Jawel hoor.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:49 schreef torentje het volgende:
[..]
Weet jij dan niet wat met bedreigen wordt bedoeld?
Openlucht TBS klinkt wel gezellig. Is dat dan met of zonder dwangbuis? Lijkt me zo warm in de zomer.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:50 schreef Tengano het volgende:
En zo wordt Nederland langzaam maar zeker een soort openlucht TBS instelling.
Palestijnen leven overal ter wereld, ook in Nederland en ook in de buurlanden.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:49 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
Slechte zaak. Er is een reden hun buurlanden de Pallies niet willen hebben. (Hint: het is niet omdat ze niet kunnen koken)
En dat moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:51 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Palestijnen leven overal ter wereld, ook in Nederland en ook in de buurlanden.
Ow dus je snapt wel dat als je iemand verwijt 'op de man te spelen', het compleet achterlijk en hypocriet is om in dezelfde zin jegens diegene een persoonlijke belediging te uiten?quote:
Ok probeer het nog eens.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Ow dus je snapt wel dat als je iemand verwijt 'op de man te spelen', het compleet achterlijk en hypocriet is om naar diegene in diezelfde zin een persoonlijke belediging te uiten?
Je ontkracht gewoon graag meteen zelf het op fatsoen gestoelde argument dat je probeert te maken?
Waarvan akte.
Hey daar hebben we er weer één. Dat duurde niet lang. Is je quota één wens tot genocide per dag, of kunnen we er nog meer verwachten?quote:
Ja.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:53 schreef torentje het volgende:
[..]
Weet jij dan niet dat er ook Nederlanders zijn die hun medemensen bedreigen?
En ja weer zo een die er genocide bij wil halen, ik lach me de ballen uit de broek met jullie.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:54 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Hey daar hebben we er weer één. Dat duurde niet lang. Is je quota één wens tot genocide per dag, of kunnen we er nog meer verwachten?
"Palestijnen wonen overal"quote:Op maandag 1 juni 2026 22:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
En ja weer zo een die er genocide bij wil halen, ik lach me de ballen uit de broek met jullie.
Leg eens uit hoe je dat anders moet interpreteren?quote:
Er is een reden waarom een minderjarig stripfiguur zijn idool is.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Ow dus je snapt wel dat als je iemand verwijt 'op de man te spelen', het compleet achterlijk en hypocriet is om in dezelfde zin jegens diegene een persoonlijke belediging te uiten?
Je ontkracht gewoon graag meteen zelf het op fatsoen gestoelde argument dat je probeert te maken?
Waarvan akte.
Er is ook een reden waarom een pedofiele warlord jouw idool is.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Er is een reden waarom een minderjarig stripfiguur zijn idool is.
Ik ben voor een einde aan het Palestijnse terrorisme, dat is dus iets anders.quote:
En hoe wil je dat bereiken?quote:Op maandag 1 juni 2026 22:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ben voor een einde aan het Palestijnse terrorisme, dat is dus iets anders.
Door ze naar hun schepper te sturen.quote:
Door te gaan met wat Israël nu aan het doen is, idealiter was men er ook eerder ingegaan.quote:
Ja bent net Abdul die reageert onder deze LI post.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Er is een reden waarom een minderjarig stripfiguur zijn idool is.
Een genocide?quote:Op maandag 1 juni 2026 22:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Door te gaan met wat Israël nu aan het doen is, idealiter was men er ook eerder ingegaan.
Toch blijf ik bij mijn mening dat men wapens moet uitdelen aan bedreigden, zodat die zo'n bedreigend persoon onmiddellijk kunnen wegschieten.quote:
Dan zal het vast niet waar zijnquote:Op maandag 1 juni 2026 23:00 schreef Homey het volgende:
Bedenk als je dit nieuws leest, dat Zweden intussen hun asielinstroom met 90% hebben doen dalen. ja, dat lees je goed.
Iets hier over gehoord op nu.nl of nos.nl?
Me neither.
Dus je bent voor de totale vernietiging van Gaza met een kleine schaamhaag van woordspelletjes.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Door te gaan met wat Israël nu aan het doen is, idealiter was men er ook eerder ingegaan.
Zoiets noemen we mosterd na de maaltijd als inmiddels al je grote steden al zijn overgenomen door islamitisch tuigquote:Op maandag 1 juni 2026 23:00 schreef Homey het volgende:
Bedenk als je dit nieuws leest, dat Zweden intussen hun asielinstroom met 90% hebben doen dalen. ja, dat lees je goed.
Me neither.
Dat gaat juridisch nog heel lastig zijn die aantijging te bewijzen.quote:
Gewoon door blijven bleren misschien gaan mensen op den duur er in mee.quote:
Het institutioneel racisme ten opzichte van volkse mensen zit er diep in.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:16 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Wat heb jij liever?
Een of andere Ria uit een volkswijk die haar halve leven niet heeft gewerkt?
Of een Mohammed uit Syrie die ondanks zijn hoge diploma een kapperszaak is begonnen?
quote:Op maandag 1 juni 2026 23:00 schreef Homey het volgende:
Me neither.
Goeie poging wel.quote:STOCKHOLM, Jan 9 (Reuters) - The number of people applying for asylum in Sweden dropped by 30% in 2025 to the lowest level since 1985, with the right-of-centre government saying it planned to further tighten rules this year ahead of an election in September.
Nee, dat moet je gewoon zelf regelen, makkelijk zat.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:01 schreef torentje het volgende:
[..]
Toch blijf ik bij mijn mening dat men wapens moet uitdelen aan bedreigden, zodat die zo'n bedreigend persoon onmiddellijk kunnen wegschieten.
Ja, want daar zal het aan liggen. Niet die overduidelijk racistische drek of oproepen tot vernietiging van Palestijnen. Dat is lekker ontopic.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat gaat juridisch nog heel lastig zijn die aantijging te bewijzen.
Je weet ondertussen dit topic weer lekker te derailen zeg.
Ik heb liever dat iedereen zijn bijdrage levert, of het nou een kakker is of een kamperquote:Op maandag 1 juni 2026 23:03 schreef Havermout2 het volgende:
[..]
Het institutioneel racisme ten opzichte van volkse mensen zit er diep in.
En zak jij ook maar een meter in de stront met je debiele aannames.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:03 schreef Havermout2 het volgende:
[..]
Het institutioneel racisme ten opzichte van volkse mensen zit er diep in.
Racisme? Heb je hier enkele voorbeelden van?quote:Op maandag 1 juni 2026 23:04 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ja, want daar zal het aan liggen. Niet die overduidelijk racistische drek of oproepen tot vernietiging van Palestijnen. Dat is lekker ontopic.
Oh daar hebben we 'm weer. Lees gewoon dit topic terug.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Racisme? Heb je hier enkele voorbeelden van?
Ja, 2025 zijn de laatst gepubliceerde cijfers. Maar je hebt vast een bron voor me?quote:Op maandag 1 juni 2026 23:06 schreef Homey het volgende:
[..]
check 2026, meneer die nog in vorig jaar leeft.
Ik heb volgens mij nergens racistische posts gezien hier.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:06 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Oh daar hebben we 'm weer. Lees gewoon dit topic terug.
Voorbeeldje:quote:Op maandag 1 juni 2026 23:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nergens racistische posts gezien hier.
Het is makkelijk zulke beschuldigingen te doen, maar onderbouw het gewoon als je het dan doet. Nu zijn het niets meer dan vage verdachtmakingen, waar niemand iets mee kan.
(klik terug) inb4: "Jamaar Palestijnen zijn geen ras".quote:
Niet nodig, ik verstop me niet. Palestijnen zijn het laatste volk op deze planeet die een eigen staat verdienen en dat dan ook nog eens op onze kosten. Deze barbaren verdienen geen greintje mededogen, alles wat ze nu overkomt verdienen ze ook gewoon.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Racisme? Heb je hier enkele voorbeelden van?
Hier staat het inderdaad.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:00 schreef Homey het volgende:
Me neither.
Onzin, Nederland publiceert ook elke week de instroom.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:07 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ja, 2025 zijn de laatst gepubliceerde cijfers. Maar je hebt vast een bron voor me?
En Zweden heeft geen opt-out.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:12 schreef Swango het volgende:
[..]
Hier staat het inderdaad.
In vergelijking met de piek in 2015 is de asielinstroom in Zweden met ruim 90% afgenomen tot het laagste niveau in bijna dertig jaar. Waar het land tien jaar geleden nog ruim 160.000 asielzoekers per jaar ontving, schommelt het aantal eerste asielaanvragen de afgelopen jaren rond de 6.000 à 7.000 per jaar.
bron: OECD
Dan moet het een kleine moeite zijn om een bron te geven?quote:Op maandag 1 juni 2026 23:13 schreef Homey het volgende:
[..]
Onzin, Nederland publiceert ook elke week de instroom.
De gutmensch c.q. gewezen weldoeners reageren altijd op deze wijze als ze hun zin/gelijk niet krijgen. Net als een driftige peuter van 3 jaar .....quote:Op maandag 1 juni 2026 22:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Misschien zou jij eens niet zo op de man moeten spelen stumpertje.
Ik zie daar geen racisme in? Wel vijandigheid jegens de Palestijnen, dat is iets anders dan racisme. Racisme wil zeggen dat er op basis van onveranderlijke kenmerken wordt gesteld dat mensen minderwaardig zouden zijn.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:10 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Voorbeeldje:
[..]
(klik terug) inb4: "Jamaar Palestijnen zijn geen ras".
Dat is een zeer uitgesproken mening, maar niet racistisch.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet nodig, ik verstop me niet. Palestijnen zijn het laatste volk op deze planeet die een eigen staat verdienen en dat dan ook nog eens op onze kosten. Deze barbaren verdienen geen greintje mededogen, alles wat ze nu overkomt verdienen ze ook gewoon.
Zie andere poster met oecdquote:Op maandag 1 juni 2026 23:16 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dan moet het een kleine moeite zijn om een bron te geven?
Waarom besluiten Nederlandse Universiteiten eigenlijk op eigen houtje om Palestijnen te verwelkomen? Klinkt eigenlijk als activisme via openbare instellingen.quote:Nederlandse universiteiten hebben plek voor de Gazaanse studenten, maar de VVD'er is ervan overtuigd dat het een trucje is.
Mensen kiezen er niet voor Palestijn te zijn, dat zijn ze. Oftewel, het voldoet aan jouw definitie van racisme.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zie daar geen racisme in? Wel vijandigheid jegens de Palestijnen, dat is iets anders dan racisme. Racisme wil zeggen dat er op basis van onveranderlijke kenmerken wordt gesteld dat mensen minderwaardig zouden zijn.
[..]
Dat is een zeer uitgesproken mening, maar niet racistisch.
Exact.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:00 schreef Homey het volgende:
Me neither.
Howard, ik ben voorbij het punt of mensen me racistisch vinden of niet en of me dat boeit. Ik constateer bepaalde ontwikkelingen hier in ons werelddeel en ik ben niet blij met wat ik zie.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zie daar geen racisme in? Wel vijandigheid jegens de Palestijnen, dat is iets anders dan racisme. Racisme wil zeggen dat er op basis van onveranderlijke kenmerken wordt gesteld dat mensen minderwaardig zouden zijn.
[..]
Dat is een zeer uitgesproken mening, maar niet racistisch.
Dit slaat inderdaad helemaal nergens op en is weer eens een typisch bewijs van de linkse en ver van de maatschappij staande cultuur op uni's. Die leven helemaal in hun eigen bubble en gaan alleen met gelijkgestemden om en hebben een volsterkt eigen gekleurd beeld van de samenleving. Een universiteit moet een open beleid voeren en zou zich echt niet met dit soort zaken moeten in laten. Absurd!!!quote:Op maandag 1 juni 2026 23:19 schreef musicmaker92 het volgende:
[..]
Waarom besluiten Nederlandse Universiteiten eigenlijk op eigen houtje om Palestijnen te verwelkomen? Klinkt eigenlijk als activisme via openbare instellingen.
Is hier eigenlijk wel draagvlak voor in de tweede kamer? Dit minderheidskabinet dicht zichzelf wel erg veel vrijheid toe.
Altijd dat gecherrypick.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:06 schreef Homey het volgende:
[..]
check 2026, meneer die nog in vorig jaar leeft.
Palestijn is een (gefabriceerde) nationale identiteit, het is geen onveranderlijk kenmerk. Daarom heb je ook Arabieren van dezelfde groep die in Jordanië en Libanon wonen en als Jordanezen en Libanezen door het leven gaan.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:19 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Mensen kiezen er niet voor Palestijn te zijn, dat zijn ze. Oftewel, het voldoet aan jouw definitie van racisme.
Ik heb inmiddels 2 keer om een bron gevraagd. Dacht trouwens dat jij eerder nog opriep te stoppen het persoonlijk te maken en het alleen deed in reactie op anderen die het deden?quote:Op maandag 1 juni 2026 23:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Altijd dat gecherrypick.
En dan nog, zijn bron geeft al een daling van 30% aan. Iets waarvoor wij zouden tekenen.
Dit.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Howard, ik ben voorbij het punt of mensen me racistisch vinden of niet en of me dat boeit. Ik constateer bepaalde ontwikkelingen hier in ons werelddeel en ik ben niet blij met wat ik zie.
Hij heeft het je gegeven. En vorige week is het ook diverse keren langsgekomen met bron in andere topics.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:27 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 2 keer om een bron gevraagd. Dacht trouwens dat jij eerder nog opriep te stoppen het persoonlijk te maken en het alleen deed in reactie op anderen die het deden?
Ja, mijn bron gaf een daling van 30% aan, zou ik ook voor tekenen. Maar is nog steeds heel iets anders dan 90%
Mensen kiezen er ook niet voor een homo te zijn. Of Jood. Of een westerse vrouw.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:19 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Mensen kiezen er niet voor Palestijn te zijn, dat zijn ze. Oftewel, het voldoet aan jouw definitie van racisme.
Mars van de mensensmokkelaars en pro-omvolking fanatici in onze instituten.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:19 schreef musicmaker92 het volgende:
[..]
Waarom besluiten Nederlandse Universiteiten eigenlijk op eigen houtje om Palestijnen te verwelkomen? Klinkt eigenlijk als activisme via openbare instellingen.
Is hier eigenlijk wel draagvlak voor in de tweede kamer? Dit minderheidskabinet dicht zichzelf wel erg veel vrijheid toe.
Hij heeft me geen bron gegeven. Hij heeft het meerdere keren herhaald, meer niet. Iemand anders kwam met een stukje tekst uit Gemini met eronder Bron: OECD - die OECD bron is niet zo makkelijk te vinden.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hij heeft het je gegeven. En vorige week is het ook diverse keren langsgekomen met bron in andere topics.
Klaarblijkelijk lees je er over heen. Of je zit te trollen kan, ook. In ieder geval: je mag stoppen met je gezeur.
Waren whataboutisms niet kut?quote:Op maandag 1 juni 2026 23:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mensen kiezen er ook niet voor een homo te zijn. Of Jood. Of een westerse vrouw.
Dat die gehaat, geminacht, verminkt en zelfs vermoord worden door moslims omdat ze zijn wie ze zijn, wat is dat dan?
Zo klopt het beter.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:31 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Hij heeft me de juiste bron niet gegeven die past bij mijn trolgedrag.
Als 't vorige week ook diverse keren langs is gekomen zal ik vast wel Stevie Wonder zijn.
Wat een zwaktebod. Wat laat jij je kennen.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zo klopt het beter.
En 'me' in deze context
Daar kun je vast wel bewijs voor laten zien, met je pogingen tot karaktermoord.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat het jouw bevolkingsgroep is. Mocht er een bom vallen op tel aviv binnenkort, dan sta jij te dansen omdat die 'andere' bevolkingsgroep weg is.
quote:Op maandag 1 juni 2026 23:36 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Wat een zwaktebod. Wat laat jij je kennen.
Waar is die bron voorbij gekomen dan? Ik heb 'm in dit topic niet gezien. Als ik een bron zie waar die 90% in staat geef ik direct mijn ongelijk toe.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
Ga maar huilie doen.
Suggestief vragen om een bron die al een aantal keer is langsgekomen. Dat is pas een zwaktebod.
Doe je zelf het hardst aan mee.quote:
Waar doe ik dat dan?quote:Op maandag 1 juni 2026 23:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doe je zelf het hardst aan mee.
Dag biefkeekje. Fijne avond nog.
Die weten natuurlijk dat ze toch nooit verantwoordelijk zullen worden gehouden. Daar rekenen ze op.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wat een uitstekend Idee, wat kan er nou misgaan ?
Mocht er nu toch wat misgaan stel ik voor degene die zich hiervoor inspannen voor dezelfde misdaad te veroordelen als de Palestijnen
Tja, sommigen willen zo ontzettend graag zulke mensen hier toelaten en denken oprecht dat dit 'onze' verantwoordelijkheid is. En daarbij wekt men ook nog graag het idee dat migratie er altijd al was, wat natuurlijk in deze vorm simpelweg niet waar is.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:47 schreef DeVerzamelaar het volgende:
De geallieerden zijn eigenlijk voor niets gestorven.
Hoe kun je een land zo weggeven en actief mensen importeren die ons het liefst zouden koppensnellen als ze de kans krijgen? Hoogverraad aan het Nederlandse volk dit van de regering.
'zulke mensen'quote:Op maandag 1 juni 2026 23:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, sommigen willen zo ontzettend graag zulke mensen hier toelaten en denken oprecht dat dit 'onze' verantwoordelijkheid is. En daarbij wekt men ook nog graag het idee dat migratie er altijd al was, wat natuurlijk in deze vorm simpelweg niet waar is.
Het heeft niets te maken met medemenselijkheid dat ze vluchtelingen zo graag willen helpen.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, sommigen willen zo ontzettend graag zulke mensen hier toelaten en denken oprecht dat dit 'onze' verantwoordelijkheid is. En daarbij wekt men ook nog graag het idee dat migratie er altijd al was, wat natuurlijk in deze vorm simpelweg niet waar is.
Jij hebt liever een monoculturele staat? Ga je wel eens op vakantie?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:14 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met medemenselijkheid dat ze vluchtelingen zo graag willen helpen.
[ x ]
Er gaat natuurlijk ook een video rond waar Timmermans dit zelf zegt middels zijn hele afgrijselijke theatrale Engels.
Als jij op vakantie gaat wil je toch ook geen broodje kroket eten en Hazes horen blèren in de kroeg?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jij hebt liever een monoculturele staat? Ga je wel eens op vakantie?
Die zijn er genoeg in Spanje..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij op vakantie gaat wil je toch ook geen broodje kroket eten en Hazes horen blèren in de kroeg?
Dat gebeurt heus niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:28 schreef UitStraling het volgende:
Nederland mag gewoon Nederland blijven zonder te gaan lijken op Kaboel en Mogadishu.
Dat zeg ik nergens. Maar een beetje meer zelfvertrouwen mag er wel eens. Nederland verandert in de kern nooit.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is hier een grote xenofobische dierentuin aan het worden joh.
Oempf... bepaalde wijken zijn het al. Bepaalde steden zijn op weg.quote:
Al die steden waar jij op doelt hebben nog steeds te maken met Europese wetgeving of de wetgeving van het land waar groepen bij elkaar clusteren en in wonen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Oempf... bepaalde wijken zijn het al. Bepaalde steden zijn op weg.
Buiten ons land, zijn het al wel complete steden.
Ahhh het baken genaamd Twitter waar de helft van de content context mist, verzonnen is of een hyperbool isquote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:14 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met medemenselijkheid dat ze vluchtelingen zo graag willen helpen.
[ x ]
Er gaat natuurlijk ook een video rond waar Timmermans dit zelf zegt middels zijn hele afgrijselijke theatrale Engels.
Moet daarbij wel zeggen dat Timmermans zelf niet uitblonk in genuanceerde uitspraken, niet voor niks de verkiezingen verloren. Het was alleen maar afgeven op en daarmee overtuig je niemand.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:54 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ahhh het baken genaamd Twitter waar de helft van de content context mist, verzonnen is of een hyperbool is
Politie en andere ambtenaren knielen al voor de BLM en Islam. Nederland verandert in de kern nooit?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Maar een beetje meer zelfvertrouwen mag er wel eens. Nederland verandert in de kern nooit.
Nee. En er wordt helemaal niet geknield.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:59 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Politie en andere ambtenaren knielen al voor de BLM en Islam. Nederland verandert in de kern nooit?
Kom op, doe nou effe mee. Dan kan hij lekker slapenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee. En er wordt helemaal niet geknield.
Doe dat lekker effe zelf dan op een kleedje (om even te pesten)..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:03 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Kom op, doe nou effe mee. Dan kan hij lekker slapen
Nog steeds.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Al die steden waar jij op doelt hebben nog steeds te maken met Europese wetgeving of de wetgeving van het land waar groepen bij elkaar clusteren en in wonen.
Twitter?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nog steeds.
Gezien de laatste verkiezingen in London waar in 'bepaalde' districten geen enkele blanke meer te vinden is in de raden (fotos in het topic hier zijn gepost) zal dat niet lang meer duren.
Het bagatelliseren gaat verder.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:54 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ahhh het baken genaamd Twitter waar de helft van de content context mist, verzonnen is of een hyperbool is
'geen enkele blanke'quote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nog steeds.
Gezien de laatste verkiezingen in London waar in 'bepaalde' districten geen enkele blanke meer te vinden is in de raden (fotos in het topic hier zijn gepost) zal dat niet lang meer duren.
Doe maar alsof er niks aan de hand is.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
'geen enkele blanke'
*zucht*
De UK heeft al jaren niet-blanke wijken, omdat daar al decennia Britse inwoners leven uit India en Pakistan.
Nee? Ben je wel eens in Overvecht geweest? En zoja, ben je hier 25 jaar geleden al eens geweest? Zonee mag je gewoon je muil houden, want de kern is inmiddels al veranderd en blijft gewoon veranderen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Maar een beetje meer zelfvertrouwen mag er wel eens. Nederland verandert in de kern nooit.
Nou moe, doe niet zo onbeleefd met je muil houden. Geen enkele straat in Nederland is nog precies hetzelfde als 25 jaar geleden, houd eens zelf je waffel.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee? Ben je wel eens in Overvecht geweest? En zoja, ben je hier 25 jaar geleden al eens geweest? Zonee mag je gewoon je muil houden, want de kern is inmiddels al veranderd en blijft gewoon veranderen.
Jazeker, alles is beter dan een staat waar allerlei geteisem uit Afrika vrij rondloopt. Heb je zelf een dochter?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jij hebt liever een monoculturele staat? Ga je wel eens op vakantie?
Waar ga je dan op vakantie? Camping in Lutjebroek?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jazeker, alles is beter dan een staat waar allerlei geteisem uit Afrika vrij rondloopt. Heb je zelf een dochter?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |