Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ik maak ze zelf, het is even scrollen maar hier staan een paar pareltjes,quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:32 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
en een klein beetje hulp van ChatGPT
https://www.instagram.com/fok.nl/“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hou van deze man.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had deze TT en OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Als een duveltje opeens.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pinniequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Zoeteke.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was net klaar met de schommelconstructie, nu regent hetquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Je hebt die dwarsbalk gezet ?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Was net klaar met de schommelconstructie, nu regent het
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mag ik wel even on record zeggen dat jullie mijn dag soms echt even maken tot de max?quote:![]()
![]()
I know, you gonna want me..![]()
Regen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:45 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Mag ik wel even on record zeggen dat jullie mijn dag soms echt even maken tot de max?![]()
![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Dat mag u zeker zeggen, En u aanwezigheid is ook zeer gewaardeerd.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:45 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Mag ik wel even on record zeggen dat jullie mijn dag soms echt even maken tot de max?![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelijk eerste post ook nog. Mooi hoor.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:45 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Mag ik wel even on record zeggen dat jullie mijn dag soms echt even maken tot de max?![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat mag u zeker zeggen, En u aanwezigheid is ook zeer gewaardeerd.![]()
Too much credit!
I know, you gonna want me..![]()
Een oud tegeltje.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
NYMPHOBOLKIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja tochquote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelijk eerste post ook nog. Mooi hoor.
Wil aan de binnenkant nog een lichtstrip oid aanbrengen maar dat komt nog wel, de puntjes moeten nog op de i worden gezetTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Zeker welquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Zeg
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had hem gezien ja, met de antwoorden in dichtvorm uiteraardquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ach jaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:14 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
*Spint zachtjes in je oor..*
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:14 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
*Spint zachtjes in je oor..*Dit klinkt niet heel enthousiastquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat was ergens anders een reactie opquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
[..]
Dit klinkt niet heel enthousiast
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 04:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zal deze vragen uitzetten,
maar ook op het bolken letten.
De streepjes staan voor leeg,
omdat ik mijn naam niet geregistreerd kreeg.
Qua score maakt het niet uit,
wel geeft het een dikkere huid.
Plek acht is hoger dan plek negen,
maar naar de winst leiden meer wegen.
Voor wijn is het nu nog wat vroeg,
wat qua punten wel bijdroeg.
Maar mijn beste @:Homijn,
wat is dit gedicht toch fijn!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
100% op eigen kracht, neefquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Zie deze ook nu pas.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Harde regenTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Hier lijkt het droog dus zo even naar de gamma, lunchgeld ophalen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:21 schreef _UserName_ het volgende:
Hier lijkt het droog dus zo even naar de gamma, lunchgeld ophalen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet iedereen word enthousiast van purren in oor.. snap ik ook hoor..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
[..]
Dit klinkt niet heel enthousiast
I know, you gonna want me..![]()
Ik kan mijn oor laten ploppen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:27 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Niet iedereen word enthousiast van purren in oor.. snap ik ook hoor..
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Word ik ook niet enthousiast van..
![]()
Doe dan maar iemand die in mijn oor spint, liever!![]()
I know, you gonna want me..![]()
Likken aan het lelletje heel zachtjes,quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:31 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Word ik ook niet enthousiast van..
![]()
Doe dan maar iemand die in mijn oor spint, liever!![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Likken aan het lelletje heel zachtjes,![]()
I know, you gonna want me..![]()
Ooral pleasure.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dagbesteding
LatersWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Zo heb ik ooit een ex leren kennnen , sterretjes op haar tepels.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het was je ex en toen leerde je haar kennen? Dan snap ik wel dat het een ex is
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Het werd mijn vriendin. en later mijn ex. Het meest spijtige is nog iets anders. Dat zit me nog steeds dwars.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:54 schreef _UserName_ het volgende:
Het was je ex en toen leerde je haar kennen? Dan snap ik wel dat het een ex is
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh meh, een extra met een verhaal of staartje is altijd kudtquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het werd mijn vriendin. en later mijn ex. Het meest spijtige is nog iets anders. Dat zit me nog steeds dwars.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
gadverdamme, wat voel ik me kutIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik denk dat ik dit nog wel weet.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het werd mijn vriendin. en later mijn ex. Het meest spijtige is nog iets anders. Dat zit me nog steeds dwars.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
En nee, ik doe niet aan lijstjes bijhouden, daarvoor heb ik zelf te veel shit aan m'n kop.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Je had wel gelijk Maar nu over jouw shit.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:17 schreef DJMO het volgende:
En nee, ik doe niet aan lijstjes bijhouden, daarvoor heb ik zelf te veel shit aan m'n kop.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
crosspost uit OUD:quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je had wel gelijk Maar nu over jouw shit.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:11 schreef DJMO het volgende:
Jullie weten inmiddels wel dat mijn twee oudste zoons al 7 jaar in een pleeggezin wonen. Ik heb me daarbij neergelegd, noem pleegouders ook liever bonus ouders.
Gisteren kreeg ik een heel uitgebreid whatsappje van pleegmoeder (ze weet dat ik dingen liever lees dan mondeling bespreek).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat was een moment waarop ik opnieuw besefte dat ik eigenlijk overal buiten sta en niet meer bij beslissingen zoals deze wordt betrokken. Ik weet dat ik hier zelden nog post, maar dit moest ik toch even van me afschrijven.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik zie hier juist iets moois in. Dit gaat jullie band versterken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-06-2026 14:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En gisteren eerste hypno sessie gehad. Voelde me prettig bij de therapeute, en zij vond het voor de eerste keer ook verassend goed gaan.
Totaal niet zweverig bedoeld verder; maar juist omdat ik een beelddenker ben past hypnotherapie goed bij mij, omdat ik dingen heel goed kan visualiseren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:30 schreef DJMO het volgende:
En gisteren eerste hypno sessie gehad. Voelde me prettig bij de therapeute, en zij vond het voor de eerste keer ook verassend goed gaan.
Totaal niet zweverig bedoeld verder; maar juist omdat ik een beelddenker ben past hypnotherapie goed bij mij, omdat ik dingen heel goed kan visualiseren.Ten eerste sla je er goed op aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten tweede pak je rust. Het doet wel iets met je.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zeg het wat kneuzig maar bedoel het goed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
HoiDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Leeuwardenquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Alive and Kickingquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ik bolk die Nymf SchoenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik ga ff snel naar de winkel, voor de volgende bui losbarst.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Elke zondag appelkoeken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar wordt je groot en sterk van....quote:Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Dan wil je vast wel boer worden ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is voor mij een nieuwe term.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zal ik jou eens eventjes helemaal de moeder bolken?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Dit gaat best wel ver.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit was btw het beeld wat de therapeute bij me opriep tijdens de hypnose. Ergens ben ik bang voor wat ze nog meer gaat losmaken bij me, maar vooralsnog heb ik een heel goed gevoel bij haar.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:45 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zal ik jou eens eventjes helemaal de moeder bolken?Again: Big fan!
I know, you gonna want me..![]()
Dat gaat zeker komen. Je hebt de stap gemaakt en dat is al goed .quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit was btw het beeld wat de therapeute bij me opriep tijdens de hypnose. Ergens ben ik bang voor wat ze nog meer gaat losmaken bij me, maar vooralsnog heb ik een heel goed gevoel bij haar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent er weer.quote:![]()
Check mijn punten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben erIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
ik heb sinds april 2020 al duizenden stappen gezet, en nog ben ik niet waar ik wil zijn. Ben ik nog niet wie ik wil zijn: mezelf: ongeremd en open, eerlijk en rustig.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat zeker komen. Je hebt de stap gemaakt en dat is al goed .
Daar gaan nog wel wat stapjes overheen. Vrees ik.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ja 150quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent er weer.![]()
Check mijn punten.![]()
Ik wil DJMO bolkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Je wil ook vaak te snel. Ik ben heel eerlijk nu . Stap voor stap.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb sinds april 2020 al duizenden stappen gezet, en nog ben ik niet waar ik wil zijn. Ben ik nog niet wie ik wil zijn: mezelf: ongeremd en open, eerlijk en rustig.
Daar gaan nog wel wat stapjes overheen. Vrees ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sowiesovoor @DJMO
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
dat weet mutti, die heeft je op een bepaalde dag eruit geperst, dat is de dag dat je het viertquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik will mijn 50er vieren en weet niet wanneerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nee dat is en week geledenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat weet mutti, die heeft je op een bepaalde dag eruit geperst, dat is de dag dat je het viert![]()
Dit is wel de grap van de dag.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:57 schreef mario390 het volgende:
de punten boeien me nu niet zo ik heb en andre grote problem![]()
![]()
![]()
De hele ochtend lopen huilen om Dotteke en dat Toppie je inhaalde..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja doei.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja maar mijn problem met mijn party is nu groterquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is wel de grap van de dag.![]()
![]()
![]()
De hele ochtend lopen huilen om Dotteke en dat Toppie je inhaalde..![]()
MarioBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ja doei Maria“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik voel me vereerdquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Liever nietquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar mijn problem met mijn party is nu groter
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sta ik al eerste?Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Bijna.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Topquote:Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
South Park heb ik vandaag ook al 2x aangehaald op de Frontpage, 1x er van was in dat onderwerp over menstruatie-armoede!quote:![]()
![]()
Yeahquote:Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zolang je maar 18+ bentquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Tien tien tienDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
12Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Van mij mogen Toppie en Bargeholle winnen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bergiequote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:24 schreef FreshFruit het volgende:
Van mij mogen Toppie en Bargeholle winnen.![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Bergie de MasterBolker van Juniquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Back to Blackquote:Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Puntjes
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Helaas onzichtbaar.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Nico Haak lijkt het wel.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Zo.... Ze gooien hier ook even met flinke emmers naar beneden....quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:42 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Goffer kneiterharde regenRamen staan nog open thuis..
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier schijnt de zon.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
BolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Wordt je lekker nat vanquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:42 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Goffer kneiterharde regenRamen staan nog open thuis..
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Middag ::WWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Mooi Dot is hier, kan ik mooi even slapen en vannacht keihard bolks machen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Dot gaat niet echt bolken ga zo boodschappen doenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:50 schreef MooieTop6 het volgende:
Mooi Dot is hier, kan ik mooi even slapen en vannacht keihard bolks machenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Welquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dot gaat niet echt bolken ga zo boodschappen doenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
O zie nu op buien alarm dat er over 5 min een bui regen aan komt.
Maar een wachten dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik doe weer veel te veel vandaag, in mijn vakantie
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Wat ben je allemaal aan het doen dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:01 schreef _UserName_ het volgende:
Ik doe weer veel te veel vandaag, in mijn vakantieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Had MT6 toch gelijkquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:57 schreef Dotteke het volgende:
O zie nu op buien alarm dat er over 5 min een bui regen aan komt.
Maar een wachten dus
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Man3 waarom laten jullie mario laufen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Waarin had hij gelijk?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb de schommel constructie verstevigd in 2 delen vanwege een bui, tussendoor Jyske haar hoekje wat meer unicorn gemaakt, halve badkamer gedaan, douchekop ontkalken..quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Vertel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dot gaat niet echt bolken ga zo boodschappen doenquote:Ditquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:57 schreef Dotteke het volgende:
O zie nu op buien alarm dat er over 5 min een bui regen aan komt.
Maar een wachten dus
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
O had hij schade opgelopen door een bui dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb de schommel constructie verstevigd in 2 delen vanwege een bui, tussendoor Jyske haar hoekje wat meer unicorn gemaakt, halve badkamer gedaan, douchekop ontkalken..
Je moet maar zo denken alles wat je vandaag gedaan hebt is klaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Regen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ha je gaat een party geven voor je verjaardag. Gezellig toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee, constructie had last van zijwaartse bewegingen dus heb er nu een pergola idee van gemaakt met nog 3 extra bolken en dwarsbolkjesquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O had hij schade opgelopen door een bui dan?
Je moet maar zo denken alles wat je vandaag gedaan hebt is klaarTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
ja maar ik kunnt nog geen tisch bestellenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha je gaat een party geven voor je verjaardag. Gezellig toch?![]()
En zo kan er in de tuin van UN lekker gebolkt wordenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, constructie had last van zijwaartse bewegingen dus heb er nu een pergola idee van gemaakt met nog 3 extra bolken en dwarsbolkjes
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ik kunnt nog geen tisch bestellenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Precies!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo kan er in de tuin van UN lekker gebolkt wordenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Blub
BolkWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
O dan bel je toch morgen? Is toch niet zo puntquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
de restaurant heeft erst morgen offen
Wanneer geef je je feest dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
frijdag will ik 20 00 nach voetbal maar of niet te laat isquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan bel je toch morgen? Is toch niet zo punt
Wanneer geef je je feest dan?![]()
ZOu hier om 16 uur geen plenzen geen druppel. Is nu verschoven naar 16.20 uurquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Tot hoelaat is dat restaurant dan open, kan je dat niet op hun website zien?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
frijdag will ik 20 00 nach voetbal maar of niet te laat is
Waarom ben je zo laat met reserveren dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
tot 23:00 , om dat ik will wanneer voetbal isquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot hoelaat is dat restaurant dan open, kan je dat niet op hun website zien?
Waarom ben je zo laat met reserveren dan?![]()
O op die manierquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
tot 23:00 , om dat ik will wanneer voetbal is
Dan denk ik dat het wel kan om 20.00 uur
Maar of er nog plaats is weet ik natuurlijk nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
man man manIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Deze trut gaat er van tussen, morgen 10:00 koffie?
Fijne avond lieve mensen!![]()
I know, you gonna want me..![]()
Hier blijven jij!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:32 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Deze trut gaat er van tussen, morgen 10:00 koffie?
Fijne avond lieve mensen!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:34 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
*Brat-mode activated*
Make me..
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:35 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Don't threaten me with a good time..![]()
![]()
kom maar op!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Fijne avondquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Bolkie"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Nee jijquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Straks sluiten ze DTS weerquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Bergje
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Sow.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Moi Lovy.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hallo Fruitjequote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Hey Lovelyquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat is metquote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Hallo Dottekequote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Bargie groet mij nietquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Hij haat groningers.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou zeg wat stomquote:![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ah dankjequote:![]()
![]()
* Lovely neemt haar woorden terug
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Hallo lilakquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Vanmiddag een klein beetje gehad en wat gerommel"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
er komt meer aan
de hooikoort is niet meer een last
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
er komt meer aan
de hooikoort is niet meer een last
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voedsel een optie?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
moet nog verzinnen wat ik ga eten vanavondIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vis is altijd een optie.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kwam met de bus van Drachten naar Groningen langs Hoogkerk. In het hoogtijseizoen van de suikerbieten stonk het daar..... ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
door amy heb ik zin in deze
maar dat doe ik misschien vrijdag als ik het kan vindenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nasi
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Is mijn favorietquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
snap ik maar heb je wel eens zand overwogen?quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat was lijn 100.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:36 schreef Bargehassus het volgende:
Kwam met de bus van Drachten naar Groningen langs Hoogkerk. In het hoogtijseizoen van de suikerbieten stonk het daar..... ]![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jawel, maar daar heb ik toch van afgezienquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
snap ik maar heb je wel eens zand overwogen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
FjordIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Manmanman laten ze hem weer laufen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is mooiquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Myn skatsje foar de koets.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb spontaan trek in frikandel
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Leuk je weer eens te zienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Totdat mijn vader de boel verkocht. Daar was ik niet heel content mee.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Is mooi
Ik heb spontaan trek in frikandel
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Insgelijksquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Nou nee hoor. Dit was gewoon een iemand die me zag rijden en nogal veel centjes had.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja zei mijn vader . Je krijgt een andere. Een platte kar dus. De lol was er gelijk af/“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dus toen dacht je vader ik wil niet dat mensen zo naar mijn zoon kijken!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Dit was gewoon een iemand die me zag rijden en nogal veel centjes had.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geld is geld.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dus toen dacht je vader ik wil niet dat mensen zo naar mijn zoon kijken!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wwas er al frikandelquote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:06 schreef ToT het volgende:
Ik voel een Flappie-twist aankomen in het verhaal.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Later begreep ik het wel. Hij heeft ooit zijn trapauto moeten inleveren omdat er nog een zusje kwam.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:06 schreef ToT het volgende:
Ik voel een Flappie-twist aankomen in het verhaal.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zee-egel? Nice!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik zie dit en heb accuut vertrouwen in deze tent![]()
![]()
Wanneer gaan we?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: