Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ik maak ze zelf, het is even scrollen maar hier staan een paar pareltjes,quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:32 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
en een klein beetje hulp van ChatGPT
https://www.instagram.com/fok.nl/“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hou van deze man.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had deze TT en OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Als een duveltje opeens.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pinniequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zoeteke.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was net klaar met de schommelconstructie, nu regent hetquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Je hebt die dwarsbalk gezet ?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Was net klaar met de schommelconstructie, nu regent het
Mag ik wel even on record zeggen dat jullie mijn dag soms echt even maken tot de max?quote:![]()
![]()
I know, you gonna want me..![]()
Regen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:45 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Mag ik wel even on record zeggen dat jullie mijn dag soms echt even maken tot de max?![]()
![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat mag u zeker zeggen, En u aanwezigheid is ook zeer gewaardeerd.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:45 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Mag ik wel even on record zeggen dat jullie mijn dag soms echt even maken tot de max?![]()
![]()
Gelijk eerste post ook nog. Mooi hoor.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:45 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat mag u zeker zeggen, En u aanwezigheid is ook zeer gewaardeerd.![]()
Too much credit!
I know, you gonna want me..![]()
Een oud tegeltje.
NYMPHOBOLKIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: