abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220946575
Serieus. Heeft deze vreselijke ellende nu pas het mainstream nieuws gehaald? Ze konden het deksel er zeker niet meer op houden?
Ik heb dit weken geleden al voorbij zien komen op een Brits YouTube kanaal dat zich richt op dergelijke “onrusten” in de samenleving.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_220946583
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Is iemand die vermoord is geen slachtoffer?
Als hij van de drugs afgebleven was en niet mensen probeerde op te lichten en geluisterd had naar de politie in plaats van actief verzet dan hij nog gewoon geleefd. Deze jongen is zonder enige aanleiding geslacht op straat terwijl de politie hem in de boeien zijn laatste lucht zag uitblazen.

Dit is geen vergelijking.
pi_220946587
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:56 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Als hij van de drugs afgebleven was en niet mensen probeerde op te lichten en geluisterd had naar de politie in plaats van actief verzet dan hij nog gewoon geleefd. Deze jongen is zonder enige aanleiding geslacht op straat terwijl de politie hem in de boeien zijn laatste lucht zag uitblazen.

Dit is geen vergelijking.
De arts die de autopsie deed is het niet met je eens. Die concludeert dat er een causaal verband is tussen de dood van Floyd en de nekklem van Chauvin
De rechter ging erin mee en heeft Chauvin veroordeeld tot een lange celstraf

Maar somehow weet je het beter dan deze experts. Dus zet gerust jezelf voor lul.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:00:14 #79
117098 Hathor
Effe niet
pi_220946590
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:32 schreef Koortsdroom het volgende:
Weer het bekende signalement dader.
Weer het bekende slachtoffer.

Is er nog wel een toekomst voor blanken in Europa..?

-O-
Nee dit is totaal anders. een Sikh is geen moslim, integendeel. Maar wat er vooraf gegaan is aan die steekpartij is nog steeds niet duidelijk, de dader claimt racisme, maar dat is zijn woord tegen diegene die nooit meer spreken kan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:01:44 #80
117098 Hathor
Effe niet
pi_220946600
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:57 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja wmb gaat het niet ver genoeg als die agenten hun baan verliezen.
Ergens gelezen dat er al een of twee hun ontslag hebben ingediend.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:02:25 #81
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220946604
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:01 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ergens gelezen dat er al een of twee hun ontslag hebben ingediend.
Ja ze gaan inmiddels al rond op de socials ook. Die kunnen voorlopig beter binnenblijven.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220946607
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:59 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
De arts die de autopsie deed is het niet met je eens. Die concludeert dat er een causaal verband is tussen de dood van Floyd en de nekklem van Chauvin
De rechter ging erin mee en heeft Chauvin veroordeeld tot een lange celstraf

Maar somehow weet je het beter dan deze experts. Dus zet gerust jezelf voor lul.
Het interesseert mij niets wat die arts zegt, meerdere onwettelijke keuzes gemaakt door die crimineel hebben geleid tot zijn eigen dood. Geen vergelijking dus met deze jongen die enkel slachtoffer was van zowel die buitenlander met zijn mes als de politie die hem in de boeien sloeg.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:03:06 #83
117098 Hathor
Effe niet
pi_220946612
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:54 schreef torentje het volgende:

[..]
Rechts geeft de bedreigden toch geen wapens, zodat de gewelddadige mannen niets meer zouden kunnen.
Je moet ook niet gaan zitten wachten tot iemand je iets geeft, je moet het zelf gaan pakken.
pi_220946613
Best wel brute beelden. Je verwacht iets meer urgentie als iemand zegt dat hij neergestoken is en de pupillen niet meer reageren. Zelfs als je denkt dat het alleen maar drank is heb je een noodsituatie.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:04:45 #85
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220946621
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:01 schreef DobbyDobby het volgende:
Zeg het maar. Waar breken de eerste burger oorlogen uit. UK of Frankrijk?
De voorspelling is Ierland. En daarna volgt mogelijk een kettingreaktie.
pi_220946627
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:02 schreef TwenteFC het volgende:
Het interesseert mij niets wat die arts zegt
Gestopt met lezen.

Als mensen niet meer aan feiten doen en niet luisteren naar de conclusie van een arts dan heeft discussiėren vrij weinig zin.
pi_220946632
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:01 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Zeg het maar. Waar breken de eerste burger oorlogen uit. UK of Frankrijk?
Ik geef alleen de VS een kans. Maar zelfs die maken een kleine kans tegen het leger.

VK, Frankrijk, Nederland. Geen kans.
pi_220946658
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:05 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Gestopt met lezen.

Als mensen niet meer aan feiten doen en niet luisteren naar de conclusie van een arts dan heeft discussiėren vrij weinig zin.
Gestopt met lezen omdat er geen speld tussen te krijgen is dat zijn eigen onwettelijke keuzes hebben geleid tot zijn dood. Ziekmakend hoe jij een onschuldige jongen vergelijkt met een beroepscrimineel die onder invloed van drugs een misdaad pleegde en tijdens het verzet van zijn terechte arrestatie is komen te overlijden.

Komt wel lekker uit om dan te stoppen met lezen, feiten te negeren en ertussenuit te glibberen.

- Hij had een strafblad
- Hij was onder invloed van drugs
- Hij pleegde voorafgaande van de arrestatie een misdaad
- Hij verzette zich tegen zijn arrestatie
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:10:50 #89
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220946666
Nowak is nou niet echt een Britse naam. Bijzonder dat extreemrechts hem als een van hen claimt.
Verder natuurlijk verschrikkelijk dat al die pakis in Engeland vrij hun gang kunnen gaan en de politiek de andere kant op kijkt.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:11:19 #90
117098 Hathor
Effe niet
pi_220946670
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:11 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Eigenlijk is Frankrijk al gevallen. Toen Parijs werd vernield overal Moslim jongeren die trots riepen dat hun gelukt was wat Hitler nooit gelukt was. Maar iedereen kijkt weg. Geen kogel verspild en alle grote Franse steden overgenomen. De enige vraag die ons nog rest is, wanneer komen de eerste Islamitische wetsvoorstellen.
Die primaten die riepen dat Parijs binnen 3 uur veroverd was kan ik niet serieus nemen, ze mogen blij zijn dat de Fransen nog geen grof geschut hebben ingezet, wat op den duur gewoon onvermijdelijk gaat zijn. En dan zul je ze horen piepen, geloof dat maar. Onderschat de Fransen niet.
pi_220946674
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:05 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Gestopt met lezen.

Eens, maar ten dele. Feiten zijn vooral sinds het zogenaamde “nieuwe normaal” een ontspoorde trollen trein. Ga de waarheid maar eens bij elkaar zoeken.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:11:57 #92
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220946676
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:11 schreef Hathor het volgende:

[..]
Die primaten die riepen dat Parijs binnen 3 uur veroverd was kan ik niet serieus nemen, ze mogen blij zijn dat de Fransen nog geen grof geschut hebben ingezet, wat op den duur gewoon onvermijdelijk gaat zijn. En dan zul je ze horen piepen, geloof dat maar. Onderschat de Fransen niet.
Vooralsnog doen ze er weinig aan, ook daar is recent nog een jonge Franse jongen gruwelijk afgeslacht.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220946684
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:10 schreef TwenteFC het volgende:
feiten te negeren
_O-

quote:
19s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:02 schreef TwenteFC het volgende:
Het interesseert mij niets wat die arts zegt, meerdere onwettelijke keuzes gemaakt door die crimineel hebben geleid tot zijn eigen dood.
Iemand betichten van feiten negeren maar zelf negeren dat de arts en rechter hebben geconcludeerd dat deze slachtoffer is vermoord.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:17:45 #94
117098 Hathor
Effe niet
pi_220946703
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:04 schreef Tengano het volgende:

[..]
De voorspelling is Ierland. En daarna volgt mogelijk een kettingreaktie.
IRA heeft al aangekondigd zich te gaan focussen om immigranten die vrouwen lastigvallen te gaan targetten. Van terreurorganisatie naar hoeders van het volk....het kan raar lopen.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:18:38 #95
117098 Hathor
Effe niet
pi_220946708
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:06 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ik geef alleen de VS een kans. Maar zelfs die maken een kleine kans tegen het leger.

VK, Frankrijk, Nederland. Geen kans.
Wie maken een kleine kans tegen het leger?
pi_220946712
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:18 schreef Hathor het volgende:

[..]
Wie maken een kleine kans tegen het leger?
de vs
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:19:59 #97
117098 Hathor
Effe niet
pi_220946716
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:11 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Vooralsnog doen ze er weinig aan, ook daar is recent nog een jonge Franse jongen gruwelijk afgeslacht.
Het is 5 voor 12. Twijfel ik niet aan.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:20:55 #98
117098 Hathor
Effe niet
pi_220946718
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
de vs
Tegen welk leger maakt de VS een kans dan? Want het klinkt allemaal een beetje verwarrend.
pi_220946723
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:20 schreef Hathor het volgende:

[..]
Tegen welk leger maakt de VS een kans dan? Want het klinkt allemaal een beetje verwarrend.
De bevolking van de VS maakt een kleine kans tegen het leger van de VS
pi_220946726
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:14 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
_O-
[..]

Misschien moet jij leren lezen. Mijn stelling is dat zijn eigen keuzes hebben geleid tot zijn dood. De keuze om drugs te nemen die zijn cognitieve prestaties verminderen. Onder die invloed de keuze maken om een misdaad te plagen. Vervolgens onder invloed denken dat het een goed idee is om je te verzetten tegen arrest.

Vervolgens kom jij met een stelling van een arts die niets te maken heeft mijn punt en compleet irrelevant is. Die arts heeft namelijk wel degelijk vastgesteld op basis van toxicologisch onderzoek dat hij meerdere soorten harddrugs had genomen. Drugs waarvan bekend is dat die beoordelingsvermogen en gedrag beļnvloeden.

Dus ik negeer helemaal geen feiten, ik negeer non-argumenten die niets met mijn stelling van doen hadden.
Jij speelt jouw script af op basis van argumenten en punten die ik helemaal niet heb gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')