Mensen kiezen er niet voor Palestijn te zijn, dat zijn ze. Oftewel, het voldoet aan jouw definitie van racisme.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zie daar geen racisme in? Wel vijandigheid jegens de Palestijnen, dat is iets anders dan racisme. Racisme wil zeggen dat er op basis van onveranderlijke kenmerken wordt gesteld dat mensen minderwaardig zouden zijn.
[..]
Dat is een zeer uitgesproken mening, maar niet racistisch.
Exact.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:00 schreef Homey het volgende:
Bedenk als je dit nieuws leest, dat Zweden intussen hun asielinstroom met 90% hebben doen dalen. ja, dat lees je goed.
Iets hier over gehoord op nu.nl of nos.nl?
Me neither.
Howard, ik ben voorbij het punt of mensen me racistisch vinden of niet en of me dat boeit. Ik constateer bepaalde ontwikkelingen hier in ons werelddeel en ik ben niet blij met wat ik zie.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zie daar geen racisme in? Wel vijandigheid jegens de Palestijnen, dat is iets anders dan racisme. Racisme wil zeggen dat er op basis van onveranderlijke kenmerken wordt gesteld dat mensen minderwaardig zouden zijn.
[..]
Dat is een zeer uitgesproken mening, maar niet racistisch.
Dit slaat inderdaad helemaal nergens op en is weer eens een typisch bewijs van de linkse en ver van de maatschappij staande cultuur op uni's. Die leven helemaal in hun eigen bubble en gaan alleen met gelijkgestemden om en hebben een volsterkt eigen gekleurd beeld van de samenleving. Een universiteit moet een open beleid voeren en zou zich echt niet met dit soort zaken moeten in laten. Absurd!!!quote:Op maandag 1 juni 2026 23:19 schreef musicmaker92 het volgende:
[..]
Waarom besluiten Nederlandse Universiteiten eigenlijk op eigen houtje om Palestijnen te verwelkomen? Klinkt eigenlijk als activisme via openbare instellingen.
Is hier eigenlijk wel draagvlak voor in de tweede kamer? Dit minderheidskabinet dicht zichzelf wel erg veel vrijheid toe.
Altijd dat gecherrypick.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:06 schreef Homey het volgende:
[..]
check 2026, meneer die nog in vorig jaar leeft.
Palestijn is een (gefabriceerde) nationale identiteit, het is geen onveranderlijk kenmerk. Daarom heb je ook Arabieren van dezelfde groep die in Jordanië en Libanon wonen en als Jordanezen en Libanezen door het leven gaan.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:19 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Mensen kiezen er niet voor Palestijn te zijn, dat zijn ze. Oftewel, het voldoet aan jouw definitie van racisme.
Ik heb inmiddels 2 keer om een bron gevraagd. Dacht trouwens dat jij eerder nog opriep te stoppen het persoonlijk te maken en het alleen deed in reactie op anderen die het deden?quote:Op maandag 1 juni 2026 23:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Altijd dat gecherrypick.
En dan nog, zijn bron geeft al een daling van 30% aan. Iets waarvoor wij zouden tekenen.
Dit.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Howard, ik ben voorbij het punt of mensen me racistisch vinden of niet en of me dat boeit. Ik constateer bepaalde ontwikkelingen hier in ons werelddeel en ik ben niet blij met wat ik zie.
Hij heeft het je gegeven. En vorige week is het ook diverse keren langsgekomen met bron in andere topics.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:27 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 2 keer om een bron gevraagd. Dacht trouwens dat jij eerder nog opriep te stoppen het persoonlijk te maken en het alleen deed in reactie op anderen die het deden?
Ja, mijn bron gaf een daling van 30% aan, zou ik ook voor tekenen. Maar is nog steeds heel iets anders dan 90%
Mensen kiezen er ook niet voor een homo te zijn. Of Jood. Of een westerse vrouw.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:19 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Mensen kiezen er niet voor Palestijn te zijn, dat zijn ze. Oftewel, het voldoet aan jouw definitie van racisme.
Mars van de mensensmokkelaars en pro-omvolking fanatici in onze instituten.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:19 schreef musicmaker92 het volgende:
[..]
Waarom besluiten Nederlandse Universiteiten eigenlijk op eigen houtje om Palestijnen te verwelkomen? Klinkt eigenlijk als activisme via openbare instellingen.
Is hier eigenlijk wel draagvlak voor in de tweede kamer? Dit minderheidskabinet dicht zichzelf wel erg veel vrijheid toe.
Hij heeft me geen bron gegeven. Hij heeft het meerdere keren herhaald, meer niet. Iemand anders kwam met een stukje tekst uit Gemini met eronder Bron: OECD - die OECD bron is niet zo makkelijk te vinden.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hij heeft het je gegeven. En vorige week is het ook diverse keren langsgekomen met bron in andere topics.
Klaarblijkelijk lees je er over heen. Of je zit te trollen kan, ook. In ieder geval: je mag stoppen met je gezeur.
Waren whataboutisms niet kut?quote:Op maandag 1 juni 2026 23:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mensen kiezen er ook niet voor een homo te zijn. Of Jood. Of een westerse vrouw.
Dat die gehaat, geminacht, verminkt en zelfs vermoord worden door moslims omdat ze zijn wie ze zijn, wat is dat dan?
Zo klopt het beter.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:31 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Hij heeft me de juiste bron niet gegeven die past bij mijn trolgedrag.
Als 't vorige week ook diverse keren langs is gekomen zal ik vast wel Stevie Wonder zijn.
Wat een zwaktebod. Wat laat jij je kennen.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zo klopt het beter.
En 'me' in deze context
Daar kun je vast wel bewijs voor laten zien, met je pogingen tot karaktermoord.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat het jouw bevolkingsgroep is. Mocht er een bom vallen op tel aviv binnenkort, dan sta jij te dansen omdat die 'andere' bevolkingsgroep weg is.
quote:Op maandag 1 juni 2026 23:36 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Wat een zwaktebod. Wat laat jij je kennen.
Waar is die bron voorbij gekomen dan? Ik heb 'm in dit topic niet gezien. Als ik een bron zie waar die 90% in staat geef ik direct mijn ongelijk toe.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
Ga maar huilie doen.
Suggestief vragen om een bron die al een aantal keer is langsgekomen. Dat is pas een zwaktebod.
Doe je zelf het hardst aan mee.quote:
Waar doe ik dat dan?quote:Op maandag 1 juni 2026 23:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doe je zelf het hardst aan mee.
Dag biefkeekje. Fijne avond nog.
Die weten natuurlijk dat ze toch nooit verantwoordelijk zullen worden gehouden. Daar rekenen ze op.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wat een uitstekend Idee, wat kan er nou misgaan ?
Mocht er nu toch wat misgaan stel ik voor degene die zich hiervoor inspannen voor dezelfde misdaad te veroordelen als de Palestijnen
Tja, sommigen willen zo ontzettend graag zulke mensen hier toelaten en denken oprecht dat dit 'onze' verantwoordelijkheid is. En daarbij wekt men ook nog graag het idee dat migratie er altijd al was, wat natuurlijk in deze vorm simpelweg niet waar is.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:47 schreef DeVerzamelaar het volgende:
De geallieerden zijn eigenlijk voor niets gestorven.
Hoe kun je een land zo weggeven en actief mensen importeren die ons het liefst zouden koppensnellen als ze de kans krijgen? Hoogverraad aan het Nederlandse volk dit van de regering.
'zulke mensen'quote:Op maandag 1 juni 2026 23:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, sommigen willen zo ontzettend graag zulke mensen hier toelaten en denken oprecht dat dit 'onze' verantwoordelijkheid is. En daarbij wekt men ook nog graag het idee dat migratie er altijd al was, wat natuurlijk in deze vorm simpelweg niet waar is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |