange celstraf
Maar somehow weet je het beter dan deze experts. Dus zet gerust jezelf voor lul.
Waarom Ierland?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
De voorspelling is Ierland. En daarna volgt mogelijk een kettingreaktie.
Wat een ontzettende lafaards zijn die Britse agenten met dat twee tier beleid van ze.quote:
ik hoop echt dat dit een wake up call daar is. Maar dat zal wel niet. Bizar ditquote:Op woensdag 3 juni 2026 07:19 schreef Fietsenrek het volgende:
Schandalig dat je hier bijna niks over leest in de Nederlandse media. Dit is toch wel schokkend te noemen wat hier gebeurd is.
Ik heb het idee dat ze alles onder het tapijt willen schuiven om de al groeiende groep ontevreden burgers niet nog meer te laten groeien.
Nu lees ik de fake news rotzooi van de leeuwengroep sowieso al niet, maar is het echt zo erg?quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:19 schreef Fietsenrek het volgende:
Schandalig dat je hier bijna niks over leest in de Nederlandse media. Dit is toch wel schokkend te noemen wat hier gebeurd is.
Ik heb het idee dat ze alles onder het tapijt willen schuiven om de al groeiende groep ontevreden burgers niet nog meer te laten groeien.
Ik zie daar ook geen alternatief. Die Torries zijn net hetzelfde shit imoquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:07 schreef Hathor het volgende:
In dat land waar je voor een tweet al voor maanden achter de tralies kan verdwijnen kan niks me meer verbazen. Heel Engeland kotst Labour inmiddels uit.
Er waren ergere dingen gebeurd. Overheid is crimineel. In Oekraïne zouden ze allang aan de bomen hangen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:29 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik hoop echt dat dit een wake up call daar is. Maar dat zal wel niet. Bizar dit
Ik zie dit ook zomaar in NL gebeuren!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jongen wordt neergestoken door iemand, dader beschuldigt slachtoffer van racistische uitspraken, Engelse politie besluit daarop het slachtoffer maar in de boeien te slaan. Uiteindelijk overlijdt het slachtoffer.
Zeer bedenkelijke kwestie naar mijn inziens, ik kan er toch weinig anders van maken dat de politie aldaar vanuit een of andere racistische overweging handelen. Waarom anders zouden ze anders zomaar de dader in dit verhaal geloven en deze arme jongen in de boeien slaan? Terwijl ze hier direct eerste hulp hadden moeten verlenen en hulpdiensten hadden moeten inschakelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |