Tot hoelaat is dat restaurant dan open, kan je dat niet op hun website zien?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
frijdag will ik 20 00 nach voetbal maar of niet te laat is
tot 23:00 , om dat ik will wanneer voetbal isquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot hoelaat is dat restaurant dan open, kan je dat niet op hun website zien?
Waarom ben je zo laat met reserveren dan?
O op die manierquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
tot 23:00 , om dat ik will wanneer voetbal is
Hier blijven jij!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:32 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Deze trut gaat er van tussen, morgen 10:00 koffie?
Fijne avond lieve mensen!![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:34 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
*Brat-mode activated*
Make me..
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:35 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Don't threaten me with a good time..![]()
![]()
Fijne avondquote:
Nee jijquote:
Straks sluiten ze DTS weerquote:
Moi Lovy.quote:
Hallo Fruitjequote:
quote:
Hey Lovelyquote:
Wat is metquote:
quote:
Hallo Dottekequote:
Bargie groet mij nietquote:
Hij haat groningers.quote:
Nou zeg wat stomquote:
Ah dankjequote:
Hallo lilakquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
er komt meer aan
de hooikoort is niet meer een last
Voedsel een optie?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
moet nog verzinnen wat ik ga eten vanavond
Vis is altijd een optie.quote:
Is mijn favorietquote:
snap ik maar heb je wel eens zand overwogen?quote:
Dat was lijn 100.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:36 schreef Bargehassus het volgende:
Kwam met de bus van Drachten naar Groningen langs Hoogkerk. In het hoogtijseizoen van de suikerbieten stonk het daar..... ]![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel, maar daar heb ik toch van afgezienquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
snap ik maar heb je wel eens zand overwogen?
Is mooiquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Myn skatsje foar de koets.![]()
[ afbeelding ]
Leuk je weer eens te zienquote:
Totdat mijn vader de boel verkocht. Daar was ik niet heel content mee.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Is mooi
Ik heb spontaan trek in frikandel
Insgelijksquote:
Nou nee hoor. Dit was gewoon een iemand die me zag rijden en nogal veel centjes had.quote:
dus toen dacht je vader ik wil niet dat mensen zo naar mijn zoon kijken!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Dit was gewoon een iemand die me zag rijden en nogal veel centjes had.
Geld is geld.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dus toen dacht je vader ik wil niet dat mensen zo naar mijn zoon kijken!
was er al frikandelquote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:06 schreef ToT het volgende:
Ik voel een Flappie-twist aankomen in het verhaal.
Later begreep ik het wel. Hij heeft ooit zijn trapauto moeten inleveren omdat er nog een zusje kwam.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:06 schreef ToT het volgende:
Ik voel een Flappie-twist aankomen in het verhaal.
Zee-egel? Nice!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik zie dit en heb accuut vertrouwen in deze tent
Wanneer gaan we?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |