Zonder sociaal media hadden ze 100% controle over de berichtgeving en hadden wij dus nooit van Novak gehoord. Daarom haten ze het. Het belet hen om de beeldvorming bij het volk voor 100% te bepalenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is niet alleen in NL:
[ afbeelding ]
En maar klagen over social media uiteraard.
Enige die er over berichtte was geenstijl. Rest was muis stil.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zonder sociaal media hadden ze 100% controle over de berichtgeving en hadden wij dus nooit van Novak gehoord. Daarom haten ze het. Het belet hen om de beeldvorming bij het volk voor 100% te bepalen
Geen White Lives Matter demonstraties in Amsterdam onder goedkeurend oog van Femke ditmaal.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:49 schreef RotatoR het volgende:
Schandalig hoe weinig aandacht dit krijgt vergeleken met de dood van die criminele fentanyl junk.
En de politie “zag” dit niet…?quote:De dader bleek een verzameling van twintig messen te hebben. Hij had Nowak vijf keer gestoken, twee keer in de benen, één keer in het gezicht en één keer in de borstkas.
Samoerai zwaarden gooien ze performatief in de ban om vervolgens aan alle kanten religieuze vrijstellingen te hebben juist voor de mensen die het probleem zijn. Dat krijg je met die linkse act, ze doen zogenaamd wat aan knife crime.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:49 schreef matspontius het volgende:
Dat volk loopt schijnbaar ook standaard met messen op zak. Fijne aanvulling op de samenleving![]()
Chauvin kreeg 22 1/2 jaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:49 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
En de politie “zag” dit niet…?
Moeilijk te geloven. Die agent moet worden vervolgd voor moord.
Eigenlijk is Frankrijk al gevallen. Toen Parijs werd vernield overal Moslim jongeren die trots riepen dat hun gelukt was wat Hitler nooit gelukt was. Maar iedereen kijkt weg. Geen kogel verspild en alle grote Franse steden overgenomen. De enige vraag die ons nog rest is, wanneer komen de eerste Islamitische wetsvoorstellen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:46 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Frankrijk is te soft. Die gaan buigen.
De U.K... ik weet het niet.
Ik dacht dat ze zo'n fanatieke hooligans hadden, maar die moeten toch ook weten waar de azc's en moskeeën staan. Waarom horen we daar zo weinig van?
Als het al gebeurt, dan eerder Duitsland.
En wij?
Wij doen niets.
Geef de Nederlander een volle koelkast en netflixabonnement en hij blijft op de bank zitten.
Totdat zijn eigen dochter de volgende Lisa wordt, maar ja dan is het te laat.
Gaat voor die ouders altijd de vraag zijn. Wat als de politie capabel was en correct had gehandeld in plaats van handelen naar linkse wenspolitiek. Had hij een vechtende kans gehad? Was hij er nog geweest?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:24 schreef Zoddie het volgende:
Ik geloof best dat die jongen sowieso dood was gegaan wat de experts ook beamen in de rechtbank.
Maar dat je laatste gedachten zijn "wtf help me in plaats van me te boeien!" is wel vreselijk.
En daar zit het grote probleem. De quasi sacrale status die niet-blanke mensen hebben gekregen in delen van progressieve linkse milieus, waar men blank of Westers te vaak gelijkstelt aan 'onderdrukker' en niet-blank gelijkstelt aan 'onderdrukt'.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:12 schreef littlemindy het volgende:
Was de jongen zwart geweest dan was de wereld te klein.
Men pikt het niet meer.quote:
Altijd zo kansloos om te zien hoe ze hun strafblad op het spel zitten voor iets wat niets significants gaat opleveren. Als dit nou de veldslag om Engeland was dan snap ik het nog. Maar voor de videobussen keien gooien naar de politie is niet het beste aanvalsplan.quote:
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Altijd zo kansloos om te zien hoe ze hun strafblad op het spel zitten voor iets wat niets significants gaat opleveren. Als dit nou de veldslag om Engeland was dan snap ik het nog. Maar voor de videobussen keien gooien naar de politie is niet het beste aanvalsplan.
Jammer dat je de moord op George Floyd moet gebruiken en bagatelliseren om je punt te maken. Iedereen is het erover eens dat de acties van de agenten in kwestie niet kunnen. En naar mijn idee mag deze agent ook strafrechtelijk vervolgd worden zoals bij George Floyd.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:06 schreef HeatWave het volgende:
Apart dat hier nog geen topic over was (geen sneer naar TS) dit is al een tijd het gesprek van de dag in het VK.
Zou kunnen komen omdat de NOS/RTL/NU etc er 0,0 aandacht aan geschonken hebben, het was geen stijf van de fentanyl staande beroepscrimineel natuurlijk, dan is het geen nieuws.
George Floyd was een crimineel. Hier gaat het om een slachtoffer. Dus dit is nog vele malen erger.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:47 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Jammer dat je de moord op George Floyd moet gebruiken en bagatelliseren om je punt te maken. Iedereen is het erover eens dat de acties van de agenten in kwestie niet kunnen. En naar mijn idee mag deze agent ook strafrechtelijk vervolgd worden zoals bij George Floyd.
Je zorgt er ook mede voor aan de polarisatie door de dood van een jongen waar de politie mede verantwoordelijk voor is te misbruiken om over George Floyd te beginnen.
Is iemand die vermoord is geen slachtoffer?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
George Floyd was een crimineel. Hier gaat het om een slachtoffer. Dus dit is nog vele malen erger.
Of schokkender dat er bij extreemlinks geen ophef is.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:49 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Alles is extreem-rechts tegenwoordig.
Als hij van de drugs afgebleven was en niet mensen probeerde op te lichten en geluisterd had naar de politie in plaats van actief verzet dan hij nog gewoon geleefd. Deze jongen is zonder enige aanleiding geslacht op straat terwijl de politie hem in de boeien zijn laatste lucht zag uitblazen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Is iemand die vermoord is geen slachtoffer?
De arts die de autopsie deed is het niet met je eens. Die concludeert dat er een causaal verband is tussen de dood van Floyd en de nekklem van Chauvinquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als hij van de drugs afgebleven was en niet mensen probeerde op te lichten en geluisterd had naar de politie in plaats van actief verzet dan hij nog gewoon geleefd. Deze jongen is zonder enige aanleiding geslacht op straat terwijl de politie hem in de boeien zijn laatste lucht zag uitblazen.
Dit is geen vergelijking.
Nee dit is totaal anders. een Sikh is geen moslim, integendeel. Maar wat er vooraf gegaan is aan die steekpartij is nog steeds niet duidelijk, de dader claimt racisme, maar dat is zijn woord tegen diegene die nooit meer spreken kan.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:32 schreef Koortsdroom het volgende:
Weer het bekende signalement dader.
Weer het bekende slachtoffer.
Is er nog wel een toekomst voor blanken in Europa..?
Ergens gelezen dat er al een of twee hun ontslag hebben ingediend.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja wmb gaat het niet ver genoeg als die agenten hun baan verliezen.
Ja ze gaan inmiddels al rond op de socials ook. Die kunnen voorlopig beter binnenblijven.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ergens gelezen dat er al een of twee hun ontslag hebben ingediend.
Het interesseert mij niets wat die arts zegt, meerdere onwettelijke keuzes gemaakt door die crimineel hebben geleid tot zijn eigen dood. Geen vergelijking dus met deze jongen die enkel slachtoffer was van zowel die buitenlander met zijn mes als de politie die hem in de boeien sloeg.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:59 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
De arts die de autopsie deed is het niet met je eens. Die concludeert dat er een causaal verband is tussen de dood van Floyd en de nekklem van Chauvin
De rechter ging erin mee en heeft Chauvin veroordeeld tot een lange celstraf
Maar somehow weet je het beter dan deze experts. Dus zet gerust jezelf voor lul.
Je moet ook niet gaan zitten wachten tot iemand je iets geeft, je moet het zelf gaan pakken.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:54 schreef torentje het volgende:
[..]
Rechts geeft de bedreigden toch geen wapens, zodat de gewelddadige mannen niets meer zouden kunnen.
De voorspelling is Ierland. En daarna volgt mogelijk een kettingreaktie.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:01 schreef DobbyDobby het volgende:
Zeg het maar. Waar breken de eerste burger oorlogen uit. UK of Frankrijk?
Gestopt met lezen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:02 schreef TwenteFC het volgende:
Het interesseert mij niets wat die arts zegt
Ik geef alleen de VS een kans. Maar zelfs die maken een kleine kans tegen het leger.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:01 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zeg het maar. Waar breken de eerste burger oorlogen uit. UK of Frankrijk?
Gestopt met lezen omdat er geen speld tussen te krijgen is dat zijn eigen onwettelijke keuzes hebben geleid tot zijn dood. Ziekmakend hoe jij een onschuldige jongen vergelijkt met een beroepscrimineel die onder invloed van drugs een misdaad pleegde en tijdens het verzet van zijn terechte arrestatie is komen te overlijden.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:05 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Gestopt met lezen.
Als mensen niet meer aan feiten doen en niet luisteren naar de conclusie van een arts dan heeft discussiëren vrij weinig zin.
Die primaten die riepen dat Parijs binnen 3 uur veroverd was kan ik niet serieus nemen, ze mogen blij zijn dat de Fransen nog geen grof geschut hebben ingezet, wat op den duur gewoon onvermijdelijk gaat zijn. En dan zul je ze horen piepen, geloof dat maar. Onderschat de Fransen niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:11 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Eigenlijk is Frankrijk al gevallen. Toen Parijs werd vernield overal Moslim jongeren die trots riepen dat hun gelukt was wat Hitler nooit gelukt was. Maar iedereen kijkt weg. Geen kogel verspild en alle grote Franse steden overgenomen. De enige vraag die ons nog rest is, wanneer komen de eerste Islamitische wetsvoorstellen.
Eens, maar ten dele. Feiten zijn vooral sinds het zogenaamde “nieuwe normaal” een ontspoorde trollen trein. Ga de waarheid maar eens bij elkaar zoeken.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:05 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Gestopt met lezen.
Als mensen niet meer aan feiten doen en niet luisteren naar de conclusie van een arts dan heeft discussiëren vrij weinig zin.
Vooralsnog doen ze er weinig aan, ook daar is recent nog een jonge Franse jongen gruwelijk afgeslacht.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die primaten die riepen dat Parijs binnen 3 uur veroverd was kan ik niet serieus nemen, ze mogen blij zijn dat de Fransen nog geen grof geschut hebben ingezet, wat op den duur gewoon onvermijdelijk gaat zijn. En dan zul je ze horen piepen, geloof dat maar. Onderschat de Fransen niet.
quote:
Iemand betichten van feiten negeren maar zelf negeren dat de arts en rechter hebben geconcludeerd dat deze slachtoffer is vermoord.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:02 schreef TwenteFC het volgende:
Het interesseert mij niets wat die arts zegt, meerdere onwettelijke keuzes gemaakt door die crimineel hebben geleid tot zijn eigen dood.
IRA heeft al aangekondigd zich te gaan focussen om immigranten die vrouwen lastigvallen te gaan targetten. Van terreurorganisatie naar hoeders van het volk....het kan raar lopen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
De voorspelling is Ierland. En daarna volgt mogelijk een kettingreaktie.
Wie maken een kleine kans tegen het leger?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:06 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik geef alleen de VS een kans. Maar zelfs die maken een kleine kans tegen het leger.
VK, Frankrijk, Nederland. Geen kans.
de vsquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wie maken een kleine kans tegen het leger?
Het is 5 voor 12. Twijfel ik niet aan.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vooralsnog doen ze er weinig aan, ook daar is recent nog een jonge Franse jongen gruwelijk afgeslacht.
Tegen welk leger maakt de VS een kans dan? Want het klinkt allemaal een beetje verwarrend.quote:
De bevolking van de VS maakt een kleine kans tegen het leger van de VSquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tegen welk leger maakt de VS een kans dan? Want het klinkt allemaal een beetje verwarrend.
Misschien moet jij leren lezen. Mijn stelling is dat zijn eigen keuzes hebben geleid tot zijn dood. De keuze om drugs te nemen die zijn cognitieve prestaties verminderen. Onder die invloed de keuze maken om een misdaad te plagen. Vervolgens onder invloed denken dat het een goed idee is om je te verzetten tegen arrest.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |