Er zijn er wel meer onterecht met een visum binnen gekomen. Wacht nou eerst eens af. Ik ben de eerste die toegeeft wanneer deze mensen inderdaad wat gaan bijdragen.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Een visum is niet hetzelfde als asielopvang. En dat weet je best. Die mensen komen hierheen om aan onderzoek bij te dragen. Dat is namelijk waarom ze een visum gekregen hebben.
Of je onderbouwt het zoals een volwassen redelijk persoon in plaats van te refereren naar een zoekmachinequote:Op maandag 1 juni 2026 22:06 schreef Swango het volgende:
[..]
Zeker wel, en daar kun je zelf prima op googlen.
Die mensen verwachten dat wij ze ophalen, en starten anders een rechtszaak, hoeveel gaan die precies bijdragen?quote:Op maandag 1 juni 2026 22:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Een visum is niet hetzelfde als asielopvang. En dat weet je best. Die mensen komen hierheen om aan onderzoek bij te dragen. Dat is namelijk waarom ze een visum gekregen hebben.
In elk geval meer dan de mensen die de hele dag klagen over migranten.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die mensen verwachten dat wij ze ophalen, en starten anders een rechtszaak, hoeveel gaan die precies bijdragen?
Klinkt leuk, maar dat is gestoeld op niets natuurlijk.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:13 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
In elk geval meer dan de mensen die de hele dag klagen over migranten.
Mij persoonlijk zou ik liever mensen die iets willen bijdragen zien dan de gemiddelde NEET.
Wat heb jij liever?quote:Op maandag 1 juni 2026 22:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar dat is gestoeld op niets natuurlijk.
Je redeneert dat wanneer die mensen een rechtszaak starten, het valide is om hun toekomstige bijdrage in twijfel te trekken?quote:Op maandag 1 juni 2026 22:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die mensen verwachten dat wij ze ophalen, en starten anders een rechtszaak, hoeveel gaan die precies bijdragen?
Ik zie liever dat Mohammed uit Syrië dit land niet inkomt en het geld dat er nodig zou zijn om hem op te vangen en te helpen integreren (waarvan de kans groot is dat het faliekant mislukt) naar Ria gaat om haar weer aan het werk te krijgen.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:16 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Wat heb jij liever?
Een of andere Ria uit een volkswijk die haar halve leven niet heeft gewerkt?
Of een Mohammed uit Syrie die ondanks zijn hoge diploma een kapperszaak is begonnen?
Het lijkt stug dat zo een individu een flinke bankrekening heeft. En hoe wordt dit tweede überhaupt gecheckt in de totale chaos die de Gazastrook al bijna drie jaar is? Het klinkt goed hoor maar wekt tegelijkertijd enige kritische vragen op.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:19 schreef probeer het volgende:
Twee van de voorwaarden voor een visum:
- U hebt voldoende geld om uzelf minstens 1 jaar lang te onderhouden. Hiervoor geldt per maand het
normbedrag voor uitwonende hbo- en wo-studenten uit de Wet op de studiefinanciering, exclusief
les- of collegegeld. Zie voor meer informatie www.ind.nl of informeer ernaar bij uw
onderwijsinstelling.
- U bent niet veroordeeld voor een misdrijf en hebt geen oorlogsmisdrijf, terroristische handelingen of
misdrijf tegen de menselijkheid begaan.
En hoe is de asielzoekende Mohammed uit Syrië precies relevant voor dit onderwerp?quote:Op maandag 1 juni 2026 22:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zie liever dat Mohammed uit Syrië dit land niet inkomt en het geld dat er nodig zou zijn om hem op te vangen en te helpen integreren (waarvan de kans groot is dat het faliekant mislukt) naar Ria gaat om haar weer aan het werk te krijgen.
Als Ria haar halve leven niet gewerkt heeft dan lijkt mij dat best lastig.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zie liever dat Mohammed uit Syrië dit land niet inkomt en het geld dat er nodig zou zijn om hem op te vangen en te helpen integreren (waarvan de kans groot is dat het faliekant mislukt) naar Ria gaat om haar weer aan het werk te krijgen.
En met jouw postgedrag over islamieten en specifiek Palestijnen lijkt het mij stug dat jij in staat bent om daar een objectief oordeel over kan vellen vanachter je toetsenbord.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het lijkt stug dat zo een individu een flinke bankrekening heeft. En hoe wordt dit tweede überhaupt gecheckt in de totale chaos die de Gazastrook al bijna drie jaar is? Het klinkt goed hoor maar wekt tegelijkertijd enige kritische vragen op.
Ik snap vanuit je achtergrond waarvoor jij zou kiezen, maar denk niet dat de gemiddelde Nederlander zit te wachen op een Syrier met een oorlogstrauma.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:16 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Wat heb jij liever?
Een of andere Ria uit een volkswijk die haar halve leven niet heeft gewerkt?
Of een Mohammed uit Syrie die ondanks zijn hoge diploma een kapperszaak is begonnen?
Dat moet je de user vragen die de hiermee kwam, ik beantwoord slechts zijn vraag.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:26 schreef probeer het volgende:
[..]
En hoe is de asielzoekende Mohammed uit Syrië precies relevant voor dit onderwerp?
Mogelijk dat het gaat om vooraanstaande rijke palestijnse families met een bankrekening in bijvoorbeeld Jordanië.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het lijkt stug dat zo een individu een flinke bankrekening heeft. En hoe wordt dit tweede überhaupt gecheckt in de totale chaos die de Gazastrook al bijna drie jaar is? Het klinkt goed hoor maar wekt tegelijkertijd enige kritische vragen op.
Wat???quote:Op maandag 1 juni 2026 21:10 schreef torentje het volgende:
[..]
Een flink aantal van het Nederlandse volk bedreigd ook, mannen die hier geboren, als die niet schietklaar staan/zitten.
Ok, dan zal ik het vast verkeerd gelezen hebben, je post over het opvangen van islamitische mensen.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat moet je de user vragen die de hiermee kwam, ik beantwoord slechts zijn vraag.
En jij bent uiteraard helemaal niet bevooroordeeld?quote:Op maandag 1 juni 2026 21:09 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Ik heb zo'n idee dat TS met zijn Israëlische vlag een beetje bevoordeeld is en helemaal niks heeft met Nederlandse waarden en normen
Dan nog zijn ze niet welkom hier.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:33 schreef Swango het volgende:
[..]
Mogelijk dat het gaat om vooraanstaande rijke palestijnse families met een bankrekening in bijvoorbeeld Jordanië.
In een huis bedoeld voor Gia's 30+ thuiswonende zoon die geen woning kan krijgen en gedwongen wordt om het plakje ham van zijn tostie / broodje af te halen.quote:
Neejoh. Dat hij bij ieder topic Israël, Netanyahu en vriendjes erin weet te frommelen is schier toeval.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
En jij bent uiteraard helemaal niet bevooroordeeld?
Ik kan mij niet voorstellen dat die nu nog altijd in de Gazastrook zetten. Alles dat echt geld en connecties zal hebben is daar wel weg inmiddels. Naar schatting hebben 150k mensen de Gazastrook verlaten sinds het begin van de oorlog. Waar Egypte trouwens grof geld aan heeft verdiend: An Egypt firm is making $2m a day from Palestinians fleeing Israel's war on Gaza.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:33 schreef Swango het volgende:
[..]
Mogelijk dat het gaat om vooraanstaande rijke palestijnse families met een bankrekening in bijvoorbeeld Jordanië.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |