abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juni 2026 @ 23:23:09 #151
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220939118
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:19 schreef musicmaker92 het volgende:

[..]
Waarom besluiten Nederlandse Universiteiten eigenlijk op eigen houtje om Palestijnen te verwelkomen? Klinkt eigenlijk als activisme via openbare instellingen.

Is hier eigenlijk wel draagvlak voor in de tweede kamer? Dit minderheidskabinet dicht zichzelf wel erg veel vrijheid toe.
Dit slaat inderdaad helemaal nergens op en is weer eens een typisch bewijs van de linkse en ver van de maatschappij staande cultuur op uni's. Die leven helemaal in hun eigen bubble en gaan alleen met gelijkgestemden om en hebben een volsterkt eigen gekleurd beeld van de samenleving. Een universiteit moet een open beleid voeren en zou zich echt niet met dit soort zaken moeten in laten. Absurd!!!
"Hoka Hey!"
  maandag 1 juni 2026 @ 23:24:12 #152
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220939123
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:06 schreef Homey het volgende:

[..]
check 2026, meneer die nog in vorig jaar leeft.
Altijd dat gecherrypick.

En dan nog, zijn bron geeft al een daling van 30% aan. Iets waarvoor wij zouden tekenen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 1 juni 2026 @ 23:24:34 #153
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220939125
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:19 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Mensen kiezen er niet voor Palestijn te zijn, dat zijn ze. Oftewel, het voldoet aan jouw definitie van racisme.
Palestijn is een (gefabriceerde) nationale identiteit, het is geen onveranderlijk kenmerk. Daarom heb je ook Arabieren van dezelfde groep die in Jordanië en Libanon wonen en als Jordanezen en Libanezen door het leven gaan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220939131
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Altijd dat gecherrypick.

En dan nog, zijn bron geeft al een daling van 30% aan. Iets waarvoor wij zouden tekenen.
Ik heb inmiddels 2 keer om een bron gevraagd. Dacht trouwens dat jij eerder nog opriep te stoppen het persoonlijk te maken en het alleen deed in reactie op anderen die het deden?

Ja, mijn bron gaf een daling van 30% aan, zou ik ook voor tekenen. Maar is nog steeds heel iets anders dan 90%
  maandag 1 juni 2026 @ 23:27:21 #155
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220939133
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:22 schreef Hathor het volgende:

[..]
Howard, ik ben voorbij het punt of mensen me racistisch vinden of niet en of me dat boeit. Ik constateer bepaalde ontwikkelingen hier in ons werelddeel en ik ben niet blij met wat ik zie.
Dit.
Boeit me geen hol als een stel gekkies als als glazenbreker, zwartwitje, raamambtenaar, bluesventje, sly of mevrouwvlinder mij een racist, islamofoob of bruine vinden. Geeft eerder aan wat zij voor volk zijn. Naïef of zelf downright gekkies. Ons land gaat naar de klote mede door dit gezeik en het moet stoppen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 1 juni 2026 @ 23:29:04 #156
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220939140
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:27 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik heb inmiddels 2 keer om een bron gevraagd. Dacht trouwens dat jij eerder nog opriep te stoppen het persoonlijk te maken en het alleen deed in reactie op anderen die het deden?

Ja, mijn bron gaf een daling van 30% aan, zou ik ook voor tekenen. Maar is nog steeds heel iets anders dan 90%
Hij heeft het je gegeven. En vorige week is het ook diverse keren langsgekomen met bron in andere topics.
Klaarblijkelijk lees je er over heen. Of je zit te trollen kan, ook. In ieder geval: je mag stoppen met je gezeur.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 1 juni 2026 @ 23:31:28 #157
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220939148
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:19 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Mensen kiezen er niet voor Palestijn te zijn, dat zijn ze. Oftewel, het voldoet aan jouw definitie van racisme.
Mensen kiezen er ook niet voor een homo te zijn. Of Jood. Of een westerse vrouw.

Dat die gehaat, geminacht, verminkt en zelfs vermoord worden door moslims omdat ze zijn wie ze zijn, wat is dat dan?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220939149
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:19 schreef musicmaker92 het volgende:

[..]
Waarom besluiten Nederlandse Universiteiten eigenlijk op eigen houtje om Palestijnen te verwelkomen? Klinkt eigenlijk als activisme via openbare instellingen.

Is hier eigenlijk wel draagvlak voor in de tweede kamer? Dit minderheidskabinet dicht zichzelf wel erg veel vrijheid toe.
Mars van de mensensmokkelaars en pro-omvolking fanatici in onze instituten.
pi_220939150
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:29 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Hij heeft het je gegeven. En vorige week is het ook diverse keren langsgekomen met bron in andere topics.
Klaarblijkelijk lees je er over heen. Of je zit te trollen kan, ook. In ieder geval: je mag stoppen met je gezeur.
Hij heeft me geen bron gegeven. Hij heeft het meerdere keren herhaald, meer niet. Iemand anders kwam met een stukje tekst uit Gemini met eronder Bron: OECD - die OECD bron is niet zo makkelijk te vinden.

Als 't vorige week ook diverse keren langs is gekomen zal ik er vast wel overheen gelezen hebben.
  maandag 1 juni 2026 @ 23:32:24 #160
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220939153
pi_220939160
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Mensen kiezen er ook niet voor een homo te zijn. Of Jood. Of een westerse vrouw.

Dat die gehaat, geminacht, verminkt en zelfs vermoord worden door moslims omdat ze zijn wie ze zijn, wat is dat dan?
Waren whataboutisms niet kut?

Ik zeg toch nergens dat dat goed is? Ik vind het oproepen om een hele bevolkingsgroep maar te "laten verdwijnen" gewoon een ontzettende kutopmerking die niet thuishoort in een fatsoenlijke discussie.
pi_220939176
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zo klopt het beter.

En 'me' in deze context :')
Wat een zwaktebod. Wat laat jij je kennen.
pi_220939182
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:36 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Omdat het jouw bevolkingsgroep is. Mocht er een bom vallen op tel aviv binnenkort, dan sta jij te dansen omdat die 'andere' bevolkingsgroep weg is.
Daar kun je vast wel bewijs voor laten zien, met je pogingen tot karaktermoord.
  maandag 1 juni 2026 @ 23:38:06 #164
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220939185
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:36 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Wat een zwaktebod. Wat laat jij je kennen.
:D
Ga maar huilie doen.

Suggestief vragen om een bron die al een aantal keer is langsgekomen. Dat is pas een zwaktebod.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220939188
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]
:D
Ga maar huilie doen.

Suggestief vragen om een bron die al een aantal keer is langsgekomen. Dat is pas een zwaktebod.
Waar is die bron voorbij gekomen dan? Ik heb 'm in dit topic niet gezien. Als ik een bron zie waar die 90% in staat geef ik direct mijn ongelijk toe.
  maandag 1 juni 2026 @ 23:39:41 #166
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220939193
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:37 schreef beefkeek het volgende:

[..]
met je pogingen tot karaktermoord.
Doe je zelf het hardst aan mee.

Dag biefkeekje. Fijne avond nog.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220939198
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Doe je zelf het hardst aan mee.

Dag biefkeekje. Fijne avond nog.
Waar doe ik dat dan?
pi_220939199
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wat een uitstekend Idee, wat kan er nou misgaan ?
Mocht er nu toch wat misgaan stel ik voor degene die zich hiervoor inspannen voor dezelfde misdaad te veroordelen als de Palestijnen

Die weten natuurlijk dat ze toch nooit verantwoordelijk zullen worden gehouden. Daar rekenen ze op.
pi_220939223
De geallieerden zijn eigenlijk voor niets gestorven.

Hoe kun je een land zo weggeven en actief mensen importeren die ons het liefst zouden koppensnellen als ze de kans krijgen? Hoogverraad aan het Nederlandse volk dit van de regering.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  maandag 1 juni 2026 @ 23:59:55 #170
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220939268
quote:
9s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:47 schreef DeVerzamelaar het volgende:
De geallieerden zijn eigenlijk voor niets gestorven.

Hoe kun je een land zo weggeven en actief mensen importeren die ons het liefst zouden koppensnellen als ze de kans krijgen? Hoogverraad aan het Nederlandse volk dit van de regering.
Tja, sommigen willen zo ontzettend graag zulke mensen hier toelaten en denken oprecht dat dit 'onze' verantwoordelijkheid is. En daarbij wekt men ook nog graag het idee dat migratie er altijd al was, wat natuurlijk in deze vorm simpelweg niet waar is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220939316
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, sommigen willen zo ontzettend graag zulke mensen hier toelaten en denken oprecht dat dit 'onze' verantwoordelijkheid is. En daarbij wekt men ook nog graag het idee dat migratie er altijd al was, wat natuurlijk in deze vorm simpelweg niet waar is.
'zulke mensen'

Howard toch! Het gaat hier om studenten met een visum, manoman.
pi_220939321
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, sommigen willen zo ontzettend graag zulke mensen hier toelaten en denken oprecht dat dit 'onze' verantwoordelijkheid is. En daarbij wekt men ook nog graag het idee dat migratie er altijd al was, wat natuurlijk in deze vorm simpelweg niet waar is.
Het heeft niets te maken met medemenselijkheid dat ze vluchtelingen zo graag willen helpen.

twitter

Er gaat natuurlijk ook een video rond waar Timmermans dit zelf zegt middels zijn hele afgrijselijke theatrale Engels.
pi_220939339
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 00:14 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Het heeft niets te maken met medemenselijkheid dat ze vluchtelingen zo graag willen helpen.

[ x ]
Er gaat natuurlijk ook een video rond waar Timmermans dit zelf zegt middels zijn hele afgrijselijke theatrale Engels.
Jij hebt liever een monoculturele staat? Ga je wel eens op vakantie?
pi_220939356
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 00:19 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Jij hebt liever een monoculturele staat? Ga je wel eens op vakantie?
Als jij op vakantie gaat wil je toch ook geen broodje kroket eten en Hazes horen blèren in de kroeg?
graag verwijderen
pi_220939359
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 00:27 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Als jij op vakantie gaat wil je toch ook geen broodje kroket eten en Hazes horen blèren in de kroeg?
Die zijn er genoeg in Spanje.. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')